JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090518/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090518/152866-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Kraków: Roboty remontowo-budowlane</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 152866 - 2009; data zamieszczenia: 18.05.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Akademia Muzyczna w Krakowie , ul. Św. Tomasza 43, 31-027 Kraków, woj. małopolskie.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.amuz.krakow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Roboty remontowo-budowlane.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonanie robót remontowo-budowlanych w budynku Akademii Muzycznej 
      przy ul. św. Tomasza 43  w Krakowie (klatki schodowe; pomieszczenia 
      przyziemia; pomieszczenia : 121, 119, 104; toalety na I, II i III piętrze; roboty 
      elektryczne w pomieszczeniu 121; wykonanie i montaż mebli w 
      pomieszczeniach 119 i 121; wykonanie i montaż gabloty na parterze)..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.21.44.00-4, 45.31.00.00-3, 45.42.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 20.08.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 8500 PLN<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy spełniają warunki określone 
         w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. :
         -  posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, 
            jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
         -  posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem 
            technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią 
            pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału 
            technicznego lub osób zdolnych do wykonania zamówienia,
         -  znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie 
            zamówienia,
         -  nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 
            publicznego.
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków.
1. Przedmiot zamówienia mieści się w zakresie działalności wykonawcy i jest 
    uwidoczniony w dokumentach rejestrowych wykonawcy, a jeśli specyfika 
    wykonania przedmiotu zamówienia wymaga posiadania koncesji, zezwolenia, 
    licencji, wykonawca udokumentuje ich posiadanie.                                                
        2. Wykonawca udokumentuje:
             -  swoją wiedzę i doświadczenie zawodowe w wykonywaniu robót remontowych 
                w obiektach użyteczności publicznej, a w szczególności, że wykonał 
                co najmniej 2 zamówienia w zakresie takich robót, w okresie 
                ostatnich 5 lat, o łącznej wartości zamówień co najmniej 400.000,00 zł,
            -  że dysponuje osobami i podmiotami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje 
               zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania 
               zamówienia,
            -  że osoby,  które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają 
               wymagane uprawnienia, a w szczególności :
               -kierownik budowy posiada stosowne uprawnienia budowlane określone 
                 przepisami Prawa Budowlanego, a ponadto jest członkiem właściwej 
                 izby samorządu zawodowego, zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000r. 
                 o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz 
                 urbanistów (Dz. U. nr 5 z 2001r., poz. 42),    
               - kierownik robót elektrycznych posiada stosowne uprawnienia budowlane w 
                 zakresie instalacji urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, jest 
                 członkiem właściwej  izby samorządu zawodowego, zgodnie z ustawą z dnia 
                 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów 
                  budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. nr 5 z 2001r., poz. 42), a ponadto 
                  posiada  świadectwo kwalifikacyjne typu D. 
      3.  Wykonawca złoży do oferty oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu 
           z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art.24 ust.1 
           i 2 cyt. Ustawy (wzór formularza w tym zakresie stanowi załącznik nr 4 do nin. 
           specyfikacji).
Metoda: spełnia - nie spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Dokumenty i oświadczenia, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu 
      potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu. 
                                                       
1.	W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych do oferty należy załączyć:
a)  aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do  
     ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu  
     do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony 
     nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
                W przypadku składania oferty przez spółki cywilne dodatkowo obowiązuje
                załączenie umowy spółki.
           b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego 
               potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub  
               zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub 
               rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania  
               decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed 
               upływem terminu składania ofert,
           c) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń
               Społecznych, Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że 
               Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub 
               społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, 
               odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości 
               wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 
               miesiące przed upływem terminu składania ofert,
      2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie 
          oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania 
          zamówienia, do oferty należy dołączyć :
a)	wykaz robot budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem 
     wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia 
     działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i 
     wartością robotom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia (zgodnie z                                             
     zapisem w pkt Vb.2 nin. specyfikacji) w układzie tabelarycznym, według 
     załączonego wzoru (zał. nr 5), z podaniem nazwy i adresu obiektu, w którym 
     zostały wykonane, nazwy i adresu firmy lub instytucji, które zleciły wykonanie 
     tych robót, rodzaju robót, ich wartości i daty ich realizacji.
     Każda realizacja podana w wykazie musi być poparta dokumentami
     potwierdzającymi należyte wykonanie zamówienia. 
b)	wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia
     (w układzie według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do nin. specyfikacji)
     wraz z informacją dotyczącą ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i
     wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu 
     wykonywanych przez nich czynności. 
     W przypadku powierzenia części prac podwykonawcom - oprócz zakresu robot 
     należy podać również wartość tych robot wyliczoną wg kosztorysu ofertowego, 
     z podaniem pozycji kosztorysu ofertowego.
c)	kopie uprawnień budowlanych: dla kierownika budowy oraz kierownika robót elektrycznych - w odpowiedniej specjalności, niezbędnych do wykonania prac objętych zamówieniem, 
d)	zaświadczenia - dla kierownika budowy i kierownika robót elektrycznych - o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego wraz z potwierdzeniem ubezpieczenia ich z tytułu odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie,
e)	pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do 
     wykonywania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa powyżej (pkt b) 
     wykonawca wskaże osoby, którymi będzie dysponował.       
