Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090515/ |
Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64 |
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090515/76095-N-2009.html |
<p class="kh_header"><b>Warszawa: Zakup artykułów promocyjnych na 2009 rok</b><br> <b>Numer ogłoszenia: 76095 - 2009; data zamieszczenia: 15.05.2009</b><br> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p> <p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p> <p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p> <p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p> <p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej , ul. Konstruktorska 3a, 02-673 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 4590000, faks 022 4590201.</p> <ul class="kh_indent_1"> <li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.nfosigw.gov.pl</li></ul> <p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p> <p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p> <p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p> <p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zakup artykułów promocyjnych na 2009 rok.</p> <p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p> <p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest zakup materiałów promocyjnych na 2009 rok. Zamówienie zostało podzielone na dwie Części: Część 1 - Artykuły tekstylne, Część 2 - Artykuły konferencyjne i edukacyjne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (odpowiednio dla każdej Części), zawarty został w Części III Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (zwanej dalej SIWZ), tj. dla Części 1 w Części III 1 SIWZ, dla Części 2 w Części III 2 SIWZ.</p> <p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.29.41.00-0, 19.00.00.00-6, 18.23.00.00-0, 22.80.00.00-8.</p> <p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p> <p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br> <p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 21.</p> <p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p> <p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b> </p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.Wykonawcy ubiegający się o niniejsze zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu, złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zaleca się złożenie oświadczenia zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 2.1 i/lub 2.2 do Części III SIWZ - Instrukcji dla wykonawców, zwanej dalej IDW) oraz pozostałe wymagane poniżej dokumenty: 1) w przypadku Części 1 oraz Części 2 zamówienia: posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą Pzp. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia, warunek dotyczący uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, musi być spełniony przez każdego z tych Wykonawców. Ocena spełniania warunku określonego w pkt. 1) zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów wg zasady spełnia-nie spełnia. 2) w przypadku Części 1 oraz Części 2 zamówienia: posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia: - warunek dotyczący niezbędnej wiedzy i doświadczenia, o którym mowa powyżej w pkt.2) , musi być spełniony łącznie przez tych Wykonawców. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów, wg formuły: spełnia - nie spełnia. 3) W przypadku Części 1 oraz Części 2 zamówienia: znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. warunek muszą oni spełniać łącznie. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów, wg formuły: spełnia - nie spełnia..</li> <li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 2. Wykonawcy ubiegający się o niniejsze zamówienie publiczne muszą złożyć: 2.1. W przypadku Części 1 oraz Części 2 zamówienia: oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa powyżej w pkt III.2)1. (zaleca się złożenie oświadczenia zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 2.1 i/lub 2.2 do IDW) oraz w celu potwierdzenia spełniania warunku wskazanego w pkt III.2)1.1), Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty i oświadczenie, o których mowa powyżej, musi złożyć każdy z Wykonawców. 2.2. W przypadku Części 1 oraz Części 2 zamówienia: Potwierdzenie spełniania przez Wykonawcę warunków wskazanych w pkt III.2)1.2) i w pkt III.2)1.3), nastąpi poprzez złożenie oświadczenia,o którym mowa w pkt. 2 powyżej. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w pkt. 2 powyżej mogą oni złożyć łącznie, w przypadku łącznego spełniania warunków udziału w postępowaniu albo odrębnie, jeżeli Wykonawca składający odrębnie oświadczenie, spełnia samodzielnie wszystkie warunki udziału w postępowaniu. 3. Stosownie do treści § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. Nr 87, poz. 605) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. III.2)2.2.1.a) powyżej, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument/zaświadczenie takie nie może być wystawione wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wszystkie dokumenty, o których mowa powyżej w pkt. 2 i 3, Wykonawca składa w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym, muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. W przypadku składania przez jednego Wykonawcę oferty na więcej niż jedną Część zamówienia, Zamawiający wymaga złożenia dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oddzielnie dla każdej Części zamówienia (dokumenty należy załączyć do oferty składanej na daną Część zamówienia)..</li></ul> <p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p> <p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p> <p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p> <br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p> <p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1"><br> <li>1 - Cena - 40</li> <li>2 - Jakość - 30</li> <li>3 - Wygląd i kolorystyka - 30</li> </ul><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p> <p><b>IV.3.1)</b> <b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.nfosigw.gov.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, 02-673 Warszawa, ul. Konstruktorska 1, pokój 214.</p> <p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 04.06.2009 godzina 11:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie NFOŚiGW przesyłając ją na adres: ul. Konstruktorska 3A, 02-673 Warszawa lub osobiście w pokoju nr 214, ul. Konstruktorska 1 lub w Kancelarii Głównej NFOŚiGW.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p> <p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w Części III SIWZ, do oferty należy dołączyć wzory oferowanych artykułów promocyjnych w następujących ilościach: A) dla Części I: 1) koszulki typu polo - 1 szt. w dowolnym rozmiarze, w każdym kolorze wymaganym przez Zamawiającego (łącznie 3 szt.), 2) polar męski - 1 szt. w dowolnym rozmiarze, w każdym kolorze wymaganym przez Zamawiającego (łącznie 3 szt.), 3) polar damski - 1 szt. w dowolnym rozmiarze, w każdym kolorze wymaganym przez Zamawiającego (łącznie 3 szt.), 4) teczka na dokumenty - 1 szt. w każdym kolorze wymaganym przez Zamawiającego(łącznie 3 szt.), 5) torba z bawełny na zakupy z długimi uchwytami - 1 szt. w naturalnym kolorze (tj. białym, kremowym lub beżowym) oraz 1 szt. w kolorze zielonym, 6) torba z bawełny na zakupy z krótkimi uchwytami - 1 szt. w naturalnym kolorze (tj. białym, kremowym lub beżowym) oraz 1 szt. w kolorze zielonym; B) dla Część II: a) długopis ze wskaźnikiem laserowym - 1 szt., b) długopis - 1 szt., c) ołówek - 1 szt., d) teczka konferencyjna (POIiŚ) - 1 szt., e) teczka konferencyjna (Fundusz Spójności)- 1 szt., f) teczka konferencyjna uniwersalna NFOŚiGW - 1 szt., g) przenośna pamięć flash typu PEN DRIVE, wersja VIP - 1 szt., h) przenośna pamięć flash typu PEN DRIVE, materiał konferencyjny - 1 szt., i) przenośna pamięć flash typu PEN DRIVE (min 512MB) - 1 szt., j) przenośna pamięć flash typu PEN DRIVE (min 4GB) - 1 szt., k) notes - blok A4 - 1 szt., l) notes - blok A5 - 1 szt., m) klasyczna gra Domino + bierki - 1 szt., n) zawieszka odblaskowa - 1 szt.. Zamawiający nie wymaga, aby na przedłożonych wraz z ofertą wzorach były jakiekolwiek loga (loga nie będą podlegały ocenie przy ocenie ofert). Wymagane przez Zamawiającego loga, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia przedstawionym w części III SIWZ, Wykonawca obowiązany będzie umieścić na dostarczanych artykułach promocyjnych w ramach realizacji umowy zawartej w wyniku niniejszego postępowania. 2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mają obowiązek ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo może być udzielone w szczególności: - łącznie przez wszystkich Wykonawców (jeden dokument), - oddzielnie przez każdego z nich (tyle dokumentów ilu Wykonawców). W każdym jednak przypadku w treści dokumentu/pełnomocnictwa zaleca się wymienić wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia i wskazać ich Pełnomocnika. Wszelką korespondencję Zamawiający będzie prowadził wyłącznie z Pełnomocnikiem. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 3. SIWZ można pobrać ze strony internetowej Zamawiającego podanej w sekcji I. 4.Termin zwiazania ofertą (30 dni), zgodnie z art. 85 ust. 5 ustawy Pzp, zaczyna bieg wraz z upływem terminu składania ofert i liczony jest łącznie z tym dniem. 5. W niniejszym postępowaniu oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują faksem (numer faksu Zamawiającego 0-22 45 90 201). Zawsze dopuszczalna jest forma pisemna. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem, każda ze stron na żądanie drugiej, niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. W przypadku konieczności złożenia przez Wykonawcę wyjaśnień dotyczących treści oferty lub złożonych dokumentów - wyjaśnienia te mogą być składane faksem. W przypadku uzupełnienia złożonych przez Wykonawcę dokumentów - składane są one w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, z zastrzeżeniem pkt 12.2.9) IDW, w zakresie dotyczącym formy Pełnomocnictwa. Osobą uprawnioną przez Zamawiającego do kontaktowania się z Wykonawcami jest Zbigniew Majchrzak - tel. +48 22 45 90 616. 6. Oświadczenia i dokumenty składane przez Wykonawcę wraz z ofertą, dla których Zamawiający określił wzory w IDW, powinny zostać sporządzone z ich wykorzystaniem lub być z nimi zgodne - co do treści. 7. Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 8. Postępowanie oznaczone jest numerem - ZZP/23/2009. 9. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub dwie Części zamówienia. 10. Wagi kryteriów oceny ofert podane zostały w punktach. 11. Termin określony w sekcji II.2) jest terminem dla 1 jak i 2 Części zamówienia.</p><p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p> <p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Artykuły tekstylne.</p> <ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Artykuły tekstylne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Części III 1 SIWZ.</li> <li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.23.00.00-0, 19.00.00.00-6.</li> <li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 21.</li> <li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p> <ul class="kh_indent_1"> <li>1. Cena - 40</li> <li>2. Jakość - 30</li> <li>3. Wygląd i kolorystyka - 30</li> </ul> </li> </ul><br> <p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Artykuły konferencyjne i promocyjne.</p> <ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Artykuły konferencyjne i promocyjne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Części III 2 SIWZ.</li> <li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.29.41.00-0, 22.80.00.00-8, 19.00.00.00-6.</li> <li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 21.</li> <li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p> <ul class="kh_indent_1"> <li>1. Cena - 40</li> <li>2. Jakość - 30</li> <li>3. Wygląd i kolorystyka - 30</li> </ul> </li> </ul><br>