     3.   W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i 
           finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia do oferty należy dołączyć  
           polisę, a w przypadku jej braku  inny dokument, potwierdzający, że wykonawca
           jest ubezpieczony od  odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej 
           działalności gospodarczej (na kwotę nie mniejszą niż 500.000,00 zł (pięćset
           tysięcy złotych).                                                    
      4.  Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium 
            Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. VI - 
            Wykonawca składa odpowiednio dokumenty i oświadczenia zgodnie z § 2 
            ust.1, 2 i 3  Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w                                                   
            sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy 
            oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. nr 87 poz.605, 
            ze zm.).
      5.  Każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie musi dołączyć 
           do oferty oświadczenie, o którym mowa w punkcie Vb ust. 3 oraz dokumenty 
           wystawione dla każdego z nich, a wymienione w punkcie VI ust. 1 nin. SIWZ, 
           które potwierdzą spełnianie warunków udziału w postępowaniu każdego 
           wykonawcy. Pozostałe oświadczenia i dokumenty muszą potwierdzać, że 
           wykonawcy wspólnie spełniają pozostałe warunki udziału w postępowaniu.                                                        
6.  Zamawiający wezwie wykonawców, którzy nie złożyli do oferty oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub                                                     
     którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym 
     terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu 
     lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 
     Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny 
     potwierdzać spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w 
     postępowaniu nie później niż w dniu, w którym upływa termin składania 
     ofert. Zamawiający wezwie także, w wyznaczonym przez siebie terminie, 
     wykonawców do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów, o 
      których mowa wyżej.
      7.  Do oferty winny być załączone również:
a)  szczegółowy kosztorys ofertowy,
           b) pełnomocnictwo wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie 
               zamówienia, ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania ich w 
               postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu                                                         
               i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 
      8. Warunki dodatkowe, które winien spełnić wykonawca :
     -  wykona zamówienie w terminach wymaganych niniejszą  specyfikacją,
     -  udzieli gwarancji na okres minimum 36 miesięcy, liczonych od bezusterkowego 
  odbioru przedmiotu zamówienia oraz rękojmi na ten sam okres czasu,
- przekazanie pomieszczeń do remontu (plac budowy) nastąpi w terminie do 3 dni 
  roboczych od daty podpisania umowy,
- materiały przewidziane do wbudowania muszą spełniać kryteria określone w 
  przepisach ustawy z dnia 16.04.2004r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2004r. 
  nr 92, poz. 881), posiadać stosowne certyfikaty, atesty, itp.
- wykonawca zobowiązany jest, we własnym zakresie i na własny koszt, usuwać z 
   terenu remontu i utylizować śmieci, odpady materiałowe i inne pozostałości po 
   robotach, 
- teren remontu (korytarze, sale wykładowe oraz pokoje pracowników 
   administracji) należy codziennie sprzątać i porządkować,
- wykonawca winien uzyskać zgodę zarządcy drogi na czasowe zajęcie chodnika 
   przy ul. Mikołajskiej, celem postawienia kontenera na składowanie materiałów z 
   rozbiórki,
- wykonawca obowiązany jest stosować się do zaleceń Kierownika Działu
   Administracyjno-Gospodarczego obiektu, p. Jadwigi Dróżga (tel. 0-12 422 48 39)
   oraz inspektora nadzoru - w zakresie organizacji robót, tak, aby umożliwić 
   ciągłość pracy Uczelni w trakcie remontu,
- wykonawca zobowiązany jest prowadzić dokumentację remontu zgodnie z 
   wymogami podanymi w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, 
- remont może być prowadzony od poniedziałku do piątku, w godzinach od   
  7.00 do 22.00. Istnieje możliwość pracy w soboty i niedziele. 
- przed złożeniem oferty wykonawca winien zapoznać się ze stanem technicznym 
   pomieszczeń przeznaczonych do remontu. Po obiekcie oprowadza p. Jadwiga 
   Dróżga (po wcześniejszym umówieniu). 
     -  wyrazi zgodę na realizację zamówienia zgodnie z warunkami nin. specyfikacji,
           - ewentualne zastrzeżenia i zapytania do nin. specyfikacji złoży w siedzibie
              zamawiającego, nie później niż do sześciu dni przed terminem składania ofert,
           -  w przypadku wybrania jego oferty zawrze umowę w brzmieniu jak we wzorze
              załączonym do specyfikacji (zał. nr 7), z następującym zastrzeżeniem :
              dopuszcza się możliwość fakturacji częściowej, na podstawie protokołu odbioru 
              częściowego,
     -  w przypadku konieczności wykonania robót dodatkowych wykonawca wyliczy 
        wartość tych prac w oparciu o nośniki cenotwórcze (stawkę za roboczogodzinę,                                                         
        koszty ogólne, zysk i inne narzuty) i ceny jednostkowe nie wyższe niż w 
        kosztorysie ofertowym obejmującym zamówienie podstawowe..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.amuz.krakow.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Kraków, ul. Św.Tomasza 43, pok.308.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 09.06.2009 godzina 13:30, miejsce: Kraków, ul. Św.Tomasza 43, pok.308.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com